Raakkoni
10.2.2004, 18:29:08
Tässä nyt kun odottelen FFXI:n saapumista Kanadasta minulle, haluaisin kysyä, että millä servulla on eniten (tai arvelet olevan eniten) suomalaisia tai eurooppalaisia pelaajia? Tiedän että täällä on jo lähes samantyylinen topicci mut se taisi mennä minun mielestä vähän offtopic enkä saanut silleen selville missä on eniten suomalaisia...
Tässä nyt sitä peliä odotellessa jonka odotan tulevan 2 viikon sisällä, on hyvä tietää mihin servulle sitte pitäisi päästä että olisi enemmän pelaajia online ku tämä timezone ei oikeen sovi ämerikkäläisille eikä jäpäniläisille :P
Itse olen ymmärtäny et Fairylla ja Unicornilla on eniten eurooppalaisia, mut silti on parempi varmistaa asia.
Tässä nyt sitä peliä odotellessa jonka odotan tulevan 2 viikon sisällä, on hyvä tietää mihin servulle sitte pitäisi päästä että olisi enemmän pelaajia online ku tämä timezone ei oikeen sovi ämerikkäläisille eikä jäpäniläisille :P
Itse olen ymmärtäny et Fairylla ja Unicornilla on eniten eurooppalaisia, mut silti on parempi varmistaa asia.