View Full Version : Väriluonnos suttuja (sis. mm. Cilla uimaan menossa XD)
Nonnih, tuhertelin tänään tällaisia luonnossuttuja, kun teki mieli pitkästä aikaa tehdä jotn puuväreillä. Muutamassa minuutissa tehtyjä, ja mulle aika perinteisiä naamoja tms...
kissa & tytsy (tästä pidän itse eniten, siitä tuli aika eläväinen tms, en osaa selittää)
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1025798073232.jpeg
Filo nakuilee "kameralle"
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1025798063876.jpeg
Istuskelijat.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1025798091900.jpeg
Cillada uimaan menossa. Puskassa punastelee eräs Cillan fani, joka aina ruinaa Cillasta hentai kuvia ja on tahtonut nähdä tämän alasti (eli Gab XD).
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1025798052378.jpeg
Ihunoita!
Tuo eka on kyllä ehdottoman KAWAII!
Se on ihanan 'lutuinen' ja hienosti piirretty, ootko käyttäny pelkkiä puuvärejä tuossa? siltä se näyttää...
En osaa kuvaill sitä enempää, mutta se on ihana.
Sitten tuo toinen kuva XD
Se näyttää kyllä aika nopeasti piirretyltä, mutta hieno sekin on :D
Istuskelijat on kanssa ihan kivah.
Sitten vika kuva XD
Elikkäs, olet ilmeisesti käyttänyt eniten aikaa tuohon.
Siinä on suhteet hyvin. Gab tuolla taustalla on aivan loistava.
En nyt enempää keksi, pää on ihan tyhjä, Vika on kyllä ensimmäisen kuvan arvoinen :D
oi! ihaaania! :) ensimmäinen on mun suosikkini! keep up the good work!
Gabriel
4.7.2002, 20:23:14
Sutuiksi nuo ovat erinomaisia, en saisi itse läheskään yhtä hyviä aikaan. :)
Ensimmäinen on kyllä hellyyttävä ja otan osaa kissan puolesta. Ei ole mukavaa joutua noin kuristetuksi. >.<
Kissan ilme - silmät varsinkin - kuvastavat ääretöntä agoniaa ja kärsimystä. Toivottavasti sille ei tule traumoja eikä siitä tule misantrooppi. XD
Toinen...Filo on kaunis, pakko myöntää. XP
Kaunis niissä muissa kuvissa ja nyt kun naisellisuus on korostettu, niin hyvin menee. =)
Hänen suht. julkea ilmeensä tuo kuvaan entistä enemmän tunnelmaa. Mitä hän nyt oikein aikoo? O_o
Kolmonen on aika reipas ja pirteä kuva, toisin kuin ykköskuvassa näyttävät MOLEMMAT henkilöt olevan hyvällä päällä. Eihän siellä tosin ketään kuristetakaan.
Nelonen...on great!
http://youzen.fffin.com/vbulletin/images/smilies/biggrin.gif
Tuosta...itsestäni sen verran, että en usko kykeneväni punastumaan noin paljoa. Ja tuossa tilanteessa; tuskin niin paljoa punastelisinkaan vaan mieluummin vain katsoisin. XD
Mutta Cilla on kyllä kuvattu hyvin. :)
Varsinkin hänen ilmeensä on tilanteeseen sopiva. Siinä on vain...jotain.
Mainiota työtä. http://youzen.fffin.com/vbulletin/images/smilies/smile.gif
P.S.
Nonnih, tuhertelin tänään tällaisia luonnossuttuja
Vai että luonnossuttuja. O_o
Tarkoittanee, että saamme (lähi?)tulevaisuudessa nauttia viimeistelyistä ja melkein valokuvamaisen realistisista taidetöistä.
Vai onko tämä vain turha toivo? =/
En nyt kyllä moniin vuosiin pysty tekemään mitn fotorealistista, mutta ehkä 30 vuoden päästä... Olen kyllä joskus yrittänyt jotain mahdollisimman realistista saada aikaan, mutta ei oikein onnistunut XD. Kuitennii, kokoajan oppii jotain uutta, enkä minäkään tunne olevani vasta kuin amatööri piirtämisen saralla.
Ai että suttuja? Nuohan ovat taideteoksia, varsinkin tuo ensimmäinen. Toi ensimmäinen kuva on jotenkin onnellinen ja rauhallinen, sellaisesta mä pidän. Se on hyvin väritetty ja varjostettu, en löydä mitään paranneltavaa. Toisesta kuvasta pidin myös erittäin paljon, naama on hienosti tehty ja väritetty, hiukset ovat myös hyvin piirretty ja varjostetut. Kaikki noi kuvat oli tosi hienoja, vaikka löysinkin noista parista viimeisestä pieniä vikoja.
mihin se nelonen on kadonnut... o.0
Ihunia, Eka on todella hyvin eläväinen. Filomenan hiukset ovat onnistuneet todella hyvin :) Lisäksi kolmennen kuvan poni on... sanalla sanoen ihana :)
Juu, huomaa että niissä on Pinchi-leima :)
Ensimmäinen kuva on tosi herttainen... Kisu on söpö kun mikä eikä kuvasta löydy mitään vikaa se on perfecto!
toinenkin on Hieno isolla H:lla. Tausta varsinkin luo "sähäkän" :P tunnelman.
Vaikka en olekkaan hepo-hullu niin picture number kolme on också hieno. Tosin ton tytön leuka on aika pitkä... Tai unohda! Vika on mussa mä en osaa katsoa. En osaa. Oma vikani... näkisitte mun töitäni ja sanoisitte että "Maria, sulla nyt ei oo mitään varaa tulla puhuun", mutta niitä te ette tule koskaan näkemään! kjähkjäh:solong:
Mutta takas asiaan nelos kuva on jotenkin hauras, mutta samalla aika voimakas (johtuu väreistä). Tosi hieno.
Opeta mutkin piirtään, jookojooko? :doggy:
Sapphire
5.7.2002, 12:23:15
Tuotatuota.
Jos nuo ovat suttuja, niin minä olen Aku Ankka.
Siis upeita.
Ensimmäinen on tosi söpö :)
Kissa näyttää jotenkin... tukehtuvalta..? XD
Toinen on upea. Nuo hiukset on mahtavat, tausta hieno,
ja muuta sellaista :)
Kolmas on myös hieno :)
Neljäs... mwah XD
Gab on ihan näköinen XD
kaikki on aivan todella upeita.
tuo ponikuva on kyllä aivan ylisulo :)
Eetupatukka
5.7.2002, 13:31:23
III-Haa-na! Kolmannen kuvan hevonen näyttää aika "podatulta". Noihin Cilla kuviin ei voi muuta sanoa kuin Flap Flap Flap...:D
;)-hymiö kaikein tyhmimmille.
Tommistus
5.7.2002, 13:51:55
Mää erityisesti tykkään noista kahdesta ensimmäisestä kuvasta. Jatka samaa rataa ja olet pian huipulla!
PS: Jos noi on luonnoksia niin miltä näyttää kunnon valmis kuva?
Siis.. noi on todella mahtavia.. varsinkin eka.. se on todella söötti :)
Piirrustus jälki on "pehmeää" (mikä on hyvä asia) ja kaikin puolin kaikki työt ovat todella upeita! Väritys on hyvin onnistunut
Pinchin töitä on aina ilo katsella =)
Sephrenia
5.7.2002, 18:57:33
Whiih :) Hienoja! :)
Eka kuva on söpö ^^ tolla kissalla on hyvä ilme :D
Sit toi vika XD hauska :D
ja noi muutkin on nättejä, vaikka luonnoksia ovatkin :)
Nuo EI ole suttuja. >.<
Eka kuva on niin paras. Hellyyttävän näköinen, ja tuon kissan ilme on hyvin tehty. ^^ Ja tytsyn ilme on kanssa hinosti piirrustettu.
Toinenkin kuva on hieno..
Kolmannessa hevonen on hauskan näköinen. Jalat ovat onnistuneet . Tyttö kanssa hyvin piirretty.
Neljännessä kuvassa Gabin ilme on kyllä hyvä. Hih. Hauskan näköinen. ^^
Ja taas, todella hienoja töitä. Tosin ensimmäisen kuvan kissaa käy hieman sääliksi :]
Viimeinen kuva: Katos katos Gabhan se siellä puskassa luuraa XD
Todella hienoja "suttuja" kaikki, täydet pisteet tuli taas kerran. :)
Hienoja!Väritys on hyvä ja kuvat "elävät":)Eka on minun suosikki,se on niin...söpö=) 10/10
Crimson
6.7.2002, 22:10:24
Jos nuo ovat suttuja, min olen ylijumala, sekä kuollut...:D
Ne ovat aivan ihania, joka ikinen!!!
Mutta miukusta tuo poni on jotenkin läski tai jotain...:eh: Noh.. En ole ikinä pitänyt hevosista tai poneista...
K-chan
13.7.2002, 12:21:10
Wauh! :ooh: Parissa minuutissa tehtyjä nuo? Itselläni menisi värien miettimisessä ainakin puolisen tuntia, ellei enemmänkin. Nättejähän nuo on ei siitä mihinkään pääse..se ensimmäinen kuva oli todella suloinen ^___^
Noi kuvat on todella kauniita... ne ovat erinomaisia, ja jos nuo ovat mielestäsi "suttutöitä", niin olet väärässä tai sitten sinun oikeat työt ovat "superb"