PDA

View Full Version : Perfect Dark Zero

Von Wiensburgh
27.1.2004, 11:01:51
Eli tämän niminen herkku on tulossa, ainakin jos ajattelee Raren huippu-räiskintöjä N64:lle!

Eli jatkoa Perfect Dark pelille, joka on minusta varmaankin paras Firs-Person shootteri, jota olen pelannut millään konsolilla.
Täällä (http://www.gamespot.com/xbox/action/perfectdarkzero/screenindex.html) on vain muutamia kuvia päähahmosta, ei lainkaan pelikuvaa, eikä julkaisuajankohtaa ole vielä tiedossa, mutta Raren pelit ovat aina odottamisen arvoisia, ainakin olivat ennen. Toivottavasti Rare tekee tästä yhtä mullistavan ja hienon, kuin mitä N64:n versio oli aikanaan.

En sitten tiedä, tuleeko tästä edes räiskintäpeli, vai tuleeko se olemaan jonkinmoinen "toiminta"peli ... Tiedä häntä. Minä ainakin tulen kehitystä seuraamaan, ja ainakin jonkinmoiset odotukset ovat jo nyt olemassa. Toivotaan, että ilmestyisi piankin, kun eihän sitä tiedä kauanko Rare on tätä jo työstänyt.

Toxic
2.2.2004, 19:31:21
W00T!!!! Vihdoinkin jatkoa perfect darkille. Alkuperäinen PD minulla jo nkuusnepalla on, ja olen senkin pelannut noin 5-20 kertaa läpi. mutta hei, tuleeko tämä ainoastaan x-boxille???? toivottavasti ei, sillä en kyseistä konsolia omista enkä aio ostaakaan.... Gamecube kun minulle riittää. Ja toivottavasti tähän versioon tuleekin sitten mullistavia parannuksia, kuten paljon parempi kraviikka kuin N64:llä (no, se nyt kyllä varmaan tuleekin) ja paljon parempi tekoäly.eli odotan tätä peliä innolla en vain usko tämän olevan maailmaa mullistava peli.