View Full Version : Mikä näistä ohjelmista on paras?
Ilezki
14.4.2002, 11:46:25
Kertokaas Sitten mikä on paras. minusta Roswell, Ed, tai C.S.I.
/edit: painoin tän vahingossa tuplana kun postasin tän.
voi sulkee jos haluaa.
Edited by ilezki on 20.4.2002 20:30
Wiiuwiiuwiiu
20.4.2002, 11:33:36
Jackass. Aivan ehdottomasti. Ei ole muilla mitään jakoa sille.
Sepphiro
20.4.2002, 11:57:09
X-Files. Tai no en tiedä onko sekään, mutta noita muita ei tule katottua... Samanlaista p***aa kuin teletappikin! (Mistäköhän toi Teletappi tähän nyt tuli...? :eh: )
Eikö tälläinen aihe ollut jo :huh:
No joo..eniten tulee katsottua Salaisia kansioita ja Kylmää Rinkiä :D
jb_slasher
20.4.2002, 14:56:31
JakkiAasi on hauska ohjelma, siksi se. Tosin Salaisia Kansioitakin tulee katsottua, Mulder ja Krycek. *slurps* Ja no, kyllä tämä Doggettkin on ihan ok.
Doggett-faneille infoa, katsokaa the Faculty maanantaina: Robert Patrick! *g*
X-tiedostot jyrää... Tosin on C.S.I.-kin hyvä!
Shayen
23.4.2002, 16:57:42
Noista Jackass on paras. Ne jätkät on niin hulluja (tai kenties jopa neroja. :huh: )
Muuten olisin äänestänyt X-filesia, mutku siinä ei enää oo David Duchovnya..... :(
*Ihmettelee* No mutta Jackass ja kylmä rinki tulee katottua ja Edkin on ihan hyvä mutta se vähän riippuu...
Banjo_Bill
24.4.2002, 10:20:00
Joku muu, eli OZ. Pakko katsoa joka kerta.
No toi C.S.I sitä nyt oon jaksanu kattoo pari jaksoo, min ei kato melkeen yhtään telkkarii... :shy:
Kyllä se Frendit on paras sarja omasta mielestäni. Itselläni on nyt 1,3,4 ja 5-7 tuotanto kausia nauhalla n.50h ja muistan ne jo melkein ulkoa. Olenko pieni Frendit friikki... :)
Oz ja x-Files on hyviä!
X- filesit tulee kattottua aina ja oz melkein, nukahtaa ehtii ennen sitä
Luulisin että Simpsonit. Ainakin ne entiset jaksot oli todellista Mannaa... mmmm :) Kyllähän niitä nykyisiäkin katsoo, mutta se joku niistä on mennyt.
Originally posted by Aenea @ 06.5.2002 16:08
Jess
hieno homma tv ja konsolit ja tietokoneet rulaa mutta nintendo ja x box ja sega on syvältä!! :P
Arrgh. Oliko tuossa viestissä jokin piilomerkitys? En kyllä mitään itse löytänyt, ja näin ollen olisi kyseinen viesti hieman 0fft0p1c.
Predator
6.5.2002, 18:34:54
Jackass,Roswell ja X-files ovat parhaimmat ohjelmat!! :D
noista ehkä eniten on tullu katottua salaisia kansioita..
yksisiipi
17.5.2002, 14:03:54
Kyllä miun mielestä wanha kunnon Twin Peaks on paras sarja. Sen jälkeen tullookin Sopranos ja Kylmä Rinki.
eZRoller
17.5.2002, 16:26:12
noita yllämainittuja en seuraa melkein ollenkaan..oz on loistava joskus..simpsonit on kyllä legendaarinen..hmm mitäs muita..hiihtolomalla jäätiin koukkuun salattuihin elämiin http://64.246.24.64/oldubb/icons/icon852.gifhttp://64.246.24.64/oldubb/icons/icon852.gif
oltiin rukalla laskemassa eikä siellä iltasin ollut muuta tekemistä ku kattoo telkkaria ja löhöillä..
onneks pääsin riippuvuudesta eroon :D
Khazar
17.5.2002, 16:50:50
Itse katson tällä hetkellä mielestäni montaa hyvää ohjelmaa, kuten Roswelliä, Ediä, CSI(eikös tämä loppunut?), Crow, Pasadena (menettelee sekin), Frendit ja jotain muuta, mutten muista mitä. Elikkäs ei siis ole mitään "parasta" ohjelmaa, vaan katselen vähän kaikkea.
Jaah
no noista ite katon/katoin noita Jackassia,X-kansiota,CSI...
mut kyllä tota legendaarista Simpsonia pitää seurata jos haluaa nauraa kunnolla
Roswell ja X-files on noista ne ainoot joita seuraan ja Roswell on niistä kahdesta se parempi.
bigspin
27.5.2002, 20:26:57
no varmman toi Jackass on noista paras mutta ei se kyllä aina oo hyvä :/
Tosi hyviä sarjoja kaikki.
Roakel
11.6.2002, 13:45:11
Mä pidän siskoni on noita (charmed) sarjasta,oon seurannut sitä alusta alkaen.
Angel Eiko
11.6.2002, 14:49:08
Näistä on C.S.I, Siinä on toimintaa mulle sopivasti, X-files on liian raaka =D siinä on oksettavia juttuja joskus, varsinkin kaikki missä on ÖTÖKÖITÄ.
Kepakko
13.6.2002, 14:45:23
Jackass on kyllä aivan mainio, kaverilla tuli aina katottua ja röhötettyä. :D X-filessiäkin katsoin aika paljon, harmi vaan että se loppui. CSI:ssä on mukava aina itekkin yrittää arvata sitä lopputulosta. Kaikkihan nuo on ihan katottavia, paitsi ehkä ED:iä katselen vähiten.
Jackass, Rosswell ja Ed. aivan huippuja. Tosin sinkkuelämää on silti paras :shy:
Mä pidän eniten X-filestä, mut on kyllä C.S.I ihan kiva :D
Jabberwokki
15.6.2002, 15:18:17
Joku muu, eli Simpsonit. Noista sarjoista Jackass (johon on jo kyllästynyt) ja hieman erilainen Ed.
Miksei "joku muu, mikä?" tilalla ole "en katso TV:tä?
Scalio
19.6.2002, 23:58:44
Ääh! Töllöstä ei ole tullut juuri mitään katsomisen arvoista sitten Babylon 5:n jälkeen. Toisaalta paha mun puhua kun en ole voinut katsoa töllöä puoleentoista vuoteen: töllö sanoi sopimuksensa irti ja räjähti sen jälkeen kun oli viimeisenä tekonaan näyttänyt armollisesti Samurai Fictionin. Taisi se olla liikaa sille töllölle :)
Simpsonit, Roswell, Siskoni on noita ja Roswell.
Kaikki hyvii ohjelmii.
absinthe
21.6.2002, 12:44:42
OZ. Minä nykyään muuta katsokkaan. Tosin nyt se jäi kesälomalle :[
Captain Cid
24.6.2002, 21:33:37
Simpsonit on ehdoton ykkönen. Toivottavasti sarja jatkuu vielä vuosia.
Hitomi
24.6.2002, 21:53:52
Simpsonit, Kylmä Rinki ja Martial Law (Sammo rules!!!!:D) taitaapi olla ainoat katsomisen arvoiset ohjelmat tällä hetkellä.
Ed ja C.S.I ovat parhaimpia sarjoja...
kyllähän tuota roswelliakin joskus voi katsella,
mutta Ed on hiemän hauska ja ehkä säälittäväkin ohjelma ja
C.S.I on the best..!
Nightblade
28.6.2002, 17:40:32
Simpsonit, X-files ja Jackass. Jackass on kyllä paras, kuulin että USAssa jotkut lapset oli hyppiny talon katolta voltteja takaperin ja sytyttäny itseään tuleen. Hauskaa.
Tommistus
1.7.2002, 14:30:21
Parhaat ovat Jackass ja X-files.
Tai no paras ohjelma on varmaan Tilt.
Blaxor
15.7.2002, 15:39:45
Jackass ja Extreme Duudsonit on huippuja!! :P
angela
15.7.2002, 15:52:24
hmm...felicity, frendit, sex & the city on hyviä :)
tosin katson telkkarista enemmän leffoja, kuin sarjoja.
Alucard
15.7.2002, 17:13:37
Nooh... ainakin seuraavat ovat minun mieleen...
WWE SmackDown! (sais se SubTv nyt sen RAW is WARin eetteriin)
Jackass (mahtavaa meininkiä....;D)
The Osbournes (I love you all, more than life itself, but you´re all fucking mad! :mad: )
Extreme Duudsonit (Suomen "jackassit", Jarno2 rules :nuija: )
Nuiden lisäksi en katsokaan säännöllisesti muuta kuin animea...
RBelmont
16.7.2002, 14:48:19
Huvitutti, Nalle Luppakorva sekä Kielletty rakkaus...myös perhe on pahin sarja on OK.