PDA

View Full Version : Virhe foorumin nimessä

SmashPumpkin
1.2.2004, 11:45:41
Ihmettelen hiukan, että eikö tätä foorumia päivitetä. Foorumin nimihän kuuluisi olla Square Enix. Vai olenko jostain syystä saanut väärää tietoa?

psaijai
1.2.2004, 12:09:31
Niin no onhan se nykyisin SquareEnix, mutta ei tuo nyt varmaan mikään maailmanloppu ole vaikka siinä lukee Squaresoft. Kaikki kyllä tietää mistä on kyse.

Itseasiassa kyllä se Squaresoft on juurtunu jo mieleen sen verran hyvin, että kun puhuu esimerkiksi Final Fantasyistä, niin kyllä tekiänä pidetään Squaresoftia eikä SquareEnixiä. Vaikka nykyisin virallinen nimi on se.

En kuitenkaan sano ettei sitä voisi vaihtaa.

//edit:

Ihan vaan et kukaan joka lukee tätä siirron jälkeen ei ihmettele, niin tässä ketjussa puhutaan FFfin Foorumit > Final Fantasy > Squaresoft (http://foorumit.fffin.com/forumdisplay.php?s=&forumid=17) keskustelualueesta eikä FFfin foorumeiden nimestä. (ihan vaan että ei mene kenelläkään sekasin :D )

Pay Gried
1.2.2004, 14:55:46
Kun tämä alue tehtiin Square-Enix oli vielä Squaresoft ja silloin alueen nimi oli ihan vain Squaresoft (ja tämä ei tarkoittaisi sitä että haluaisin olla ilkeä, mutta niin se vain on) Ja minun ymmärtääkseni tehtyjen foorumien alueiden nimiä on hieman vaikea vaihtaa jälkeenpäin.
Ja tästä asiasta on kyllä outoa tehdä threadi itse Squaresoft alueelle, joka on tarkoitettu kaikkia Squaren pelejä varten, mutta moderaattorithan voivat tehdä tälle mitä haluavat. Mutta minusta olisi järkevintä postaa foorumeiden päämoderaattoreille asiasta ja kysyä heiltä heidän mielipidettään. Minun mieleeni on ainakin juuri juurtunut tuo Squaresoft hyvin enkä oikeastaan haluaisi vaihtaa alueen nimeä, sillä jotkut eivät tiedä tämän muutoksen tapahtuneen (siis Squaresoft --> Square-Enix) ja heitä saattaa hieman kummastuttaa koko asia.

David A. Mage
1.2.2004, 15:06:14
Käsittääkseni foorumin perin olemus oli keskustella FF-sarjasta yleisesti ja Xenogearsin sekä Chrono Triggerin kaltaisista peleistä Dragon Questien, Terranigman ja kumppaneiden sijaan. Ja niin käsittääkseni saisi olla jatkossakin. Varsinkin kun Enixin pelitarjontaan on ollut hankalampi tutustua tässä nyt jos jonkinlaiseen aikaan.

Kreifi
1.2.2004, 15:44:03
Originally posted by Pay Gried
Ja minun ymmärtääkseni tehtyjen foorumien alueiden nimiä on hieman vaikea vaihtaa jälkeenpäin.Ei. Se on helpompaa kuin koiran käyttäminen ulkona.

Minun mieleeni on ainakin juuri juurtunut tuo Squaresoft hyvin enkä oikeastaan haluaisi vaihtaa alueen nimeä --Samasta syystä minäkään en ole huutamassa sen vaihtamista (vaikka oikein se sitten olisi). Jotenkin Squareen on niin tottunut ja edelleenkin puhun Squaresta (voihan sen käsittää lyhennyksenä, olihan se aikoinaan lyhennys Squaresoftista yksinään).

Candice
1.2.2004, 17:41:40
Muutetaan alueen nimeksi square, sillähän siitä päästään (onko tämä nyt ihan varmasti oikealla alueella?). Squarena tämä paikka kuitenkin on ihmisten suussa kulkenut ja eiköhän se sellaisena kulje vielä pitkään =)

SmashPumpkin
1.2.2004, 18:19:32
Ok, hyvä että tämä siirrettiin kehityspuolelle, sinne tämä kyllä varmaan alun perin kuuluikin.

Wompatti
2.2.2004, 19:33:17
Onko sillä mitään väliä?

Uber Weapon
3.2.2004, 8:35:33
Onko millään mitään väliä?

Kreifi
3.2.2004, 9:39:40
Turhasta spammista huolimatta sillä jopa on väliä, sen tajuaa hiukan hitaampikin. Jos sillä ei olisi mitään väliä, tätä ketjua ei olisi. Tadaa!