View Full Version : Tony Hawk's Underground
'Jecht'
27.12.2003, 20:23:32
Ihme ettei tälläistä olla vielä tehty. No mutta minä tein. Elikkä ostin tuon pelin tänään ja todella lupaavalta vaikuttaa. Peli on hyvää viihdettä, eteenkin nille, jotka ovat edelliäsiä TH pelejä pelanneet. Pelissä on hyväjuonikin eikä siihen peliin kyllästy hetkessä. Mukava lisä on myös se, että pelissä voi kävellä tai ajaa myös autoa. Sekin tuo lisää erillaisuutta peliin. Yksi hyvä puoli on myös nettipeli mahdollisuus. Se on varmasti hauskaa puuhaa nille jotka päättävät hankkia nettiadapterin.
Mitäö mieltä te olette pelistä?
Darruel
27.12.2003, 20:27:43
Loistavaa ajanvietettä kaikille sarjan ystäville. Ehdottomasti paras TH tähän saakka. Tarinamoodi on mukava lisä. Juoni on omastakin mielestäni hyvä, vaikka tuskin ammattilaisskeittauksen maailmassa tuollaista oikeasti tapahtuu... :)
Kaiken kaikkiaan hyvä peli. Jos tässä pitäisi pisteitä ruveta antamaan niin 5/5. Mutta kun ei pidä.
The_Sipi
28.12.2003, 21:28:50
Kyllähän tuo ihan mukiinmenevä peli. Mutta täytyy tunnustaa, että ihan huippuunsa peli nousi siinä vaiheessa, kun pääsi Hotter than Helliin asti. Vaikka ne Kissin äijät siellä lavalla olikin vähän mitä oli, niin kyllä mä nautin, ku yhtäkkiä KISSit kerättyä ne nous lavalle ja rupes soitteleen niitä God of Thunderia ja Lick It Upia. Kyllä se niin on, että KISS oli ehkä koko pelin kohokohta. Eri vaikeusasteista en oikein pitänyt, mutta kyllähän nekin meni, kun kuitenkin oon nyt keskittyny Sick modeen ja sillä tällä hetkellä yritän saada kaikkia gapeja. Ekaks kävely tuntu vähän oudolta, mutta totuin siihenkin... tosin 7 cavemanii en vieläkään oo pystyny tekemään
Minäkin pidin tästä pelistä. Olin pelannut nelosta ja ajattelin että pitää undergroundiakin nyt kokeilla ja se oli kyllä erittäin hyvä. Pidin tarinasta ja se on hyvä että siinä voi valita eri vaikeus asteita ja tehdä omia temppuja. Kaikkein mahtavin uudistus mielestäni kyllä oli se kävely.
'Jecht'
4.1.2004, 23:14:49
Juu..... Eli nyt vähän "päivitystä" tähän hommaan. Eli siis:
Nyt olen pelannut pelin kokonaan läpi noin 3 kertaa normal vaikeus asteella. Peli oli ihan helppo minulle, sillä olen pelannut kaikki aikaisemmat THPS pelit läpi , paitsi en THPS4. Siis tuo on kyllä pelin paras kohta kun kerää kaikki K.I.S.S kirjaimet niin tulee tuo KISS bändi soittamaan siihen lavalle. Sen lisäksi vähä muuta sivutehtävää jota olen saanut:
Kaikki Secret Tapet, Old School Icon josta saa THPS 2 School kentän pelattavaksi ja kaikki bails videot. Elikkä teidän mieli piteitä.....?
Pelissä on hyväjuonikin eikä siihen peliin kyllästy hetkessä.
"Raivaa tiesi katutason skeittaajasta maailmanlaajuisesti tunnustetuksi rullalautailumestariksi"? =) Lajityypit (ja aiemmat pelit) tuntien, ei vaikuta kovin todennäköiseltä, että mukana olisi koskettavaa ihmissuhdedraamaakaan. Vai viittaako Underground-nimi mustaan pörssiin, mafiaan ja huumebisnekseen? Ei uskoisi Tony-veikkosen haluavan pilata imagoaan sillä lailla, eikä skeittilauta sovellu parhaimmaksi huumekuriirin kulkuvälineeksi...
Olen pelannut Tony Hawk -skeittailuja hyvin vähän, mutta tarpeeksi paljon tunteakseni suurta vastenmielisyyttä niitä kohtaan. Kyseessä on ehkäpä kamalin urheilupelisarja minkä tiedän, mieluummin tahkoaisin NHL:ääkin.
Mikäs siitä jos joku tykkää, hyvä hänelle. Kyseessähän on makuasia, ja moisista on kaikkein hauskinta tapella. Pidättäydyn paremmissa peleissä, kuten myös paremmissa skeittauspeleissä. Metal Gear Solid 2: Substance:ssa on oikein hieno skeittiboonus.
Alkujaan kirjoittanut Gabriel van Kascanos
Metal Gear Solid 2: Substance:ssa on oikein hieno skeittiboonus. Ei sitä kestä kukaan katsoa kun joku idiootti Raiden skeittailee ties missä.
Itse asiassa olen pelannut TH:U:a vain Mustassa Pörssissä, mutta sielläkin se vaikutti erittäin hyvältä. Jotenkin siihen vaan jäi koukkuun...
P.S. MGS1 rulez(= MGS2 on ihan p*rs**st*)
edit:// Heko, heko Uber. Noh, ainakin jollakulla on hauskaa. Vaihdanpa vertaukseni jotta enempää näsäviisauksia ei tule asiasta.
bigspin
9.1.2004, 16:44:17
Onhan se ihan mukava peli, itse en sitä omista mutta kaverilla ei ole oikeastaan muuta tullut tehtyä kuin sitä pelattua :)
Juonesta en niin tiedä, mutta ainakin kaikki muu näyttää olevan pelissä kohallaan.Onhan se aika lyhyt ja aikalailla samanlainen kuin muut thps pelit.
Mutta kyllä minä ainakin sitä jaksan pelata aina vaan uudestaan.
Olihan se viikon verran ihan hauska.
Kamalat maat, ei mitään hyviä spotteja joita voisi tahkoa kavereiden kanssa. THPS 4:sta kun löytyi ainakin San Fransiscon Third and Army ja Pier 7, Hubba hideoutista puhumattakaan. legendaarisia spotteja on aina hauska (virtuaali)skeitata. Toki bonustasoina löytyy kakkosen Venice Beach ja School, mutta ne on jo nähty. School II:sen takareiliä on hauska fiilistellä ja mainita kavereille, "Ajatelkaa, Mark Gonzales veti tähän ja vuonna 91!"
Brooklyn Banks ei ole läheskään yhtä hauska. Eihän koko pelistä löydy yhtään hyvää manublokkiakaan, kuten nelosen Alcatrazin katto. Koko THUGin ajan odotin Barcelonaa, muttei sitä tullut ollenkaan. Koko peli lysähti kasaan. ;)
Tarina on aika kauhea. Äijä painaa liian kovaa, staseja ei saa mitenkään nollille. Äijien demot lyhyitä ja karmeita.
Muuten ihan hauska :)
Maguswarrior
15.1.2004, 17:33:28
Mielestäni tarinassa on menty parempaan suuntaan! Siinä on vihdoin jotain omaperäistä, kun kaikkien edellisten Haukkojen tarinat on ollu sitä ihan samaa pisteiden jyystämistä, tai jotain muuta.
Tarinaan voi kerrankin eläytyä, koska on tavallaan itse mukana.
Vaikka se onkin aika lyhytkestoinen, ja eräs TYYPPI siinä ärsyttääkin pelin läpi, niin silti voin sanoa, että paras Tony-peli tähän asti! :)
Uber Weapon
15.1.2004, 17:45:01
Alkujaan kirjoittanut jedat
P.S. MGS1 rulez(= MGS2 on ihan rusketus rajan alapuolelta)
Pakko mainita että elämän parhaat hetket, puhumattakaan elämän alusta itsestään löytyvät juuri sieltä rusketusrajan alta :D
THUG oli väännös "oikeaan" suuntaan. Jos siis tarkoitetaan uudella suunnalla sitä ettei pysytä aina samassa suunnassa. Mutta ei mitenkään säväyttävä kokemus. Minusta on suoraan sanottuna aina ollut sairasta pelata skeittipeliä. En skeittaa oikeasti, kun ei kiinnnosta enkä osaa. Jos taas skeittaisin oikeasti, tekisikö minun mieleni pelata sitä sitten leikisti? Kun en skeittaa oikeasti, miksi innostuisin leikistikään?
Tai jotain. Joka tapauksessa suurin syy miksen tykkää THUGista on se että minulla on yläasteiältäni huonoja kokemuksia skeittareista ja skeiteistä. Ja en voi poistaa näitä ajatuksia pelatessani näitä pelejä.
aijommi
19.1.2004, 19:42:23
Tony Hawk peleistä skeittaus harrastukseni aikoinaan lähtikin. Siitä asti olen tuntenut suurta kunnioitusta näitä pelejä kohtaan. Ihan OK peli, mutta tarina mode voisi olla pidempi. Vielä pari uudistusta, niin peli olisi räväyttänyt enemmän kuin THPS 2.
tetsuo
18.2.2004, 10:59:02
Tony hawk's underground on ja tulee varmaan jäämään sarjan parhaaksi osaksi. Parannuksia on huomattava määrä edelliseen jaksoon verrattuna, joten en ihmettele että nimi vaihtuikin. Pelissä melkein kaikki on loistavaa, paitsi ne ajo-osuudet, joiden ohjattavuus on ihan p*****stä! Kenttäsuunnittelukin on hyvin onnistunut, eli kenttiä jaksaa pelata, lukuunottamatta sitä Hotter than hell:ä. Hyvä peli, ei mennyt rahat hukkaan.
mogvisti
21.2.2004, 1:50:59
Henkilökohtainen mielipiteeni THPS pelejä kohtaan on kuvattavissa vain yhdellä sanalla: Loistava! Ja varsinkin tämä uusin, UnderGround on mielestäni sarjan paras osa. Grafiikka on mahtavaa, kentät on mukavan kokoisia ja kaikki ammattilaiset ovat mukana. Myös oman ukon tekemisessä on intoa koska hahmosta voi tehdä melkein minkä laisen tahansa.
Ennen vanhaan suosikki Toni Haukkani oli kakkososa, joka kyllä todella jäi kakkoseksi kun pääsin UnderGroundin maailmoihin.
Mutta muuta huono juttu tässä pelissä on, ei ole nääs yhtään peliä josta ei löytyisi jotain pahaa. No tässä pelissä on muutama niin typerä tehtävä että ohjain lensi niin lujaa seinään, että huhhuijaa. Varsinkin autolla ajo on toteutettu todella kökösti, ei siitä voi muta sanoa.
Mutta muuten peli on mahtava ja aikansa paras skeittipeli!
Ihme ettei tälläistä olla vielä tehty. No mutta minä tein. Elikkä ostin tuon pelin tänään ja todella lupaavalta vaikuttaa. Peli on hyvää viihdettä, eteenkin nille, jotka ovat edelliäsiä TH pelejä pelanneet. Pelissä on hyväjuonikin eikä siihen peliin kyllästy hetkessä. Mukava lisä on myös se, että pelissä voi kävellä tai ajaa myös autoa. Sekin tuo lisää erillaisuutta peliin. Yksi hyvä puoli on myös nettipeli mahdollisuus. Se on varmasti hauskaa puuhaa nille jotka päättävät hankkia nettiadapterin.
Mitäö mieltä te olette pelistä?
Loistava peli ja paras TH mutta minun mielestäni tuo Story Mode oli surkea, koska too easyllä sen menee täydellisesti läpi noin 2:ssa tunnissa ja Hardillakaan ei kyllä kahta päivää kauempaa kestä :prkl:
Mutta tuo lisäys että voi laittaa oman pärstän skeittarille on kyllä tosi hyvä.
mogvisti
24.5.2004, 12:56:40
Story Mode oli surkea, koska too easyllä sen menee täydellisesti läpi noin 2:ssa tunnissa ja Hardillakaan ei kyllä kahta päivää kauempaa kestä :prkl:
No onkos THPS 2:ssa parempi "story mode"? Enpä usko, sillä onhan se juonellinen skeittipeli parempi kuin ei juonta ollenkaan.
Valitit vaikeusasteen puuttesta, oletko kokeillut sick- vaikeutta? Kaverini on pelannut kaikkia sarjan pelejä ja on täys pro, mutta kyllä hänelläkin meni sormi suuhun kun tämä vaikeusaste tuli eteen. Ei ole kuulemma vieläkään pelannut läpi.
Mutta voihan tietenkin niin olla että olit aivan huippu tässä pelissä ja peli olisi ollut lastenleikkiä jopa vaikeimalla asteella.
No onkos THPS 2:ssa parempi "story mode"? Enpä usko, sillä onhan se juonellinen skeittipeli parempi kuin ei juonta ollenkaan.
Valitit vaikeusasteen puuttesta, oletko kokeillut sick- vaikeutta? Kaverini on pelannut kaikkia sarjan pelejä ja on täys pro, mutta kyllä hänelläkin meni sormi suuhun kun tämä vaikeusaste tuli eteen. Ei ole kuulemma vieläkään pelannut läpi.
Mutta voihan tietenkin niin olla että olit aivan huippu tässä pelissä ja peli olisi ollut lastenleikkiä jopa vaikeimalla asteella.
En mä mikään pro tietenkään ole ja ei THPS2.ssa parempi Story Mode ollut ja olen mä sick:llä pelannu ja en päässy (ainakaan vielä) sitä läpi mutta kyllä tuo toiseksi vaikeimalla läpi menee tosin yhtä tehtävää en ole Undergroundissa ite päässy läpi ja se on se Big Apple Spot Challenge joka pitäis jollain Pro skeittarilla mennä läpi itse asiassa en pääse sitä edes Easylla läpi, =) että en mä mikään pro ole.
mogvisti
24.5.2004, 16:19:22
Big Apple Spot Challenge joka pitäis jollain Pro skeittarilla mennä läpi itse asiassa en pääse sitä edes Easylla läpi, =) että en mä mikään pro ole.
No itselläni ohjain lenteli seinään monta kertaa ennen kuin pääsin tämän kohdan peliä läpi, ja easylla tietenkin :eh: .
Tämä kohta on vaikein koko pelissä, ellei mukaan lasketa sitä typerää takaa-ajoa pelin lopussa, jossa pitää ajaa takaa sitä samperin Ericiä.
Typerää kun hyvä peli on pitänyt pitää "pilalle" tälläisillä tehtävillä.
Muuten peli onkin rautaa!
Typerää kun hyvä peli on pitänyt pitää "pilalle" tälläisillä tehtävillä.
Muuten peli onkin rautaa!
Jos peleihin tehdään tehtäviä, pitää niissä olla haastetta. En voi ymmärtää, miksei peliin laitettu yhtään supervaikeaa tehtävää. Kyllä, peli pelattiin ensimmäisellä kerralla läpi sickillä. Toista kertaa en pelaakkaan.
Tehtävät olisivat muutenkin voineet olla erilaisia. Itse olisin halunnut esimerkiksi tehtäviä, joissa pitää tehdä tietty temppu tiettyyn objektiin, enkä tarkoita nyt "tee-mitä-tenavat-vaativat" -tehtävää.
Ja peli on edelleenkin floppi.
mogvisti
30.5.2004, 17:14:10
Jos peleihin tehdään tehtäviä, pitää niissä olla haastetta. En voi ymmärtää, miksei peliin laitettu yhtään supervaikeaa tehtävää.
Mutta onhan se jo naurettavaa, että pelin loppuun pistetään joku aivan sairaan vaikea tehtävä, jonka aikana ohjain hajoaa ja peli jää pölyttymään hyllyyn. Ei kai pelintekijät sitä halua.
Jos pitää tehdä vaikeita tehtäviä, niin pistäisivät niitä pelin alkuun, jolloin pelaaja voi halutessaan aloittaa alusta ja ottaa helpomman vaikeusasteen, eikä tunkea niitä pelin loppuun.
Ildjarn
4.6.2004, 15:47:59
kaikkein inottavin urheilupeli ikinä. en yleensäkään pidä skeittaamisesta, ja sitten kun sitä vielä tuputetaan meidän rakkaalle laitteellemme, niin menee hermot. etenkin sen takia, että se on addiktioiva peli, jota on pakko pelata yhä uudestaan ja uudestaan. aivan, myönnän pelanneeni peliä todella paljon.
peli on liian helppo, siitä ei todellakaan ole kiisteleminen. pisteidenkeräys onnistuu aivan helvet*llisen helposti nykyisellä manual-tyylillä, jolla saa hetken riennossa kerättyä jopa 300000 tuhatta pistettä. nollia aivanku puhelin luettelossa.
peli on siis addiktoiva ja absurdi, miellittyvä mutta niin huono. positiivinen ja negatiivinen yllätys. musta ja valkoinen. ON/OFF.
ijikemushi
14.7.2004, 23:50:17
Kyseinen peli on läpäisty kaksi kertaa ja se oli sen arvoista. ;) Ja jos seuraava Tontsa joskus tulee niin odotan silta todella paljon. THUG oli ihan okei peli mutta ei kovin addictoiva. Ja sitä realistisuutta saisi olla paljon enemmän.
peli on liian helppo, siitä ei todellakaan ole kiisteleminen. pisteidenkeräys onnistuu aivan helvet*llisen helposti nykyisellä manual-tyylillä, jolla saa hetken riennossa kerättyä jopa 300000 tuhatta pistettä.Puuttuukohan sinulta yksi nolla tuolta vai puhutko combo pojoista? =)
Jos peleihin tehdään tehtäviä, pitää niissä olla haastetta.
Ehdottaisin sinulle tutustumista Dave Mirra Freestyle BMX peli sarjaa jos vaikeutta kaipaat. Etenkin Dave Mirra Freestyle BMX Freestyle Remix on sellainen jossa tehtävät ovat jo sellaisella tasolla että huhhuh.
Jonitzu
22.7.2004, 14:05:13
Kyllähän tämä Uderground on ihan hyvää viihdettä mutta minusta aivan liian helppo!olen pelannu varmaan Kolme kertaa pelin läpi ja jokaisella vaikeus asteella tietenki 100% mutta ei se kamalasti haittaa uudet tehtävät ovat todella hauskoja niin kuin on sanottu niin tämä kävely ja autolla ajelu on hyvä lisä peliin...sitten tämä omat kasvot hahmolle en oikein tiedä mitä sanoa koska en ole koikeilut tälläistä hommaa :eh:
mogvisti
22.7.2004, 17:51:26
niin kuin on sanottu niin tämä kävely ja autolla ajelu on hyvä lisä peliin
Aivan oikein. En ymmärä sitä että eräs kaverini haukkuu koko Tony Hawk's Undergroundin sen takia, koska auto kohtaukset ovat surkeita. Omasta mielestäni autolla ajo on kyllä köykäistä, mutta mitä sitten. Pelissä onkin idea skeitata eikä ajella autolla. Jos ajella haluat, niin hommaa jokin autosimulaattori. Mutta onhan sellainenkin ominaisuus mukava olla tässä pelissä, vaikka se onkin surkeasti tehty.
Aerthos
5.8.2004, 11:02:41
Peli on aivan loistava, vaikka en muuten ole hirveä urheilupelien fani. (En muutakuin tämän, ja NHL 2004:n, ja aikaisempien THPS:ien :P :D)
Ainakin se on hienoa, aikasempiin osiin verrattuna, että tuon laudan saa otettua nyt edes hetkeksi jalkojen alta pois, ja pomppia vapaasti. :D
Ja myös lisä extraa pelissä tuo "Story Mode". Tämä on 231657468465749794367764698 kertaa parempi kuin aikaisemmissa osissa tuo "Career Mode"!
Odotan innolla THUG 2:sta, sekun on kuulemma tulossa...
Sanctio
5.8.2004, 18:53:17
Hmm... Eikös tämä tullut muillekkin kuin pleikkarille? Ainakin minulla on uusin Hawkki gamecubella! Eli minusta tämä pitäisi siirtää toiselle alueelle.
No kuitenkin... Oli loistava peli, ja juonikin löytyy! (ei olisi skeittipelistä uskonut) Läpäisin sen kuitenkin päivässä vaikeimmalla, joten vähän vaikeammaksi olisi voinut vaikeaa tehdä, ja vähän pidempi peli! Ja tehtävän teko ohjelma oli aivan uskomaton! Sillä saattaa nyt tehdä omista kentistään paljon parempia! (rakastan kenttien tekoa) Myös uusi temppu editori oli aikas hieno, mutta se viimeinen silaus kuitenkin puuttuu. Esim Slidejä sillä ei voi tehdä, ja maksimi pisteet ovat vain 8000 per temppu, joka on mielestäni aivan liian vähän! Mutta muuten peli on aivan mahtava!
Olihan se ihan hyvä kun tuossa yhtenä päivänä sitä kaverini luona pelailin.
En voi kuitenkaan ylistää tätä maasta taivaaseen, koska ei se kuitenkaan mikään huippu peli ollut.
En ole koskaan pitänyt hirveästi skeittaus peleistä, lähinnä sen takia, koska ne eivät kuitenaakn muistuta kovinkaan paljon todellista skeittausta. Hahmot ovat ainakin joissain tempuissa aivan ylihyviä ja olliet saattaa nousta vähän turhankin korkealle.
Tässä pelissä oli sitä samaa epärealistista hyppelyä, mutta se ei vaikuttanut kovinkaan paljon itse peliin. Kentät olivat yllättävän hyvin kehittettyjä ja niihin oli käytetty tarpeeksi mielikuvitusta. Toisaalta joisaakin ihan ihmeellisissä paikoissa oli verttejä ja muita hyppyreitä joitten tarkoitusta en ymmärtänyt. Kai sekin olisi selvinnyt siinä Story Modessa.
Tuota juoni osuutta en jaksanut kokeilla, joten en heitä siitä sen enempää kommenttia.
Ja jos tuo THUG 2 ilmestyy edes joskus, se ei ainakaan löydy minun ostolistaltani.