PDA

View Full Version : Etusivulle pientä päivitystä

Ben
14.2.2004, 22:21:41
Niin ei tässä vielä mikään kiire ole, mutta rupeaa tuo FFX-2 olemaan kohta käsillämme niin sitä etusivua vois muokata vaikka näin

SDNKorento
16.2.2004, 16:27:18
Onko FFX-2 niin suuri tapaus, että sille pyhitetään oman kuvansa? Ennemmin antaisin sellaisen Advent Childrenille. Eikö olisi loogisempaa laittaa FFX2 oma alueensa vaikka FFX:n alta?

Mickey
16.2.2004, 16:30:12
Olette varmaan myös huomanneet näitä ajatuksia kertoessanne, että eipä siihen etusivulle ne kaikki mahdu. Ja tuo layout 3 pitäisi tehdä aika paljon uudelleen, jos niitä kuvalinkkejä alkaa lisää siihen tunkea.

Siinä on kuvalinkit osille 1-12 ja nuo kaikki ekstrajutut löytyy sitten siitä sivuvalikon "Final Fantasyt" -kohdasta.

Ceassa
16.2.2004, 16:32:40
Mutta mutta, FFX-2:llehan on jo oma alueensa? Layout v4 ilmeisesti ainoa jossa ei suoraa linkkiä ole, mutta muista se ainakin löytyy.

Ja kyllä X-2 mielestäni oman alueen ansaitsee, täysimittainen peli kuitenkin, jonka alle varmasti saadaan yhtä paljon materiaalia kerättyä kuin muihinkin Finaleihin.

//Ahih juu käsitin taas homman vähän väärin, en osaa lukea tarkkaan, anteeksi kun höpötän ympäripyöreitä, duh -_-

ceeb
16.2.2004, 18:42:34
Jokuhan voisi vaikka suunnitella uuden layoutin tuon FF X-2:sen takia, kun kerta sitä ei näy missään vanhemmissa. Ongelmana vaan olisi sitten mitä näille vanhemmille tulisi tehdä, kun kerta ovat puutteellisia.

Ben
17.2.2004, 12:52:02
Tai sitten poistaa v4:sta kuvalinkit kokonaan ja laittaa vasemmalle sivulle pelit, jossa on listat Final fantasy peleistä. (Kuten on v2:ssa oikealla puolella) Onhan se tuossa v4:ssa nimetty "final fantasyt", mutta se on jotenkin pimennossa. tai että se ei ole etusivulla tarpeeksi näkyvässä osassa.

Itsekin löysin etusivuila uusia linkkejä, mitä en ollut ikinä löytänykkään, joten eise siis voi olla täydellinen.

Wompatti
17.2.2004, 18:35:14
FFX-2 ei ole sarjan "virallinen" jatko-osa, niinkuin vaikka FF XII on. Senkään takia sitä ei sinne ole laitettu.

Gabriel
17.2.2004, 21:46:32
Originally posted by Elias von Patti
FFX-2 ei ole sarjan "virallinen" jatko-osa, niinkuin vaikka FF XII on. Senkään takia sitä ei sinne ole laitettu.
Eiköhän kuitenkin laiskuus ole se suurin syy. =) X-2 on Final Fantasy siinä missä muutkin sarjan pelit. Tosin eipä löydy aluetta Tacticsillekaan.

Kreifi
17.2.2004, 22:25:47
FFX-2 ei ole sarjan "virallinen" jatko-osa, niinkuin vaikka FF XII on. Senkään takia sitä ei sinne ole laitettu. FFX-2 on virallisesti Final Fantasy -sarjaa.

Jubei
18.2.2004, 5:26:10
Loppujen lopuksi sen voisi sinne laittaa, koska se on aito final fantasy ja lisäksi se on ainoa kunnon jatko-osa

Von Wiensburgh
18.2.2004, 6:02:16
Kyllä X-2 on ihan kunnon FF, mutta eipä etusivulla ole mitään linkkejä CC:hen, ja se nyt ei edes ole minkään asteen X-2, vaan täysin uusi peli uudessa maailmassa. Minä ainakin odotan CC:tä huomattavasti enemmän kuin X-2:sta.

Itse olisin uuden lay-outin kannalla, jossa olisi myös sekä X-2 ja CC mukana.

Braska
18.2.2004, 8:10:53
FFX-2 ei ole sarjan "virallinen" jatko-osa, niinkuin vaikka FF XII on. Senkään takia sitä ei sinne ole laitettu. Onko muka FFXII jatko-osa?Minkä pelin jatko-osa se muka on? :wtf:
(Minäkin olen sen uuden layoutin kannalla)

*Valaiskaa minua koska olen niin tietämätön*

Roakel
18.2.2004, 10:23:56
Originally posted by Braska
Onko muka FFXII jatko-osa?Minkä pelin jatko-osa se muka on? :wtf:
(Minäkin olen sen uuden layoutin kannalla)

*Valaiskaa minua koska olen niin tietämätön*
Hän tarkoitti varmaan sitä että FFXII on toisen FF:n edeltäjä kuten FFVII -> FFVIII, että mikään jatko-osa ei siinä mielessä ole kyseessä vaikka sen voikin niinkin tulkita.

Minäkin olen sillä kannalla että uusi layoutti ja sen myötä FFX-2:nkin saisi paikan FFX:n ja FFXI:n välissä.

Granite
18.2.2004, 13:41:39
Final Fantasy II-XII ovat kaikki jatko-osia sellaiselle pelille kuin Final Fantasy (siis se ensimmäinen). Final Fantasy X-2 on vain yksi (hassusti nimetty) jatko-osa näiden muiden joukossa. En näe mitään estettä sille että FFX-2:kin saisi oman paikkansa etusivun yläpalkissa, ellei sille ole sitten teknisiä esteitä (mikä on kyllä vaikea uskoa).

Mickey
18.2.2004, 16:09:56
Siinä on tasan se tekninen este, että koko layouttia pitää vääntää uudelleen. Mutta mikäli se nyt on niin suuri hengen asia jollekulle, niin voi toki tehdä uuden layoutin että saadaan kaikille osille omat kuvalinkit siihen.
Mutta kun ne linkit on siellä sivullakin, niin minusta ne kuvalinkit kannattaa pyhittää vain näille "ei-niin-hassusti-nimetyille" jatko-osille. Kyllä nuo x-2:set ja muut löytää tuolta linkkiosiostakin vallan hyvin. Ja minusta se on kaiken lisäksi vielä esteettisempää näin, kun kuvalinkkeinä on vain roomalaisia numeroita. Tuo x-2 ei mielestäni kovin hyvin sinne edes sopisi..

Potri
18.2.2004, 16:46:45
Alkujaan kirjoittanut Von Wiensburgh
Kyllä X-2 on ihan kunnon FF, mutta eipä etusivulla ole mitään linkkejä CC:hen, ja se nyt ei edes ole minkään asteen X-2, vaan täysin uusi peli uudessa maailmassa.
Mutta X-2 onkin itse tätä numerosarjaa eikä vaan Final Fantasy nimen saanut tuote.

Alkujaan kirjoittanut Mickey
Mutta kun ne linkit on siellä sivullakin, niin minusta ne kuvalinkit kannattaa pyhittää vain näille "ei-niin-hassusti-nimetyille" jatko-osille. Kyllä nuo x-2:set ja muut löytää tuolta linkkiosiostakin vallan hyvin.
Empä tiedä. Muutenkin X-2 on sen verran kuuma juttu, että sivut tuntuvat aika jälkeenjääneiltä jos se ei ole selvästi näkyvillä.

Parasta olisi heivata koko kuvalinkistö (sekä turhat ylä ja sivu bannerit) ja laittaa FF:ät tekstilinkkeihin. Tai samantien vaihtaa legendaarinen v2 defauliksi ja korvata sen FFX Rikku tyylikkäästi FFX-2 Rikkulla. :lurps:

Kreifi
18.2.2004, 16:58:34
Originally posted by Mickey
Siinä on tasan se tekninen este, että koko layouttia pitää vääntää uudelleen.Eli ei riitä halua tai tahtoa. Mikäs siinä sitten...

Mutta mikäli se nyt on niin suuri hengen asia jollekulle, niin voi toki tehdä uuden layoutin että saadaan kaikille osille omat kuvalinkit siihen.Noniin... kilpailua sitten vain pystyyn. Siinä tulevassa layoutissa voisi ajatella sitten hiukan tulevaisuuttakin.

Mutta kun ne linkit on siellä sivullakin, niin minusta ne kuvalinkit kannattaa pyhittää vain näille "ei-niin-hassusti-nimetyille" jatko-osille.Ööö, miksi?

Tuo x-2 ei mielestäni kovin hyvin sinne edes sopisi..Minusta taasen sopisi.

Uber Weapon
18.2.2004, 17:02:48
Miksi yleensäkään VAIVAUTUISI pysymään ajantasalla saatikaan päivittää sivua.

Onko sillä mitään väliä? :P:P:P

Mickey
18.2.2004, 19:09:53
Alkujaan kirjoittanut Kreifi
Eli ei riitä halua tai tahtoa. Mikäs siinä sitten...Selittelyä ei yleensä tueta, mutta nyt selitän. Minä en osaa tehdä. Eli siis pesen käteni siltä osin tästä asiasta.

Noniin... kilpailua sitten vain pystyyn. Siinä tulevassa layoutissa voisi ajatella sitten hiukan tulevaisuuttakin.Sopii minulle aivan mainiosti. Toki uusi layout olisi hieno juttu :)

Uuberi vinetti:
Miksi yleensäkään VAIVAUTUISI pysymään ajantasalla saatikaan päivittää sivua.

Onko sillä mitään väliä? :P:P:PTämä ei nyt kuulu tähän mitenkään ja on kuitenkin sangen asiaton kommentti. Tietysti sillä on väliä ja kyllä sivua on päivitetty viime aikoinakin niin paljon kuin on uutta materiaalia tullut. Ainakin olen pyrkinyt niin tekemään.