PDA

View Full Version : Ongelmia

vara Rune
1.7.2002, 16:32:31
Heips kaikki, ja oikea nimeni ei ole vara Rune. Olen Rune, member of FFfin. Siis se Rune jota kaikki vihaavat. En ole tämän uuden bulletin v2, tai mikä nyt onkaan, kanssa tullut oikein toimeen. Yritän ujuttaa uutta sähkpostiosoitettani (runeria@jippii.fi) tuohon että saisin sen salasanani takaisin, mutta en laittanut uutta osoitettani siihen eMailin kyselyyn kun ilmoittauduin tänne. Sitten kokeilin sitä vanhaa sähköpostiani (pmakkonen@jippii.fi) ja sehän onnistui, luojan kiitos, mutta onnettomuus onnessa. www.jippii.fi oli poistanut sähköpostini, koska en ollut käyttänyt sitä yli kolmeen kuukauteen! En saanut IRC:iä toimimaan vaikka kuinka yritin, ja isoveljeni on mennyt sotkemaan sen. Olen pahoillani että teen näin, vaikka se on kiellettyä, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole. Olen epätoivoinen. Miten voisin saada vanhan Runeni takaisin?

ps. Tämä ei ole pilaa.:(

Jackal von ÖRF
5.7.2002, 20:48:34
Rekisteröi tuo pmakkonen@jippii.fi osoite uudestaan, niin voit taas vastaanottaa sinne postia. Jos ei onnistu, niin mene http://youzen.fffin.com/cgi/ikonboard/ikonboard.cgi ja pistä minulle viestiä vanhasta tunnuksestasi.

Rune
6.7.2002, 20:59:44
Wohoo!!! Rune back online!!! Hähää vaan sullekkin MiniSintti!!! HAHAAA!!! Kiitti Jackal. Mä jo jossain vaiheessa säikähin, et eikö kukaan enää lähetä mulle vastausta. ´Tack to everyone!;D ;D ;D

(Nauraa ilosta)=D