PDA

View Full Version : Ostetaan PSX -pelejä

nox
4.1.2004, 18:03:09
Olisin kiinnostunut vanhoista PSX -peleistä. Mielellään moninpelejä mutta kaikki tarjoukset huomioidaan. Kunto pitäisi olla kohdallaan. Maksan noin 5e/kpl mutta jostain aivan superspecialretromasterkingkeisarillisenhieosta hieman enemmän.

Huomasin taannoin, että kaikki vanhimmat pleikka 1 pelihankintani kuten Crash Bandicoot 1 ja muut ihanuudet olivat ajan hampaan naarmuttamia ja hyödyttömiä. Jotain vanhoja pleikkapelejä olisi kiva saada.

Että jos jostain videohyllyssä on pölyttymässä antiikkiisia Pleikkaripelejä niin ilmoittele. Toisen romu voi olla toisella aarre! Ainakin minulle. Tämä ei ole vitsi.

Gabriel
4.1.2004, 18:24:16
Minulla on hyllyssä suhteellisen vanha V2000 (ilmeisesti vuoden 1998 peli), joka on takakannen mukaan jatkoa 80-luvun Virus-nimiselle klassikkopelille. Pelissä seikkaillaan noin kolmessakymmenessä eri maailmassa, joissa jokaisessa on alien-infestaatio. Tavoitteena on puhdistaa kyseiset maailmat siitä infestaatiosta käyttämällä kahtakymmentäneljää asetta. Alieneja on takakannen mukaan yli viisikymmentä erilaista.

Kannet ovat ehjät, kuten myös tallella oleva ohjekirja, ja peli toimii. Tämä on ollut minulla jo pitkään enkä enää pelaa sitä, ja olen valmis myymään jos haluat.

pehmo
4.1.2004, 20:37:41
Tähän (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?s=&threadid=7092) lisättäköön pelit GT2 platinium, hyvässä kunnossa ja destruction derby 2, toimii ja GTA 1, myöskin toimvassa kunnossa.