View Full Version : LoTR: Two Towers traileri
*TÄSTÄ* (http://www.apple.com/trailers/newline/the_two_towers/)
(Mitä muuta mun pitäis kirjoittaa tähän? Näkeehän kaikki sen itsekkin, Jos haluaa katsoa sen.) :lurps:
psaijai
2.7.2002, 22:50:47
Jee. Kiitos. En ole edes muistanu koko leffaa. *lataa*
(kommentit hetken kuluttua)
//edit: ei niinkään kohta koska latautuu 2.0KB/s:(
Harvinaisen hienoa Spämmiä sinultakin Spy. Parasta olisi editoida tähän kommenttia tuosta. Muuten poistan koko viestin. -N
//edit2: Noniin. Sainhan sen sit vihdoin hankittua. Meinas jo inohtuu mut muistin sittenkin.
Minä spämmäisin. Elä kuvittele. Mut sit asiaan. Trailerin perusteella tuntuu että tämä leffa ei olisi niin hieno ja mahtava kuin oli ensimmäinen. Tietysti onhan se pakko saada tietää miten tarina tulee jatkumaan vaikka vasta kolmas osahan sen paljastaa kokonaisuudessaan. Ihan hyvältä tuo kuitenkin näytti vaikka ois tuo trailerikin voinu olla ehkä vähän parempi mut pakko se on mennä kattomaan joka tapauksessa.
Locke Cole
4.7.2002, 12:41:36
Wow, hienolta näyttää. Olisipa jo joulukuu. :(
nursetwiggy
5.7.2002, 8:53:02
woot, tulisi se dvd;kin nyt edes :[ pariin kertaan tuon aiemminkin katsonut, tosin tuo 35-meganen oli varsin kiva ainakin laadulta :D
Hieno traileri, musiikki onnistuu luomaan ihmeen hyvän tunnelman, mutta tuleehan tuo LOTRi ykkönen DVD:lle syksyllä joten se varmaan vähentää kaikkien nälkää.
Tosi hieno traileri, oli vähän vaikeuksia siinä että mä luen sitä kirjaa tällä hetkellä ja en haluaisi mitään paljastuksia. Onneksi se LotR tulee syksyllä :)
lål, arvatkaas lataillaanko mun 56k modeemilla tuommoisia tiedostoja :P
No, onneksi tulee joulukuussa koko two towers leffa ja syksyllä se DVD... sluurps :D
Kiva. Hmh, jaksaakohan koneeni pyörittää tuota Large- kohtaa :)
49kb/sek. Ihan ok vauhti :)
Aika mullistava traileri. Mahtipontiset musiikit taustalla soiden trailerikin on varma hitti :).
Mutta pahempaa spoileria en ole koskaan nähnyt. En edes minkään trailerin lopussa. :/
Ceassa
10.7.2002, 14:57:01
Kyseinen traileri on pyörinyt koneellani jo pari kuukautta, ja erittäin hyvältä näyttää. :) Gandalf Valkoinen, Helmin Syvänteen taistelu, Gondor... Ja vielä pitäisi jouluun asti jaksaa odottaa?! ;D
Vodoun
12.7.2002, 22:22:20
enttejä, enttejä!!! :D faramir ja eowyn..
ainoo vaan häiritsee: MITÄ HELVETTIÄ SE ARWEN SIELLÄ TEKEE??? kysyn vaan.. toivottavasti siinä on se legolaksen ja Gimlin pikku kilpailu siellä helmin syvänteellä.. se on loistava yksityiskohta..!! ;)
mähän oon jo ihan fiiliksissä.. heh.. (vaikka todennäköisesti joudun taas pettymään liian suurista odotuksistani johtuen..)
Jooh hienolta toi näyttää.sais tulla jo elokuviin.samoin sais ilmestyä se peevelin DVD jo kauppoihin.Mut siinä trailerin lopus kaverin kanssa aluksi ihmeteltiin et mikä peevelin jeesus siinä lopussa loistaa mut sekin asia selveni saman tien.
Nojoo, minen jaksa tuota imuttaa, mutta olenpa nähnyt trailerin jo pariin otteeseen teatterissa, kun sitä on nyt pyöritetty FotRin perässä.
..joo, elikkäs... IHANAIHANAIHANAAAAAHH~ ensi-iltaan tähtään o.o pakkohan tuo on nähdä, muuten ei ole elämää D:
Nippe_R
15.7.2002, 23:57:48
Saa nähdä lunastaako leffa lupaukset (toivottavasti lunastaa), trailerin näin ~2,5kk sitten.
Ihan hienohan tuo on.
Kyllähän tämä nyt minun piti laittaa kiinteäksi kun niin tärkeä juttu on. Todella hienolta näyttää ei voi muuta sanoa. Harmi kun ei näkynyt Enttejä siinä.
Kyllä ihan hyvältä näyttää! :D
Tulis nyt vaan se joulu nopeesti!
Törkeetä, kun ne kaikki esitetään vuoden välein.. mielummin vaikka puolen vuoden välein :eh:
Theemu
19.7.2002, 14:12:20
mmmMiksi tämä on kiinteä?
Koska minä laitoin sen -N
Prkl, Quicktime player on maailman huonoin ohjelma... Se toimii vaan joka 40. kerta ja sillonkin huonosti ja bugisesti. Tuota traileria en ole edes saanut toimimaan, mustaa vaan näkyy prkl, ja äänet kuuluu.
Dagger
25.7.2002, 15:33:19
Näin oikeastaan jo yhden trailerin itse elokuvateatterissa :P ..Joten ei tuota jaksa enää ladata. Ihan hyvältä se näytti, olisivat näyttäneet lisää kuvia enteistä. ^^
kawaii-chan
5.8.2002, 19:46:02
Wow! :ooh:
Tosi hienon näkönen, tosin se latas sitä full screen-versiota jotain puolisen tuntia =/
Mutta tosi hieno, joulukuuss leffaan!
mindless
7.8.2002, 21:29:29
Krpl
Uuh... :D
Upee.
Niinpä... :P
Olisipa jo joulukuu. ;D
huoooh... näyttää ihan hyvältä! :)
oispa yhtä hyvä ku The Fellowship Of The Ring.
Näkyks siin pätkässää enttejä? *tarkistan*
eip näkyny :confused:...
klonkku on vähä epäonnistunu mun mielestä.
Jippjaijee... Vähän näyttää hyvältä ei juma! Tule armas joulukuu, HETI! No kun sa sen ekan VHS:n jouluks ni sittenkin on jo kivaa... Sitten lukemaan kaikki kirjat. Ja sitten kattomaan se toka elokuvii ja sitte lukemaan se kirja ja sitten ostaa sen VHS:ä ja sitte varttumaa kolmatta... Jippijaijee!
Torspa
23.8.2002, 13:53:22
:( Olisipa jo joulu!Toinen todella hyvä syy odottaa joulua lahjojen lisäksi.
Uudenpi traileri on nyt ilmestynyt, Jota voi katsella täältä. (http://www.apple.com/trailers/newline/the_two_towers/)
Pakko myöntää ettei ole koskaan näin tiukkaa tehnyt, Etten vain imuttais sitä koneelle ja pilais sitä tunnelmaa, Jonka voi ainoastaan tuntea elokuvateatterissa. hmm.... Tolla leffalla olis kokoa n. 1,3 gigaa... Jospa ehkä sittenkin... :D
Eetupatukka
4.10.2002, 7:58:17
Hemmetti ei tämän kuulu olla kiinteä. Joku väärinkäyttää mode-oikeuksiansa.
Annoin melko tyhjentävän kommentin jo Konnussa, mutta laitanpa tännekkin lyhyesti...
Trailerina tämä on oikein mukava. Erikoistehosteet näyttävät parantuvat koko ajan, Klonkku ainakin on kehittynyt viimeisen kahden kuukauden aikana. Vieläkin se tosin vähän pomppaa ruudulta silmille... Olifantti on mukava lisä leffaan.
Helm's Deepin taistelu näyttää... eeppiseltä. Tätä tulen odottamaan suuresti noin visuaalisessa mielessä.
Arwen/Aragorn/Elrond. Näitä on vähän liikaa. Jos 45 minuuttia menee Helm's Deepissä, meneekö loput sitten Arwen/Aragorn/Elrond -keskuteluihin? Haltioiden lähtö länteen tosin on luultavasti hyvin tehty. Arwen voitaisiin lopettaa niskalaukauksella, kukaan ei jäisi kaipaamaan.
Yuana
17.10.2002, 11:04:23
Hihiih. Orliih. Ihan kivalta tää näyttää. Etenkin vaikka tulikin jo katsottua noin 20 kertaa. En vain jaksa odottaa että pääsee katsomaan koko elokuvan.
Alkujaan kirjoittanut dagger
olisivat näyttäneet lisää kuvia enteistä. ^^
Niinpä.. kiinnostaa nähdä miten nämä ovat toteuttaneet nuo metsänotukset että vastaavatko ne sitä kuvaa mitä sain kun luin lotrin :)
Traileri näytti kyllä erittäin hienolta. Odotan innolla joulukuuta :)
Ultimate3
18.10.2002, 18:59:28
No olen nähnyt tuon ennenkin mutta ihan hyvältähän se näyttää.
Olen kyllä menettänyt jo intoni LOTR:iin kun näin ykkösen ja pitää vielä kakkosta odottaa näin kauan.
Leonora
19.10.2002, 13:27:38
Latasin trailerin joskus kesäkuussa koneelle ja oonkin kattonut sen useamman kerran. Todella hyvä!
KaZaA:lla ja WinMZ:llä (ja muilla samanlaisilla ohjelmilla) pystyy kuulemma lataamaan koko leffan koneelle jo nyt. Onkohan tuo ihan totta? No vaikka olisikin niin en sitä lataa. Sehän pilaisi koko jutun! :)
eZRoller
26.11.2002, 10:09:35
jep tsekkasin ton viikonloppuna ja hyvältä näyttää have to say..tulis jo ensi-ilta ;)
mut ne musat siinä trailerissa...onko kukaan muu huomannut että siinä soi yhdessä kohdassa (tai no melkein koko lopun) Unelmien Sielunmessun (Requiem For A Dream) theme tjsp...ja aivan suoraan. mistäköhän on kyse, ei ainakaan sama säveltäjä leffoilla - Howard Shore vs. Clint Mansell & Kronos Quartet..
oiskohan sitten ostettu oikeudet käyttää sitä biisiä tai jotain..
Colimar
7.12.2002, 17:26:33
Ihan hieno elokuva on varmasti hyvä!
Taas tätä uuden koneen onnea, traileri näkyy full screen versiona ihan ilman vaikeuksitta, (jos vaikka oppisin vielä laittamaan nuo ääniasetukset takaisin ennalleen niin kuulisi vielä äänetkin. :[ )
Sitten itse asiaan, eli yksinkertaisimmin voisin ilmaista yhdellä sanalla: ihuna. ^^ Arwen ja Eowynkin löytyy. Naisvaikuttajat ovat aina hyvä asia- molempien roolia on kuulemieni juttujen mukaan reippaasti suurennettu.
Enteistä ei kyllä näkynyt kuin pieni vilaus, mutta jo se, että ne ovat mukana, on erittäin hyvä asia. Toivoman mukaan tekevät niille ja etenkin Puuparralle oikeutta. Gandalf Valkoinen on myös onnistuneen näköinen.
Odotukset ovat kyllä videon perusteella korkealla, ja itse Peter Jackson pitää tätä ensimmäistä elokuvaa parempana, vaikka helppohan sitä on omaa elokuvaa kehua.
Moppi
16.12.2002, 18:44:07
Mahtavaltahan tuo näyttää, odotan innolla ensi lauantaita :) Klonkku kyllä näytti vähän erilaiselta kuin kuvittelin, mutta väliäkö tuolla, niin moni muukin asia. Ei vilahdustakaan enteistä?
..Kiinnostaa nähdä minkälaisia kompromisseja ovat tehneet juonen suhteen.
-Rixu-
19.12.2002, 10:27:13
Kertokaa hyvät kanssa eläjät mikä sen kappaleen nimi on joka soi trailerin taustalla. TV mainoksessa ja elokuvateattereissa esitetyssä trailerissa ainakin se oli.
Traileri oli mielenkiintoa herättävä, niin kuin trailerien pitääkin.