PDA

View Full Version : Nintendo Mini classics -taskupelit

Yoni
19.12.2003, 13:23:10
Mitä mieltä olette Nintendo Mini classics -taskupeleistä? Omistatteko sellaista? Ja jos omistat niin minkälaisen?

Itselläni on sellainen, jossa Mario on töissä sementtitehtaalla. Sain sen syntymäpäivälahjaksi Mepulta, on muuten tosi mieluinen lahja (Kiitokset Mepulle!). Joskus omistin sellaisen, jossa ukkoja hyppi palavasta kerrostalosta ja siinä ohjattiin kahta palomiestä jotka pitelivät tramboliinia sylissä ja ne ukot piti saada pomputeltua ambulanssiin sen tramboliinin avulla. Minun mielestäni nämä pelit on tosi hauskoja, niihin jää koukkuun. Vaikka ne saattavat vaikuttaa pilipalipeleiltä, niiden ääressä viihtyy tosi hyvin!

Ninteno Mini classics on siis sellainen pieni taskupeli, joita on useita erilaisia ja ne toimii nappiparistoilla. Niiden hinta on usein n.7-10 euroa.

jedat
20.12.2003, 21:14:05
Kuka tuollaisilla tekee mitään kun voi ostaa GBC:lle Game & Watch Gallery 3:sen jossa on ainakin tuo kuvailemasi palomies peli ja muita samankaltaisia kuten esim. "Donkey Kong" ja "Lion". Mielestäni nuo tuollaiset "mini-pelit" kulkevat nimellä "Game & Watch" mutten ole kylläkään asiasta 100% varma. Toivottavasti ketään ei loukkaantunut kun kerroin noinkin suora sanaisesti mielipiteeni. Joo ja myöhäiset synttäri onnittelut myöskin Yonille.

mogvisti
23.3.2004, 18:35:32
Olen kuullut näistä kyseisistä " Mini peleistä " ja olen niitä nähnytkin kaupoissa. Kerran jopa toivoin sellaista joululahjaksi mutta enpä saanut. Jos oikein muistan niin se oli Yonin mainitsema peli, jossa piti pelastaa talosta hyppiviä ukkoja. Myös itselläni oli ( tai kyllä se vielä taitaa jossain tallessa olla ) sellainen pullotehdas hommelli, jossa piti pelata Luigilla ja Mariolla.

Myös löytyy ihan ehjänä se Donkey Kong- peli jossa se apina tiputtelee niitä tynnyreitä ja Mario kiipeää ylös väistäen niitä. Siitä vehkeestä vaan puuttuu paristo kotelon suoja ja sen takia se ei toimi, kun ei paristot pysy sisällä.

Mutta nämä minipelit ovat jo muodostuneet legendaksi ja ovat sen ajan Playstation 2:sia. Eli lyhyesti voisin sanoa että nämä pelit ovat mahtavia ja pelimaailma ei olisi mitään ilman niitä :rispekti: !