View Full Version : tänne tää kai kuuluu?
eli en nyt sit tiedä onks tää oikeella osastolla mutta sain just skannerin, ja innostuin skannaamaan piirustuksiani nettiin :)
menkää kattomaan jos kiinnostaa, ja olis kiva kuulla kommenttia.
jos sivut ilmottaa olevansa "temporaly unavailable" niin yrittäkää myöhemmin uudelleen. sieltä löytyy mm. keijuja, merenneitoja ja final fantasy hahmoja :)
http://www.geocities.com/noorakuvat/
The Blinzar
1.7.2002, 22:00:29
Jos mulle törkättäis noi kaikki FF hahmojen piirrustukset nenän alle, mä tunnistaisin ne heti, paitsi niitä joita mä en tunne, noi on niin tarkasti tehty. Sä oot hyvä piirtämään näköjään noita ukkoja.
Joten :rispekti:tiä sulle vaan
//edit: Hitto, ei respektitiä, respectiä.
kiitos paljon :) ne on tosin otettu ihan mallista, että en mä niitä ihan omasta päästä vetäny, mut kiitos :)
Hienoa jälkeä, täytyy myöntää. Taiteilijan vapaus Rikkun hiustenvärissä oli aika piristävää :) lyijäri luonnestelussa ja tussilla päälle?
ff hahmot olivat kyllä hienoja, mutta pidin niistä eniten joita en tunnistanut, koska näitä ff hahmoja näkee aina. Loput olivat siis mallista piirtämättömiä, olivatko kokonaan omasta päästä?
Tahtoisin nähdä puuväreillä ja tietokoneellakin väritettyjä teoksia :)
Hienoa jälkeä.
Hienoja kaikki,jotkut kuvat olisi saanu lisää "potkua";) jos ne olisi väritetty..ja,olisi ollut kiva jos olisit ihan omasta päästä piirtäny:)
voi olla että väritän vielä osan noista jahka kerkiän..
Kaikkihan nuo on ihan hienoja, itse tykkäsin paljon ff kuvista, niissä oli suhteet hyvin, mutta noissa kaikissa kuvissa oli aika turpeat huulet, mksiksäs n'in? Rinoalla ja Rikkulla oli mielestäni turhan isot huulet :p
Muuten kaikki oli ookoo, ja Rikkun hiusten väri oli kiva yllätys, mutta mikset tehnyt ilmistä 'oikeanlaisia', siis missä on ne spiraalit? olisi ollut 'hienomman' näköinen, siis minun mielestä, ihan piristävä se oli kun sen silmät on tuollaiset.
Ja tuo elfgirl... se näyttää kuin odottaisi sen panoa... tissit niin töröllä että huh huh [ei pahalla -_-;]
Ja sitten elfgirl2... sillä on käsi aika epäilyttävässä paikassa... XDD
Tuo Fairy on kyllä paras, EI sen alastomuuden takia, vaan koska siinä on tausta ja kaikki, värit osuivat nappiin tuossa työssä.
Ainut mikä häiritsee on nuo jalat, ne näyttävät menevä poikki, mutta eikös ne ole taitteella sen persaukseen? Muuten hienosti toteutettu työ, mutta jalat hämäävät hiukan, tuo leveys muutamaan senttiin ennen polvilumpiota olisi saanut olla radikaalimpi, ja sitten polvilumpion kohta muutama sentti alemmas olisi saanut olla 'suipompi', tai niin minä sen näkisin.
Mermaidit kolmeen asti näin, ja kaikista pidin jonkin verran, elikkäs muutamaa työtäsi en nähnyt. Edittaan sitten mielipiteeni niistä töistä, jos muistan ne myöhemmin katsoa, ja editata tähän... :D
huh, tulipas suht pitkä... noh, oliha niitä töitäkin 'muutama' :P
ihanaa Vivi89 kun jaksoit pistää oikeen kunnolla kommenttia mun töistä, kiitos :) joo, tiedän että joillakin niistä on kunnon turbo huulet. en tiedä miksi, mut niistä huulista tulee aina vaan sellaset isot..vasta jälkeenpäin oikeestaan huomaan että ohhoh, ompas taas turpeat huulet :)
sen elfgirlin piirsin varmaan joskus 5 vuotta sitten että siinä on vähän muukin musta vialla kun isot tissit ja kiimainen ilme :) ja se toinenkin elfgirl on yhtä vanha muistaakseni. sen oli tarkotus sen käden olla niin kun sitä puuta vasten, silleen että se tyttö nojaa siihen, mutta se on kyllä sen verran ovelassa paikassa että siitä saa hieman väärän kuvan :) piirtelen varmaan lisää tässä kesän aikana niin käy toki joskus vielä uudestaan tuolla mun sivuilla kattomassa uusiakin töitä.
Erittäin hienoja kuvia,noi kuvat on tosi hienosti piirretty ja varjostettu.Niissä olisi voinut olla väritkin,hiuksista mä pidin eniten noissa kuvissa.
The Blinzar
2.7.2002, 14:18:39
Muthei, ei jotkut osaa piirtää edes mallista. Sekin on taito.
bigspin
2.7.2002, 20:52:46
Vautsi vau:) kaikki nuo työt ovat hienoja.Varsinkin Squall näyttää todella oikealta.myös Fairy näytti siistiltä taustan kanssa:)
oikein mitään huonoja töitä en tuosta löytänyt.
jatka piirtämistä;)
Ei voi sanoa muuta muuta kuin että on todella hienoja kuvia ja noi Final Fantasy kuvat varsinkin on todella kauniita
lisää vaan...
todella nättejä, haltijat varsinkin.
täältä näköjään löytyy enemmänkin hyviä piirtäjiä :)
Sephrenia
5.7.2002, 19:35:42
Oiiii :ooh:
Osaat värittää ja piirtää hyvin :) Noi silmät on aivan ehunia ^.^
Toi mermaid4 on tosi hyvä, mutta sillä on vähän liian pitkä kaula ehkä?
Tuo fairy2 on kyllä paras työsi miun mielestä ^^ Väritys, asento ja kaikki on siinä niin hyviä :)
*ei jaksa arvostella enempää :P*
..mutta juu, ihan hyviä kaikki..:)
-kikki-
7.7.2002, 12:19:14
Hienoja kuvia! Olet näköjään hyvä piirtämään ukkoja
Leviathan
12.7.2002, 9:03:43
Oikein hienoja. Itse pidin niistä mustavalkoisita enemmän muttta oli ne muutkin todella hienoja:D
Blaxor
15.7.2002, 15:01:49
Ne mustavalkoset oli todella upeita,Kyllä ne värillisetkin oli ihan hienoja :rispekti: