PDA

View Full Version : Konsoleita

Funxion
21.1.2004, 9:54:47
Niin, mitäs konsoleita omistatte? Tämmönen pitäis olla joka foorumissa :D

Itseltäni löytyy:
-------------------
NES
SNES x2
N64
GameCube
Gameboy Pocket
PS1
Sega Megadrive II
Sega Saturn
WonderSwan Color
PC (voihan silläkin pelata)

* Unohdin mainita: Game&Watch - Zelda: The Water of Life

Suurin osa Nintendoja mutta minkäs teet. :)

vkarper
21.1.2004, 12:24:08
Löytyy vaan SNES ja PS2 tällä hetkellä, GC on ostoslistalla :)

Janzku86
21.1.2004, 12:42:51
Saanti järjestyksessä.
- Nintendo (NES)
- Sega Megadrive (16-bit)
- Playstation
- Playstation2 X2
- XBOX

Gakuto-seme
21.1.2004, 12:48:24
itseltäni löytyy SNES, PSX ja Sega Saturn. Pleikkari 2 pitäis jostakin pöllästä.

Wompatti
21.1.2004, 13:23:15
SNES, N64, Dreamcast, PlayStation, PlayStation 2, GameCube, GameBoy ja GameBoy Color.

psaijai
21.1.2004, 14:06:34
NES, josta tosin on molemmat ohjaimet hajalla. Piäis hommaa jostain uudet.
PSX
N64
PS2
GameCube

Eikä nyt olla mitään muuta ostamassakaan.

Cele
21.1.2004, 14:17:00
Ärsyttää katsoa teirän listoja, kun teillä on nOOin paljon konsoleita..;)
Noh:
-Snes
-PsOne
Huih, olipas pitkä lista..
Kuitenkin ostolistalla Ps2 ja nes olisi ihan mukava lisä, eihän se mitään meinaa, että se on ikäloppu.. Se on henk. nuori! XD

-gunmachine-

Roakel
21.1.2004, 14:54:29
Tämän hetkiset konsolit ovat:

-Playstation
-PS2
-Sega Megadrive II
-GameBoy Pocket
-GameBoy Advance
-N64
-GameCube

Liquid
21.1.2004, 15:17:05
- PS1
- PS2

Eli ei kovin montaa.

X box täytyy vielä hankkia. Mutta tällä hetkellä ei oo rahaa. :[

edit// Pääsempäs muuten jakamaan mainoksia ja lehtiä lähitienoille, josta saan 100e kuussa. Nyt taidan vihdoin saada sen X-boxin, jo muutaman kuukauden päästä. :)

Jeth
21.1.2004, 15:25:47
Konsolit:

-GameCube

Emulaattorit ( :D ):

-Super Nintendo
-Nintendo 64
-Playstation
-Nintendo
-Game Boy(t)
-Commodore64

...ja ne vanhat SEGAt ja muut...

Nitromethane
21.1.2004, 16:01:06
Nes
Snes
Playstation
Playstation 2
Gamecube

Ja sitten joitakin emulaattoreita.

Niera Kuuranpoika
21.1.2004, 16:01:59
-NES
-GameBoy (vanha perusversio)
-Playstation
-Playstation 2

Potri
21.1.2004, 16:43:40
Laitan vain tyyliikkäästi lyhenteet.

NES
GB
N64
PS2
GC

Uber Weapon
21.1.2004, 17:03:33
NES
SNES
SPAM
GB
GB-color
PS
PS2
GC

pehmo
21.1.2004, 17:49:52
Vielä ehtii enen lukkoa :eh:

Nintendo 8-bit(myyty serkulle, mutta ostetaan joskus takaisin)
Playstation (alkuperäinen versio, ei mikään taskuun mahtuva PSone)
Gameboy Color
Playstation 2

Olen kyllä harkinnut GC:n ostoa.

Disposable Hero
21.1.2004, 18:18:41
Eipä tuota mullakaan kovin monta konsolia löydy...

Play Station 2
Gameboy Advance
X-Box

Pelejä noihin sitten riittää :)

Altercamo
21.1.2004, 18:38:22
Nämä siis löytyy:

Playstation
Gameboy advance
Playstation 2
Gamecube

---------------------------------

Gameboy color:ille on ikävä kyllä sanottu hei hei...

Zephiroth
21.1.2004, 18:52:58
Mistäs te ootte noin paljon noita repinyt kun mulla on vaan:
Nes (mikälie)
PS2

Gamecube olis listassa jos vain olis rahaa :(

ceeb
21.1.2004, 19:26:47
Alkujaan kirjoittanut Uber Weapon
SPAM

Voinko tulla pelaa joku kerta SPAM:llasi ?

"Ja jottei aivan offtopiciksi mene."

PlayStation.

Toki minulta on löytynyt Sega Megadrive, Nintendo ja Game Boy Advance.

Kreifi
21.1.2004, 20:58:54
Originally posted by ceeb
Voinko tulla pelaa joku kerta SPAM:llasi ?Voit sä munkin luo tulla. Mulla on SPAM ja PS2.

Uber Weapon
21.1.2004, 21:02:49
Jumalauta, joku vielä lukeekin näitä listoja?! Ja minä kun luulin ettei ketään kiinnosta pelkät listat. Täytyykin tehdä "mentaalinen muistilappu"(voisitko lainata kynää?).

Juups, tuus cyybbi vaan pelaamaan meille SPAMmia. Se on vänkä ja ärjyn tehokas härveli.

Aijuu, oli mulla vielä Megadrivekin.

Dragon
22.1.2004, 8:02:11
Minulta löytyy:
PS1, PS2, X-BOX, GC, GBA SP.

Mode-edit: PC ei ole konsoli, joten sillä ei listaa kartuteta

Von Wiensburgh
22.1.2004, 8:32:20
Minulta löytyy:
NES (tämä on ... "jossain", eli minulla on tämä, mutta taitaapi olla vanhempien luona jossain piilossa, jonne se joutui viime muutonyhteydessä)
SNES
N64
Game Cube
Gameboy
X-Box

Ps2:nen löytyi, mutta vaihdoin sen X-Boxiin.

Granite
22.1.2004, 8:51:39
Minullakin on ollut PSone, jonka myin pois kun hankin PS2:n. En nähnyt mitän syytä säilyttää sitä, kun ykkösen pelit ja muistikortit toimii kakkosessakin.
8-bittinen Nintendokin oli, mutta jossain mielenhäiriössäni myin sen teini-iässä pois. Nyt harmittaa. Kuinka kaipaankaan Super Mario 3:sta, Mega Man 2:sta ja Metal Gearia. :(

Tällä hetkellä on PS2. Vakavassa harkinnassa on myös Gamecuben ja/tai Xboxin ostaminen.

Sitten minulta löytyy konsoli, jota uskoakseni kukaan teistä ei ole koskaan pelannut tai välttämättä edes kuullutkaan: Philips Videopac G7000 (http://www.tonh.net/philipsg7000videopac.jpg). Sain kyseisen laitteen tarhaikäisenä ja minulla on se hyllyssä vieläkin. Ja mikä parasta, sille on kaikki 4 omistamaani peliä tallessa ja se toimii vieläkin! Epäilisin, että ko. laitteella on jo jonkun verran museoarvoakin. Petyin jonkun verran kun yhtään Videopacia (niistä on useampia eri versioita) ei ollut Game On-näyttelyssä, vaikka siellä oli suurin piirtein kaikki konsolit ja muuta pelit esillä mitä on tehty. Toisaalta tämä tarkoittaa sitä että Videopacini saattaa olla harvinaisempi kuin luulinkaan ja ehkäpä arvokaskin.

Laitetaan vielä aivan loistavia kuvia Videopac G7000:n peleistä:
Kuva1 (http://www.retrosite.de/emulator/console/videopac/pickaxeb.gif)
Kuva2 (http://www.retrosite.de/emulator/console/videopac/munchkinb.gif)
Näistä pelikaseteista ei pahemmin piraatteja valmisteta (http://www.fab1.net/t-hawks/vid-pak.jpg)

cloud-79
22.1.2004, 9:59:11
löytyy Playstation 1, XBOX, ja sitten löytyy hyllystä sellainen klassikko kuin Nintendo 8 bit wohoo

Jubei
22.1.2004, 10:21:18
Itseltäni löytyy playstaysson 1 ja 2. Mielestäni kannattaa satsata ennemmin pelejen, kuin konsoleiden määrään.

TreasureHunter
22.1.2004, 21:49:05
Minulla on tällä hetkellä kaksi konsolia, Playstation ja Playstation 2 .Olen rikkonut kaksi konetta. Playstationista meni rikki levyn pidike ja 8-bittinen nintendo hajosi liiasta käytöstä.

Guha
23.1.2004, 8:27:00
Laitan saanti järjestyksessä.

SNES
Sega-Megadrive
PS1
Xbox

ja sitten on tietokone mutta se ei ole konsoli. Mutta päätin senkin mainita, koska lasken sen peli laitteeksi.

Diamond
23.1.2004, 11:56:42
- Atari joku mitä en muista mikä atari toi oli. jossain tuolla kaapin syövereissä.

- Nintendo 8-bittinen pelejä löytyy jonkin verran mutta ohjaimet on hajonnut kaikki joten ei ole voinut pelata sitä enään. :(

-Playstation 3 kpl joista yksi on hajalla ja kaksi on käytössä mutten pelaa niillä paljon.

-Playstation2 hyvä konsoli mutta pelitarjonta on vain huono etten jaksa pelailla.

-GameCube ei ole vielä niin paljon tullut pelattua kuin voisi pelailla, koska olen töissä niin ei oikein jaksa pelailla vapaa päivillä yhtään.

ceeb
23.1.2004, 13:51:58
Alkujaan kirjoittanut Uber Weapon
Jumalauta, joku vielä lukeekin näitä listoja?! Ja minä kun luulin ettei ketään kiinnosta pelkät listat. Täytyykin tehdä "mentaalinen muistilappu"(voisitko lainata kynää?).

Oli sen verta vakuuttava kokoelma konsoleita, että oli ihan pakko vilkaista reply-nappia pidemmälle tähän ketjuun. Josta mm. kävin jopa Graniitin antamassa linkissä ihan katsomassa hänen konsoliiaan joka oli varsin huvittava.

Juups, tuus cyybbi vaan pelaamaan meille SPAMmia. Se on vänkä ja ärjyn tehokas härveli.

Voit sä munkin luo tulla. Mulla on SPAM ja PS2.

Pidetäänkö pelikinkerit joku päivä ??

Alkujaan kirjoittanut Guha
ja sitten on tietokone mutta se ei ole konsoli. Mutta päätin senkin mainita, koska lasken sen peli laitteeksi.

Mietin vain että kuinka monella täällä ei sitten ole sitä tietokonetta... tottahan on että he voivat joko kavereilta, koulusta tai vaikka kirjastosta tänne poiketa. =)

Roakel
23.1.2004, 14:25:31
Originally posted by Graniitti
Sitten minulta löytyy konsoli, jota uskoakseni kukaan teistä ei ole koskaan pelannut tai välttämättä edes kuullutkaan: Philips Videopac G7000 (http://www.tonh.net/philipsg7000videopac.jpg). Sain kyseisen laitteen tarhaikäisenä ja minulla on se hyllyssä vieläkin. Ja mikä parasta, sille on kaikki 4 omistamaani peliä tallessa ja se toimii vieläkin!
Heh, minullakin on tuo laite edelleen ja pelejäkin löytyy peräti 5. Tämä taitanee kuulua niihin ensimmäisiin pelikoneisiin mitä ikinä on ollutkaan ja siitä syystä pelitkin ovat sen mukaisia (eli mahtavia), tosin en enään tiedä onko omani enään pelattavassa kunnossa kun on kaapin pohjalla lojunut useita vuosia jo.

Hienoja kokemuksia on tästä koneesta ja pysyy edelleenkin samassa arvossaan kuten ennenkin, mahtavaa.

Granite
23.1.2004, 15:15:47
Originally posted by Roakel
Heh, minullakin on tuo laite edelleen ja pelejäkin löytyy peräti 5. EI-VOI-OLLA-TOTTA! En tiedä ketään muuta itseni lisäksi kenellä olisi tuo laite. Hienoa että löytyi joku muukin. =D

Tämä taitanee kuulua niihin ensimmäisiin pelikoneisiin mitä ikinä on ollutkaan ja siitä syystä pelitkin ovat sen mukaisia (eli mahtavia),Totta. :wink: Mitä pelejä sulta löytyy? Itselläni on Satellite Attack, Space Monster, Battlefield ja Electronic Soccer/Electronic Ice Hockey (kaksi peliä samassa: eivät eroa toisistaan muuten kuin että jääkiekossa laatikko-ukkeleilla on mailat kädessä ja jalkapallossa ei).

tosin en enään tiedä onko omani enään pelattavassa kunnossa kun on kaapin pohjalla lojunut useita vuosia jo. Tarkista ihmeessä. Itse kokeilin omaani viime juhannuksen tienoilla ja toimi loistavasti. Pelattiinkin sitä yhden kaverin kanssa n. tunnin verran, hauskaa oli.

Originally posted by ceeb
kävin jopa Graniitin antamassa linkissä ihan katsomassa hänen konsoliiaan joka oli varsin huvittava.Huomaatsä Roakel? Ceeb sanoo meidän huippukonsolia huvittavaksi. Prkl :prkl:

ceeb
23.1.2004, 15:54:28
Alkujaan kirjoittanut Graniitti
Huomaatsä Roakel? Ceeb sanoo meidän huippukonsolia huvittavaksi. Prkl :prkl:

Eikä siis millään huonolla tavalla huvittava vaan roimasti respectiä niille kenellä vielä löytyy tälläinenkin museokapistus kotooltaan ja piru vie, kyllä se laite on varsin lystikkään näköinen. :D

Roakel
23.1.2004, 16:14:52
Originally posted by Graniitti
Totta. :wink: Mitä pelejä sulta löytyy? Itselläni on Satellite Attack, Space Monster, Battlefield ja Electronic Soccer/Electronic Ice Hockey (kaksi peliä samassa: eivät eroa toisistaan muuten kuin että jääkiekossa laatikko-ukkeleilla on mailat kädessä ja jalkapallossa ei).
Nimiä en enään yhtään muista kun pelitkin tuntuvat olevan varastossa, mutta jos muistan oikein niin minulla taisi olla tuo Satellite Attack ja ehkä Space Monsters, jos se on sellainen peli missä pitää juosta pakoon "roboteilta" (kansikuvassa oli robotteja), koripallopeli jossa pelataa yhtä vastaan yhtä, pacmanin kaltainen peli oli muistaakseni myös ja sitten yksi todella yksinkertainen jalkapallopeli.

Pelit tuntuvat olevan ihan kateissa, pitäisi kyllä jostain päin taloa saada ne käsiinsä että pääsisi jossain vaiheessa kokeilemaan.

Huomaatsä Roakel? Ceeb sanoo meidän huippukonsolia huvittavaksi. Prkl :prkl:
Ei voi olla totta, ellei tuota voi kutsua huippukonsoliksi niin mitä sitten, onhan kyseessä oikea klassikko! :)

Zarin
23.1.2004, 18:57:40
Itseltäni löytyvät

PS2
SNES
GBC
GBA

'Jecht'
23.1.2004, 22:06:27
Minulla on:

- Sega Mega-Drive
- GBC
- PSX
- PS2

En ole edes harkinnut uusien hankkimistä sillä PS2 riittää ihan hyvin, ja kun PCllä on vielä nettikin niin en minä muuta tarvitse.

Keepa
24.1.2004, 11:20:10
Ittelläni on

- Nes x2
- Snes
- GameCube
- Gameboy Color
- Gameboy Advance x2
- PlayStation x2
- Ps One + näyttö
- Playstation 2 + Linux-paketti
- X-box
- WonderSwan Color

EDIT: WOnderSwan kannattaa hankkia, joku myy FF2-pakettia Huuto.net 60 eurolla (uusi). Ite ostin FF2 paketin Game Housesta kaytettyna. (ps2-linuxissa ei a-n pisteita)
Aion ostaa sille WonderBorgin (kauko-ohjattava robotti)

Unohtu tosta listasta gameboy player.

Edit: lisäsin nesit

Funxion
26.1.2004, 14:23:29
Keepa, ons toi WonderSwan hankittavan arvonen? Sen sais 70€ ostettuu Lik-Sangista mut en tiiä että raaskiiko.

Prometheus
26.1.2004, 21:41:38
Ensimmäinen konsolini on Playstation 2. :) Muuta en toistaiseksi tarvitsekaan. Joskus tulevaisuudessa ehkä pitää ostaa se PS3, jos noita Final Fantasyita tulee ilmestymään pidempäänkin ;)

Melkein aina olen pelannut PC:llä ja se on riittänyt minulle ihan hyvin. Kunnes FF:t tulivat.

Tosin minulle 6-vuotiaana (1989) ostettiin vihdoin ensimmäinen pelikone, joka oli Amiga 500. Se on tietokone, mutta mainitaanpa se nyt kuitenkin. Ei sillä mitään muuta silloin osannut kuiten tehdä kuin pelata ja käyttää sitä alkeellista piirrustusohjelmaa. Paljon siihen sai pelejä, kun melkein kaikilla naapurin lapsilla Amiga oli. Vanhemmat kuitenkin myivät sen, kun hankittiin uusi tietokone. En minä silloin osannut ajatella pidemmälle, kun olin niin innoissani uudesta koneesta. Mutta olisihan se ollut ihan mukava, jos tuo Amiga vielä lojuisi kotinurkissa... Tyhmät vanhemmat!

Ruhve
26.1.2004, 21:56:40
Ensimmäinen konsoli mikä minulla on ollut niin on tietty 8bittinen Nintendo. Kyllä se silloin vasta oli vehje ja kyllä sitä tulikin mätettyä päivästä päivään ihan armottomasti.
Kuitenkin nintendo sai tehdä tilaa Playstationille kun se ilmestyi. Eka peli oli muistaakseni Crock: Legend of The Kobbos. Eikä tainnut kauaa mennä kun tämän pelin läpi menin.
Sitten tulikin Pleikka 2:n aika saapua meidän perheeseen. Se nytten onkin siitä lähtien ollut kovassa käytössä, mutta ei se pleikka ykköseltä paikkaa ole viennyt pois.

Tietenkin omistan sitten vanhan kunnon Commodore 64:n. Tuota tulee aina silloin tällöin vielä pelailtua.
Oma tietokonekkin nykyään löytyy, mutta kyllä konsoleilla tulee silti enemmän pelailtua. En ole oikein päässyt kunnolla sisään näppis/hiiri yhdistelmään, kun konsoleilla on kumminkin pelannut jo jonkin aikaa.

Granite
27.1.2004, 11:07:57
mutta jos muistan oikein niin minulla taisi olla tuo Satellite Attack ja ehkä Space Monsters, jos se on sellainen peli missä pitää juosta pakoon "roboteilta" (kansikuvassa oli robotteja), Ei, Space Monster oli se perinteinen räiskintä, jossa avaruusaluksella ammuskeltiin ruudulla edestakaisin heiluvia robotteja ja avaruushirviötä. Pelin kansikuva on tässä (http://www.xs4all.nl/~rimmer/g7000/22.jpg) ja kuvaa itse pelistä voi tiirailla tästä (http://www.dieterkoenig.at/ccc/po/bilder/s_po_games_22_screen1.jpg). Tuo oli silloin ehdottomasti lempipelini. :shy:
Tiedän mitä peliä tarkoitat tuolla kuvauksellasi, mutta en millään muista sen nimeä, kun en sitä koskaan omistanut.

Aiona
27.1.2004, 11:49:05
Miun kotoa löytyy Playstation one sekä emulaattori Super Nintendo.
Kunpa vain joskus saisin sen Pleikkari kakkosen.. *haaveilee* =)

Excalibur
31.1.2004, 16:54:43
-Gamecube
-Sega saturn
-Gameboy
-Sega
-Nintendo
-Super nintendo
-Nintendo 64
-Playstation (Rikki)
-Playstation 2

Siinä ne kaiketi sitten oli.

Braska
31.1.2004, 17:15:29
-playstation 2
-game boy color
-nintendo 64 (myynnissä)
-super nintendo (En pelaa enää sillä.Kukaan ei (kumma kyllä. =) )ole ostanut sitä)

Roleplayer
31.1.2004, 17:53:48
Minulta löytyy:
-ps2
-psone
-Super Nintendo
-8-bittinen nintendo
-Sega Saturn

Enpä usko, että niitä juurikaan nempää on omistuksessa ellei itsekseen ole lisääntynyt. En ole omasta mielestäni muita ostanut paitsi yhden konsolin jonka nimeä en edes tunne. Se on ostettu Japanista kerran kun isä kävi siellä.

Vagrant
31.1.2004, 20:36:09
Xbox
GameCube
2xPlaystation 2

leivän murunen
31.1.2004, 20:55:18
seuraavanlainen lista

- ps1
- ps2
- GBA

ja siinä ne olikin en minä niin hirveän montaa konsolia aijo ostaa

ZuLie
29.2.2004, 13:48:53
Noh, en ole ikinä pahemmin tällaisiin aitoihin listatopikkeihin vastaillut mutta laitetaanpas nyt jotain kun tulin tänne ihan mutkan kautta :eh:
Minä omistan/ZuLie ylpeästi esittää:

-PlayStation (alkuperäinen vanha harmaa mötikkä joka ei toimi muuten kuin täysin kyljelleen käännettynä)
- Game Boy pocket (mitä ei kyllä ole pahemmin tullut pelailtua *kröhöm*

Ja siinä ne! *aplodeja* Ei-konsoleista on tietenkin tietsikka ja kannettava, mutta sitten meiltä löytyy vanha kunnon Amiga :D Se ei kyllä tietääkseni mene konsoli kategoriaan, mutta pitipäs mainita kun se on *ah-niin-nostalginen-ja-ihana-vaikkakin-ah-niin-vanha-ja-reistaileva-vaikkakin-vielä-täysin-toimiva*. Ps2:sen ilmestymisen jälkeen olen siihen rahaa säästänyt, (vähän periaate syistä, en halunnut ottaa vanhemmilta rahnaa) tälläkin hetkellä plakkarissa on.. hmm.. 2 euroa. Hyvin menee. *sob* Mutta ensi kesän jälkeen...

Darruel
29.2.2004, 14:18:40
Juu no itse omistan:

Game Boy Advance: Kyllähän tätä pelailee. Nyt vain jäänyt vähän vähemmälle, kun odottelen tässä rahaa, jolla voisi ostaa X-2:den, niin pelaan pahimpaan FF-kuumeeseen X:ää.

Playstation 2: Tätä pelaankin sitten päivittäin. Final Fantasy X:ää ja urheilupelejä pääasiassa.

Ja on minulla sitten vielä alkuperäinen Playstation, mutta se on velipuolen käytössä, kun minä nyt pelaan vain tuota kakkosta.

make
29.2.2004, 18:57:57
Kummatki PS1 ja PS2. Ootan innolla sitä vuotta ku PS3 tulee myyntiin, sen hommaan sit ku hinta on hiema laskenu.

Necrofobia
1.3.2004, 0:43:24
Minä omistan

- PS1
- PS2
- SNES
- Ja emulaattoreina NES, GBA, WONDERSWAN

Sergei Susi
1.3.2004, 13:47:05
Meillä on vain Sega Mega Drive II. Joskus ennen Segaa meillä oli Commodore 64. Mutta mamma myi sen lupaa kysymättä! :prkl:
Mutta on Segakin hyvä. Mutta jos Commodore vielä jostain löytyy...:boing:

Miks muuten monet omistaa pleikkari ykkösen ja kakkosen, koska kakkosella voi pelata ykkösen pelejä?

Antza
1.3.2004, 13:53:10
No mul oli(ennen kuin meni rikki/myin tai vastaavaa)
-nes:hajos=heitin liian monta kertaa päin seinää
-snes:hajos-sama kuin yläpuolella
-pleikkari=myin sen ku ostin kakkosen
Ja tällä hetkellä mulla on:
-n64: 7 pelii jotka on aivan mahtavii ;D :Wargods, S Mario 64, Gran Turismo 64, Pokemon Stadium(mulla on sisarruksii), F1, ja muita en muista.

-Pleikka 2
-Gameboy Advance: kaks pelii, FF Tactis Advance ja pokemon Ruby.

Daiki
3.3.2004, 18:00:26
Tällä hetkellä ainakin 8-bittinen Nintendo [no hurraa :D], Ps2 ja 2 tietokonetta. Seuraava ostos on tuo Ps3 kun kauppoihin vakituisesti ilmestyy. Oli PsOne mutta veljeni myi kaverillensa sen.

EDIT: Unohdin mainita Game Boy Advance.

M1green1
3.3.2004, 21:04:39
Pelkästään vain nämä

Gameboy color
Playstation 1
Playstation 2

Eipä sitä oikeastaan muuta tartteis kuin pleikkari kakkonen,kun sillehhän ne final fantasyt tulevat :)

mogvisti
12.3.2004, 10:24:17
Itsellaäni on (tai on ollut) seuraavat konsolit:

- Playstation
- Playstation 2
- Game boy
- Super Nintendo
- Nintendo 8-bit

No siinähän ne olikin. Varmaan monessa huushollissa on ollut samat konsolit, kyllä ne sen verran legendaariset "kamat" on :)

Saria
12.3.2004, 11:27:27
Juuu no minulla ei ole montaa konsolia...
Sega master II
N64
Gamecube

joskus oli Commado 64 ja no emulaattoreita löytyy jonkinlaisia ^_^ pleikkaa käyn aina kavereilla pelaamassa ..

LizzieFox
12.3.2004, 12:23:55
Teillä kaikilla näyttää olevan paljon pelikonsoleita paisti minulla ei ole..:/

Löytyy:
PS1
rikkinäinen 8-bittinen nintendo
ja tietokone

ja kohta ostan game boyn ja kaikki Pokemon pelit siihen :D

Prinsessa Garnet
12.3.2004, 13:34:01
No minulta löytyy:

PS2
PSOne
Sega Mega Drive (tjs)
GBC x2
GBA

Ja tietokoneella on muutama emu...

Zatyyr
12.3.2004, 14:10:42
Jos mukaan ei lasketa emulaattoreita ;) niin sitten löytyy konsoleista PS ja PS2. Ja ensisijaisena pelikoneena pyörii puucee.

Melkor
13.3.2004, 20:15:19
Enpä kovin montaa konsolia omista, mutta niissäkin on jo ihan tarpeeksi. Eli vanha kunnon Game boy löytyy, ja sitten nämä perusmasiinat eli psx ja ps2.
Ainoastaan ps2 on käytössä, nuo kaksi muuta keräilevät pölyä ties missä... :P

WeeDarsH
13.3.2004, 21:26:00
Enää ei löydy kuin PSOne, kaikki NESit ja muut hajonneet jo aikoja sitten. Itq sentään.

Gauntness
14.3.2004, 9:44:22
...

vegeta
14.3.2004, 11:26:35
Pleikka 1
Pleikka 2
ja Sega

black_hawk
26.3.2004, 12:50:17
joo mä osistan seuraavat ja olen ylpeä siitä.
commando 64 2x
ps1
ps2
nindendo 8 bittinen
niba 64
gbc
gba sp
sega

Julppa
29.3.2004, 16:43:25
PSX
PS2
Gamecube
Game Boy Color
Ja vielä lisäksi ylpeyteni aihe ja silmäteräni;
vanha kunnon 8-bittinen NES.

valany
29.3.2004, 17:28:14
Ei ole muita kuin Pleikkari2. Ennen sitä oli PSOne. Muita konsoleita en ole omistanut. :eh:

Psynever
29.3.2004, 17:49:42
Örh, vai mitäkö on... noh.

Pari semmoista todella vanhaa käsikonsolia, joku Donkey Kong juttu ja Super Mario ^^
NES löytyy tietenki ja aivan toimivana.
Sitten taitaa tulle PSX, ostin ensimmäisten joukossa sen ja sen kyllä kunnosta huomaa :bored: Ei toimi muutenkuin kyljellään tai ylösalaisinkäännettynä ^^
Sitten PS2 on joka on jäänyt vähemmälle käytölle nyt, en edes
X-2:sta kerennyt pelata loppuun ja kyllästyin vain siihenki ja koko koneeseen. o.O
Ja sitte huomenna/ylihuomenna tulee GameCube ja Zelda Collector's Edition :d *drools* Kyllä tämmöistä tällä kertaa

Kirishin
30.3.2004, 13:52:05
Kyllähän sitä ontullut perittyä isoveljiltä sitä sun tota.
-Pleikkari 1 Isoveljet eivät huolineet sitä enää, kun muuttivat pois, joten miksi heittää sitä kirpparille, kun mäkin sen voin ottaa?! Ja mitä olisin tehnyt kaikilla poltetuilla peleillä ilman konetta, jolla pelata? Sitä sopiikin miettiä.
-Pleikka 2 Oli pakko saada, koska en halunnut ikuisuutta katselle tietokoneella dvd-levyjä ja saa parempia pelejä... ehkä.
-Gameboy Melki vuosimallia ennen minun syntymän, elikkäs antiikkia antiikkia! Mutta ihme se toimii, ilokseni.
-PC No... Pitäähän sitä jollakin päästä nettiin ja voihan tällä pelatakin jotain, esim: Serious Sam... ehkei sittenkään.
-Commodore 64 En ole edes varma miten kirjoitetaan, mutta jotain tuonnepäin ja olen vain tottunut kutsumaan sitä tuolla nimellä. En ole kovinkaan varma sen pölyttyneestä olemassaolosta jossakin kaapin pohjalla, mutta voi olla, voi olla... Antiikkinen ja kehnosti toimiva (Ainakin se toimi joskus seitsemän vuotta takaperin jotenkuten...)

Siilimobiili
4.4.2004, 17:10:00
Nooh, jos jotakuta kiinnostaa...

Minulta löytyy:

-----------------
1.PS2 ("Uusin konsoli" miksi pistin nuo heittomerkit?)
2.PSX (Jos on kakkonen on myös ykkönenkin, jos olet vanha, ja nörtti. :eh: Ja mitä toi X tarkottaa?)
3.N64 (Pithän sekin mennä ostammaan, tai no pikkuveli halus Pokemon Stadiumin... Niin... pikkuveli...)
4.Snes (Nooh, se on Snes, konsolien Mooses[Ohjas ne pois aavikolta])
5.Nes (Ja tää taas Nes, legenda)
6.Gbc (Siinä on värit!)
7.Gb pocket (Ja tässä taas ei, mutta pienempi se sentään on)
8.Gb (Iso, ruma, hyvä laskettelu väine jos ei omista lautaa!)

0.Sega Megadrive (kadonnut, joten ei kuulu listaan)

Ööh siinä ne nyt sitten oli, ne oli ostettu silleen että aina kun tulee uus niin ostetaan(paitsi "uusimmat" ja taas ne heittomerkit); Gb~Gbpocket~Gbc

EDIT// Mitä mitä mitä!? Lukaisin tuosta pari postia ja huomasin, että jotkin olivat laittaneet C64:ää ja sekä myös PC:tä Konsoleiksi
NO jos te vääräuskoiset/kerettiläiset teette niin, niin hyppään mukaanne sillallta!

Lisää "Konsoleita"

1. Commodore 64 (...Omistan kaksi; näppäimistöä, lerppuasemaa, kasetti asemaa ja niitä muuntaja juttuja, sekä miljoona peliä[n.200] ja C64:ää pitää kunnioitaa!)
2. Amiga (Parempi kuin Nes! Ja Say rulaa!)
3.PC (No tämähän on selvästikkin pelkästään pelaamista varten oleva laite...)

Konsoli on vain pelaamista varten ja nuo äskeiset olivat tietokoneita (Paitsi Amiga ja C64...vitsi, vitsi) näillä tietokonelilla voi tehdä paljon muutakin, kuin pelata.

SupraZ
4.4.2004, 18:32:36
Juups. Miulta löytyy PS2, PSX, GBA, ja GB.
Yksikään nuista ei ole hajalla ja eniten pelejä löytyy Game Boy Advancelle. Nykyään en enää PSX:llä pelaile kun tuo 2kkonenkin on. PSX:stä toinen ohjain hajalla, kait seinän takia. :) (mitäs tuli tielle)

Burnhill
6.4.2004, 15:26:12
Tällaisia konsoleita löytyy tällä hetkellä: Playstation 2, Playstation, Game Cube, Game Boy Advance

Bananasplit
6.4.2004, 19:03:45
Näitä nurkissa on, kaikki yhä käytössä (onhan meillä perheessä neljä pelaajaa)

-SNES
-N64
-PS2
-GC
-GBA

Nintendoporukkaahan tässä enimmäkseen ollaan, mitä nyt yksi hairahdus mahtuu listaan (älkää vain kertoko kenellekään)

Sepeh
7.4.2004, 14:42:30
Nykyään löytyy NES(3), SNES, N64, GC, DC, PS2, Xbox + GB:t. Pelaaminen on nykyään jäänyt vähemmälle ja taitaa olla laskussa. Vain "must-have-pelit" on hommattava. Keräilyyn päin on muutenkin menossa toi pelien osto, eli osa peleistä jää muoveihin, ainakin DC:n osalla.

Smuqe
8.4.2004, 14:36:17
.........

From Finland
8.4.2004, 16:29:39
Nes 2kpl (pal ja usa)
Snes 1kpl
Dreamcast 2kpl (pal koneita kumpainenkin)
Gamecube 1kpl
Gameboy Advance SP
PS2.

vegeta
10.4.2004, 15:54:44
Segan
Playstation 1&2

eli en nyt hiveetä kasaa omista konsoleita :blah: