View Full Version : "Isosvihkosen" kansi riparin jäljiltä..
Valax Silverstar
1.7.2002, 23:40:31
Kuten jotkut ehkä tiesivätkin, olin viime viikon riparilla isosena ja luonnollisesti sielläkin tuli välillä tekemisen puute. Tekemisen puute synnytti harvinaisen näyn virkaveljen/siskojen silmissä. He näkivät minun piirtävän.. Tuossa (http://www.kotinet.com/juhamattin/salalokero/teron/risti.jpg) ( kuvalla kokoa 52kt ) olisi siis kummasteltavaksi asioiden merkkaamiseen käyttämäni yhteen niitatun paperipinon "kansi" jo mainitun tekemisen puutteen jäljiltä. Työstämiseen käytin vain ja ainoastaan lyijykynää. Edes kumia en saanut lainattua keneltäkään..
On se kätevää laittaa/laitatuttaa oma piirrustus kaverin kotisivuille(tai niiden salalokeroon) :D . Kuvan musta nurkka johtuu sitten siitä, että leiriläiset innostuivat hieman leikkimään lehtiöllä, ja kansi repesi irti..
Btw. kyseisestä salalokerosta hänen omalta osastoltaan saattaa kohta löytyä kuvia myös itse riparista, jos jotakuta kiinnostaa.. 4ripari nimellä tullee olemaan..
Pidin siitä, mukavan näköinen :) Mutta mikäs vattu tuo musta jälki tuolla vasemmassa yläreunassa on?
Tiituli
2.7.2002, 12:57:31
Todella hieno non olet osannut käyttää lyijäriä oikein kunnolla....Ainoa asia joka hämää jotenkin on se että risti ei ole keskellä...mutta ei se ole mitenkään huono asia ja itse kyllä pitää enemmän sidotusta rytmistä mutta on tämä kyllä todella hieno ja taiteellinen
Arvosana 9-
Aphrael
2.7.2002, 13:07:14
Tuohan on tosi hyvän näköinen. Juuri se että se on tehty lyijykynällä tekee sitä vielä paremman.
On se hyvä että jotku ihmiset sentään osaa piirtä, kun minä en nimittäin osaa.. =/
Oikein hyvä kuva,oot värittänyt ja piirtänyt noi kuviot tosi hienosti ja ristikin on tyylikkään näköinen. Kuvassa on yksi miinus,vasemmassa yläkulmassa on outo pilkku.
Roakel, Noirre, lukekaa se alotus posti UUDESTAAN, jos ette sattuneet huomaamaan tuota mustan jutun alkuperää.
Sitten työhösi.
Risti on tehty oikein hyvin ja taiteellisesti. tuohon taustaan verraten, olisi sen kuvionti voinut olla runsaampaa, mutta kyllä tuo noinkin oikein hienolta näyttää, taiteilijan vapaus tjsp. tota meille esikoulussaänkytettiin.
Tausta on tehty oikein taiteellisen näköiseksi [kuvittelee tuon maalauksena seinällä, vaikken uskovainen olekkaan], näyttää siltä että et ole mennyt 'sekaisin' väritys vaiheessa, siis tarkoitan että et ole vahingossa värittänyt väärää aluetta, sillä tuo on kyllä aika 'sekava', hyvällä tavalla.
Ainut mikä häiritsee on vasemman puolen keskiosassa [hieman vasemmanpuoleisen ristin sakaran, vai minkä nyt onkaan, alapuolella], on muo valkoiset välit aika ohuita, olikohan tuo vahinko vai tarkoitus?
No kuitenkin, kuva on mitä mainioin, plussaa tuo että olet käyttänyt koko alueen, aikaa tuohon on luultavasti jonkin verran uponnut.
Numeroa en anna, yritän päästä siitä eroon, eli hyvän työn olet kaikin puolin tehnyt.
Sillä nyt annan sinulle käsiä.
1=kamala.
2=huono.
3=parantamisen varaa.
4=ihan hyvä.
5=melkein täydellinen, loistava.
6=muutamaa pikkuvirhettä huomioon ottamatta, täydelinen.
7=täydellinen.
elikkäs: :up: :up: :up: :up: :up: :up:
[tuleepas nykyään pitkiä arvosteluja XDD] Tuo käsiarvostelu olisi kyllä hyvä idea. way to go Vivi! ^^ -Pinchi
Öh,en tiedä mitä sanoa..H-I-E-N-O.En itse osaisi tehdä tuommosia kuvioita,enkä löydä kuvasta mitään vikaa.:)
Yks ihanimmista mitä oon nähny!
Kuviot on loistavat..todella hienoa.Tollaset työt saa mun jalat alta!
En ole siis ainoa joka tekee tuon tyyppistä taidetta! kiitos..
du e bra!
:)
Leviathan
11.7.2002, 22:17:46
H-I-E-N-O! Eipä ole mitään huomautettavaa. Mustavalkoisuus tekee siitä vieläkin hienomman
Valax Silverstar
12.7.2002, 19:32:15
Kukaan ei siis saanut elinikäisiä traumoja tuon vilkaisemisesta? No se on vain hyvä.. Yhden tuota kokoluokkaa olevan olen ennen tehnyt. Siinä tosin pelkän ristin sijaan olivat pienempinä risti, sydän ja ankkuri. Kaverin tyttöystävälle piirsin isoskoulutuksessa, kun tämä vaati, että : "Piirrä sellainen ku sä piirrät sinne vihkojes reunoihin..". Minä tein työtä käskettyä, mutta lisäsin tosiaan nuo mainitsemani objektit heidän aloittamansa seurustelun "kunniaksi".
Ne riparin kuvat ovat muuten lisätty nyt sinne lokeroon:
http://www.kotinet.com/juhamattin/salalokero/4ripari/kuvia/
Kuten arvata saattaa, jopa minun ruma pärstäni on tuolla nähtävissä useampaan otteeseenkin toinen toistaan epäonnistuneemmissa otoksissa.. Vilkaiskaa omalla vastuulla.
Niin ja tosiaan: Valax kiittää kehuista..
bigspin
12.7.2002, 20:25:48
No kappas,onpas hieno työ:) tais olla sulla paljo aikaa kun kerkesit noin hienon työ tehdä=D
Kuvan risti on hiano ja tausta sopii siihen hyvin:)
Ainut miinus on se että työ olisi EHKÄ näyttänyt hienommalta väreissä=) no mutta ei siinä mitään.hienohan tuo on :rispekti:
Tuohan on mahtava :ooh:
Se on juuri täydellinen lyijärityönä..
Ihmettelen vaan, että mikä toi musta läiskä on tuolla yläkulmas :huh:
Todella hieno kuviointi tuossa kuvassa... se on erittäin hieno, en millään voisi uskoa tuota lyijykynä työksi....
Mirandos
13.7.2002, 18:43:24
Kuvan musta nurkka johtuu sitten siitä, että leiriläiset innostuivat hieman leikkimään lehtiöllä, ja kansi repesi irti..
Lukekaatten ihmiset
Siis tuo on taidetta, josta minä pidän!! Lisää, jåå :D
hieno, todella upea. mie rupean itekin joskus vääntämään tommosia, mutta niistä ei ikinä tule mitn. On se hyvä että maailmassa on niitäkin, jotka osaa piirtää :)
Neruru
14.7.2002, 11:08:48
Ei. Ei missään nimessä värejä. Ensin ajattelin, että mustan pitäisi olla aivan musta, mutta lyijykynän jälki tekee sen elävämmän näköiseksi. Nyt heti vaan kaivertamaan tuo megaisolla tuomiokirkon kattoon. Vähintäänkin. 10-. Ei kymppiä, koska mielestäni mikään ei voi olla aivan täydellistä, vaikkei tuosta mitään rumaa löytynyt.