PDA

View Full Version : keijukainen

RinOa
3.7.2002, 17:17:17
väsäsin äsken tuommosen keijukaisen, tykkäättekö? :) mä oon ihan hulluna keijuihin ja piirtelen niitä jo syksyä varten kun on sellanen kuviksen kurssi missä teen päättötyöni aiheesta keijut
http://www.geocities.com/noorakuvat/fairy2.jpg
http://www.geocities.com/noorakuvat/fairy3.jpg
toinenkin :)

Kepakko
3.7.2002, 17:39:53
Hmm, mulla tuli vaan "page not awailable". Onkohan Geocityssä jotain häikkää, taikka linkki väärin?

edit: Toimi se sittenkin, kun poistin tuosta linkistä tuon fairy2.jpg:n ja valitsin sen sitten uudestaan siltä sivulta jossa oli monia muitakin kuvia.

On muuten hieno kuva, bra bra, hyvin tehty. Heti tulee keiju mieleen. :)

RinOa
3.7.2002, 17:44:29
kyllä se mulla sen näyttää..voit tietty koittaa pääsivun kautta, jos se silleen toimis?
http://www.geocities.com/noorakuvat/

muumuu
3.7.2002, 21:58:48
Siis tuohan upea *huokaa*
Ihanan kawaii ja samalla yksinkertainen, siis hyvässä mielessä.
Mekko on hieno, mutta rypytyksiä olisi voinut olla.
Varjojakin jäi kaipaamaan kuten myös taustaa, mutta upeista väreistä tule paljon plussaa.
Hiukset on kyllä hieman 'muotista tulleen näköiset', eli tarkoitan että ääriviivat on piirretty, eikä taktiikalla hius kerrallaan, olisi ollut elävämpi kuva, mutta hieno noinkin.
Silmät ja muutenikn kasvot ovat onistuneet oikein hyvin.
Sitten siivet...
Upeasti olet saanut siivet tehtyä, väritys on siinä oikein hyvä.
Näytät tuntevan naisvartalon aika hyvin, ya?
[Ja kukaan ei ajattele mitn pervouksia :P]

Noirre
4.7.2002, 12:05:25
Hienoa työtä, tosiaankin. kuten jo sanoin edelliskerralla sanoin, hienoa jälkeä ^^

vedessä olevan keijukaisen jaloissa on jotain outoa, muuten siinä ei ole mielestäni mitän vikaa. Hiukset ovat hienon näköiset :) Hiukset muuten onnistuvat töissäsi muutenkin yleensä hyvin.
Mekkoon kyllä tosiaan hiukan ryppyjä, hm?

hämähäkin verkossa seilaileva keijukainen on taas minun makuuni täydellinen, verkko tosin on jotenkin hämäävä.

:rispekti: foorumin uudelle piirtäjä-kyvylle :)

Tiituli
4.7.2002, 12:39:19
keiju 3 : Todella hieno on mutta hiukset näyttävät olevan liimattuna keijuun (mutta jos niitten kuuluu olla märät niin bra..) Hämähäkin seitti on jotenkin hajoavainen....mutta se korostaa keijua eikä mene itse päärooliin...Olisin toivonut että siivet olisivat olleet hiukan värittömämmät koska niihin kiinnittyy heti katse ja keijuu jä hiukan taustalle koska se on väritetty niin hennosti....

Arvosana: 9

Keiju 2 : Siivet näyytävät hiukan tönköiltä ja ne eivät näytä lähtevän keijusta vaan jostain muualta...pää taas on todella hienoa jätkeä...vartalo on hiukan miesmäinen...(piirtää yleensä aina hirveät toppaukset rintoihin voi johtua siitä....)Mutta jalat ovat todella hienot ja naiselliset mutta hiukan liian ohuet...Hame on hieno mutta hiuket näyttävät hiukan liimatuista toisiinsa ja värit ovat liian symmetriset...Muuta hiukset lähtevät päästä todella näyttävästi....

Arvosana: 8½

RinOa
4.7.2002, 13:44:46
keiju2 näyttää joo vähän laudalta :) osittain siksi että sen muodot hukkui sen hameen tumman värityksen alle, ja myös siksi, että en halunnut tehdä sille hirveitä tissejä, eihän se muuten jaksa edes lentää jos sillä on liikaa painolastia ;)