View Full Version : Miittisarjakuvat #2 [Pullatiikeliextra]
En saanut enää mitään selvää Silvia hölötyksistä tämän suhteen ja teinpä kuitenkin. Tuhoa koko ketju jos käy liian henkilökohtaiseksi :p Tämä on taas "editoitu" paintilla, sillä illalla pimeässä käsialani ei ole luettavaa. Tästä tuli *yllätysyllätys* hieman sotkuinen, mutta kyllä siitä saa selvän. Siitä tuli kooltaan aika iso, mutta koettakaa kestää. Minulla oli kiire skannatessani, joten en takertunut sen pienentämiseen. :eh: Vierailevana tähtenä esiityy myös Shorty. ^^ Klikka här. (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1025693634300.jpg)
psaijai
3.7.2002, 15:03:54
gå dagger gå. Loistavaa, jatka vaan samaan malliin niin saadaan vielä kokonainen kirja tehtyä näistä. Toi oli sellanen sopivan pitkä juttu. Hmmm...1€ sakkoa? Oispa mulakin sellaset sakot.=)
Panosta seuraavaan työhän myös aikaa. Tee se huolella ja koita saada siistimmän näkönen. Kyllähän tosta selvää sais mutta olis se kivemman näkönen jos puhekuplat olis kuplia eikä laatikoita ja muutenkin vähän siistimpi. Eli tee huolella ja ajankanssa ja älä yöllä.:D
Tämä on taas Silvi propagandaa, ja vielä totuuden vääristelyä.
Shorry on taas mennyt muokkaamaan sitä selvästi, en minä siitä sakkoja maksanut, se oli toinen meirän luokkalainen (minä leimasin lipun kun näin tarkastajien tulevan ovista sisään).
Itse sarjakuva kyllä ihan mainio, etenkin da shorrykoiran ilmeet.
Lisää.
Kepakko
3.7.2002, 17:55:08
Hehheh, aivan mainio sarjakuva. Teeppäs vaan lisää näitä, lukijoita kyllä löytyy. :)
Wtg sis! :D Ja juu. Ei siun kannata piirrellä öisin enää. Silloin nukutaan, juu nou. :P Mutta on tuo silti aivan mainio. :rispekti:
Siis loistava sarjakuva tämmösiä lisää niin varmasti lukijoita löytyy ja paljon...
Oli hyvä kyllä, piti käydä lukaisemassa osa ykkönenkin, kun foorumeilta olin poissa ollut niin kaikkea ehtii tapahtua huomaamatta. Pentele :D
Ilmeisesti valttikortti näissä sarjiksissa ovat mahdottoman hyvät hahmot ja juoni, sillä piirrosjälki ei ole(ei millään pahalla) Daggin piirrosten tasolla, mutta se taitaa olla tarkoituskin, eikö :P
*taputusta*
:)
Sinä hallitset tämän tyylin erinomaisesti. Silvin seikkailut raitiovaunussa naurattivat yhtä paljon kuin Potrin sarjakuvat koulutapahtumista.
Piirosjälki on hiukan suttuisempi kuin se mihin on tottunut, mutta tässä tapauksessa siitä ei ole mitään haittaa. Päinvastoin, se tekee hahmoista entistäkin hupaisampia ja korottaa tunnelmaa. Vielä paremmaksi tekee tämän se tieto, että kaikki on oikeasti tapahtunutta. XP
Silvi, Silvi... :D
Hupaisaa. ^^
Daggista sitten virallinen miittisarjakuvien piirtäjä, ok?
katsos, muutkin pitävät pähkinänsärkijästä ^^
Min arvostin tätä suuresti, saa nauraa hopean kustannuksella [köhköh*grin*] ei se meidän fossiili niin viisas olekaan, hm? Ikä ei tuo aina kokemusta :D
Sarjakuva on jälleen aivan lositavaa työtä :P
Siis grrr.. kukaan ei jaksa lukea minun postiani tässä topikissa? No, ei minua tämä Silvipropaganda muuten haittaa, mutta kun tämä on tehty tositarinana, mutta väärällä tiedolla. Lukekaa edes se minun postini :( snirf
-Silv
tosikko :D
-ang
Propagandaa vai? Nah, tuo kaikki on mitä ilmeisemmin totta. :rispekti:
-Kaapp1
Itseasiassa Hopea-darling, luin postauksesi kyllä, en vain usko sinua :D
~Noirre
Hieno oli sarjis, juu. Sääliksi käy, kun ei edes topspinnissä kerennyt käydä.
Silv: Minäpäs peräti luin sen sun postisi. :P
Dagg yrittää vaan pilata sun maineen, usko pois. :P
Haha :DD. Tämä ei ollut aivan niin hyvä kuin edellinen koska tässä sarjiksessa oli vain n. 2 henkilöä.
Silvin kohtelut lippuleimaushässäköille oli aivan oikea. Ei ne koskaan edes toimi.
-kikki-
7.7.2002, 12:03:31
;D Hyvä sarjakuva lisää samanlaista ;D
:ooh: daggi, ai ai ku sie oot hyvä!!!! :up:
soitellaan, jookosta? :huh:
(tiedät kyllä mistä..)
:rispekti: Lisää lisää!! Nuo sarjikset ovat tosi hauskoja!
FantasyManIX
10.7.2002, 11:11:56
Aivan loistavaa, lisää sarjakuvia :)
Helluva
10.7.2002, 12:49:09
mainio.. ei voi muuta sanoa..:D