PDA

View Full Version : Musashi

Kepakko
2.7.2002, 16:38:47
Onko kukaan lukenut tätä Eiji Yoshikawan Musashi kirjaa?
Jos on, niin kertokaa mielipiteitä. Itse aloitin sen äskettäin ja luin jo huimat 10 sivua, ja tuntui ihan hyvältä alulta. Saa nähdä jaksanko lukea loppuun noita 1010 sivua, kun en todellakaan ole mikään kirjaihminen.

Archux
2.7.2002, 21:47:16
Hmm lasketaanko 10 sivua aluksi? Saatat kyllä vielä pettyä kun ei ekat kymmenen sivua kerro kirjasta yhtään mitään.

Kepakko
3.7.2002, 15:38:59
No ei niitä ehkäpä lasketa =), tarkoitinkin että ne 10 sivua olivat kiinnostavia. Nyt olen lukenut muutaman kappaleen ja hyvältä on vaikuttanut, kaverikin kehui kovasti.

4.7.2002, 15:01:05
Juu. Minä olen lukenut. Ja vaikka kuinka kysyisit niin juonesta en kerro mitään. En vaikka olisit jo lukenut koko kirjan. Se on kyllä mun mielestä ihan hyvä. Ei tee poikkeusta, nimittäin melkein kaikki kirjat on mun mielestä hyviä.

Kepakko
4.7.2002, 19:34:37
Originally posted by Blank
Juu. Minä olen lukenut. Ja vaikka kuinka kysyisit niin juonesta en kerro mitään.

Eh, siis enhän mää tietenkään halua kuulla juonta etukäteen, mikä järki siinä nyt ois. Kaikki jotka ovat kiinnostunee. ylipäätänsä japanista, kannattaa lainata tämä kirja.
Meillä tämä kirja on olut omana jo monta vuotta, mutta vasta nyt älysin alaa lukemaan. :)