PDA

View Full Version : To/Die/For

Falco
3.7.2002, 12:16:20
Tietääkö kukaan kyseistä bändiä? Mulla on jo kaksi levyä ja tykkään kuunnella sitä... Meinaan ostaa kaikki levyä joskus, Sitten kun on tarpeeksi rahnaa... Mielipiteitä? Rehellisiä Kiitos! :D

Locke Cole
3.7.2002, 12:37:46
Yksi kuunneltava biisihän niiltä löyty ja se on In the Heat of The Night. Muut biisit eivät oikein kolahda meikäläiselle.

psaijai
3.7.2002, 12:56:57
No jaa. Otin tosta nyt pari biisii mut ei oikein iske. Anime musa edelleen suosikkini.

Theemu
3.7.2002, 21:18:43
Glorian backstagen vessan seinällä oli mielenkiintoinen lappunen, joka meni tähän tyyliin (vaikkakin viides kohta oli lisätty myöhemmin, ei se silti mitään muuta):

1. Backstagelle anniskelualueelta ostetun alkoholin tuominen on ehdottomasti kielletty
2. Alaikäiset eivät saa ostaa olutta anniskelualueelta eivätkä tuoda sitä backstagelle.
3. Backstagelle ei saa tuoda anniskelualueelta ostettua alkoholia.
4. Anniskelualueelta tuotu alkoholi on kielletty backstagella.
5. To/Die/For on paska!

'nuff said.

AlkoTanko
3.7.2002, 22:59:11
To/Die/For on HYVÄ bändi. Kannattaa tulla katsomaan sitä tän vuoden koria-rolliin, niiden viimeinen keikka tänä vuonna (ainakin niin olen ymmärtänyt)

Uutta levyä yhtyeeltä pukkaa joskus ensi vuoden puolella, kulkee tällä hetkellä työnimellä "Jaded".

Ja "In the heat of the night" on yksi yhtyeen parhaista kappaleista, vaikkei niiden oma olekaan... Muita hyviä ovat "Hollow Heart", "Live in You" (jotenkin tolleen se meni), ja "Vale of Tears".

nox
4.7.2002, 12:41:10
Muistan kuulleeni jostain moontv:ltä niitten vanhhemmalta levyltä yhden videobiisin. Se oli todella bläkkiä tavaraa...nyt gootahtavaa nyyhkyttelyä. Muistankohan mä aivan väärin vai tietääkö joku sanoa että oliko alkuaikoina kyseessä enemmän joku Black/Death tyyppinen linja?

Theemu
4.7.2002, 16:55:22
Originally posted by Brain Power
Muistankohan mä aivan väärin vai tietääkö joku sanoa että oliko alkuaikoina kyseessä enemmän joku Black/Death tyyppinen linja?

Tietää. Ei.

Mary-Ann -nimisenä soittelivat räkärokkia kunnes sitten Spinefarm päätti tehdä oman HIMinsä markkinoille.

Sephrenia
6.7.2002, 17:49:56
Juuh, mä tiedän ton ja ihan hyvää musiikkia soittavat..en oo kyllä kuunnellu sitä vähään aikaan...:P

Tommistus
6.7.2002, 22:25:17
No kuuntelin ton In Heart Of The Night kappaleen ja oli se mun mielestä ihan okei ja ostaisin levyn jos olis rahaa. Muttakun ei oo...

Mun kaveri halus että kirjoitan että se on kikkelihevii. HUOM: Mun kaveri sanos näin ja se on kuulemma musiikin asiantuntija.

AlkoTanko
6.7.2002, 22:52:24
Originally posted by Tommistus
Mun kaveri halus että kirjoitan että se on kikkelihevii. HUOM: Mun kaveri sanos näin ja se on kuulemma musiikin asiantuntija.

Sun kaveris varmaan sanoisi Six Feet Underia ja Morbid Angeliakin kikkeliheviksi. Tai Dragonheartia ja Dark Mooria grindgoreksi.

Croppola
11.7.2002, 16:17:00
Onhan tota T/D/F tullu kuunneltua jonkun verran. Kovia biisejä niiltä on kuten edellä sanottu In the heat of the night, Our candle melts away, One more time ja Live in you.

P.S: En sanoisi T/D/F kikkeli heviksi. Kikkeli heviksi luetaan Stratovarius ja muut sellaset. Kikkelihevi, miekkahevi, sankarihevi, sukkahousuhevi: What's the difference?

yksisiipi
20.8.2002, 9:43:52
Ei ollenkaan huono bändi, mutta ei se kovin kovaa minnuun kolahda. Hieman yksitoikkoiset melodiat ja se lauluääni. En tiedä mikä olisi oikea sana kuvaamaan sitä? Hengetön? Juu, sellainen se on. :D

Melinda
29.8.2002, 16:39:01
Itse en oo montaa biisii kuullu tätä mut olen pari..farewell on tosi hyvä mielestäni ja live in you..muita en oo tainnu kuullakkaan..tai en mä muista oon mä kai kuullut.. :)

Kreifi
29.8.2002, 17:45:27
Minä en pidä - enkä ole koskaan pitänytkään bändistä - enkä tule pitämäänkään. Liian lipevää, kevyttä ja yksinkertaisesti ärsyttävää. Noh, ei minulla niin hirveesti ole kommentoitavaa. Bändin jäsenet ovat kusipäitä. Niille on tainnut hiukan nousta menestys hattuun.

Edit// Joskus olin jopa kiinnostunut bändistä. Sitten kuulin musiikkia ja kirosin tyhmyyttäni.

cenedra
11.9.2002, 16:34:09
To/Die/for on ihan kohtuullinen yhtye tosin en aluksi tykännyt yhtään, mutta parin kuuntelukerran jälkeen totesin että yhtye on ihan kohtuu hyvä... Farewell ja Live in you ovat mielestäni parhaimpia kappaleitä, mutta en tiedä oikein tykkäänkö sen laulajan äänestä, mutta on yhtye kuitenkin omalla tavallaan hyvä... loppujen lopuksi...

Raziel86
13.9.2002, 13:04:19
Hollow heart on ykkönen.
Tuo bändi osaa hommansa, harmi vaan että mulla on sen sinkku eikä albumi..

Melinda
20.9.2002, 13:34:46
Nyt lainasin kirjastosta levyn:epilogue,johon ihastuinheti ainakin:veiled ja the unknow:iin tottui heti ja varmana hankin eli en nyt tiiä oikeen muita levy ku tää..mut toiv kaikki sit on näin hyviä :)

Helluva
21.9.2002, 19:21:30
Yksi levy TDF:ää miulla oli.. sen jaksoin n. 2 kertaa kuunnella, sitten annoin sen pois.
Mary Ann, TDF:än esi-isä on mielestäni hyvä bändi.. ja siltä omistankin Deeper Sin- levyn.

Falco
27.9.2002, 8:31:59
To/Die/Forin musiikki on minusta niin rauhallista se rauhoittaa mielesi hyvin jos olet suuttunut tai muuten masentunut, kun saan tarpeeksi rahnaa, voisin ostaa kaikki niitten levyt!

Sami Tonberry
30.4.2003, 9:33:19
Kuulin yhtenä päivänä To/Die/For:in uutukaista "Jaded", kun kaverini soitti sitä koulussa ja biisi oli: (I Just) Died In Your Arms.

Tykkäsin siitä biisistä ja lainasin sen levyn veljeltäni. :D

Muutamaan kertaan kun kuuntelin niin jäin ns. koukkuun, jonka jälkeen hankin itselleni sen kyseisen levyn.

Tässä muutamia hyviä biisejä: Too Much Ain't Enough, Forever, The Unknown II, Años De Dolor (huom. en muista menikö se noin),
(I Just) Died In Your Arms. :D ;D

Yose
1.5.2003, 11:56:58
Joo To\Die\For on ihan kohtuu yhtye, ainakin oli, en enään tykkää juurikaan. Parhaita biiseja oli In the heat of the night ja hollow heart. Ei oikeen innosta, vaikka se varmaan johtuu genrestä. Kyllä To\Die\For on ihan ok musiikkia omassa genressään.

LizzieFox
8.5.2003, 10:14:17
Originally posted by Falco
Tietääkö kukaan kyseistä bändiä?
Minä tiedän. Kerran kun olin katsomassa Nightwissia Nivalassa To Die For soitti niiden lämppärinä.
Kun olin "vähän" sekavassa olotilassa luulin että Tarja on sairastunut ja joku mies [eli to die forin solisti] on laulamassa niille. lål.

Yhtään heidän kappaleitaan en kyllä muista..:D

Davidson
19.11.2004, 21:07:46
Löytyy yksi poltettu kokoelma, johon olen laittanut aikanaan parhaimmiksi näkemäni To/Die/For -biisit. Aluksi en tykännyt bändistä juuri ollenkaan, mutta vähän tarkemman kuuntelun jälkeen se iski jo jotenkuten ja tulin seuraavaan lopputulokseen: Kyllä sillä muutamia hyviä ja ihan kuunneltavia biisejä löytyy. Parhaimmiksi kappaleiksi laskisin In the heat of the nightin, Hollow heartin, Too much ain't enoughin, (I just) died in your armsin, Frail without youn, Jadedin sekä Silence tells moren. Niin, ja paras levy on muuten Jaded.

Onko muuten tietoa bändin nykyisistä puuhista, kun laulaja Japehan jätti orkesterin tässä jokin aika sitten ja bändi jäi tauolle? :huh:

Leviathan
21.11.2004, 8:23:45
Minä tykkään todella paljon To/Die/Forista. Omistan heidän kaikki levynsä, mutta ehdottomasti tämä uusin "Jaded" on huonoin. Epilogue on kaikinpuolun loistava levy, oma henkilökohtainen suosikkini. Siinä on tarpeeksi sellaisia koskettavia ja kauniita biisejä, mutta myös muutama sellainen hieman rokimpi.
Tykkään kuunella To/Die/Foria jos ei väsytä lainkaan, niin laittaa jonkun heidän läpyskänsä hiljaa soimaan ja nukahtaa oikein hyvin. Myös kun istuu sateella katolla ja kuuntelee To/Die/Foria niin tunnelma nousee mukavasti, vaikka yleensä siinä tilanteessa turvaudun Type O Negativeen.
Kuitenkin suosikkikappaleisiini lukeutuu "Hollow heart", "The Unknow II", Vale of Tears" ja "Immortal love".
Mutta yhtäkään biisiä jota voisin sanoa huonoksi en keksi.
Livenä bändi oli kyllä todella tökerö, Japen ääni hukkui soitinten alle eikä laulua meinannut kuulla laisinkaan. Mutta ehkäpä he ryhdistäytyvät ja vetävät joskus todella mahtavan live shown ^^
Tai voihan olla he eivät vain olleet vedossa silloin, en tiedä, olen livenä heidät kuitenkin vain kerran nähnyt.

Johnnyk
13.12.2004, 16:33:33
Onko muuten tietoa bändin nykyisistä puuhista, kun laulaja Japehan jätti orkesterin tässä jokin aika sitten ja bändi jäi tauolle? :huh:

Juttu meni loppujen lopuksi niin, että Jape lähti ja perusti uuden bändin nimeltä Tiaga ja muutti sen nimen To/Die/For:iksi. Alkuperäinen TDF siis hajosi ja Tonmi(Lillman) myi rumpunsa ja soittaa nykyään Kylähulluissa (KLaiho/Lillman/Jokinen.)

http://www.todieforlove.com

---------------

Aika hyvää musaahan tuo on, kaikki levyt on jossakin muodossa, saa nähdä mitä siitä IV:sta tulee.

Cele
13.12.2004, 16:45:23
Juu, onhan tuo To/Die/For ihan ok bändi. Ainoatakaan levyä en omista, vaan siskollani taitaa olla useampi, joten niitä kuuntelen. Tietenkin tietokoneella on jonkin verran kyseisen bändin musiikkia. Parhaaksi levyksi en osaa oikeastaan mitään sanoa, koska ei ole niin paljon tietoa ko. bändin levyistä, että muistaisin jonkun nimen. Suurin osa kappaleista on tosi hyviä, joten ei ole varsinaista suosikki-kappalettakaan, kaikki siis menee.

Kuitenkin sanon yhden huippukappaleen bändiltä ja se on In the heat of the night-coveri. Todella mukavan kuuloinen kappale, jota mielellään soittaa. Se alkuperäinen on aika sukasta, ellen sanoisi. =)

Eli siis hyvä bändi on kyseessä, suosittelen lämpimästi!

Saria
16.12.2004, 6:51:48
Oho minä kun luulin ettei paljon kukaan tiedä kyseistä pändiä ja sitten löydän oikein topicinkin sille suunnattuna ^_^ Minulla on heidän yksi levy.. ja minusta siinä on mahatavia biisejä. Tykkään laulajan äänestä. Minulla on se levy All Eternitykö se oli ^^ mie oon tosi hyvä muistamaan levyjen nimiä.. juu oli se *tarkisti* ^_^ hih.. minusta se on hyvä levy. Tämä on vain tämmönen vähän rokimpi pändi.. mutta juu kyllähän tätä kuuntelee, ei tietenkään mikään paras mutta kuitenkin.