View Full Version : kuinka hullu pelaaja olet? :D
kertokaapa, onko täällä yhtä hulluja pelaajia, kuin mä?
tässä esimerkkejä hulluudestani, joita nyt äkkiseltään tulee mieleen:
ff7:
hakattu ruby weapon omnislash:llä(n.400/isku)
hankittu 3 jokaista master materiaa
hankittu meteor rain ja finishng touch guard scorpioniin
aerikselle hissitappeluun pulse of life ja planet protector
ancient templessä fire3,ice3,bio3,bolt3 jne...(samassa seivissä)
pelattu varmankin 50krt läpi
aloitettu pelaamaan läpi ilman seviä,pelattu yli 10h,kyllästyin, aloitan pian uudestaan.... ;)
ff8:
hankitaan 11 dark matteria (teille jotka ette tiedä: 100curse spikeä muutetaan 1kpl dark matteriksi) yhdeltä seisomalta
hankitaan 100 energy crystalia ja muutetaan niitä pulse ammoiksi, kunnes niitäkin on 100, sitten puuttuvat energy crystalit hanitaan takaisin tappeluissa ruby dragonia vastaan
hankitaan vähintään 6 hunred needlesiä, muutetaan spd upeiksi, ja sitten muutama spd-j
muutenkin hullua itemi muuttelua
pelataan peli ragnarokin saamiseen asti ilman että rinoa,zell (ehkä irvinekin) saavat edes YHTÄ lv up..
ffX:
pelattu yli 270 tuntia yhtä peliä
kaksi 255 ukkoja, joilla yli 50 000hp
tapettu kaikki mahd. pomot (ei vaikeaa)
sphere grid on ihan täynnä, kohta ei ainuttakaan alle+4/40/300
suikoden:
pelattu vähintäänkin yhtä monta kertaa läpi kuin ff7
läpipeluuseen n5-7h
pelattu n.7h, seivaamatta, kun ukot tarpeksi korkealla levelillä,tapatetaan ukot ja aloitetaan viim.seivipaikasta
nämä nyt äkkisltään tulee mieleen.... mulla hyllyssä n.35 peliä, kyllä lisääkin hulluja esimerkkejä löytyy kunhan vaan muistan ne... hmmm... :)
mutta... kertokaa omia kommenttejanne, ja kokemuksianne! lötyykö ytä hulluja? :D
Kreifi
26.1.2004, 18:45:25
Kympissa sinulla on vielä paaaaljon tekemistä. Tuo ei edes ole vielä mitään.
Ja itse en ole oikein tuollainen pelaaja. Ei jaksa innostaa. Tarina ja muu häslinki on lähellä sydäntäni, vaikka olenkin sitä mieltä, että bonuspuuhaa pitää olla, koska jonkun verran sitäkin aina jaksaa.
Mutta joo, olethan sinä hiukan, mutta tuollaisia ihmisiä on. Toiset sitten taas jollakin toisella alalla.
Niera Kuuranpoika
26.1.2004, 19:16:25
Eipä mitään kovin hullua ole tullut tehtyä, paitsi FFVII:ssä nostin hahmot 99-tasoille ensimmäisellä cd:llä (en muistaakseni koko jengiä, vaan ainoastaan sen kolmen hengen ryhmän). Menihän siinä jonkin aikaa, mutta Wutain manner oli hyvä paikka siihen tarkoitukseen kun expaa sai mukavasti.
olen minäkin joskus nostanut hahmojen levelit 99 ekalla discillä... junonissa, muistaakseni.. hmm... :)
mitä mulla sitten on vielä tekemistä tossa kympissä? HMMM? ei siinä ole enää mitään muuta kuin sphere gridin kokonaan täyttäminen... ja tidukselle vielä se toinen jutska, oliko se nyt se sigli vai cresti....? kumminkin sen minkä saa siitä choco kisasta, on saamatta.. kaikilla muilla on jo parhaat aseet+"paras" ase kun taikoja tehdään. siis hankittuna aseisiin ainakin magic booster, one mp cost ja break damage limit.. tekee ihan kivaa jälkeä jo pelkällä flarellakin.. lisää hulluja hölisemään turhia! :D
Nitromethane
26.1.2004, 20:25:10
FF VII:
- Joskus muutama vuosi sitten innostuin hakkaamaan Emerald Weaponin pelkillä attackeillä (Double Cut materia tietysti kaikilla master tasolla) :D
- Ennen Cosmo Canyoniin menoa mm. Fire3, Ice3, Bolt3, Quake3, Bio3, Life2, Cure3.
- Sitten olen tuonkin tempun tehnyt, että olen hankkinut kolme Master Materiaa.
Tämmösiä kamaluuksia on tullut tehtyä. :D
hyvä että joku muukin viitsii harrastella turhuuksia ja päättömyyksiä.. :D
oletko saanut 3xmaster magic 3xmaster command ja 3xmaster summonin? ymmärsin siis näin... mulla on niin ollut... ehe..
onko huulluutenne rajoittunut vain yhteen peliin? olette lähes yhtä hulluja kuin mattimeikäläinen, jos useammassa olette hullutelleet ja riehuneet! jee!!
Originally posted by snif2
mitä mulla sitten on vielä tekemistä tossa kympissä?
Läpäisitkö Dark Aeonit rehellisellä tavalla, vaiko Yojimbon Zanmatoa käyttäen? Rehellisesti, siis ihan tappelemalla jokaisen kumoon. (Jos et, niin sinulla on vielä paljon tehtävää kympissä =)).
Prometheus
26.1.2004, 21:25:10
Minäkin Kreifin tapaan pidän enemmän tarinasta ja muusta häslingistä. Final Fantasyiden tarjoamat lisätehtävät ovat ihan mukavia, mutta en minä niitä kaikkia ole niin ahkerasti läpikäynyt. FF7:n superpomojakin olen käynyt vain tervehtimässä... Niitä ja muita tehtäviä kuitenkin on aina FF:issä oltava. Saatanhan minä vielä joskus kovastikin innostua.
Toivoisin, että olisin yhtä hullu kielissä. Olen melkein =) , mutta se opiskelu on melkoisen rankkaa. Pitää ponnistella välillä turhankin paljon, että jotakin saa aikaiseksi. Tuppaudun joskus laiskottelemaan. Mutta vähän eri juttuhan tämä on.
Lisäksi ja harmillisesti Final Fantasyiden lisätehtävät vaativat lähes poikkeuksetta aivan määrättä taistelua. Taistelut kyllä luonnistuvat, mutta jos niitä samoja monsuja joutuu kaatamaan yksi toisensa perään pienen iäisyyden, niin ainakin minua alkaa kovasti puuduttamaan. Olisi kiva, jos niitä tarvittavia esineitä yms. voisi hankkia enemmän jollakin muulla tavoin kuin monotonisella taistelulla.
50 kertaa seiska läpi on jo aika paljon. Minulla on ollut kuitenkin aika monia muitakin mielenkiintoisia pelejä pelattavana, ettei ole voinut yhden kanssa noin paljon aikaa viettää.
Seiskassa olen tehnyt aivan kaiken muun paitsi hakannut Emerald bastardon. En tietenkään ensimmäisellä pelikerralla vaan ehkä neljännellä ja siitä eteenpäin or so.
Kasikin on tutkittu muutamaan kertaan erittäin huolellisesti mutta toista niistä kovimmista weaponeista en ole koskaan hakannut enkä ole jaksanut perehtyä queen of cards questiin.
Ysissä olisi vielä paljon pelattavaa. Pelasin ensimmäisellä kerralla aika pitkälle kaiken ja toisella kerralla jäin Ozman lisäksi jotain pieniä juttuja kuten kaikki hahmot levelille 100. :eh:
Kympissä olisi vielä hieman tekemistä koska en ole koskaan pelannut sitä.
En nyt mikään hullu pelaaja ainakaan enää ole mutta joskus nelisen vuotta sitten pelailtiin tyttöystävän kanssa juuri seiskaa ja kasia ja tahkottiin aika lailla kaikki. Tyttöystävä on sellainen perfektionisti, että hoiteli seiskasta ja kasista kyllä joka saatanan jutun. Itse katselin vierestä kun ei enää kärsivällisyys riittänyt.
Originally posted by Celeb
mitä mulla sitten on vielä tekemistä tossa kympissä?
Läpäisitkö Dark Aeonit rehellisellä tavalla, vaiko Yojimbon Zanmatoa käyttäen? Rehellisesti, siis ihan tappelemalla jokaisen kumoon. (Jos et, niin sinulla on vielä paljon tehtävää kympissä =)).
kaksi 255 ukkoja, joilla yli 50 000hp
Kuten tämä yhtälö osoittaa: EI!
Ukkojen maksimointi, ja muutenkin tuosta saa sen käsityksen, että paljon bonusjuttuja (kuten juuri Dark Aeonit) on suorittamatta.
Itse vain tarkoitin sitä, että moni ei-edes-hullu-pelaaja on maksimoinut kaikki äijänsä (tai ainakin lähes kaikki).
Mr.Joo
27.1.2004, 10:51:28
en tiiä et oonko hullu mut kuitenkii:
crono triggerin oon pelannu joku 80 kertaa läpi. muistan vaa siitä et oli cronon parhaimpii aseit joku 80(oli tarkotus kerätä kaikkii pelin aseit/tavaroit 99:)). ja edelleen toi peli on ihan loistava
ff7 oon nostanu aijät 99 levelille ja tappanu weaponit ja ollu noit master materioita mut en muista monta.
ff8 oon nostanu äijät 99 levelille ja ollu kaikki GF ja kaikki noi kortitkii oli kerätty mut muuta en muista ssitäkää.
ff9 pelasin vaa läpi ku en oikee tykänny.
ffx oon pelannu läpi ja tappanu vaa 2 dark aeonia ja niis ei ollu kellää yli 9999 energiaa ja en käyttäny Yojimboa.
ja yleensäkkii kaikkii roolipeleis kerään äijät maxsimi leveleille
mut pelei on ihan v'''sti mitä oon pelannu läpi
ja sellaset peli putket että pelaa joku 16 tuntii ja 8 nukkuu nii tollast pystyy pelaa joku viikon putkee ihan hyvin
Maguswarrior
27.1.2004, 11:54:47
Hulluja pelaajia pitää kyllä arvostaa!
Itse en pidä tuollaisesta pelaamisesta.
Hulluin pelirupeamani oli Warcraft III yhdessä päivässä läpi!
Siinä sitten taisi kaikki olla... Häpeää syvästi... :eh:
-TANAN KONE!!! kirjoitin tekstiä ihan sikana ja tää #*@"#¤¤:n kone sekosi ja poisti koko tekstin! ja alusta! grr! :prkl:
sanoin sitä että olen hakannut kaikki darkit ilman yojimboa, penancea en jaksanut hakata, joten käytin zanmatoa! ainoo puuduttava osa oli hankkia sphere gridiin luck ja fortune spheret.. mutta ei se enää ole ongelma, kun ukot tappaa earth eaterin alle kolmessa minuutissa.
sitten.. kun ekaa kertaa pelasin ff7, pelasin sen läpi yhdessä viikossa. oli kolusta viikon loma, olisiko ollut syysloma, sain koneen lainaksi (en omistanut itse konetta, vaikka minulla oli jo suikoden, ff7 ja m.kortti) koko viikoksi.
aloitin pelaamisen heti kun pääsin kotii, lopetin siinä aamu4, menin nukkumaan, heräsin aamu7, pelasin koko päivän ja menin jälleen aamu4 nukkumaan, heräsin aamu7 jne. jotain 3tunnin yöunia,siis. :D koko viikko meni näissä merkeissä. en käynyt ulkona tai syömässä välillä, vaan pelasin! vessassa kävin ja vettä join, mutta muita taukoja en pitänyt. puolessa välissä viikkoa kone alkoi jo piiputtaa, ja piti sairaan kuulloista ääntä...että näin... sitten se jäi vielä mainitsematta, että pelasin ensin suikodenin läpi, sitten siirryin ff7:n, ja MOLEMMAT oli kouln alkamispäivään mennessä pelattu läpi. että näin täällä... tätä voisi jo kutsua sairaaksi, vai mitä?
korppis
28.1.2004, 14:57:41
Zelda: OoT:
Ihan jokainen sydän, Biggoro Sword, kaikki Skultulat. Mitäs vielä tarvitsisi vetää? :D
OoT on ainoa Zelda joka on minulle hyvä, joten tätä jaksaakin pelata, vaikka juoni onkin vähä mitä on.
//Yllämainittuun viestiin: Jumalauta. Hullua se on.
Liquid
28.1.2004, 17:05:47
En tiedä olenko mikään hullu pelaaja, mutta ne pelit joista tykkään menen lähes 100% läpi. FF7:n pelasin vain läpi, ei mitään sivutehtäviä tai muuta. Jostain syystä seiska ei kolahtanut niin kovasti kun esim. FFVIII tai FFX. Johtuu varmaan siitä että pelasin ensin uudemmat FF:t läpi ja viimeiseksi läpäisin seiskan, joten grafiikat, juoni ei niin hyvin päässyt isekmään, kuin uudemmissa. FFVIII:n menin sitten taas täydellisesti läpi, lukuunottamatta Doomtrain GF:ää (sitä en tähän päivään mennessä ole hankkinut, empä tiedä miksi). Koulutin ukot 99 levelille, hankin parhaat aseet sun muuta. FFVIII olikin ensimmäinen FF:ni, ja siitä innostuin silloin aikoinaan aika lailla. Sitten FFIX oli taas semmonen mitä en jaksanut tahkota niin paljon. Ihan joitakin muutamia sivutehtäviä menin läpi esim. keräsin ne kaikki sammakot ja tapoin sen Quinan isännän. Ozmaa en ikinä ole hakannut. FFX onkin asia erikseen. Siinä olen hakannut kaikki dark aeonit, sekä Penancen ilman zanmatoa. Läpäissyt pelin molemmilla grindeillä, ja kaikki statsit täysillä hp 50 000. Kaikilla celestican weaponit ja huippu panssarit. Näin ollen luulempa että pidän enemmän realistisista maailmoista niin kuin esimerkiksi kympin ja kasin mailmat olivat. Tästä syystä niitä jaksoin tahkota tuomiopäivään asti. Pisin pelirupeama yhteensä on 8h, juuri FFX:n parissa. Elikkä olen hullu pelaaja silloin, jos eteeni tuodaan peli josta pidän.
Soul Reaver
28.1.2004, 17:43:54
No jostain syystä FF IX:ssä olen jaksanut kehittää paljon paremmin kuin missään muussa pelissä, mutta en nyt tiedä voiko minua hulluksi sanoa muuten kyseisessä pelissä, kun en kerran ole Excalibur II:stakaan hankkinut, mutta näin sai hyvin neljä hahmoa LV 99:ksi 2cd:n puolivälissä:
Sarah (eli siis Garnet) ennen Lindblumia 1cd:llä LV 26:ksi ja 2cd:n alussa Lv 43:ksi
Zidane, Vivi, Freya ja Quina 1cd:n lopussa Lv 49
Sama porukka Garnetin saatua takaisin Lv 59
Trenosta hankitusta Reflect Ringistä Auto-Reflectin, vipassa taistelussa Beatrixia vastaan pöllitystä Survival vestistä Locomotion
Garudoita vastaan siellä kalliotasanteella Gizmaluke's Groton köynnöksien päässä, Locomotionin ja Auto-Reflectin ansiosta Firaga ja Stop eivät tehoa
Kun kaikki Lv 75, niin Grand Dragoneita vastaan samassa paikassa ---> Lv 99 koko porukka
Tämäkin on aika laiskaa kehitystä verrattuna Snif2:n jorinoihin.
En kyllä ihan noin hulluja juttuja ole puuhannut :-). Yks kerta otettiin veljen kaa tavotteeks pelata verkossa ultimate doom, doom 2 ja final doom läpi viikonlopun aikana. Sen jälkeen päässä pyöri doom tunnarit seuraavat pari viikkoa. Huhhuh final doomin kentät oli aika läppää.
Nitromethane
28.1.2004, 20:24:14
oletko saanut 3xmaster magic 3xmaster command ja 3xmaster summonin? ymmärsin siis näin...
Joo, aivan oikein ymmärsit, vaikka selitin vähän huonosti :D
Originally posted by Soul Reaver
Tämäkin on aika laiskaa kehitystä verrattuna Snif2:n jorinoihin.
:D ymmärsinkö ihan oikein, että tarkoitit sitä ettet ole niin hullu kehittjä kuin mä...? no kitoss kitoss! :D
täällä on porukka aika paljon jo kommentoinut huulluuksiaan, kiitoksia mielenkiinnosta, ja jatkakaa ihmeessä! :)
Moonstone
31.1.2004, 21:57:10
Lukio alkoi viime syksyllä...
...tajuttoman huono selitys. Luulin olevani peto pelaamaan mutta jos kertomanne on totta niin enpä ole mitään. Jonkinlaista pelailua minulle pitkinä sessioina on tullut harrastettua. Final fantasyistä haluan mainita 8:n jossa yleensä hankin aina vähintään 300 kpl jokaista uutta taikaa tietenkin huonommat mallit joutavat pois uusien tieltä. Lopussa kaikkia parhaita taikoja on pakko olla 599 - 600 kpl riippuen onko kyseessä käyttötaika. Hahmot + GF:t tasolle 100 niin nopeasti kuin mahdollisesti mikä ei tosin ole kuin pikkuhomma. Kympissä olen lähes maxxannut hahmoni. Eli en ole hullu.
Ja ff10:ssä niitä luck ja fortune spherejä saa nopeasti kun jonkun hahmon HP:n jättää sinne 200 - 500. Overdrivet saa tarvittaessa erittäin nopeasti täyteen ja Attack reelssi tehoaa ihmeen hyvin niihin örmöihin jotka pudottelee mainittuja spherejä.
Kunniaa snif2:lle.
Edit: Tämä ei ole paljon mitään mutta Metal gear solid 2:ssa minulta puuttuu vain muutama Dog taggi Plantista Extreme vaikeustasolla. Muuten olen hankkinut kaikki Dog tagit.
Ihanaa päästä taas leveilemään :) Okei ehkä omat suoritukseni eivät ihan sniff2:den tasolle yllä mutta...:
FFVII: 9x läpi, pelaan kymmenettä jossa yritän maxata statsit. (on muuten tylsää touhua.) Kaikki limitit kaikille, tifan takaisinsaamisen jälkeen alkupaikassa. Se oli kyllä paras ancient templessä. Iso seinämörkö tulee. Aeris: Great Gosbel. Cloud: Omnislash. Oli hieno kun tuli hirvee määrä iskuja ja äijä hohti keltasena :) Carry armorin pieksin heittelemällä itemeitä.
FFVIII: Sain gilgameksen heti alussa.....No okei se oli bugi, mutta kuitenkin :D
FFX: Yks peli 255h, jossa kaikki tehty paitsi dark anima ja penance. Toinen seivi 125h, jossa kaikki tehty paitsi penance. Aloitin myös no spheregrit/aeons/customisation pelin. Se on kylläkin vasta alussa.
No Final Fantasy VII:tä taisin kehittää myös 3 hahmoa 99lv...
Final Fantasy X: Kaikki statit täysillä,
Dark Aeonit, Penance ja Nemesis hoidettu
Silent Hill 2 Director's Cut meni ekalla pelikerralla alle 4 tunnissa läpi :D Oli mainio peli.
Resident Evil 2:ssa kaikki scenariot läpi (myös A-rankigille)
Sama pätee myös Resident Evil 3:ssa. Täydellisesti vedetty läpi.
Ja hyvä saavutus Residentessä oli kyllä Weskerin battle moodi Code Veronica X:ssä. Läpäisty mutta vaikea :D
Crock- Legend of Cobbos vedetty 100% läpi :)
Pokémon Gold vedetty yhdessä päivässä johtoon asti :D
Pokemon TCG:ssä korteista puuttuu vain yksi
Postaan heti kun tulee mieleen
Alkujaan kirjoittanut Jubei
FFX: Yks peli 255h, jossa kaikki tehty paitsi dark anima ja penance. Toinen seivi 125h, jossa kaikki tehty paitsi penance. Aloitin myös no spheregrit/aeons/customisation pelin. Se on kylläkin vasta alussa. Hmm?? Vain 255h pelattu ja jo noin paljon tehtynä? Itse olen pelannut n.280h -> ja enkä ole tehnyt lähellekään yhtä paljon. Hyvä jos Wakka heittää 90 000 damagea.
Mainittakoon, että hankin KH:ssa mm. Ultima Weaponin, Save the Kingin ja Save the Queenin. Myöskin kaikki hahmot lvl99, kaikki loitsut, kaikki vastukset voitettu, kaikki artsit hankittu ja sitten Sephiroth hakattu varmaan 20 kertaa. Sanokaa vain perfektionistiksi. :eh:
Yhtä vetäviä pelejä kuin KH tulee harvassa joten on nuo hulluudet jääneet vähän vähemmälle.
// Miltein unohdin kysyä:
FFVIII: Sain gilgameksen heti alussa.....No okei se oli bugi, mutta kuitenkin :D Kuulostaa sen verran koomiselta bugilta sairaassa mielikuvituksessani, että tahtoisin kuulla lisää yksityiskohtia asiasta.
SDNKorento
2.2.2004, 9:50:05
Snif, olet joko sairas, tai sitten olet kytketty johonkin koneeseen. Minä en itse jaksa kehitellä hahmoja läheskään yhtä paljon kuin sinä, osittain koska minulla ei ole aikaa. Mutta pakko myöntää, että sinulla on kyllä intoa.
Itse en ole expaaja tyyppejä, vaan tyydyn säätämään toisenlaista hommaa. En tiedä luokitellaanko minua hulluksi, mutta olenpa minä tehnyt paljon dokumentaatiota ja muutenkin kaivellut kaikenlaista muuta tietoa peleistä. Kaikki alkoi Medal of Honor Undergroundista.
Meriittilista:
- MoHU:ssa aseiden suhteellinen teho ja karkea tulinopeus. Vieläpä PSonella. Sääli, että Pelit-lehti ei julkaisu työtäni
- FF valikkojen Equipsistentialistinen jako. Sitä ei luultavasti moni ole jaksanut tehdä tässä maassa, eikä varmaan edes nousevan auringon Japanissa.
- FF-fanitavarat
- FF7 vahinkofunktio. Todella kesken, mutta luultavasti pystyn pyörättämään vielä paremman funktion, kiitos uusien työkalujen.
- FF7 aseiden ja summonien ja FF8 GF:ien screenshotit. Ennennäkemätöntä tavaraa
- Onissa minulla on työn alla vihollisten HP:t ja aseiden ja eri liikkeiden tehot. Työ on vaikeaa, koska esimerkiksi vahinkomäärää ei ilmoiteta numeroina vaan värikkäinä välähdyksinä.
Epäilen, että hulluutta on monenlaista. (Anteeksi tämä leveily)
kitoss kitoss! :D
kuulemma olen tosi kaheli! :) ja kyllä hulluutta on monenlaista... mulla on sitä tekemiseen liittyvää hulluutta. oli tossa ffx ehkä jotain 150h kun sain, olisiko ollut wakka, tekemään 99 999. mikäs siinä on pelatessa, kun hulluutta tuntuu riittävän? ja niiden mielestä, jotka eivä pelaa, olemme kaikki hulluja kun pelaamme. mutta ei sillä nyt ole mitään väliä..
ja kaikkea hullua on tullut kyllä nuorena tehtyä.. ja kun nyt sain taas ps2 takaisin, voinkin ruveta pelaamaanffx-2! JEE!!!
No ööh, olen todellakin keltanokka vielä...
Ensimmäisessä Finalyssani (FF VIII) jäin, en mmuista mihin, mutta kuitenkin jumiin ensimmäisellä levyllä, ja koulutin Squallin ekana lvl 100:n :P KAIKKIA Weaponit tuli hakattua, perusporukkani aina lvl 100 pelin läpäistyä, kaikki muute GF:t hankin ilman vinkkejä, paitsi Toneberryn sekä Doomtrainin... Squallilla ainoastaan muistaakse kaikki statsit parhaimmillaan. FF seiskassa olen niin yybernuubba että ei mitään rajaa :D
Heh
FFX Olen kasvattanut Animan statusit kaikki 255 pelkillä speceillä sekä hp 99999 mp 9999, kaikki taiat . Yunalla ja rikkulla max-status, paitsi ei mp
FF7ssa olen saanut kolmelle hahmolle kaikille master-materiat, sekä final attack-phoenix, mega-all, mastersummon-hp absorb, kaikkilla kolmella masterlevelin W-summon, magic ja item, kaikilla masterlevelin hp-plus. Cuunter attac materioita mastereina 8, kaikki hahmot lvl 99, myös ne jotka eivät ole ryhmässä, kaikilla kaikki limitit, ja parhaat aseet, paitsi aeris.
FF6 edgarilla kaksi asetta, atma weapon, ja joku keihäs, se iskee relicien ansiosta 8 kertaa, kaikki taiat Terralla Sabinilla ja Edgarillla.
FF5 - playstation-versiossa kaikilla hahmoilla kaikki työt master. hahmot levelillä 70, olen voittanut Omegan ja Shinryun
FF4- hahmot 80lv olen saanut kaikki summonit ja kaikki taiat ja voittanut kaikki lopun pedot
FF2- Pelaan tätä sekä wonderSwan Colorilla että pleikalla. Wonder Swanissa Firionilla hpta 6000
Originally posted by Keepa
Heh
FFX Olen kasvattanut Animan statusit kaikki 255 pelkillä speceillä sekä hp 99999 mp 9999, kaikki taiat . Yunalla ja rikkulla max-status, paitsi ei mp
FF7ssa olen saanut kolmelle hahmolle kaikille master-materiat, sekä final attack-phoenix, mega-all, mastersummon-hp absorb, kaikkilla kolmella masterlevelin W-summon, magic ja item, kaikilla masterlevelin hp-plus. Cuunter attac materioita mastereina 8, kaikki hahmot lvl 99, myös ne jotka eivät ole ryhmässä, kaikilla kaikki limitit, ja parhaat aseet, paitsi aeris.
FFX:
mulla on kaikilla kaikki taiat ja spheregridit täynnä... ja yuna ja rikku 255 ukkoja, hp yli 50 000, mp.. on vaan yli 999, mp oikeastaan on merkityksetön kun ukot lyö niin lujaa, ja taikoja tukevat aweet kaikilla... Pelin paras hahmo on kyllä lulu; celestial- ase antaa parhaan mahdollisuuden lyödä lujaa ja tehdä hyviä taikoja halvalla, aseessa kun on magic booster...
FF7:
done that.... :)
mogvisti
19.2.2004, 19:30:14
No en ole kovinkaan hullu pelaaja vai mitä mieltä ootte?
FF VII:
- Pelattu läpi 3 kertaa
- Alotettu pelaamaan läpi varmaan 20 kertaa mut on aina jääny kesken enkä oo ees tallentanu
- Metsästin kultaisen cocobon "rakennus aineita" varmaan 10 tuntia (moneen otteeseen)
GTA: Vice City
- Pelasin yhdellä istumalla 22 tuntia putkeen (en ees käyny vessassa välillä)
- Oon pelannu läpi 100%:sti 3 kertaa
FF IX
- Pelasin läpi vain kerran ja se oli liikaa ( paitsi mooglet rulaa )
Ja muutenkin pelaan joka päivä jos vain aikaa on. Pelit rulaa!
Blood Omen
27.2.2004, 0:12:40
ei tule muuta mieleen kuin
Vagrant story: kaikki defence ja chain liikkeet ennen minotauria (ensimmäinen boss).
ff8: Pelin läpäiseminen ilman gf (ei kovin vaikeaa)
( ja nyt siihen vaikeaan: ) pelin läpäiseminen ilman junktiota: olen nyt timberissä ekaa kertaa ja alkaa näyttää mahdottomalta :eh:
Ai niin. hahmot level 40 ennen fire cavernia (ei yhtään vaikeata.)
Sitten Morrowind: ei kuulu ff kastiin mutta: murhasin Salas Valorin ja Almalexian level 18.
en mä tiiä onko tää niin hullua mutta siltä sen tuntu:
mä sain vuosi sitten jouluna kingdom heartsin lahjaks ja aloin pelata... noh, sitten pääsin vauhtiin niin se oli joka päivä pelattava heti aamusta kasilta ylös ja yhteentoista asti pelasin. niin että joka päivä vähintään 10 tuntia ja peli olikin läpi viikossa vähän alle. siinä oli sivuhaitat kun katso muualle kuin telkkarin ruutuun heitti päässä ja yöllä ei nähnyt unia kun peli pyöri päässä täysin halllitsematta. :eh:
No tää ei ehkä oo hulluu mut yhtenä kesänä sain Final Fantasy IX:n.. No siin meniki sit kivasti aikaa ku pelasin sitä aamusta iltaa..kerran sinä aikana kävin kai ulkona..en muista. Päässä vaa pyöri FF IX :D
aijommi
1.3.2004, 18:15:50
Pelasin kerran Kindom Heartsin läpi ( en 100% ) kolmessa päivässä. Välillä kävin juomassa ja vessassa. Kyllä se kainaloiden tuoksu oli pistävä.
IHANAA huomata että on muitakin hulluja kuin minä.... tosin silti luulen edelleen vieväni voiton noista kaikista aiemmista jutuista.. siis pidän edelleenkin itseäni kaikkein hulluimpana. :lovetus: hullumpana, kuin ykskään teistä! :eh:
Pay Gried
2.3.2004, 13:43:22
Onkos täällä tarkoitus kilpailla siitä, että kuka on hulluin?
Noh, en minä mikään hirveän hullu pelaaja ole, but anyhow.
FFVI:ssä minä opetin kaikille hahmoille, ja tietenkin salahahmot mukaan laskettuna, kaikki mahdolliset taiat. Olen myös suorittanut kaikki mahdolliset side questit sun muut lisäjutut. Peli on myös läpäisty noin 8 kertaa.
FFVII:ssä minä taasen hankin kaikkia materioita yli kymmenen kappaletta. Poikkeuksena, Knights of the Round, jota hankin vain kahdeksan kappaletta. Kaikille hankittu parhaimmat limitit ja aseet. Peli läpäisty vasta 3 kertaa.
FFVIII:ssä taas hankin kaikille strenghtin maksimiin ja hakkasin Ultimecian pelkästään Zellin limittejä käyttäen. Samalla tavalla hakkasin myös Ultima Weaponin. Peli läpäistiin 5 kertaa myös.
FFIX:ssä en tehnyt oikeastaan mitään hullunkaltaista, paitsi hakkasin Ozman ja Hadeksen. Hahmot 99 levelillä ja kaikilla abilityt opeteltuina. Peli hieman uudempi meillä päin eli läpäisty vasta kolme kertaa.
Chrono Triggerin taas olen mennyt kaikilla mahdollisilla keinoilla läpi ja tehnyt kaikki side questit. Ja tietenkin hahmoilla oli kaikki abilityt ja hahmot olivat 99 levelillä ja kaikki (strenght, magic, vitality etc) oli oikeastaan maksimissa. Peli läpäisty yli 20 kertaa. :eh: Sen verran kauan ollut meillä.
Onhan niitä muitakin pelejä, mutta niitä en jaksa luetella. Heh, olen sentään keskiverto hullu, vai kiistääkö joku?
IHANAA huomata että on muitakin hulluja kuin minä.... tosin silti luulen edelleen vieväni voiton noista kaikista aiemmista jutuista.. siis pidän edelleenkin itseäni kaikkein hulluimpana. :lovetus: hullumpana, kuin ykskään teistä! :eh:
No, siltä vähän vaikuttaakin... -_-;
Täytyy kyllä myöntää että olet _hulluin_, onnitteluni!
Ja sitäkin pitää vielä ihmetellä että mtn ihmeessä siulla intoa riittää kehittää huippu hahmot ym...?
En mi ole hullu pelaaja.
Pelaan yleensä joka päivä n.1-6 tuntia.
En jaksa koskaan kehittää hahmoja parhaiksi, enkä hankkia kaikille parhaita aseita.
Ei, en ole hullu.
No, taidan mäkin olla peli(etenkin ff!)hullu... Mulla on FF I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, X-2, Tackticks Advance ja Crystal Cronicles.7 oli eka, ja mun ekassa seivissä KAIKKI on 99- levelisiä, oon tappanu kaikki pomot (paitsi en oo vielä huvin vuoks Sephirothia...) ja kaikilla on kaikki, hyvät ja huonot, aseet ja panssarit (ja tässä tarvitsin suht paljon suuren aarteeni, fffinin, apua! ;D ). Muut oon pelannu VÄHINTÄÄN kerran läpi, mut niitä ei taas oo tullu tahkottua sen enempää kun oon aina ostanu uuden ff-fän toisen jälkeen...
Noh, laitan miekin omat 'hulluuteni'..
FF V:
Lähes kaikki jobit kaikilla masterilla.
FFVII:
99LvL, kaikki bossit pieksetty. Kaikkia master magiceja kaksi kappaletta. Kaikki statsit muistaakseni hiukan yli 200.
FF VIII:
Kaikki bossit hakattu,(paitsi Omega) ei niin ihmeellistä. Hahmot 100LvL 3discin alussa. Ei kovin kummoista.
FF IX:
Kaiken tein minkä tiesin, että pelissä voi tehdä.
Ensi yön tavoite:
FFII:sessa Firionille,Marialle ja Gusille n.1000-1500hp:ta lisää.. :ooh:
Ogloppi
3.3.2004, 21:11:29
en oo kovinkaan kova enää nykyään pelaamaan, joskus neljä viis vuotta sitten saatoin pelata päivästä toiseen, mutta nykyään yleensä en joko pelaa viikossa ollenkaan tai sitten pelaan joka päivä kolmesta ehkä kaheksaankin tuntia, riippuu tekemisen puutteesta/ei puutteesta.. FF7 oon pelannu läpi tiettävästi täysin, FF8 innostus loppu Ultimecian linnaan, FF6 floating lands endsiin tai jonnekkin kun ostin FF9 jonka pelasin muuten mielestäni täysin ja täydelliset äijät, mutta Ozmaa en jostain syystä oo jaksanu/kyenny voittaa, FF10 on melko lailla kokonaan läpikoluttu,.. FFX-2 oon vasta suht alku metreillä..kohta vois mennä jatkamaan :D (anteeksi numeroiden käyttö noissa nimikkeissä jos se rikkoi jotain tärkeitä normeja =) )
Näitä lukiessani huomaan, että kun minua on sanottu hulluksi pelaajaksi, he eivät ole olleet täällä.
Oon korkeintaan kirppu teidän rinnalla. Noh, en ole koskaan halunnut olla hullu ja taidan pysyä sillä kannalla.
Itse asiassa olen ajatellut vielä vähentää pelaamistani ja painua ulos tekemään jotain (ainakin kesällä).
Olen vetäny vain VIII, XI, X läpi enkä mitään salapaikkoja. :eh:
Olen hullu, sen myönnän.
Pelasin FF7 ainakin 10-11 tuntia noin vuosi sitten todella väsyneenä ja siskon vinkuessa vieressä. En muista, millä leveleillä tyypit oli, muttei se minua haitannut. Läpäisin pelin hahmojen ollessa noin 40 levelisiä (se oli se ensimmäinen kerta).
FF8 on tullut pelattua hieman omituiseen tahtiin. Jos jotain unohtuu, niin eikun alusta ja kehittämään allyja paremmiksi kuin viime kerralla. Ensimmäistä kertaa oli Squall toisen CD:n lopussa 80 lv, ja muut 40-45 lv välissä.
Hulluutta on monenlaista. ;)
Minun hulluuteni raja tulee unessa. Pöks.. Krooh pyyh.
Ja snif2. Sinoot torellinen HULLU!!
CyberMan
8.3.2004, 20:30:58
Minähän olen todella peli hullu käyn koulun heti pelaamaan sitten kun oon pelannu nukkumaan... tuo jatkuu joka päivä ja tietysti herään myös :)
UPS! melkeen unohtu syön ja juon välillä ja kyllä vessallakin käyn..
Necrofobia
8.3.2004, 21:53:37
En taida kovinkaan hullu olla mutta pelasin FFX:ää kun sen sain niin viikon ajan jotain 15 tuntia päivässä. Ja kerran pelasin jotain (olisikohan ollut ff) koko yön enkä nukkunut ollenkaan ja sitten olin seuraavan päivän aivan väsyny.
En tiedä onko tämä kovin hullu mutta olen pelannut kaikki ff:it ykkösestä kymppiin vähintää (HUOM vähintään) kolme kertaa läpi.
Pelaan myös yleensä päivittäin ainakin 3-4 tuntia mutta se taitaa olla vielä normaalia.
En ole siis kovin hullu, vain jonkin verran
Niin ja PALJON :rispekti: ä Snif2:lle hulluudesta
Drifter
9.3.2004, 16:26:38
No, jos joskus innostun pelaa diabloo nii siin saattaa vierähtää 24h ja sit nukkuu, sit käyn vessas ja syömäs ja tällee. Ja yleensä heti kun herään alan pelaa.
vähä siistii... :) täällä on hulluja, vaikka kuinka! :) kiva huomata etten ole ainoa hullu.. en ole päässyt edes aloittamaan tota
FFx-2, kun kone on jälleen toista viikoa kaverilla, joka laittaa modia ps2. se ei saa niitä johtoja paikoilleen... tietääkö kukaan muuten mitään mod:sta? osaisiko kukaan sanoa tähän mitään? mulle tulee pian postissa suikoden3 ja xenosaga, ja olisi oikein kiva jos saisi sen modin toimimaan kunnolla... sitten voisin jälleen muuttua hulluksi pelaajaksi... vaikka on kotona n.37peliä, alkaa ne jo siinä mielessä kyllästyttää, kun on ne pelannut jo vähän useampaan kertaan läpi... ;)
No tää ei oo hullua vaan ainoostaan omistautumista. Ainut mikä saattaa hieman nousta esiin harmaasta massasta on:
GBA Final Fantasy Tactics (vuoden GBA peli!!)
No loppuun mennessä oli kaikki lopputappelussa käytettävät äijät lvl40 (ja GBA Tacticsissa kun oot noin korkealla lvl:llä sä saat 1exp. per voitettu vastus!!! Pienoinen duuni oli tuossakin...)
Sitten kaikilla oli aivan HITONMOISET kamat, esim. Marchelle oli kertyny tupla Masamunet ja Robes of Lordeja oli aika läjä (4-5 jos oikein muistan) ja ne on aika harvinaisia. Lopari lähti 2 vuorossa, eka kun meni kävellessä sen luo :D
Siilimobiili
11.3.2004, 17:39:21
Alkujaan kirjoittanut juures
No, taidan mäkin olla peli(etenkin ff!)hullu... Mulla on FF I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, X-2, Tackticks Advance ja Crystal Cronicles.7 oli eka, ja mun ekassa seivissä KAIKKI on 99- levelisiä, oon tappanu kaikki pomot (paitsi en oo vielä huvin vuoks Sephirothia...) ja kaikilla on kaikki, hyvät ja huonot, aseet ja panssarit (ja tässä tarvitsin suht paljon suuren aarteeni, fffinin, apua! ;D ). Muut oon pelannu VÄHINTÄÄN kerran läpi, mut niitä ei taas oo tullu tahkottua sen enempää kun oon aina ostanu uuden ff-fän toisen jälkeen...
Olen aivan varma, että sinä puhut nyt palturia. Olen vanha, mutta ei edes minulla löydy noita kaikkia ellei sitten ole romina emulaattorilla. En oikein usko, että olet niin...hullu, että jaksat mennä ne kaikki pelit läpi.
Ja Snif2 sinähän se vasta palturia puhutkin, sillä tuohon määrään tekemistä olisi kulunut sinun koko elinikäsi. Saatat olla tehnyt ainakin osan näistä jutuista, mutta olet silti suurennellut monia asioita. Olen itse valvonut 3 vuorokautta pelatessani FFVII:aa, mutta sitä en epäile, että olisit valvonut pelatessasi. Epäilen noita sinun tuloksiasi ja kaikki kertomasi jutut eivät täsmää.
Aika nauretavaa kerskailua.Olen itse parin postin peelo, mutta on minulla oikeus mielenosoituksiin, vai?
Alkujaan kirjoittanut Siilimobiili
Olen aivan varma, että sinä puhut nyt palturia. Olen vanha, mutta ei edes minulla löydy noita kaikkia ellei sitten ole romina emulaattorilla. En oikein usko, että olet niin...hullu, että jaksat mennä ne kaikki pelit läpi.
Ja Snif2 sinähän se vasta palturia puhutkin, sillä tuohon määrään tekemistä olisi kulunut sinun koko elinikäsi. Saatat olla tehnyt ainakin osan näistä jutuista, mutta olet silti suurennellut monia asioita. Olen itse valvonut 3 vuorokautta pelatessani FFVII:aa, mutta sitä en epäile, että olisit valvonut pelatessasi. Epäilen noita sinun tuloksiasi ja kaikki kertomasi jutut eivät täsmää.
Aika nauretavaa kerskailua.Olen itse parin postin peelo, mutta on minulla oikeus mielenosoituksiin, vai?
Noh noh, syytön kunnes toisin todistetaan ;) Vaan tuohon ylempään sen verran kommenttia, että eihän tuo ole mikään mahdottomuus! Itselläni on ROM:lla FFI-VI ja jokainen kovan hakkuun alla. Ja ylpeänä nyt lisäilen, että tuohon listaan kuuluu se ainut ja oikea FFIII joka ilmestyi vain Japanissa :D
Snif2:n on kyllä tosiaan täytynyt olla MELKO vannoutunut jos on tuon kaiken saanut tehtyä, mutta en silti syytä valehtelijaksi. On itsellänikin hirmu peli kasa pelattuna "täydellisesti" läpi, joten onhan tuo ihan mahdollista. Viikko ilman unta "auttaa" pirusti.
kehtaatkin epäillä mun sanaani! olen nuorempana ollut ihan hullu, ja nyt vanhemmiten se on kyllä hiiltynyt.. ja mulla on ollut
-97 vuodesta asti aikaa pelata pelejäni! nih! ja se kaverin kone toimii edelleen, joskin heikonlaisesti...
Juripa
13.3.2004, 14:51:56
Kyllä se oli mahtava fiilis kun pääsin FFX-2:n läpi. Eikä siinäkään kestänyt kuin vajaa viikko. Sen jälkeen aloin tuumia, että tätäkö olen vuoden odottanut? Myös Tomb Raider Angel of Darkness on läpäisty alta kahdessa viikossa ja Silent Hill 2 Director's Cutissa meni vain 4 päivää. Kingdom Heartsissa meni sentään kolmisen viikkoa. Dih... :P
Originally posted by Unamis
Noh noh, syytön kunnes toisin todistetaan ;) Vaan tuohon ylempään sen verran kommenttia, että eihän tuo ole mikään mahdottomuus! Itselläni on ROM:lla FFI-VI ja jokainen kovan hakkuun alla. Ja ylpeänä nyt lisäilen, että tuohon listaan kuuluu se ainut ja oikea FFIII joka ilmestyi vain Japanissa :D
Snif2:n on kyllä tosiaan täytynyt olla MELKO vannoutunut jos on tuon kaiken saanut tehtyä, mutta en silti syytä valehtelijaksi. On itsellänikin hirmu peli kasa pelattuna "täydellisesti" läpi, joten onhan tuo ihan mahdollista. Viikko ilman unta "auttaa" pirusti.
Mist oot löytän sen FF III:sen? Mie haluun sen polttavasti, enkä ole löytäny rominakaan muuta kun sen kutosen jossa lukee että se on kolmonen(amerikan versio). Siin pitäs tietyst olla Japanin taito :(
Eikä tuo yllä oleva oleva ole lainkaan mahdotonta. Itekkii on pelattu paljon(olen jo vastannut aikasemin tähän threadiin) mutta Snif2 tekee silti vaikutuksen.
Z-e-r-o
16.3.2004, 15:14:09
Kyllähän minäkin olen näitä pelaillut.. nykyään jäänyt kumminkin vähän vähemälle FF XI'n varjoon.
Tämäkin ketju on sinällään aivan "loistava" mutta joittenkin ihmisten posteista löytyy niin selviä epäkohtia että spedekin pyörii haudassaan. Kuten Juureksen:
No, taidan mäkin olla peli(etenkin ff!)hullu... Mulla on FF I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, X-2, Tackticks Advance ja Crystal Cronicles.
Noh... ensinnäkään FF: CC ei ollut ilmestynyt suomeen tuona päivänä kun postisi on kirjoitettu. Vaan suurinpiirtein vasta puolentooista viikon päästä.
Snif2:
Ensin sanot että olet mennyt Sphere Gridin läpi, sitten et ja sitten taas olet ? Viitsisitkö päättää jo. Eikä MOD piirissä ole johtoja... (mitä nyt ehkä 1 tai 2) vaan piiri juotetaan kiinni. (50 kertaa FF VII läpi ? noh omapahan on elämäsi....)
Roleplayer
17.3.2004, 17:56:07
Pakko tunkea lusikkani soppaan ja tukea Siilimobiilia ja Z-er-o:a tässä asiassa.
Sillä luin juuri koko ketjun läpi ja näin siellä norsun läpi mentäviä koloja ainakin Snif2:en posteissa useissa. Katsoin kun Niera Kuuranpoika tuossa sanoi, että hän on kehittänyt hahmonsa ensimmäisellä cd:llä Final Fantasy FFVII:ssä. En ikinä itse kykenisi tuollaiseen joten en tiedä onko tuo ihan totta, mutta kumminkin. Tietenkin sieltä tulee Snif2 posti seuraavaksi ja kuittaa itselleen myös kunnian tuollaisesta suorituksesta. Hän sanoo aina olleensa suorittanut kaikki samat asiat JOS joku on pistänyt paremman "hulluuden" kuin hän itse.(Snif2) Ja todistetusti ihminen ei voi olla ilman unta viikkoa. Ihminen vaipuu unen kaltaisiin tiloihin ilman omaa tietämystään. Ja 50 kertaa FFVII läpi. Kröh köh!!. No juu kannattaisi välillä nousta penkistä ylös, ettei juuret kasva penkkiin kiinni. Uskoisin jos olisit sanonut hieman inhimillisemmän luvun kuin 50 vaikka 9 tai 10 sen olisin uskonut. Sillä itse olen tuon pelin tahkonnut läpi ehkä 7 kertaa koko tänä aikana.Tuossa SphereGridissä kun kerroit omasta Spheregridistäsi niin huh, kuten Zero sanoi välillä se spheregrid oli täysi välillä taas ei. Nörttien kielellä voisin heittää tähän sellaisen lyhenteen kuin LOL!
No omista hulluuksista sitten.
Nämä ovat erittäin rajoittuneita ja kerron tässä vain muutaman koska en jaksa rasittaa aivojani enempää tuon puheen jälkeen.
FFX: Menty spheregrid täydellisesti läpi pelitunteja on kertynyt niin hemmetisti ja hermoja palanut sitäkin enemmän. Olen myös tehnyt niinkin suuren saavutuksen, että olen hankkinut jokaisen hahmon Celestial Weaponin joka ei nyt ole kyllä kovinkaan vaikeata.
hey hey hey!!! TAASKO mun sanaa epäillään??
Sphere grid hommaan voin sanoo että mulla on usempi peli meneillään, ja sphere grid on edisyneimmässä pelissä kyllä täynnä, ja olen sitä muistaakseni sanonut että olen tyytyväinen VASTA kun olen saanut kaikki alle +4, +40 ja +300 gridit pois... että näin!
ja siitä ff 7... en todellakaan ole pitänyt minkään asteen kirjaa siitä, kuinka monta kertaa olen sen mennyt läpi... olen pelannut omia seivejäni ja myös kavereiden seivejä, kaverin kanssa tietysti! joten on mahdotonta pitää kirjaa kerroista! on ollut aikaa pelata ff7 jo sen ilmestymisestä lähtien, että repikää siitä!
ja olen vaan todennut mitä olen tehnyt joissakin peleissä (noh, mielestäni ainakin) jotain vielä hullummin. "nuorempana" oli enemmän aikaa pelata kuin nykyään...
ja mod:sta vielä..en minä ymmärrä mitään minkään mod:in asennuksen päälle! kaveri sitä asentaa!!!
ja kyllä, toi viikon peliputki pitää kokonaan paikkansa! asuin silloin vielä kotona, ja meen isä hermos mulle koko ajan kun vaan pelaan! kyllä sen peliviikon jälkeen uni maistuikin.. mutta viikon aikana ei malttanut mennä lainkaan nukkumaan! en väitä ettenkö olisi ollut väsynyt aina välillä, mutta pelaamisen into peitti väsymyksen, ja jatkoin pelaamista!
älkää nyt ihmiset AINA valittako, ei sitä kaikkea voi muistaa!!!!
Davidson
18.3.2004, 16:56:53
En voi sanoa muuta kuin, että vähän on äijät vääntänyt pelejään...Ite jään varmaan "meriiteilläni" tässä asiassa aika reippaasti "huonoimpien" joukkoon, mutta kerrotaanpa silti: FF VII:n olen pelannut kaksi kertaa läpi PC:llä, kolmas ja neljäs läpimenoyritys ovat menossa PC:llä ja pleikkarilla, kerran olen pelannut pelin lähes täydellisesti läpi eli tappanut Weaponit, hankkinut kultaisen chocobon, kouluttanut ukot tappiin saakka, hankkinut Master Materiat jne.
FF VIII:nkin oon mennyt kahdesti läpi, ja siinäkin toisella kerralla tein lähes kaiken, mikä oli mahdollista, jäi vain Edenin leveli sinne 80:n tienoille. FF IX on mennyt vain kerran läpi ajan puutteen tai muunkin tekemisen paljouden takia. Suunnitteilla on ehkä toinenkin läpipeluu lähitulevaisuudessa sitten tuossa kesällä, kun koulu menee taas vähäksi aikaa kiinni...Ekalla kerralla peli meni läpi melko täydellisesti lentävää chocoboa ja Ozmaa myöten.
FF X:stä en pidä loppujen lopuksi niin paljoa, että pelaisin sitä lähitulevaisuudessa uudestaan läpi, koska muutenkin vetäsin sen vasta marraskuussa läpi. FF X meni sekin kohtuullisen täydellisesti läpi, vaikkakin täytyy myöntää, että darkeissa Zanmato viuhui =) . En jaksanut vaan ruveta pitkittämään liikaa muutenkin turhan pitkäksi venynyttä peliin käytettyä aikaa, koska sitä kertyi nytkin semmoset 200 tuntia. FF X-2 on vielä työn alla...
Mainitsemiani FF:iä aikaisempia versioita en ole pelannut läpi, kutonen on niistä lähimpänä loppuaan ja sekin siihen asti pelattuna perfektionismin tavoittelu mielessä, mutta ei niin täydellisessä muodossaan kuten monella teillä tuntuu täällä olevan.
hyvä että ihmisille pelaaminen maistuu! ja voisin sanoo että ton
X-2 uudelleenpelattavuus on aika alhainen.... en itsekään oikein jaksa aloittaa enää uutta peliä... muutaman kerran kyllä yritin, mut ei siinä oo sitä hohtoo enää niin paljoo, kun tietää miten lopussa käy... ei jaksa oikein innostua...
no, on mulla siinä kaksi pitkälle edistynyttä peliä, toinen on ihan huipulla, toinen ei niin paljoo... ei jaksa niitä salamoitakaan koko ajan väistellä thunder plainsseilla...
Roleplayer
19.3.2004, 16:49:33
Alkujaan kirjoittanut snif2
hyvä että ihmisille pelaaminen maistuu! ja voisin sanoo että ton
X-2 uudelleenpelattavuus on aika alhainen.... en itsekään oikein jaksa aloittaa enää uutta peliä... muutaman kerran kyllä yritin, mut ei siinä oo sitä hohtoo enää niin paljoo, kun tietää miten lopussa käy... ei jaksa oikein innostua...
no, on mulla siinä kaksi pitkälle edistynyttä peliä, toinen on ihan huipulla, toinen ei niin paljoo... ei jaksa niitä salamoitakaan koko ajan väistellä thunder plainsseilla...
WTF!
Mitä sä oikein höpiset ei FFX-2 tarvi väistellä salamoita? Nyt kyllä on jokin sekaisin. Äläkä väitä, että tarkoitit FFX:sää
Oli muuten pakko postaa.
/edittiä en viittiny enään uutta postata. Elikkä siis sä puhuit tossa ensin kokoajan FFX-2:sesta ja sit vaihdat puheenaiheen FFX:ään vaikka et edes siitä sano mitään. aika öhm voisiko sanoa ajattelematonta
Originally posted by Roleplayer
WTF!
Mitä sä oikein höpiset ei FFX-2 tarvi väistellä salamoita? Nyt kyllä on jokin sekaisin. Äläkä väitä, että tarkoitit FFX:sää
Oli muuten pakko postaa.
sitä tarkoitin että siellä thunder plainsseilla pitää niitä salamoita väistellä että saa lululle sen crestin tai mikä nyt olikaan... ja FFX hyvinkin! ei niitä jaksa kovinkaan montaa kertaa...
Niera Kuuranpoika
21.3.2004, 20:59:14
Originally posted by Siilimobiili
Vaikka tätä ei minulle osoitettukaan, niin omasta puolestani voin kuitekin todeta ettei tuossa ole mitään lähellekään mahdotonta. Omalta osaltani voin todeta pelanneeni FFVII:n läpi alkuvuodesta -99 (ja sen jälkeen monen monta kertaa), FFVIII taisi ilmestyä kyseisen vuoden lopulla, FFIX:n ostin 2001, ja samana talvena pelasin FFV: ja FFVI:n läpi (kaksi jälkimmäistä silloin piraatteina, mutta nykyään löytyvät aitoina). Niihin aikoihin myöskin kolme 8-bittistä Final Fantasya pelattiin läpi rommeina (Origins-versioita en ole alkua pitemmälle vielä testannut vaikka ne hyllyssä ovatkin) ja seuraavana vuonna vuorossa oli FFX. Ja nyt on menossa FFX-2. Kaikkien pelaamiseen oli reippaasti aikaa, silloisesta koulunkäynnistä (ja intistä) huolimatta. Ja jos noiden lisäksi on pelannut lävitse muitakin pelejä, ei se mitenkään mahdotonta ole, riippuu vain siitä kuinka paljon yleisesti on tapana pelata. Tosin itse en viime aikoina ole ollut kovinkaan ahkera pelaaja, siksipä FFX-2 on yhä kesken. Mutta kaiken kaikkiaan, ei kaikkien Final Fantasyjen läpipelaaminen ja hahmojen nosto maksimitasoille kaikissa ole mitenkään mahdoton urakka. Sarja on ollut Suomessa jo yli 6 vuotta, aikaa on ollut reilusti.
Sillä luin juuri koko ketjun läpi ja näin siellä norsun läpi mentäviä koloja ainakin Snif2:en posteissa useissa. Katsoin kun Niera Kuuranpoika tuossa sanoi, että hän on kehittänyt hahmonsa ensimmäisellä cd:llä Final Fantasy FFVII:ssä. En ikinä itse kykenisi tuollaiseen joten en tiedä onko tuo ihan totta, mutta kumminkin.
Kyllä tuo täysin mahdollista on. Kuten kirjoitin, menihän siihen aikaa mutta Wutain alueelta saa sen verran mukavasti expaa ettei tuo täysin mahdotonta ole jos sen haluaa saavuttaa.
Gizamaluke
18.4.2005, 17:51:01
FFVII: Kolmella hahmolla seuraava materiayhdistelmä, kaikissa Master-taso saavutettu:
Ase: Ultima - HP Absorb, Master Summon - MP Turbo, Final Attack - Revive, Master Magic - MP Absorb
Suoja: Counter - Ultima, Magic Counter - Contain, Sneak Attack - Morph (viimeinen vain Yuffiella käytössä, muilla Double Cut - Steal as Well)
FFX: Yli 300 tuntia kellotettu, kaikkien hahmojen statsit 255, HP 9999 ja MP 999. Celestial Weaponit, armorissa Ribbon, Auto-Protect, Auto-Haste ja Auto-Phoenix. Kaikki kyvyt opetettu niin aeoneille kuin hahmoillekin. Dark Aeonit tapettu rehellisin keinoin, Penance vielä jäljellä. Nyt aeoneiden stat-maxing menossa.
VÄHÄISIÄ SPOILEREITA, en laita laatikkoa ympärille, sisältää piilotettujen "supervastuksien" nimiä:
Disgaea - Hour of Darkness: Kaikki parhaat aseet, 3 Yoshitsunaa täydellä voimalla, 4 Super Robo Suitia, 3 Nemesista, 2 kaikkia Marjolyn tavaroita koulutettu specialistien avulla. Priere, Marjoly, 9999-tasoinen Flamberg ja Surt. Baal voitettu, Über Prinny Baal ~15 kertaa. Kaikki hahmoluokat avattu.
Muista peleistä ei mitään erityisiä saavutuksia.
ja tosta expaamisesta..... junonista saa tappelemalla helposti (olisko ollu ku ekaa kertaa käy siellä) levelit 50. siellä on se nappula siellä seinässä josta menee hälytys päälle ja sit tulee kehiin möllejä. :)
kaikki eivät pelaa saman vertaa, vaikka joku pelaakin enemmän, ei se silti tee toisesta valehtelijaa tms.
Sir Edmund
20.4.2005, 16:33:51
Aika sairaan tuntuisia nuo jotkut saavutukset, mutta pitää silti kyllä hattua nostaa niiden johdosta. Olen X:ssä yrittänyt hahmoja maximoida, mutta aika ei vain riittänyt ja hermot eiuvät kestäneet sitä. Kingdom Heartsissa olen sentään jotain yrittänyt ja Sephirothin olen voittanut Kingdom Keyllä ja ilman Abilityja. Vaikeustasokin oli vaikein mahdollinen. Meni varmaan jollain 15. yrityksellä vasta läpi, mutta tässä oli sentään jonkunlaista haastetta. Miksi kaikki aina valittavat siitä, että Sephiroth on vaikea voittaa? Pitäisi vielä kokeilla ilman panssareita, mutta silloin taitaisi Sora kuolla jo ensimmäisestä osumasta. KH:ssa on myös kaikki aseet jokaiselle hahmolle ja muutenkin kaikki sivutehtävät suoritettu.
Radetz
20.4.2005, 16:42:44
En sanoisi itseäni hulluksi pelaajaksi, mutta toiset ovat joskus sanoneet.
Viime aikoina en ole pelannut kuin ihan vähän FF VIII:tä ja Chrono Triggeriä.
FF X: 123h, läpi olen mennyt yhden kerran. Hahmot on ihan kohtalaisia.
FF IX: 100h, kaksi kertaa läpi. Olen tehnyt kaiken muun paitsi tappanut
Ozmaa ja saanut kolmea korttia. Hahmoissa myös vielä paranneltavaa.
FF VIII: 92h, en ole mennyt läpi kertaakaan.. :eh: Tekemistä on vielä aivan uskomattoman paljon.
FVII: n.100h, tekemistä riittää. Läpi olen mennyt jotain viisi kertaa.
Nyt kun on kohta taas loma, niin en tee mitään muuta ( sen lisäksi että käyn ehkä Joensuussa :) ) kuin nysvään kotona ja pelaan!
Kun luin sanan hullu otsikossa, mieleen tuli heti, että "Suutun ja heitän ohjaimen seinään" tyylisiä juttuja, mutta mitäs tää nyt on?
No.. En nyt tiedä hulluudesta, mutta kyllä usein innostaa pelata peliä kunnes siinä on kaikki kiinnostava käyty läpi. Tosin en kuitenkaan ala 300 tuntia pelaamaan jotain peliä ja keräämään joka ikistä tavaraa pelissä. Jokaisessa FF:ssä on jotain jäänyt tekemättä, mutta FFX kyllä on vienyt aikaani aika paljon. Nyt kun ruvetaan peli tietoja tilittämään niin täältä pesee.
FFX
Peli tunteja alle 150 h.
Tiduksella ja Rikkulla 36 000+ Hp, Yunalla 27 000+ Hp (noin).
Statukket kaikilla melkein 255, paitsi Luck.
Monster Arena läpi.
Melkein kaikki Darkit voitettu. (Magussit työn alla).
Celestial aseet haettu + muut hakemisen arvoiset tavarat.
Sphere Grid nyt on HELPPO saada täyteen.
Ei taida pelissä olla muuta tekemistä kuin voittaa Darkit, en rupea kouluttamaan hahmojani turhaa enempää koska ei ole enää vastusta sen jälkeen jonka voittaa niillä hahmoilla. Koulutan vain tarpeellisen määrän ja niin etteivät vastukset muutu liian helpoiksi. Vastuksissa on oltava vastusta tai pelaaminen loppuu mun osalta siihen.
FFx-2:ssa työn alla saada 100% läpi.
Pelaan kun tuntuu siltä, minusta ei ole mikään pakko saada kaikkea ja heti.
Dimish
22.4.2005, 19:50:16
no oletteko saman laisia pro residentti pelaajia ku mä???
pelasin yhen päivän aikana Resident evilit 0,1,2,3 ja nelosen yhessä päivässä läpi kaikki. ja savetin yhteensä alle 10 kertaa kaikissa, 2 meni läpi savettamatta olenkaan. Arvatkaa kuinka paljon kahvia kului jotta pysyin hereillä
Tämäkin on pakko nostaa eräästä syystä, mutta otetaan ensin tuon snif 2:den aloitusposti. Joskus nuo saavutukset tuntuivat hiton suurilta, mutta nykyään olen itsekkin suorittanut kaikki paitsi hakannut rubyä omnislashillä. Yhdeksäs läpipeluukerta menossa, vaikka en kyllä usko että sniffikään on peliä ihan 50 kertaa läpi pelannut.
Noh pääsyy nostoon oli tämä (FFVII):
ancient templessä fire3,ice3,bio3,bolt3 jne...(samassa seivissä)
Laitetaan paremmaksi: Kaikki varmaan tietävät Junonin paikan josta pääsee underwater reactoriin. Voit kuintenkin mennä tänne ykköscd:lläkin ja laukaista hälyttimen jolloin paikassa tulee samoja taisteluita kuin kakkoscd:llä sinne mennessä. No tilanne on tämä: Olen menossa Gonkagaan muuta jäin hieman kehittämään. Olen siis ykköscd:llä Gonkagan ulkopuolella ja Cloud on tasolla 50 ja muut tasolla 49. Itselläni on Fire, Bolt, Ice ja earth + pari muuta materiaa kehitettynä masterille. HP:tä on joku 3000 jokaisella ja mp:tä 400-500. Cloudi iskee tonnin lämää kriittisellä pari tonnia. Kaikilla on kaikki limitit (tosin ollut jo midgarista) ja rahaa on 170 000. Itseasiassa sitä oli 470 000, mutta ostin villa Cloudin tuossa huvikseni. (Tai Villa Sephirothin minun tapauksessani. ;) ) Loppupeli onkin läpijuoksua, mutta katsotaan miten viholliset pärjäävät.
toi "pelasin läpi 50 kertaa" on symbolisoi/tarkoittaa siitä että peli on kaluttu läpi useemmin kuin kerran tai kaksi.. :D en ole pitänyt kirjaa läpipeluukerroista. ja tosiaankin hakkasin sen ruby weaponin omnislashilla kuoliaaksi. se oli yhen kaverin seivi, oltiin pelattu koko yö ja mentiin vasta aamu7 aikaa varmaan nukkuu. heräsin muutaman tunnin päästä ja halusin pelata. pari juttua tapahtu, ja kävi niin et cloud oli ainoo elossa oleva, ja strategia meni: omnislash, mime, elixir/x-potion, omnilash, mime... jne. välillä piti mimettää se parannuskin. ja jos sattui kuolemaan, final attack ja phoenix tai revive. :D
ja juu, siellä junonissa mäkin tappelin. noit spellit mitä luettelin, oli niitä jotka varmaksi muistin. tosta seivistä on jo aikaa, toi seivi mulla oli vuonna nakki... ja mä pistän VIELÄKIN paremmaksi (ehkä?). ku pelissä ekaa kertaa mennään sinne gold sauceriin, tappelin saucerin ulkopuolella niin kauan että sain sen kalliin ikipääsylipun. (hmm... olikos se nyt 10 000gil...?).
tässä muuten kysymys kaikille FF7 pelaajalle:
oletko päässyt midgar zolomin ohi ILMAN chocoboa?
jotkut väittää sen olevan mahdotonta, mut ainakin ite oon päässy sen ohi muutamaan otteeseen, jopa todistajien läsnäollessa :D eikä se musta kovinkaan vaikeeta ole....
tässä muuten kysymys kaikille FF7 pelaajalle:
oletko päässyt midgar zolomin ohi ILMAN chocoboa? jotkut väittää sen olevan mahdotonta, mut ainakin ite oon päässy sen ohi muutamaan otteeseen, jopa todistajien läsnäollessa :D eikä se musta kovinkaan vaikeeta ole....
En ole koskaan turvautunut Chocoboihin saati sitten pelitilan tallentamiseen keskellä suota, ja sitten lataan sen uudelleen että Midgar Zolom on lähtöpisteessään. Ensimmäisellä pelikerralla en vain osannut kutsua Chocoboa, enkä tiennyt kyseistä niksiä, joten oli pakko vain kävellä suon lävitse. Nykyään se onnistuu ongelmitta, ajoitus on tärkein.
Paljon en muita pelejä ole jaksanut tahkota niin paljon, kuin FF VII-IX, sekä Chrono Trigger. Chrono Cross tällä hetkellä alla, ensimmäinen läpipeluu eilen (tosin jo aiemmin olen pelannut sen läpi), jos joku 3 kertaa vetäisi kokonaan läpi, ja sitten alkaisi erilaisia lopetuksia hankkimaan. :)
Final Fantasy VII on vedetty ehkä noin 10 kertaa lävitse, ja "paras" suoritus oli se, kun minulla oli kaikki hahmot ~60lv ennen Temple of the Ancientsia. Tällä hetkellä olen menossa VII:tä läpi ilman materioita, mutta Gold Sauceria pidemmälle en ole jaksanut pelata. Parhaassa tallennuksessa oli hahmot ~85lv, 2 Master Magicia, 2 Master Commandia ja 1 Master Summon. Ruby ja Emerald kaadettu. Knights of the Roundinkin olin kasvattanut 3lv:lle.
oletko päässyt midgar zolomin ohi ILMAN chocoboa?
Olen kyllä. Ei tosiaan ollut kovin vaikeata. Enkä siis tallentanut keskellä suota.
FF VIII:ssä parhaassa tallennuksessa kaikki 100lv, kaikkia junctioituja taikoja vähintään 200 (esim. Ultima, Meltdown, Reflect, Meteor). Myös Omega ja Ultima Weapon tuhottu. GF:t oli Cactuaria ja Edeniä lukuunottamatta 100lv. Kaikilla myös kaikki limitit, kaikki saatavat esineet (ei Chocobo World -itemeitä). Myös kaikki kortit olivat.
Final Fantasy IX:ssä hahmojen tasot parhaimmillaan ~85lv. Samaisessa tallennuksessa muuten täydellisesti, mutta Hippaul Racing, naruhyppely ja Rag Time Mouse -questit tekemättä. Myös kaikki kortit oli. Toki myös Ozma voitettu.
Chrono Triggerissä olen vetänyt samassa tallennuksessa 3 kertaa kaikki side questit läpi, ja yhteensä 8 erilaista lopetusta. Hahmot olivat lopussa ~70lv. Kaikkia Triple Techejä en ollut kuitenkaan nähnyt.
Kovin hullu en ole pelaamaan, mutta tosiaan tuo Chrono Cross pitäisi saada alta pois, sen verran erinomainen peli kun on. Mielelläni siitä keskustelisin, mutta toiset ehkä ei.
eipä tullut muuten koskaan mieleen että voisin tallentaa keskelle suota.... :D YAY! mä sain ff8 kaikki GF:t lv 100. gf saa enemmän expaa, ku se on hahmolla ainoa oleva. :) eden ku tarvii 1000exp/lvl.
ff8:n suurin haaste on omega. kokeiles hakata se ilman holy-waria tms itemeitä... mulla rinoa teki välillä sitä invincible moonia...
Oon mäki päässy midgar zolomin ilman chocoboa että kyllä se mahdollista on... Mun perhees on neljä lasta et ei oo tullu pelattuu kovin myöhään, mikä kyl harmittaa koska kyllä intoo riittäis. Että kerralla ei oo tullu pelatuu yli viittä tuntii, mut X:ssä on parhaimmassa seivissä jo reilusti yli 150 tuntii peli aikaa ja muihinki seiviehin on kertyny jo rutkasti aikaa... Ja oli seki aika hulluu ku oon pelannu samaa vastusta yli 50 kertaa pääsemättä läpi. En kyl kehtaa sanoo vastusta ku nykyään sen läpäsee iha helposti. :shy:
En kyllä ole mitään erityisen hullua tehnyt, mitä nyt pelattiin Diablo 2 LoD läpi 2 vaikeusasteella 4 kaverin kanssa 12~ tunnissa läpi. (putkeen ja netissä)
Hellillä ekatkin vihut on sellasia Bad-Assei että huhhuh!
Ja tietysti FFVII ja FFV 100% läpi.
Enpä mitään kunnon hardcore 60 tuntia putkeen mättöjä ole koskaan vetänyt, mutta sellaisia 30 cs-matsin viikonloppuja on tullut, yhteen matsiin kun menee se tunti. =)
Toisaalta on tuota wowia tultu hakattua 1400-0700 välillä suurinpiirtein putkeen.
Aah, ja sitten resident evil 2 ja 1 viikonlopussa läpi kaikilla herkuilla. Kakkosessa a ja b moodit ja ykkösessä molemilla hahmoilla.
Noh... En tiiä oonko mä hullu-pelaaja tai jotain mut täs on jotain:
FF6: Pelasin kerran läpi :D
FF7: Hankkisin kaikki materiat koko pelistä. Tapoin Emerald Weaponin ilman KOTR:ia, Ruby Weaponin tapoin KOTR:in kanssa. Hankkisin Cloudin ja Barretin kaikki aseet. Olin Midgarista poistuttuani 30-35 lvl. Savetukseni on pelattu nyt 203h. Tuossa nyt on pari, mutta en oo ikinä pelannu 50h putkeen. maksimissaan joku 6-10h sillo ku ei oo ollu tekemist. :D
FF8: Hankkisin kaikki GF:t ja ukot oli 99lvl. Eipä tuu muuta sitte mieleen.
FFX: En oo voinu pelata loppuun asti ku Pleikkari on nyt rikki.
Nää nyt ei oo mitään mut pakko antaa :rispekti:iä snif2:selle :bow:
Enpä itse mikään kovin "hullu" pelaaja ole... Suht kumminkin. Enemmänkin pelaan paljon pelejä sen sijaan että tekisin yhdessä paljon juttuja. Tulee nyt mieleen lähinnä että FF8:ssa tein lähes kaiken. Kortteja puuttui pari kymmentä. Kaikki muut kortit oli. Tottakai kaikki ukot 100 lv ja Squallilla melkein kaikki statsit 255. Ja Omega Weapon voitettu (aika helppo loppujen lopuksi). Sitä pelattu nyk. tallennuksessa jotain 150h, mutta ainakin 70h meni hukkaan, kun poistin vahingossa tallennukseni.
Sitten seiskassa tein kaiken, mitä voi tehdä 2 cd:llä paitsi en jaksanut kehittää hahmoja levelille 99. Tämä kaikki, koska kolmos levy ei toiminut, mutta sain lopulta toimivan lainaan kaverilta ja pelasin sen sitten läpi useaan kertaan.
Tunti määrissä olen pelannut putkeen yli 16 h. Söin jopa koneen ääressä. Eipä tuo vielä ole kovin suuri ennätys, mutta hyvä alku sekin. ;)
Sitten näitä muita kuin FF:iä. GTA Vice City tuli pelattua 100% läpi. Tein aivan kaiken. Pelissä ei ollut enää mitään tehtävää. Kaikki hidden packaget, rampaget, stuntit, kaikki paikat ostettu... Lista on pitkä. GTA3 tuli pelattua vain 85% läpi. Pitänee tehdä tuo sama 100% tuolle San Andreakselle kunhan se vain tulee PC:lle tässä kohta.
On niitä muitakin, mutta ei jaksa selittää...
Ihan pakko mainita tuo FF8. Aloitin taas pitkästä aikaa pelin ja tein muutamia haukoja juttuja. Huomasin muunmuassa että kortinpeluu kannattaa alussa jos on kortin muuttokyky. Leveleiden keruuta vältin opettelemalla ensin card-abilityn ja muuttelin sitten vastuksia korteiksi, jolloin en saanut expaa, mutta sain silti abilitypisteet. No paras tilanne oli olin lähdössä dolletin tornille: Kaikki GF:ät junctioitu Squalille. Taikoja löytyy Flarea, firagaa, thundagaa, Curagaaa, Blizagaa, lifeä, deathia, quagea ja tornadoa. Useimpia vieläpä 100. No dollettiin mentäessä korkein levelisin hahmoni on Squall levelillä 15. Hänellä on 3 700 hp:tä ja iskee damagea vähän yli tonnin. =) Oli hauska piestä Dolletin robottihirviötä kun se rupesi yhden iskun jälkeen korjaamaan itseään. Minä vain pidän todella helpon pelin helpottamisesta. Vielä kun saisi sen Lion Heartin ykkös cd:llä.
Taisit kohdata voittajan nimittäin.... Pelasin yhden viikon kokonaan putkeen minulta meni uni rytmit sekaisin en nukkunut ollenkaan...
Lauantai meni piloille koska heräsin klo. 21.00
Tuo juttu tapahtui sitten Joululomalla että jos väität sitä että toi ei ole totta niin
paikkansa pitää täällä foorumeilla on pari tyyppiä ketkä voivat todistaa asian !
Taisit kohdata voittajan nimittäin.... Pelasin yhden viikon kokonaan putkeen minulta meni uni rytmit sekaisin en nukkunut ollenkaan...
Lauantai meni piloille koska heräsin klo. 21.00
Tuo juttu tapahtui sitten Joululomalla että jos väität sitä että toi ei ole totta niin
paikkansa pitää täällä foorumeilla on pari tyyppiä ketkä voivat todistaa asian !
ketjun alkupäässä kerroin että mulla oli kanssa tollainen viikko... nukuin n.kolmea tuntia yössä, koko viikon ajan ja muun ajan pelasin putkeen. aamu 7 aamu 4 pelasin... ^^ siinä ajassa pelasin ton ff7 ja suikoden 1 läpi, ja aloitin ff7 vielä toiseen kertaan... hee hee... mulla on todistajana vain meen isä jonka tykönä asuin, ja kone, mikä rupesi piiputtaa siinä keskiviikon aikoihin...
Gimmo84
2.6.2005, 19:25:46
FF kympissä sulla on vielä paljon petrattavaa...
ite oon pelannu FF X:ää seuraavasti;
----------------------------------------------------
kaikilla hahmoilla sphere gridit täynnä..
kaikilla hahmoilla Str. 255, Def. 255 ja muut arvot noin 200-225..
kaikilla hahmoilla parhaat aseet ja itemit jne...
kaikilla hahmoilla yli 83500 HP:ta (vähiten lulu 83507,eniten yuna 96558)
kaikki sigilit, Al bhed aakkoset ja sun muut kerätty...
monster arenaan hankittu kaikki viholliset nemesistä myöten..
kaikki Dark Aeonit tapettu, myös penance...
kaikki mahdollinen tehty..
rahaa oon keränny 52miljoonaa 798tuhatta kaheksansataa (52798800gil.)..
aikaa on kertyny yli 400h...
100%-peli läpäisty.............. :cool:
Enpä minä mitään hirveän ihmeellistä ole tehnyt. En oikeastaan ikinä jaksa oikein innostua tuollaisesta pelaamisesta vaikka hauskaahan se olisi jos olisi tehnyt jotain niin hullua kuin pelannut viikon putkeen. Ei vaan riitä innostus tai aika sellaiseen. Ainakaan enää. Muutama vuosi sitten olisin varmasti siihen pystynyt.
Sen verran olen FF8:ssa tehnyt, että kehitin kaikki ukkelini 100 levelille jo ihan ensimmäisen cd:n alussa. Oli kyllä hauskaa mennä kaikki pomotaistelut, kun kaikki kuolla kupsahti niin nopeasti. FF7:kin muistaakseni kehitin jonnekkin 90 levelille ensimmäisellä cd:llä. Siinäpä ne minun "hulluudet" olikin.
Huh. Ihmetyttää ihan kun lukee kuinka hyvin kaikki on pelannut. Itse olen pelannut ysin kerran läpi, 60-70 leveliset tyypit (Zidane, Vivi, Dagger ja Steiner) kaikilla niillä parhaat aseet paitsi Steinerillä (Ragnarok) Olen löytänyt kaikki mahdolliset Chocobo aarteet niin Chocographit kuin kallio halkeamatkin. En ole tappanut Ozmaa. Haades on löydetty. Vivi osaa kaikki taikansa ja minulla on kaikki summonit.
Mutta aion minäkin hulluksi nyt, elämäni tavoite on saada seiskassa Cloudille Cidille ja Barretille kaikki stats 255.l
Kerran, kun olin ostanu DragonQuest-Journey of the Cursed King-pelin perjantaina, huomasin seuraavana maanantaina että olin pelannu sitä yli 22 tuntia, joka on itselleni 2 ja puolen päivän pelaamisessa aika hyvin
En jaksaisi ihan perusteellisesti tätä höpöttää mutta:
VII: Täydellisesti 100% lävite, kaikilla hahmoilla kaikki ne erikoiset vai mitä ne nyt olikaan. En oo pitkään aikaan taas pelanna, melkein kaikki hahmot ovat lvl 99 paitsi Yuffie (Aerista ei oteta mukaan lukuun). Kaikilla parhaat aseet. Melkein kaikki mahdolliset materiat löytyy. Jne. (Asiaa on paljon)
VIII: 100%:sesti täydellisesti pelattu. Kovan tason magic löytyy meilkein kaikilta hahmoilta. Kaikki hahmot olen kouluttanut yhdesti ihan huvikseni lvl 100:aan. Kaikki tehtävät olen tehnyt, omistan kaikki kortit, kaikki parhaat aseet. Kaikki GF:ät on hankittu. Parhaat jutut opetettu sun muuta ärsyttävän työlästä.
IX (vai oliko se XI ihan sama): Kaikki parhaat aseet löytyy, chocobo arkut on kaikki tullut koluttua, Zidanen, Steinerin, Vivin ja Amarantin levelit hipoo sitä 90 luokkaa. Parhaat panssarit löytyy. Eli melkein vois sanoa että sekin peli on läpi vejetty 95%:sesti.
X: MELKEIN 100%. Oon melkein kiertänyt Tiduksella, Auronilla, Wakalla ja Yunalla koko sphere gridin läpi. Kaikki aeonit löytyy. Kaikilla on Celestian weaponinsa täysissä voimissaan. Paitsi Rikulla. (Puuttuu enää vaan Sigil)..
Monster arenan kävin tässä muutama päivä sitten keräämässä ihan kokonaan. Dark aeoneista olen käynyt muut paitsi Bahamutin ja Magus Sisterit. Siinä se tais olla.
X-2: 100%:sesti lävite.
nonii täältähän löytyy kiinnostavaa porukka welcome to my live ´`.´`
sanoisin että unirytmini on putkessa ollut suurin piirtein että herään joskus 18:00-0:00 välillä ja siitä sitten valvon 18-24h tämä ei kumminkaan ole niin tarkkaa. Pelaan suurinpiirtein 80% valveillaolo ajastani ja muun ajan katson telkkaria, käyn ulkona(jos käyn), syömisen hoidan samaan aikaan.
Tottakai pieni virkistäytyminen on aivan välttämätön ennen ja jälkeen pitkän putken..(ja pieni kunnostautuminen jaksoittain on myös melkoisen tärkeää)
Peli valintoihini kuuluu yleensä kauhu, rpg ja puzzle tällä hetkellä taas vaihteeksi ffVII putki päällä (sivussa silent hill putki)
En sanoisi olevani hullu tuolla "gurutus" ja kehitys tavalla vaan ehkä noilla peli ajoilla ja muulla. Rakastan perusteellista pelaamista (tähän ei yleensä kuulu hahmojen kehitys :D) seikkailu ja tutkiskelu vie kaiken peliaikani, jos satun löytamään "hyvälaatuisen" bugin niin siihen menee sitten monta tuntia riippuen millainen.
Ja jos tiedän jonkun sala paikan/hahmon se on pakko saada.
Suurin osa "huonoista" bugeista johtuu naarmuisista cd:istä joita ei onneksi löydy minulta montaa :/)
muistaakseni ff hulluuteni huipulla pelasin ff7:aa 16 tuntia putkeen aina aerikseen kuolemaan asti(1Cd:n loppu):D
Aina FF7:sta---->FFxii:sta asti olen pelannut melkein kaikki täydellisesti läpi...lukuunottamatta FF8:a (kortteja jäi puuttumaan)muuten ihan täydet 100.
ja sitten vielä murheen kryyni ff9 , jossa jäi mm. excalibur 2 saamatta ja Eidolon Ark:huh:
ja tässä 12:ssa olis vielä Tournesol ssamatta ja Yazmat selätettävänä :huh:
Häpeäkseni täytyy myöntää etten ole kovinkaan hullu pelaaja. Omistan ff 7:kan kasin ja kympin enkä ole mitään niistä pelannut läpi.
Minulla on tapana vain hankkia peliä pelin perään ja jättää edellinen kesken niin että on sitten kylminä talvi iltoina jotain tekemistä. Osittain se johtuu siitäkin että vanhempieni oli ylä asteella ollenssani kiellettävä pelaaminen minulta kokonaan kun koulu alkoi mennä niin pahasti penkin alle.
Omistan lähes kolmisenkymmentä peliä ja niistä olen läpi pelannut vain n. 6 Veljeni on pelannut osan myös. Pelailen myös suurimmalta osin veljeni pelejä tämän kanssa joten sekään ei edistä tilannetta, tai se että lainailen pelejä kavereilleni. Jospa tässä saisi kavereiden kanssa toteutettua sellaisen pitemmän session kesällä olisin hyvin onnellinen. Saattaisi mennä muutamakin päivä muutaman tunnin unella kunhan saisi tilaisuuden siihen.
The_Sipi
24.4.2007, 22:13:21
FFVIII:tä pelannut kohta 500 FF-tuntia ja jos otetaan huomioon ensimmäinen läpimenoyritys, niin yli 700. Eikä siinä mitään, olen vasta kolmoscd:llä ja speed uppeja pitäisi kerätä vielä reilu 900, jotta saisi kaikkien hahmojen basic stat pointit 255. Muiden statsien kohdalla onkin jo niin, jos on mahdollista. En ole vielä FFIII:ssä lähelläkään pelin läpäisyä, ja vaikka yhdenkään hahmon Job ei ole vielä edes täysi, niin minä jo olen vähän suunnitellut kaikkien jobien treenaamisen kaikille. Että kun puhutaan siitä hulluudesta, niin... :solong:
LizzieFox
25.4.2007, 9:43:13
Hei daa mä nukun DS vieressäni. :lovetus:
Ihan tosi, kun Lumi lainasin minulle (veljensä) Pokemonia en saanut nukutuksi jos en pelannut sitä. Kun heräsin aloin jälleen pelata. Koulumatkat pelasin, välitunnit.. Sitten ostin Animal Crossingin ja pelaan sillä itseni uneen. Herään keräämään pelin puut tyhjiksi hedelmistä aamuisin. Tämäkin aamu alkoi Animal Crossingin parissa. Olen riippuvainen siitä pelistä tällä hetkellä.
Ärsyttävintä on se että akku loppuu pelikoneesta. Sitten pitää nousta lämpimästä sängystä ylös hakemaan toinen kone laturinpäästä ja jättää toinen laturiin. Onneksi on kaksi DSää! Muuten tämä vasta tuskaa olisikin.
Hei daa mä nukun DS vieressäni. :lovetus:
Tuo on aika kova jo :D
Vähän kuin minä aikoinaan vaahtosammuttimen korkuisena Gameboy Color - Pokemon Yellow, en aivan uneen pelannut itseäni mutta jokainen vapaa-ajan hetki meni pitkälti sitä pelatessa (gotta catch'em all!!!). Ja sitä "tyydytystä" kun jokainen pokemon (mukaanlaskien Mew, joka piti tilata Nintendolta) oli hallussani.. hieman masennusta ja sitten ostamaan Crystal-versio : D
Nyt kovimpia suorituksia viimeaikoina taitanee olla... CIV III:a pelasin vähän aikaa sitten noin su14.00 - ma6.00, sitten piti lähteä kouluun :<
Muttakun vasta olin saanut kyseisen pelin, ja koko ajan oli sellainen olo että "ootan että tuo maanosa on kokonaan hallussa" "pakko vielä tuo kehitys saada" "vielä tämä vuoro loppuun" jne.
FF:issä en oo pelannut läpi astikaan kuin 1-6-osat, uudet on jäänyt syystä tai toisesta kesken aina, syytän microsoftin luotettavuutta yleensä.
Chronicles of Riddickin menin läpi boxilla 4 tunnissa.. ei mikään saavutus sinällään kun peli vain oli niin hävyttömän helppo ja lyhyt.. eikä ollut edes minkäänlaista lisätekemistä/multiplayer-modea.
Longest Joyrney päivässä läpi... suuri masennus kun se sitten oli ohi...
En nyt mikään himopelaaja silti ole vaikka asunkin tietokoneen ääressä. Nörttään muuten vain.. ja pelaan kun ehdin.
fireboy
20.5.2007, 17:54:54
Ehkä ainut hullu tempaisu oli silloin, kun pelasin FF7:kaa. Pieksin Emerald Weaponin (siis sen veden alla olevan weaponin) ilman sitä Materiaa, jolla pystyisin hengittämään veden alla, eikä mitään muutakaan erikois materioita käytetty. Aikaa jäi kivat yli 3 minuuttia.
Postaan lisää, jos tulee mieleen joitain muita pellihulluuden tekaisuja.
Drizzy
20.5.2007, 19:10:51
Nojuu, ainakin unirytmin puolesta melko hulluksi luokittelen itseni, mutta ei tuo pelkästään pelaamisesta johdu. Nyt ei muutamaan kuukauteen ole ollut koulua, joten unirytmit on pyörinyt vaikka mitenkä päin. Juuri tällä hetkellä on melko normaali (Aloin nukkumaan 5.00, heräsin 12.40). Parhaillaan on tullut valvottua ~40-50h.
Peleistä:
FF VII olen juonellisesti pelannut vain kerran läpi enkä ole edes kaikkia sivutehtäviä tehnyt. Ultima Weaponin olen omin voimin piessyt, Emeraldia taikka rubya en kyennyt mättämään. En omista kyseistä peliä enää, joten hankala on tilannetta korjatakaan.
FF VIII pelasin ensimmäisen kerran ps1 (oli myös eka finali jonka ostin), enkä tietenkään tiennyt ettei nelos cd:llä pääse kaupunkeihin joten sivu questeja jäi tekemättä. Myös melkein kaikilla hahmoilla oli ihan ekat aseet ja levelitkin surkeat. Guardian Forcejakin jäi draftaamatta.
Toisen kerran kun pelasin PC versiota, tein kaikki muut sivu questit, lukuunottamatta Ufoa, kaikki hahmot 100lvl, kaikki GF:t 100lvl, korteista taisi puuttua ~2-3. Myös 2. cd:n alusta unohdin rosettas stonen poimia. Parin mokan takia pelasin pelin uudelleen läpi, mutta edelleen en tehnyt ufo sivuquestia.
FF IX pelasin vain juonellisesti läpi ja jonkun verran sivuquesteja ja chocobo puuhailua. Ozmaa vastaan taistelin, mutten voittanut. Myöskään tätä peliä en enää omista, joten ei pysty korjamaan tilannetta.
FFX olen pelin pelannut juonellisesti 4 kertaa läpi. En ole yrittänyt toistaiseksi mitään challengeja, mielessä on käynyt, mutta sen verran muuta puuhaa on ollut niin ei ole tullut aloitettua. Siinä tallennuksessa jota yritän pelata 100% läpi, olen kehittänyt 3 hahmoa (Yuna, Auron, Tidus), jokaisella on tällä hetkellä sphere grid täynnä, pitäisi tosin alkaa clear spherellä putsailla paikkoja. Hahmoilla on hp vain ~30k, panssareissa ei hp bonuksia. Täysin kehitetyt Celestial weaponit näillä kolmella on, muiden aseista puuttuu pari sigiliä (mm. Lululta). Dark Aeoneista en ole piessyt vasta kun Valeforin (no helppo..), Ifritin ja Ixionin.
Tarkoituksena olisi vielä saada Nemesis areenalle, parantaa sphere griddiä (lisää hp/accuracy / luck tarvitaan) ja saada kunnon panssarit. Tällä hetkellä vain Tiduksella on panssarissa Ribbon. Monster Areenalta on myös Shinryu voittamatta, eli Wakkaa ja Rikkua pitäisi myös kehitellä. Käytettyä aikaa toistaiseksi on mennyt vain 170h.
FF XII Olen pelannut juonellisesti läpi, pääryhmän hahmot ~60lvl. lvl3 salaesperit on hankkimatta ja huntejakin on tehty vain ~20. Pelattavaa riittää, aikaa käytetty tallennukseen vain 70h.
Konsolilla ei taida olla muita pelejä joita olisi tullut kymmeniä tunteja pelattua, lukuunottamatta Soul Calibur 2, jossa olen kaverini kanssa ottanut ~600-700 vs. matsia.
Pc:
Baldur's Gate 1, täysin läpi pelattu juonellisesti, kolmella eri classilla. Lisäosaa en omista.
Baldur's Gate 2, täysin läpi pelattu juonellisesti 6 kertaa, kaikki sivuquestit on tehty vain yhdellä tallennuksella, jolla on myös kaikilla hahmoilla saavutettu XP cap. Aikaa tallennukseen käytetty ~250h. Lisäosaa en omista.
Lionheart, 2x läpi vedetty, suurin osa sivuquesteista tehty. Lisäksi pari keskeneräistä hahmoa.
Diablo 2 on pelattu läpi kaikilla classeilla. LoD pelattu läpi vain assassinilla.
Lisäksi on älyttömän monta peliä joita on pelattu enemmän tai vähemmän, nyt ei juuri muita tule mieleen. Tai no, Fablen olen pelannut läpi, WoWiakin pelasin sen verran, että 1x 70lvl character tuli treenattua.
Joo, pitää myöntää että 2 eri Pokemon peliäkin on tullut läpi pelattua. Pokemon Ruby oli vain 1,5x pelattu läpi, ei varmaan mitään kovin harvinaisia Pokemoneita saatu taikka mitään muutakaan älyttömiä suorituksia tehty. Pokemon Yellowin kuitenkin pelasin läpi sen laitteen kanssa joka laitettiin n64, ne pokemonit sai siirrettyä areenallekin jne.. siinä minulla oli 100lvl Mewtwo ja jotain, ei voi enää muistaa.
Sekava posti, kirjoitettu mitä sylki sormille tuo, ei voi mitään. Kaikki nämä pelit siis vuosien varrella (6-7v haarukka) ja eikä tuossa varmaan ollut kuin 5% kaikista peleistä mitä olen pelannut, jos sitäkään. Ja en nyt tiedä mitenkä meni ohi topicin, mutta pitää nyt sanoa että opiskelijaksi olen aika paljon kyllä tuhlannut elämästäni aikaa peleille.
Azzeli
20.5.2007, 20:09:38
Muistan itse joskus kun sain oman FFIX, niin meninpä sitten samana päivänä heti ensimmäisen levyn heti läpi. Pelitunteja varmaan kertyi se 5-7 tuntia kun pelasin ensimmäisen levyn läpi. Kyllä se 70 tuntia on tullut tuossa kokonaisuudessaan kun pelin pelasin läpi.
Tales of Symphoniassa tällä hetkellä pelaan toista läpipelaamistani Hard tasolla. Ensimmäiseen saveen on kulunut semmoiset 100 tuntia pelattavaa ja lisääntyy koko ajan, koska vaihdoin Mania tasolle.
Final Fantasy VII:ssä on yli 100 tuntia pelattu ja kaikilla hahmoilla leveli jotain päälle 90 ja melkein kaikki tavarat hommattu. Toisessa savessa on pelattu 60 tuntia ja Cloudilla on Lucky Seven.
Onhan tuota kaikkea tehtykin, pitäisi kyllä vähän rajoittaa :D
masketahe
23.5.2007, 14:26:07
Silloin joskus pienempänä sain lainaan kaverilta ff VIII silloon en ymmärtänyt pelistä mitään ja kaikki sivu questit ja gf:t jäi drawaamatta.Enkä edes päässyt sitä peliä läpitte kun meni hermo kun en käsittänyt.Sitten kaveri oli alkanut pelata ff IX, hän opetti mua pelaamaan sitä ja aloon oppia :) hän antoi minulle lainaan ff VII sitä pelasin aivan 24/7 pelasin 1cd:nen johnain 10h läpi jos oikeen muistan.Mutta siinäkin jäi kaikki sivu questit tekemättä ja kaikki.
2cd:n pelasin läpitte melko nopeasti ja kaikki sivu questit ja kaikki jäi tekemättä..
sitten hakkasin lopparin ja alootin alusta ja tein kaikki sivu questit ja keräsin kaikki materiat sun muut.
tällä hetkellä mun parhais savetuksissa on n. 100h pelattuna.
Sitten otin kaverilta lainaan tämän ff IX:n se on muuten paras ff mitä tiiän:)
kun tarvoin 1cd:n 8h läpi keräsin suurinpiirtein kaikki mitä oli saatavilla.
2,3 cd:t menivät vähän heikosti sillä menin vaan juonellisesti eteenpäin enkä tehnyt yhtään sivu questejä tai kerännyt esineitä.
4:cd:stä memoriasta keräsin kaikki aseet ja löydöt mitä sieltä irtosi.
sitten kovan lopparin jlk peli läpi ja peliaikaa oli kertynyt n. 50h
ffx:ää hakkasin kaas 24/7 ja nyt peliaikaa on n. 120-130h.
ffXII:sän pelasin 68.h:ssa läpitte enkä oo sen jlk pahemmin sitä pelaallu.
Joo'o voisin rajoottaa tätä pelaamista :)
Noh, voisinpa tuossa kertoa oman juttuni FF:istä, FFVII, FFVIII, FFX, FFX-2 (ja FF3:sta (NES!!)
FFVII:
- Ekalla CD:llä Cloud, Tifa ja Barret 99LVL.
- Ekalla CD:llä Aerithilla oli Great Gospel (ennen Junonia..!!=/)
- Ekalla CD:llä hankittu kaikille LV3 limitit, LV4 limitit olivat ainoita jotka puuttuivat.
- Ekan CD:n lopussa oli Bolt3 x2(siis 1 masteroitu, toinen vähän vaille)
- 2 CD:llä kaikilla (mahdollisilla) LV4 Limitit! Yhtä vaille kaikki enemy skillitkin taisivat olla!
- 3CD:n lopulla kehitin 24 Mimeä masterille (aina syntyy uusi kun 1 masteroituu) ja 78 counteriakin oli!
FFVIII:
- 1CD:n alussa oli kaikilla 100 Tornadoa (heti Ifritin saamisen jälkeen).
- X-ATM057 tapettu 2:13 min (hahmot oli jotai 70 + lvl)
- 2CD:n alussa oli max määrä rahaa!! (carbunclen ansiota!)
- 2CD:llä oli DoomTrain (Chocobo World vähä autto!!)
- 1CD:llä oli Squallilla, Irvyllä ja Zellillä parhaat aseet (Chocobo World..? Ja tietenkin Card Mod..!!;D)
- 3CD:llä Edeakin oli 100lvl
- 4CD:llä omega tapettu ilman "Command", "Magic", abilityjä (!! vaikeaa oli ilman meltdownia.!)
FFX:
- Rikkun saamisen jälkeen Thunder Plaisil oli Tiduksella 6000+ HP ja lähes 50 (kaikkia mahdollisia) itemejä. -_-
- Yunalescaan mennessä kaikil oli 100+ kaikki muut statsit paitsi LUCK!! ja HP oli 9999.
FFX-2: (siis tämä on kaikkein pahin!!!)
- 1 Chapteris oli Black ja White mage kaikilla täynnä siis 100% opeteltu, sen lisäksi kaikki mahdolliset (paitsi Gunner, ja Alchemist!!)
- 3 Chapterissa oli jostain syystä hahmot jo 99lvl!!
- 4 Chapterissa tuli 99 kaikkia tavaroita mitä kaupasta saa (myös accessoryt!)
- 5 Chapterissa menin Via Infiton alle 3½ tunnin..! Se oli aika haastavaa (vieläpä ilman Cat Nipia!!:ooh::ooh:)
FFVII:
- Ekalla CD:llä Cloud, Tifa ja Barret 99LVL.
- Ekalla CD:llä Aerithilla oli Great Gospel (ennen Junonia..!!=/ )
- Ekalla CD:llä hankittu kaikille LV3 limitit, LV4 limitit olivat ainoita jotka puuttuivat.
- Ekan CD:n lopussa oli Bolt3 x2(siis 1 masteroitu, toinen vähän vaille)
- 2 CD:llä kaikilla (mahdollisilla) LV4 Limitit! Yhtä vaille kaikki enemy skillitkin taisivat olla!
- 3CD:n lopulla kehitin 24 Mimeä masterille (aina syntyy uusi kun 1 masteroituu) ja 78 counteriakin oli!
Jos hieman kommentoisin. Itse en ole koskaan jaksanut kehittää kaikkia hahmoja 99 levelille ykköscd:llä, ei kovin vaikeaa mutta turhan aikaavievää. Myöskin mimejen ja counterien määrä on ihan mielenkiintoinen, paljonko meni aikaa? Lvl 3 limitit ykköscd:llä ei ole kovin ihmeellinen saavutus, itselläni on ne jo yleensä ykköscd:n puolivälissä eli heti Cidin saamisen jälkeen. Myöskään 2x bolt 3 ei ole mikään ihmeellinen saavutus. Lähinnä ihmetyttää että olivatko nuo muka ainoat masteroimasi materiat vaikka kehitit 99 levelille ykköscd:llä? Luulisi että tuolloin olisi ollut jo paljon muitakin masteroituna. Itse olen ykköscd:n alta puolivälin lvl 50 ryhmällä ja jo nyt on monia materioita masteroituna kuten fire, bolt, ice, ja transform. Myöskin kiinnostaa että miten sait Great Gosbelin ennen Junonia? Se on nimittäin mahdotonta ilman game sharkkia. Muutenkin on aika turha laittaa hackattyja tai netistä haettuja saveja saavutuksiin, ne voivat olla saavutuksia, mutteivät sinun saavutuksiasi.
oon samaa mieltä jubein kanssa! kuka haluaa kuulla kerskailuja asioista, jotka on saavutettu sharkilla tai vastaavalla joka ei ole itse saavutettu? ja ei noi limitit oo niin suuri juttu musta, ite harrastan sitä et tapan guard scorpionin cloudin meteorrainilla, ilman mitään koodeja tai muita huijauksia. :D laittakaa vaan noita omiaomiaomia hulluuksianne tänne. BTW! mikä tup33 mainitsema juttu on tosta ff8:ssa carbuclesta rahojen maksimoimiseksi?? ja samoin azzelin mainitsema lucky seven? sehän on vaan se hp7777 ja sit sen tappelun jälkeen on hp 1. voiko se lucky seven "olla" jollakin...? nyt kun lyö nubi ihan tyhjää..-_-'
mielikki
20.6.2007, 10:49:16
No en nyt jaksa listailla, mutta olen melko neuroottinen noitten FF:ien kanssa:lovetus:
En ole vieläkään pelannut läpi FFX, koska jäin tappamaan kaikista otuksista sen täyden määrän...ja muutenkin suorittamaan kaikki mahdollinen:shy:
Sama juttu FF9 kanssa, tosin se jäi muutenkin kesken kun ostin sitten FFX jossain vaiheessa.
shinji93
20.6.2007, 14:29:43
No oonha mä pikkuse hullupelaaja.Kuten varmaa monelle o käyny näin wowissa:Wowista o nii sika vaikee päästä irti.Helposti menee päiväs 16 tuntii koneel.Mut onha mulla taukojaki wowist.Pääsen pelaa wowii vain mutsin luona, kosk omassa konees ei oo netti.Käyn mutsi luona joka toine viikko ja lomal vähä erillailla.Olen wowi riipuvaine kute moni muuki;D ;D ;D :P :P :P
mikä tup33 mainitsema juttu on tosta ff8:ssa carbuclesta rahojen maksimoimiseksi??
?? Etkö tiennyt että tuo oikeasti on mahdollista, mutta todellakin aikaa vievää... sitäpaitsi, tuo ei todellakaan ole Gamesharkki...
1. Opeta ensin Recov-Med RF Carbunclelle.
2. Sitten osta 100 Tentiä (riittää aluksi että on neljä!!) (ja - Cottagea jos mahdollista..) kaupasta.
3. Jalosta niistä Mega-Potioneita Recov-Med RF:llä.
4. Myy kaikki Mega-Potionit.
Tuossapa kikka. Yhden kierroksen (2., 3. ja 4. kohdat) jälkeen olet juuri tienannut itsellesi 25 000 gilliä, ilmaiseksi! Tuota hakkasin päivät pitkät, kävin välillä savepoint(e)illa, ja lopuksi oli 99 999 999 999 gilliä rahaa...:D
// Sori, en ollutkaa hankkinu Great Gospelia ennen Junonia, vaan ennen Cosmo Canyonia!!
/// Joo, Jubei:
Mimeihin meni oikeastaan enemmän aikaa, kuin countereihin. Mutta, aikaa meni jotai vajaa kolme viikkoa...:D en jaksanu pelata enempää... Helppoahan se on Cloudin Apocalypsel kehittää...:)
Vaihteleva hullu olen. Joskus innostun pelaamaan ja pelaan paljon (12h+ putkeen :D) Ja joskus taas olen pelaamatta viikkojakin.
FF VII:tä olen pelannut varmaankin joku 400+ tuntia, huolimatta siitä, että sain huonon kuvan koko FF:stä joskus 7v kun eräs henkilö niitä esitteli.
kultaset chocobo löytyy, emerald ja ruby weapon nirhattu, yms.
FF VIII Petyin. Petyin pahasti. En jaksanut edes pelata läpi, lopetin tokan CD:n alussa. keskityttiin liikaa grafiikkoihin.
FF IX YAY! oli jopa parempi kuin seiska varsinkin chocobolla lentäminen on kivaa, tähän peliin olen tuhlannut noin 100 tuntia.
FF X Ei ollut läheskään niin huono mitä kaikkialla kuuli että olisi, kaikki dark aeonit on nirhattu. Magnus sisterit löytyy, blitzball tiiminikin on aika hyvä, kympissä oli ainakin tarpeeksi minipelejä sun muuta sälää. Sphere grid on aikas täynnä.
Toki muitakin pelejä olen pelaillut, FF:t vaan listasin kun niitä eniten on tultu pelattua.
Olen melko kunnianhimoinen pelaaja. Kun ostan jonkin pelin, jossa kilpaillaan toista/toisia vastaan, siinä on tultava mahdollisen hyväksi. Tässä vähän listaa:
FFX: Tätä olen pelaillut sunnilleen 250 tuntia (vähän tai paljon), siinä sivussa on hakattu dark aeonit ilman Zanmato temppua, Bliztball joukkoe todella hyvä ja statsit myös hyvät ja kaikkea muuta pikku tekemistä kuten celestial weaponit.
Golden Sun: The Lost Age (2): Tämän olen mennyt jopa/vain 2 kertaa läpi. Molemilla kunnolla loppuun, mutta toisessa on kaikki harvinaiset itemit, djinnit, summonit, suhteellisen hyvät ukot (suunnilleen 55) ja bonus vastukset hakattu. Peliaikaa tässä paremmassa on vaivaiset 30 tuntia ja toisessa 40 vaikka en ole tehnyt siinä paljon mitään.
Metroid Zero Mission: Tätä olen pelannut todella paljon. Menty läpi varmaankin yli 50 kertaa. Siinä Speedrunnattu, sequence breakottu ja kaikkea muuta. Aina keksii jonkun erilaisen keinon mennä läpi.
SuperDude
13.7.2007, 2:40:23
Hmm...
FF VII eilen hoitelin lopputaistelut (Jenova sekä sephirothin kolme eri muotoa) koskematta peliohjaimeen.
Aiemmin viikolla voitin Emeraldin vahingossa.
Faratest
13.7.2007, 7:55:48
No, jos puhutaan final fantaseista, niin oon pelannu vaan VI:tä, VII:tä ja VIII:tä. Seiska on ihan ehdottomasti paras ja alotin sen alusta muutama päivä sitten, ku en tienny missä mä olin ja minne mun piti mennä. no, ei siin mitään tyypit oli vasta jotakin 46 lv. En oo päässy mitään final fantasya kertaakaan läpi.;)
Ja sitten kunnon asiaan. pelailen silloin tällöin vähä riippuu jos jaksaa. No, vois sanoo, että en ole mikään pelihullu, kun en ole edes päässyt yhtään final fantasya läpi
CrazyGimmo
6.9.2007, 14:00:39
hulluudesta puheen ollen, muutama kesä sitten päätettiin kaverin kaa pelata FF VII läpi alle 10h ja lopputulos oli 9h 11 min (neljä päivä meni tohon) ja sitten aateltiin pelata täydellisesti läpi kyseinen peli ja pelattiin melkei joka päivä n. 15 tuntii.. peliputki kesti kesäkuun puolestavälistä elokuun ekalle viikolle asti ja pelitunteja tuli n. 600-650h =) FF VII oli pelattu 110% läpi, jos niin voi sanoa :cool: että semmosta.
viimesen vuoden aikana FF:n pelaaminen on jääny todella vähäiseksi, mutta taas kun iskee innostus, ni mua ei saa koneelta poies mistään hinnasta.
Niin vitu hullu, olen pelannut mm
X:ää yhtä savea 300 tuntia ja läpi 5x+
VIII:a yhtä savea 200h, läpi 5x+
X-2:n 110% läpi, läpi 3x
IX läpi vain 2,5x
VII läpi vain kerran
XII kerran läpi, hyi
Dark Cloud 2:n kolunnu ihan täysin n. 100h
MGS2 20x+ läpi, normalilla, very easyllä ja extreme ja european ext.
MGS3 läpi 4x mm normal, extreme ja european EXT.
MGS1 Normalilla 4x+
WoWia 100 päivää yhteensä kun lopetin (100d siis pelin sisästä aikaa, ei yhteensä kauan omistin pelin)
Ja kaikennäköstä luutaki pelannu, en vaan muista.