View Full Version : Mitä sarjoja seuraatte nykyisin aktiivisesti?
mazzeneko
14.4.2002, 21:28:20
Itse seurailen Inu-yashaa, Panyo Panyo Di Gi Charattia, Mahou Senshi Riuita ja Hand Maid Mayta.
Ja juuri tilasin Inu-yasha manga vol 1-5 ja 8 julistetta jossa on yksi ERITTÄIN siisti Sesshoumaru-juliste *^^* megakawaii!
Ja juuri lopetin Hellsingin 1-13, Crest Of The Stars ensimmäisen ja toisen tuotantokauden...kolmas menossa kohta ^^
Tässä viimeaikoina kattonu:
Neon genesis evangelion.(sarja+leffat)
DBZ-Frieza saga, buu saga
DB-GT jaxot 1-20
Cowboy Bebop (Kaikki paitsi leffa ja viides sessioni)
SubTv:n Magic Knights Rayearth
Lykyllä saan seuraavalla viikolla ainakin kaikki Gundam wing jaksot ja leffan.
Siinä warmaan kaikki mitä muistan katsoneeni. Toivon mukaan lista pidentyy vielä paljon.
No en mitään, kun ei näiltä mulla näkyviltä kanavilta mitään tule. Paitsi ehkä Pokemonia ja Digimonia.
Edited by Crow on 14.4.2002 22:51
Nippe_R
14.4.2002, 23:16:17
Full Metal Panicia seuraan erittäin aktiivisesti ja sitten kerään aika monta sarjaa (tämän kevään), joita en ole vielä ehtinyt katsomaan...
Jackal von ÖRF
15.4.2002, 0:59:27
Katsonnan kohteena ovat tällä hetkellä:
Maison Ikkoku (menossa 52:n kohdalla)
Ayashi no Ceres (10 nähty)
Chobits (kaksi julkaistu/nähty)
Happy Lesson TV (aloitin ekat kaksi jaksoa tunti sitten - vaikuttaa kivalta)
Aktiivisessa keräämisessä on tusinan verran sarjoja, joita katson sitten joskus kun ehdin.
psaijai
15.4.2002, 8:11:50
Siis tuleeko noi TV:stä? Mä oon kattonu vaan koneella Noiree ja se onkin ainut mitä olen kunnolla kattonu.
min katson FFU:ta, NGE:tä ja rayearthia (tosin vain sillon kun haluan hyvät naurut)
nyt odotellaan että saan polttavan & paremman konnun, sitten pääsee taas hakeen lisää
Pomppeli
15.4.2002, 10:18:23
Jaa a... Ei oo oikee mitää voinu ku ei näy SubTV ja koneessakin on vaa ISDN 64k :(
Dargoth
15.4.2002, 10:43:02
Hmm...mä seuraan tällä hetkellä:
Full Metal Panic:a, Chobitsia, Mahou Senshi Riuia, Hack Sign:ä, Tokyo Undergroundia....ja Geistersiä. Noista edellämainitusta Hack Sign vaikuttaa parhaalta.
Originally posted by Dargoth @ 15.4.2002 11:43
Hmm...mä seuraan tällä hetkellä:
Full Metal Panic:a, Chobitsia, Mahou Senshi Riuia, Hack Sign:ä, Tokyo Undergroundia....ja Geistersiä. Noista edellämainitusta Hack Sign vaikuttaa parhaalta.
yhen jakson jälkeen ei kannata vielä paljon sanoa :eh:
niin, minä:
fmp, aquarian age, hikaru no go, hellsing (pitäis viimoset jaksot käydä jostain hakemassa), hunter x hunter, kanon, kokoro library, angel's tail, FFU, SP....
Dagger
15.4.2002, 13:34:42
Originally posted by mazzeneko @ 14.4.2002 22:28
Sesshoumaru-juliste *^^* megakawaii!
Min varastan tuon siulta.
.....Siis mitä animea seuraillaan vai?........
Taikasoturit! XDD *sekoaa totaalisesti ja hyppää kaivoon*
Juuh. Olen minä sitä tässä nyt hieman katsellut. :P Mangaa on tultu myös seurailtua siinä välissä. Pitäisi saada myös loput Fushigi Yugista luetuksi.
Kaikkea laadukasta seurataan mitä käsiin osuu.
Edited by dagger on 15.4.2002 14:35
Khazar
15.4.2002, 13:59:53
Öh... Pokémon ainut joka näkyy täällä päin (joo, meillä ei näy edes Digimon *tuh*), meinasin kyllä ruveta netistä latailemaan animea.
Hikaru no Go
Full Metal Panic
Groove Adventure Rave
Tokyo Underground
tommosia
Olisi tarkoitus imuttaa Noiria, mutta koneen kovo on täynnä :(
pitäisi vähän tyhjentää sitä...
Tällä hetkellä katson Orange Roadia, ihan hilpee :D
Ainoastaan Vision of Escaflownea [vaikka se on saksaks, eikä min juurikaan sitä osaa, mutta mitä se haittaa]..se on kylä ihan huippu..^^D
Edited by Tiffany on 11.5.2002 22:05
Shiroi Kumo
16.4.2002, 13:31:32
Subin Rayearthia tietysti... :D
Sekä FF Unlimitediä ja Full Metal Panicia.
Janzku86
17.4.2002, 11:56:58
Mä seurailen cb, gundam wing ja nadesicoa ja tietenkin FFU:ta ja myös card captor sakuraa. Nadesicosta ja cowboy bebobista meillä on ihan kaikki jaksot + elokuvat
onko kukaan muuten koskaan katsonut Nadesico:a se on ihan huippu
K-chan
17.4.2002, 17:52:24
DB Z
Ranma ½
Sailormoon
Kamikaze Kaitou Jeanne
Kaikki saksaksi
:eh: Mutta mitäpä anime-henkinen ihminen ei tekisi tyydyttääkseen anime-nälkäänsä? :D
Pokemonia tulee myös katsottua ja Digimonia..Taika soturit? Jos ystäväni vihdoin palauttaisi nauhan täynnä tavaraa.
muumuu
22.4.2002, 20:50:19
ff U,noir,love hina,ranma(best),inu yasha *katsoo mitä muita,kun eij muista XDD*
hellsing,full metal panic ja star ocean ex :)
ja sitten tulee myös angelic layeriä ja monia muita....
PS:huomioikaa,olen vasta aloittelija =)
Edited by vivi89 on 22.4.2002 21:54
Belwar
22.4.2002, 21:33:03
Sarjat joita seurasin, mutta loppuneet:
Love Hina
Hellsing
Ayashi No Ceres
Hand Maid May.
Cowboy Bebop
Sarjat joita seuraan:
Onegai Teacher
Mahoro Automatic Maiden
Rurouni Kenshin
Tiituli
2.5.2002, 10:51:19
SubTv:n Magic Knights Rayearth
Digimon
siinä ne tais olla....(ei ole kunnon nettiä niin ei voi ímuttaa mitään.... :( )
Jim Profit
3.5.2002, 11:58:14
Rayearthia subilta ja sitten sitä mitä Eltsi mulle polttaa, eli nyt ois projektina kattoo hellsingit, vandread 2nd stage, sitten ois Eltsi vielä tyrkyttäny Golden Boyta ...
Aikaisemmin on tultu katottua:
3 tuotantokautta Slayerssiä
Ayashi No Ceres
Trigun
Evangelion (sarja+muut tilpehöörit)
Those Who Hunt Elves
DNA^2
hmm olikohan muuta.. ei ainakaan muistu nyt mieleen..
Eetupatukka
3.5.2002, 19:29:39
Jaa-a. No säälittävää FFU:ta, Helsingiä(loppu), Noiria(loppu), ja Neo Genesis Evangelionia.
Pitäisi pian alkaa keräilemään ihan tosissaan(pari jaksoa):
Trigun, Full Metal Panic ja mitäs niitä nyt oli.
Psykokwak
8.5.2002, 17:44:57
Tasaisin väliajoin Rayearthia ja FF:U:ta. Cowboy Bebobin kaikki jaksot on nähty ja joskus ollut koneella, mutta pakkohan ne on DVD muodossa joskus hankkia (lue: heti).
Sitten noita satunnaisesti seurailtuja sarjoja on perheen pienimpien painostuksesta tietenkin Pokèmon ja Digimon, sekä tuo ah, niin helvetin ärsyttävä Rockman.exe..
Ja tältäkin listalta häpeällisesti unohtuu nyt taas kiljoona hyvää sarjaa jotka kuuluisi mainita, mutta minkäs teet.. Kun wanhaksi tulee niin ei muistikaan pelaa :)
Edited by Psykokwak on 08.5.2002 18:45
No Full Metal Pancia ainoastaan tällä hetkellä... :D
Hikaru no Go!!
Muihin tänhetkisiin sarjoihin ei oikein riitä mielenkiinto kun Hikaru syö sen kaiken :P
Lautapelin pelaamista siinä vanhassa taistelu per jakso formaatissa. Addiktio on kova. :D
tällä hetkellä Noiria katselen, ja FFU:ta... HnG:tä laitan kohta tuleen :)
Roakel
29.5.2002, 15:01:45
Mä katon rayearthia,ffu:ta,sailor moonia ja välillä pokemonin.Noita anime ja manga sarjoja on aika vähän suomessa.
Roleplayer
29.5.2002, 17:26:33
Fulla metal paniccia ja magic knight of rayearthia.....ei oo oikein muuta tullu katottua.. =/
Olen kattonut aktiivisesti Rurouni Kenshini, NGE, Rayearthia... (olen missannut 1 jakson ja yhdestä jaksosta missasin noin puolet... :eh: )
no tällä hetkellä seuraan vain Neon Genesis Evangelionia. Katsoin just cowboy bebopin loppuun.
Tällä hetkellä katselen Scryediä ja Chobitsia. Rurouni Kenshinin olen katsellut sarjan ja OAV:n osalta loppuun. Leffa ja Seisouhenit katselematta. :)
Lisää Inuyasha-jaksoja odotellessa (74!) tulee katseltua Chobitseja ja välillä Vandreadia. Kun on tämmöinen Inuyasha-addikti niin ei helpolla katsele muihin animeihin :< tosin NGE iskee, ja Chobits oli iloinen yllätys.
Lonely Wolf
26.6.2002, 18:24:05
:( :( voitte sanoo hullux ku tämmönen "vanha" seuraa Digimonia ja Pokemonia sekä kattosi Taikasotureita... :( oliski tarpeeks rahaa mennä ulkomaille ja ostaa animeja :(...joskus meen Japaniin ja ostan tuhat kassillista animeja :D
Joskus tulee katottua Dragonballia ja Dragonball Z:iä.Dragonballista on tullu katottua jo kaks ekaa saagaa,ja Dragonball Z:sta jotain jaksoja:P Magic Knight rayearthia seurasin,Pokemoniaki tulee katottua joskus:D
kyllähän minäkin niitä sarjoja katselen mutta..
Enpä niitä nimiä rupea luettelemaan...
:D
No mutta miksikäs sitten laitoit tämän viestin, sillä kysymys oli "MITÄ sarjoja seuraat nykyään aktiivisesti?"
Sillä, nythän tämä viesti on merkityksetön kerran et vastannut kysymykseen.
on lähellä etten poista tätä, editoi vastauksesi, tai poistan tämän viestin piakkoin. -vivi89
Juliet
18.10.2002, 1:49:07
love hinaa [loppusuoralla], Inu yashaa, Puni puni poemia sekä dragon halfia... [jos näitä voi jotenkin aktiivisesti seurata? ^^ Puni puni poemi on kyllä aika mystinen... :P] Seuraavaksi voisi aloittaa vaikkapa Hellsingin ja Cowboy bebopin.
AlkoTanko
18.10.2002, 6:34:03
Hellsing on ihan ehdoton, joka pitää katsoa loppuun, kolme jaksoa puuttuu. Sitten on puoli tusinaa jaksoa Record of Lodoss Waria, pari NGE:tä ja Rurouni Kenshiniä. Ei tahdo oikein löytyä jaksoja. Kotona näkyy vain ykkösestä neloseen kanavat ja niiltä tulee vain Pokemonin ja Digimonin kaltaista soopaa. Jos ne olisi englanniksi puhuttu tai jopa japaniksi, niin sitten en jättäisi yhtään jaksoa väliin.
Archux
18.10.2002, 13:37:21
Sarjat jotka katsoin loppuun:
Love Hina
Sarjat menossa:
Excel Saga
.hack//SIGN
Sarjat joita pitäisi vilkaista:
Rurouni Kenshin
Trigun
Puni Puni Poemi
Huomasin muuten että aika moni täällä seuraa Hikarun Goota. Onkos se hyväkin? En oikein ymmärrä miten lautapeliin perustuva sarja voisi olla erityisen kiinnostava.
Zarin
18.10.2002, 14:05:22
Sailor Moon ja Pokémon taitavat olla ainoita, joita tällä hetkellä seuraan aktiivisesti, kun kerran säännöllisesti tv:stä tulevat. Näyttäisipä MTV3 nyt vaan sen puuttuvan kauden Pokémonista, jonka se häpeättömästi hyppäsi yli :prkl:
bastard
18.10.2002, 14:09:31
Tällä hetkellä NGE:tä, sen kun oon kattonu, niin jotain näistä:
Full Metal Panic!
Scryed
Tokyo Underground
.hack//SIGN
Love Hina
Outlaw Star
Noita sarjoja on alkanut kerääntyä, ku ei jaksa kattoa kuin yhtä sarjaa kerrallaan.
samiloop
18.10.2002, 14:17:28
Originally posted by tengu
Hikaru no Go
Lautapelin pelaamista siinä vanhassa taistelu per jakso formaatissa.[/B]
Tätä seuraan minäkin, ja vilkuilen vähintään neljästi päivässä Toriyamaworldin ja animelevityskanavat läpi josko jotain uutta olisi ilmestynyt. Ja pelaan japaninkielistä Hikaru no Go Advance kakkosta odotellessa. Ajattelin jo tilata japaninkielisenä ne 4 viimeistä kirjaa ja imaista scriptit... Makemashita.. :eh:
Taistelu per jakso? Ei olla taidettu samaa Hikarua seurata.. Siinä loistavan aiheen lisäksi puree myös jatkuvuus, joka onneksi hajoittaa sen iänikuisen "pahis per jakso"-muotin edes pikkaisen sulavammaksi.
Berserkin 24:ttä kirjaa on tullut odoteltua hartaasti jo jonnin aikaa.
Taitavatkin olla nuo kaksi ainoat kesken olevat sarjat seurattavista, joissa tulee surffattua uusimmassa julkaisussa.
Chastity Rowan
19.10.2002, 9:58:08
Olen katsonut nyt sellaisia sarjoja jotka tulevat enimmäkseen telkusta. Niitä on mm. sailor moon, Taikasoturit, ja tietenkin digimon ja pokemon. Ja vaikka olenkin täysiikäinen niin itsepähän päätän mitä katson. Minusta ne kaikki sarjat mitä oon animena kattonu on ollu tosi hyviä.
auron_86
19.10.2002, 12:01:06
Tällä hetkellä aktiivisesti Ranmaa (kuudes tuottari katsonnassa plus kaikki OVA:t ja kummatkin elokuvat). Suht aktiivisesti seuraan myös NGE:tä, EoE on hakusessa.
Sitten Ruruoni Kenshistä sain neljä ekasta jaksoa joten pitää nekin käydä tässä läpi.
Crimson
19.10.2002, 12:20:45
Rurouni Kenshinin kuudes DVD menossa... Ehana koko sarja jumuliste...
Ja jos vaikka Ciissi voisi näyttää OVA:tkin sitten kun taas katsotaan Kenshineitä... Tarvitsee nähdä pyro että saa piirrettyä sen ja Tomoen... :3
Joten luultavasti OVA:aakin seurailen...
Ja toinen anime on Inu-Yasha, jota seurailen innolla. :3