View Full Version : Tyylikkäin pukeutuja?
Eli kenellä FF-hahmolla on mielestänne hienoimmat vaatteet?
Itse sanoisin- seuraavilla.
Aeris- tykkään sen hempeästä tyttömäisestä tyylistä. Sain siltä inspiraation alkaa pukeutumaan pitkiin kesämekkoihin.
Cloud- myös hyvät, mutta olisin käyttänyt mustaa tai sinistä violetin sijaan, mutta kaipa musta olisi saanut näyttämään sen pahalta ja synkältä, joten... noo, mitä sitä pienistä :D
Sephiroth- siinä miehessä on tyyliä ja kaikkea muutakin. Musta väri kuin luotu sen ylle.
Seifer- se takki on niin upea... :ooh:
jokaisessa ff:ssä jota oon pelannut on ainakin jollakin tyylikkäät kuteet, mut hienoimmat vaatteet löytyy ff8:sta. no mutta ff7:ssa Vincentillä on paras lookki, se huivi sen päässä on paras :) myös Aeriksen asu on nätti..ne kengät vaan on ihan törkeen isot!
sitten ff8:ssa tykkään Rinoalla siitä sen pitkästä "liivistä", ne enkulin siivet on niin ihanat siellä selässä :) Squallin vyöt on hienoja, ja paras asukokonaisuus on Seiferillä; se takki vaan on niin hieno :)
FF9:ssä oli aika oudot kuteet..siitä mulla ei oikeen oo suosikkeja..Zidanen vaatteista en pitänyt, mut Beatrixilla oli sitten kai paras asu.
FF10:ssä Rikkulla on kiva toppi, Yunan hihat on ihanat ja Tiduksella on kokonaisuudessaan paras asu. ne värit on kivat.
siinä! sori, mut oli vaan pakko laittaa noista kaikista pelaamistani ff:stä suosikit :)
Mun mielestä Sephirotilla on tyylikkäimät vaattet, sillä on myös pitkät valkoiset hiukset. Mä pidän myös Tifan vaatteista aika paljon, vaikka ne muistuttaakin jonkin verran Lara Croftin pukua :)
Tommistus
5.7.2002, 17:47:51
Tässä mun mielipide parhaista asuista:
FF1 = Varkaalla ja Red Magella on ihan tyylikkäät vaatteet.
FF2 = Leonhartilla on aika okei vaatteet.
FF3 = Mystic Knightin armori on yks parhaimmista armoreista.
FF4 = Kainin ja Cecilin dark knight puvut ovat myös tosi hyviä
FF5 = Fariksen White Mage ja Varas puvut ovat myös ihan OK
FF6 = Lockella, Shadowilla ja Edgarilla on on asialliset vaatteet.
FF7 = Vincentin puku on myös hyvä. Rautakäsi, pitkät tummathiukset ja punainen huivi sopivat hyvin yhteen.
FF8 = Zellin vaatetus ja tatska ovat myös aivan parhaasta päästä. (Mulla on samallaiset sortsit!)
FF9 = Amarantilla on aivan sairaan hyvä puku! Sitä ei voita mikään!
FF10 = Auronin vaatetus ja lasit on hyvät, mut en ymmärrämiks se pitää kättään sillä takin sisällä?
Top4:
1=Amarant (Arvostelu yllä)
2=Locke (Arvostelu yllä)
3=Zell (Arvostelu yllä)
4=Viincent (Arvostelu yllä)
Amadeus III
5.7.2002, 18:31:59
Rinoalla on aika hienot kuteet, Zellin pukeutumistyyli on kanssa aika jees.
Mutta varmasti hienoin pukeutuja ff:eissä on Aeris, ei siihen paljon perusteluja tarvita muuta kuin se että se osaa käyttää hienoja vaatteita:D
Yuna! Yunan vaatteet ovat yksinkertaisesti vain niin hienot! Ja ne myös sopii Yunalle erittäin hyvin. Tiduksen vaatteet ovat myös ihan hienot.
Rinoan vaatteet ovat myös hienot, minä tahtoisin kanssa sellaiset vaatteet. :)
Myöskin Aeris omistaa ihan hienot vaatteet.. ne sopivat sille todella hyvin.
Edean vaatteet ovat myös ihan kivan näköiset, mutta sellaista pukua en kuitenkaan itselleni haluaisi. :)
Ja tätä tässä ei kysytty, mutta minun on pakko sanoa: Squall:in vaatteet ovat ehdottomasti kamalimmat mitä olen nähnyt (imo).
bigspin
5.7.2002, 21:54:45
ff 6:Ehdottamasti Shadow:lla:D
ff 7:Cidillä ,Cloudilla ja Vincetillä=)
ff8:Rinolla ja Zellillä:)
ff9:no varmaan Amarantilla tai Zidanella:cool:
ff10:Tiduksella ja Auronilla=)
psaijai
5.7.2002, 22:06:57
Ai ai ai...pahan laitoit.
No, kuten edellä jo mainittiinkin niin kaikissa FF:ssä on hienoja vaatteita mutta jos nyt kuitenkin mainitsen muutaman.
FF7: Ehdottomasti Aeris. Sillä oli sellanen söpön hempee vaatetus ja se sopi sille hyvin.
FF8: Pintaan nousee Rinoa ja Zell. Rinoalla on se kiva sininen vaate. Sopii hyvin samoin kuin se valkonen juhla asu. Zellillä puolestaan on just rennot vaatteet. Sortsit jotka pullottaa lahkeista :)
FFX:ssä puolestaan Auronilla on komeet kuteet sekä Rikkulla. Itseasiassa FFX:ssä kaikilla on erittäin hyvin onnistunu vaatetus.
No en min nyt osaa tarkemmin sanoa mutta hienoja vaatteita on joka FF:ssä. Yksi squaren taitoalueista.:D
Crimson
5.7.2002, 22:49:16
FFVII:stä parhain asukokonaisuus on Sephirothilla... Jotenkin vaatimaton, mutta tyylikäs^^ Rufuksellakin on hienot vaatteet! Mutta mikä niissä Aerithin vaatteissa kiehtoo....?:huh:
FFVIII:ssä Squallilla ja Seiffillä on parhaimmat vaatetukset. Seiffin takki on tosi ihuna!!!^^ Min tahtoo samanlaiset!:D Mutta Squallin ne vyöt ja vaatteet muutenkin on hienot, paitsi takki on karsea...
IX:ssä Bean puku voittaa ylivoimaisesti tai sitten Kujan... En tiedä mikä siinä Kujan puvussa on hienoa, mutta se nyt vaan on niin siisti!!!:D
X:ssä parhain asukokonaisuus menee Yunan ja Auronin puolelle. Se Sake-pullo sopii hyvin Auronin tyyliin! Yunan puku on vaan niin... yksinkertaisen hieno...
NIIN!!! Seymourilla on kyllä kaikista paras!!!:D Mii tykkään ihan hirveästi siitä!!! Se on sellanen... paljastava....:eh: :D
auron_86
6.7.2002, 9:37:52
FFIV: Cecilin Dark Knight puku on hieno
FFV: mmmm... Butzin Summoner asu on aika hyvä
FFVI: Lockessa, Shadowissa ja Celeksessä on tyyliä
FFVII: Sephiroth, upea musta puku joka kertoo selvästi sen luonteen. Myös Aeriksella puku on ihan kiva, hempee ja semmonen kiva kaikin puoli
FFVIII: Zellin asukokoneisuus on hyvä, tatuoinnit ja pullottavat sortsit.
FFIX: Zidane. Jotenkin vaan semmonen rennon tyylinen kokonaisuus
FFX: Tidus, Yuna tai Auron, vaikea valita. Kaikilla asu kuvastaa hyvin luonnetta.
FFT: Joko Calculatorin asu tai Ramzan puku toisessa chapterissa.
FF VII:
Cloud - jo saappaatkin ovat hienot :p.
Sephiroth - iivöl.
FF VIII:
eioo.
FF IX:
ei keksi. :/
FF X:
Lulu - vyöhässäkkä on kuin taivaasta :)
Seymour - hiukset ovat ainakin upeat, mutta punainen paita ei oikein sovi sen lilan alle :/.
FFVII: Vincent ja Barret. Vincent on niin coolin näköinen, ja barretin käsi on....
FFVIII: Rinoa ja Seifer. Seiferin takki on niin hieno, ja Rinoan se liivi... ^^
FFIX:Hmm.... ehkäpä Amarant. Siinä vaan on sitä jotain.
FFX: RIKKU! krhm.... ehkäpä toiseksi hienoin onkin Auron. Sillä on niin karut silmälasit :cool:
Locke Cole
6.7.2002, 10:28:54
FF VII: Sephiroth on tyylikkään näköinen mustassa puvussaan.
FF VIII: Edean vaatteet ovat todella hienot ja mielikuvitukselliset.
FF IX: Minä pidin Zidanen vaatteista, asukokonaisuus oli hauska. Mihin hän unohti hihat?
FF X: Auronilla on paras kokonaisuus ja lasit sopivat myös hyvin hänelle. Minä olen myös ihmetellyt miksi hän pitää kättään piilossa?
Stilzkin
6.7.2002, 11:52:04
FF Seiskassa tyylikkäimmän puvun omaa Cid. Kasissa Seifer. Se takki on hieno! Tahdon samanlaisen!!!:prkl:
Ysissä Amarantin. Amarantilla on ne hienot kynnet!!!:D
Hmm..Mitähän tähän sanoisi...
No, sanotaan, että tyylikkäimmät vaatteet omaa FF VII:n Vincent.
Pidän siitä synkästä tyylistä, ja muutenkin ne ovat hienot. Sen jälkeen hienoimmat vaatteet omaa kyllä Zell, sitä en pysty perustelemaan muuten, kuin, että minun silmiini ne vain näyttävät hienoilta. Ja top 3:n kirii vielä Locke Cole FF VI:stä. Hänen vaatteensa tuovat mieleen juuri sellaisen ovelan henkilön, kuin hän on. Siinä on minun Top 3:ni.
AlkoTanko
6.7.2002, 14:12:23
Pitkät takit ja viitat ovat minusta tyylikkäimmät kuteet (vaikka eivät minulle sopisivatkaan) joten suosikkini ovat Auron, Irvine, VIncent, Seifer, Cloudin KIngdom Hearts-versio (ei helkutti se on tylyn näköinen), Shadow ja Edgar.
Ja muuten, moni on ihmetellyt, miksi Auron pitää kättään takkinsa sisällä. Vastaus on varoitus: spoileria :
Eräällä sivulla, minkä nimeä en muista, kerrottiin tuon käsi takin sisällä-tyylin olevan hyvin ronin -maista (ronin= isännätön samurai), aivan kuten se pullo hänen vyöllään. Loogiseltahan se kuulostaa, Auronhan oli guardian, jonka isäntä Braska kuoli, joten hänellä ei ollut isäntää. Kyllä tuo ihan järkevältä minusta kuuolstaa.
Seiskasta Aeriksella on semmoiset hienot vaatteet. Pitkä mekko sopii hänelle hyvinn.
Sephyllä on kanssa hianot. Musta puku....
Kympistä taasen Yunalla on ihan se kimono.
Rikkullakin on hienot ne vaatteet. Miehistä taas Tiduksella on parhaat. Semmoinen rento tyyli.
CLoudilla on aika tyylikäs puku ne olkasysteemit on aika jees
ja sitten Shadowin vaatetus on kanssa hyvä (aika perus ninja muttei haittaa sekin jees) niin ja rinoa myös
Sephiroth - Upeat kuteet kaikin puolin
Vincent - Viitta sopii kuin nakutettu
Squall - Perus-tyylikäs
Auron - kewl jäbä
Naisten pukeutumisesta Finaleissa en erityisemmin pidä. Mutta onhan jotkut ihan jees, kuten Quistis.
Öh....
Squallin takki on kyllä ihan must! Vyötkin on ihan hienot.
Rinoan tyyli on aikas hyvä. Se takki [mikä lie] on aivan ihuna, miulle kans!
Ysissä vaatteet oli kyllä vähän outoja :bored: .. mutta no jaa.. Blank ainakin oli erillaisen näkönen se panta silmillä :cool:
Tiduksen puku on hauska, mutta varmaankin hankala ottaa pois/pistää päälle. Yunalla ne "hanskat" on makkeet ja Lulun hame hieno vöineen [mutta taaskin taitaa olla epä käytännöllinen]
|edit2| Rikkulla on hauska ja omaperäinen tyyli. Varsinkin selästä lähtevät "nauhat". Niistä shortseista en kyllä kauheasti pitänyt. Olivat minusta ehkä hiemani liian lyhyet :\
Kauhea arvostelu :shy:
Edit/ ja yhtä ainutta parasta en osaa sanoa, yllä olevat on ne jotka tuli ekana mieleen
Tiduksella on mielestäni persoonallisimmat ja hauskimmannäköiset vaatteet, joten hän vie tällä kertaa pisteet kotiin! Juu-uh. ;D
Ja jos joku on erittäin halukas ottamaan hänestä mallia, niin sekin on täysin mahdollista; http://www.fantasygamer.net/ffx/14%275%272002.shtml
*kuolee nauruun* :D :D
Sephirothin tumman puhuva asu pitkine takkineen ja katanoineen on hätkähdyttävä ilmestys.
Tyylikkäimmät pukeutujat ovat kumminkin Seiskan Turksit, nuo hillityt, elegantit ja aina-niin-tyylikkäät mustat puvut ovat yksinkertaisesti tyylikkäin asukokonaisuus. Reservoir Dogs!
Kutosessa hienoimmat vaatteet on varmaankin Celeksellä.Viitta ja kokonaisuus on hienoja.
seiskassa Turkseilla ja Aeriksella on kivat puvut.Turkseilla yksinkertaisen tyylikkäät,ja Aeriksella luonteelle sopivat ja nätit.Itse en kyllä pitäisi Turksien enkä Aeriksen asua.
Kasissa kivoimmat vaatteet on varmaan Rinoalla värin takia.Selphielläkin on ihan nätit,mutta en itse pidä hameita.Seiferin takki on kiva,ja Irvinenkin..
Ysissä asut on vähän eriskummallisia,fantasiatyylisiä.Daggerin se valkoinen takki,viitta tai mikä lie oli ihan kiva.Beatrixin asu sopii sille,vaikka ne trikoot on vähän noh..:eh:
kympissä Yunalla on ihana asu.Ne irtohiat on todella hienot,ja hame on nätti.Lululla on omaperäinen asu,mutta varmasti hankala..Shelindan,Belgeminen ja muiden vihreisiin pukeutuneiden asutkin on kivoja.
Mizakki
7.7.2002, 21:08:36
1. SEPHIROTH.
sil on siistit kuteet ja se pitkä miekka ja hopea-tukka kruunaa kaiken! :D
2.SEIFER.
se takki on sikasiisti! :D
3. VINCENT.
sillä on oma tyyli, mut mahtavan hieno. :D
isoSILLI
8.7.2002, 9:05:38
Jotenkin puku viehättää, eli Turksien pukeutuminen on tyylikkäintä.
Myös Rufuksen puvustus on onnistunut täydellisesti
ja jos näin herrasmies linjasta pitäisi poiketa, niiin Besaid Aurochsin vaatetus on hienoa.
Ja jos naisten vaatetuksesta pitäisi sanoa jotain, niin nylkekää Red XIII siitä saa turkin...
Sephirothilla ja Vincentillä on hienoimmat vaatetukset. Vincentillä olisi kyllä ehkä voinut olla vähän synkemmät niin se olisi ollut totally k3wl. Mutta siis Sephirothilla ne vaattet olivat sanalla sanoen täydelliset. Ne aivan kuin kuvastivat sen luonnetta. Siinä Kingdom Heartsissä Cloudilla on kyllä siistit vaatteet
FantasyManIX
8.7.2002, 13:27:23
FFIV: Cecil dark knigth
FFV: En osaa sanoa kun on ne ammatit
FFVI: Locke, Shadow
FFVII: Sephiroth
FFVIII: Rinoa, Seifer
FFIX: Vivi :)
FFX: Ehdottomasti Auron
FF Tactics: Kyberdyrp (lempinimi, Dycendarg tai jotain sinne päin oli oikea nimi) ja Zalbag ja sitten vielä Ramzan yksi puku. En vaan muista että minkä chapterin se oli.
Kreifi
10.7.2002, 14:40:20
Final Fantasy sarjassa on aina ollut tyylikkäitä kuteita. (Olisin hyvin tyytyväinen kun joku antaisi lahjaksi SeeD Uniform:in.) Mutta Sephirothin vaatteet ovat minusta kaikkein hienoimmat. Ne sopivat hänen ylleen kuin nyrkki mahaan. Ja jotenkin ne ovat sellaisa vaatteita jota itse pukisin mielelläni päälle.(Kuka antaa lahjaksi? Kuka? Kuka? Annanko osoitteen johon voi lähettää?)
nursetwiggy
11.7.2002, 9:34:05
cloudin kingdom hearts-versio on kyllä tyylikkäintä mitä tähän mennessä on löytynyt, ei muttia. sephiroth, vincent ja auron jatkavatkin sitten samalla linjalla. kasin pukeutumisesta mitenkään erityisemmin koskaan pitänyt, ysistä freyan asu on ehkä se eniten iskevin.
No Zellin vaatteet on aika koolit,ja myös Auron näyttää fiksulta niissä vaatteissaan,Sephiroth....bäääd män...Tykkäsin myös Tifan ja Rinoan vaatteista ne ny vaan on fiksun näköset.Mut potin korjaa Kingdom Heartsin Cloud,parhaat vaatteet mitä oon nähny...
Leviathan
11.7.2002, 19:26:18
hmm......minust suurimmalla osalla ff hahmoista on hienot vaatteet mutta jos parhaat pitää valita.....
ff6: Setzer ja Locke
ff7: Sephiroth ja Tifa
ff8: Rinoa, Squal
ff9: Vivi juuri luonteensa mukaisesti puettu ja zidanella on ihana röyhelöpaita ja hieno vyö :D
ff10: Auronilla, Yunalla ja Tiduksella on hienoimmat.
Chappu
19.7.2002, 10:47:56
Shadow
Seifer
Rikku
dagger
Pinchi
19.7.2002, 20:51:34
Lani- sillä on ihan juveli vaatesysteemi
Sephy- mustaa nahkaa ^___^
Selphie -kivat kledjut
FFIV Kain
FFV Faris
FFVI Shadow
FFVII Cloud
FFVIII Squall
FFIX Vivi
Mä itse tykkään Rinoan ja Seiferin kuteista!
Rinoan se viitta (mikälie) on todella ihuna ^^ varsinkin ne siivet siellä seläs!
Ei se Squallkaan kyllä huonommin pukeudu..
Tää on kyllä oikeastaan aika vaikee kysymys.. niin monella hahmolla on hianot vaatteet, et ihan vaikeaksi menee..
Mut no.. tossa on minun mielestäni parhaat!
FF4: Kain
FF5: Geomancer
FF6: Gogo
FF7:Vincent
FF8: ----------
FF9:Blank
FF10: Wakka ja Lulu
Minusta FF:issä tyypeillä on yleensäkkin aika epärealistiset ja epäkäytännölliset vaatteet. (Joku joka hilluu jollain jäätiköllä pitää jotain bikineitä ja jollain on taistelussa mukana kauheat rauta hileet, jotka eivät kuitenkaa ole mitään suojuksia.)
FF7: Turksit pukeutuvat samaan aikaan asiallisesti sekä tyylikkäästi.
FF8: SeeDien koulupuvut on asiaa! Rinoan asu on söpö, vaikka aika älytön. Takana liehuva kankaanpala ei näytä kovin hyvältä PSX grafiikalla. Squalin asu on aika tyylikäs: vyöt ja kaikki. Varmasti muuten viileää tunnelmaa kuumentaa hiippailla jossain aavikolla turkkikauluksessa, mustissa vaatteissa ja hanskoissa. Quistis nyt on opettajan irvikuva. Selittää ainakin uskollisen fanijoukon.
FF9: Kujan asu on tyylikäs. Tosin jalkojen väliin katsoessa tulee auttamatta mieleen epäilyt kastroinnista.
FF10: Yunan asu on kyllä paras. Nähdessään Tiduksella spheren se etsii sitä hihoistaan. :)
muumuu
21.7.2002, 13:48:23
FFVII: Aeris. Sillä on vaan niin nätti puku ^^
FFVIII: Squallin ne vyöt on hienot, eipä siinä muuta. Edea, ihana yhdistelmä ^^ Seferin puku on myös kiva :D
FFIX: No eipä mitään erikoista suosikkia, paitsi Vivi tiestysti, ja garnetin/Daggerin ja Eikon vaatteet on myös kivat.
FFX: Lululla on NIIN hieno puku. Myös Auronilla ja Rikkulla on loistavat kuteet. Tiduksen puku näyttää... noh ihan hienolta sinänsä.. mutta ei sovi mun makuuni. Seymourin puku on aika hauska XD
-Aeris-
21.7.2002, 15:33:34
VII: Aeris. Kaunis/persoonallinen asu. Itselleni tein nyt keväällä sellaisen vaaleanpunaisen mekon ja omistan kaikenlisäksi punaisen farkkutakin.. joten asukokonaisuus on täydellinen (kun semmoiset isot kengätkin löyty kirpparilta)! ^_^
VIII: Squall. Tyylikäs. Tummat vaatteet ja se koru. *grrh*
IX: Zidane! Se on niin cute! Olen monta kertaa meinannut ostaa sellaisen röyhelöpaidan.. ^_^
X: Lulu & Auron. Ihanan massiivista ja kummallista.. :D
RED XIII
21.7.2002, 19:58:38
VII-Cidillä on ainakin käytännölliset vaatteet.
VIII-Squalilla on ihan siistit vaatteet
IX-Noh...ööö...Vivi.Löysät vaatteet.
X-Tidus tollaset mäkin haluun,Lulu noidalla on mahtavat...taikavoimat!:D
Moneymaker
21.7.2002, 21:35:42
FFVII:Aeriksen puku on kuin luotu sen ylle, sellainen sopivan likkamainen, ja sitten vielä Sephirotin puku tuo mieleen sellaista pimeää ilkeyttä...
FFVIII:Vincentin puku on melko siistin näköset, haluaisin vielä itellenkin samanlaiset:D
FFIX:Vivin ja Eikon puvut on just ne parhaat, ku ne on niitä pienimpiä örrrveltäjiä siinäki pelis, tuota Eikon pukua vois vaikka itekkin koettaa...:eh: :eh:
Isthan
21.7.2002, 22:37:06
Kyllä varmaan Auron ja Seifer voiton vie...;)
Kujan vaatteet oli kyllä jotain...sanoisinko, "ylifantasiamaista"-tasoa...
Juu ja Sephy rocks! :)
Sapphire
21.7.2002, 23:27:18
FFVI: En minä tiedä... Terralla on ihan kivat vaatteet.
FFVII: Sephy vie voiton ihan keveästi.
FFVIII: Argh... tämä on vaikeampaa. Selphie. Tai Irvy. Tai Seifer. Tai Edea. Tai... tai... *eiosaapäättää* XD
FFIX: Freya. Jepjep :)
FFX: Hmmh. Lulu. Ehkä. Tai Auron. Taitai.. XD
yksisiipi
23.7.2002, 11:51:46
Squallilla on tyylikäs nahkatakki ja vyöt. Ainakin itse pukeutuisin häneksi jos joksikin. Muiden henkilöiden pukuja en jaksa tässä ruotia, vaikka monella kauniit hepenet ovatkin.
Neruru
24.7.2002, 20:48:20
ff5: No en muista, mutta aika monissa ammateissa on ihan hyviä. Ja Faris on melkein kaikissa tyylikäs.
ff6: Locke, Edgar, Shadow, Gogo, Kefka
ff7: Vincci, ja Cid, muita en keksi...
ff8: En ole pelannut
ff9: Freya
ff10: Olen pelannut niin vähän, ettei jäänyt muuta mieleen kuin Tidus, ja se ainakin pukeutui ihan pöllösti. Auron ehkä
Gogo on kyllä kaikkein ihanin:D
David A. Mage
27.7.2002, 8:10:21
FFVI:ssä Celesin uimapukulook ja FFVII:ssä Tifan ja Scarletin asukokonaisuudet... :P (Ja tätä minua ei tosiaankaan pidä ottaa vakavasti...)
Jos vaihteen vuoksi kuitenkin vakavoiduisiin ja raapustettaisiin jotain rehellisesti. Ja näitä ei ole mitenkään pistetty arvojärjestykseen.
FFVII
- Vincent: Cool.. Turhankin, sillä haudantakainen kylmyys alkaa tunkeutua monitorin läpi...
- Sephiroth: Miten pääpahiksesta saadaan julman näköinen; Pitkä platinainen letti, nahkatakki ja kuuden jalan pituinen Masamune.. (Nodachiksiko sitä oikeastaan pitäisi kutsua..?)
- Kaikki Turksein jäsenet: Siistit tummansiniset puvut ja muutenkin kewl olemus; mitä muuta tarvitaan?
- Rufus: Suht tavallinen (tosin jollakin tapaa omaperäinen) mutta erittäin tyylikäs asukokonaisuus.
FFX
- Auron: Äh... En osaa perustella, mutta kyllä se sakepullo kaiken kruunaa.. :D
- Yuna: Toinen perustelukelvoton.. Yksinkertaisesti kaunis.
Ja kuka muka käskee minun rajoittaa tämä FF:iin..?
Chrono Cross:
- Glenn: Yksinkertainen haarniska näyttää yksinkertaisesti hienolta...
- Serge: Sortsit, t-paita ja rengaspanssariliivi-yhdistelmä olisi jo sinällään ollut hieno, mutta huivi kruunaa kaiken.
Xenogears:
- Citan: Citanin puku on vain jostain syystä erittäin hienon näköinen. En osaa perustella, vaan itse kokonaisuus on siinä se, mikä saa sen näyttämään niin siistiltä...
Edit:// PRST! Jalan! JALAN! Ei metrin... Minä sekoilen, ja se näkyy. Arvatkaapa vain minne minä tuon ajatusvirheen heitin...
FF IV......................Cecil (Paladin)
FF V.......................Blue mage ryysyt on iha jees
FF VI......................Setzer
FF VII.....................Vincent
FF VIII....................Seifer
FF IX.......................jaa´a Zidanen röyhelö paita ;D
FF X........................Jecth
Shasta-
4.8.2002, 23:04:14
Täähän on nyt itsestään selvä... :)
1.Sephiroth. Sillä on ihan pirun siistit ne olkapäällä olevat...mitä-ne-nyt-on...Ja ne HARMAAT hiukset pukee sitä täysin.Sephyllä ei oo valkeita hiuksia :eh: ku ihanan hopeisen harmaat..
2.Vincent. musta ja punanen on mun lempivärejä,täytyy myöntää...Ja ne ihanat pitkät mustat hulmuavat hiukset :lovetus:
*sulaa*
...Miks mä aina rakastun poikiin joilla on pitkät hiukset?? :eh:
Kasissa: Rinoa ehdottomasti!! Sen mikälie (liivi?) on niin kaunis ja siinä on ne siivetkin. :angel: Selphiellä on myös siistit vaatteet ja muillakin..( Seiferin takki.. :ooh: ) Yks asia kuitenkin ärsyttää: niiden kengät! Eikö ne muka keksiny parempia???
Ysissä niillä on ihan oudot vaatteet. otetaan nyt vaikka Kuja: Mä en ole varmasti ensimmäinen joka haukkuu sitä naiseks! Mut on Kujassa silti jotain kiehtovaa, vaikka sillä on vähän oudot vaatteet.
Kympissä: Yunalla on ihanat hihat, Rikkulla coolit vaatteet mutta Lulun mekko on hieman outo. Tiduksella on myös coolit vaatteet.
Auronin puku on aika miesmäinen ja karu, joten se sopii sille.
Myös Lululla on tosi hienot vaatteet, vyöt on hienot sekä...... =)
aeris2
24.8.2002, 13:19:14
Ainakin Squallilla on makeet kuteet, sopii sen luonteeseen erinomaisesti. Naisista paras on Aeris, ei mitään ihmeellisyyksiä vaan aivan tavalliset vaatteet, ehkä kyl väri ois voinu olla pikkasen tummempi, mut sekin on niin pieni vika ettei haittaa...
Nyt keskustelette vuoden alaa opiskelleen ihmisen kanssa. :)
Elikkä siis...
Parhaiten pukeutuva hahmo (minun mielestäni) on Quistis, kahdeksikosta, tai vaihtoehtoisesti Yuna, vaikkakin kreppihameet on niin tres pas... :) Ne hihat tekee siitä asusta kuola-ihanan, mutta en minä kyllä sitä tekelettä päälleni pistäisi.
Siispä sanon Quistis; hillittyä mutta tyylikästä. Mitä nyt se oranssinpunainen väri vähän yököttää... :)
Se on kyllä ehdottomasti Sephiroth, toista niin tyylikkään näköistä pahista en ole vielä nähnyt :)
perustelu:
Tylynnäköinen ja kokoinen miekka, tyylikäs vaatetus(vallan mahtava viitta, ja musta nahka on niin cool,se mies osaa pukeutua :D....mutta kuvittelepa joku hardcorefani sepen kuteissa...se vähän niinkuin latistaisi kuvaa..)valkoiset pitkät hiukset (minäkin haluan) ja viileät,kylmät makosilmät ja täysin jäätynyt sydän.......Mahtavaa
Kyllä se on RIKKU!!! Mä vaan pidän siitä sen tyylistä. Vihreät lyhyet housut ja oranssi toppi. Sitten ne siniset jutut siellä takana. Mä vaan tykkään siitä. :)
Chastity Rowan
20.9.2002, 19:02:12
Minä antaisin pisteen cluodille VII ja Auronille FFX. Ne vaan on niin hienoja ja siistejä asukokonaisuuksia. Kolmantena tulee tietenkin Lulu. En tiedä miksi se on tyylikästä, mutta mulla taitaa vaan olla outo maku tyylin suhteen. :confused:
Pinchi
22.9.2002, 11:08:16
FF 5: Fariksen pukeutumisesta pidän.
FF 6: Celeksen vaate on yksinkertainen kokonaisuus, mutta myös Terralla, Lockella ja Edgarilla on miellyttävät vaatteet.
FF7: Cloudin violetti pussihousu haalariei kyllä miellytä, mutta Aeriksen romanttinen ja tyttömäinen asuste käy hänelle kuin nyrkki silmään. sephirothin iki-ihanat nahka (onhan ne nahkaa?)vaatteet myös miellyttävät silmää.
FF 8: Irvinen takki on mahtava :D, ja Lagunankin vaatteet ovat ok:n näköiset hänen päällään.
FF9: kukaan päähahmoista ei ole mitenkään mainittavan arvoisissa vaatteissa, mutta Lanilla on kyllä tyyliä *menee piirtämään Lania*.
Seiskan Vincentillä on sentään jotain tyyliä. Samaten Sephirothilla. Muuten olen kyllä aika usein itkenyt sitä kuinka kamalia vaatteita FF:ssä yleensä on. Turkseilla on cooleja pukuja, ei mitään Dressman virityksiä!
Sephirothilla on hienoimmat kuteet! Seuraavana tulee Auron jonka takki on eri hieno, sitten tulee Aeris ja hyvänä nelosena Beatrix.
Mauttomimpia vaatteita käyttää Freya ja Quina...
Silver Wolf
30.9.2002, 9:32:04
TIETENKIN
Magus Chrono Triggeristä. :D
FF5:n Cara on upea White Magena. ^_^
FF6:n Celes - ei tietenkään mikään erikoinen, mutta hieno silti.
Mutta Magus. Siinä on se jokin. :P
Tar_Minastir
30.9.2002, 17:58:24
Miehistä ehkä Sephirothilla tai Squallilla ja naisista Edealla ylivoimaisesti
Niin ja on Irvinelläkin hieno takki :D
Redmage
15.10.2002, 15:39:47
Minä henkilö kohtaisesti pidän eniten Vincentin pukeutumis tyylistä. Hänellä on niin hieno punainen viitta ja siihen hyvin sopiva "panta" otsassa. Sekä hänellä on hieno musta puku joka korostaa hänen toista erittäin erikoista rauta kättään...
Turks jäsenilläkin on kyllä hienot puvut päällään ja samoin Squallin pukeutumis tyyli on erittäin tyylikäs ja erinomaisesti suunniteltu. :confused:
Yunski
19.10.2002, 14:16:47
Miehistä Sephirothilla, Squallilla
Naisista Yuna, Rinoa, Rikku ja Garnet
Eniten noista haluaisin Squallin vaatteet.
perusteluita, kultapieni, tai saat pyynön porkkanasta otsaasi
-ang
Senshi
24.10.2002, 8:27:59
ehdottomasti lulu... koska se vastaa kaikista eniten omaa pukeutumistani ( jos vaikka se vyö sekamelska otetaan pois)
Necroth
20.11.2002, 13:17:47
Squalilla ja tulevalla yunalla FF X-2:ssa
Aika paljastavat ne Yunan vaatteet muuten. Nostaa pelin arvostusta ainankin yhden pykälän. Squalin nahkavaatteet tekivät iskemättömän vaikutuksen. Näyttää hieman hevarille joten sen takia se.
Dragoon Kain
20.11.2002, 16:09:40
Irvine takissaan on ihan mukavan näköinen...
Naisista parhain voisi olla....hmmm.... Celes, ei mikään erikoinen pukeutuminen vaan mukavan tavallinen :D
Vodoun
23.11.2002, 16:00:27
Lulu - se hamonen on iihana.. :P
Steiner - ihana sexy haarniska! aah! ;D
Mysticus
24.11.2002, 10:48:37
Eniten pidän Yunan hempeästä ja viattomasta (leikitään nyt, ettei sitä jatko-osaa ole olemassakaan) olemuksesta. Se hamonen on kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno, ja muutenkin vaatetus sopii Yunalle mainiosti.
Lulun hame on myöskin melkoisen huomiotaherättävä, tosin sen käytännöllisyydestä en ole sitten niinkään varma. ^^
FFX-2 Rikku!!!111 :D.
No ehkä se on vähän liian paljastava. No Lulu on aika tyylikäs vöineen ja mustine hiuksineen. No onhan sillä Squalillakin aika tyylikkäät vaatteet. Ne hirveän isot lahkeet ja muut sellaset. Niinkuin myös Tiduksellakin. Auronilla on jotenkin kivat, mutta siitä käsi jutusta en pidä.
R'lyeh
24.11.2002, 21:22:22
Ei tarvinnut kahdesti miettiä tähän vastausta - Sephiroth se on. Mustaa sen olla pitää, Sephirothin koko olemuksesta tulee mieleen jotain pahaa mutta tyylikästä. Olen moneen otteeseen ylistänyt ja kehunut Sephirothin mainiota ulkokuorta mukaanlukien vaatetus, sellaiset 'synkkisvaatteet' sopivat hänelle kuin nakutettu. Ja sitä paitsi olen aina halunnut itselleni samanlaisen nahkatakin kun hänellä on, ja likimain sellainen minulla nykyään onkin käytössä. Vielä kun saisin kasvatettua asiaankuuluvan pitkät hiukset.
Jos joku naispuolinen pitäisi mainita, niin se olisi ehkä Lulu. Hänellä on kovin kaunis ja monimutkainen puku. Ja todella tyylikkään näköinen hahmo muutenkin.
silent_deadly
18.12.2002, 12:36:48
Tyylikkäimmät asut on kyllä Squalilla,Irvinellä ja Sergellä.
Irvinen asussa tykkään tosta hienosta hatusta ja sen rotsista.
Squalilla on kans aika hieno,se musta nahkatakki se käy jotenkin nii hyvin sen revolveri/miekka hybridin kaa,jota myös gunbladeksi kutsutaan.
Sergellä on hieno huivi ja siidet sorttehooset.
Feamor
18.12.2002, 15:44:11
Eniten pidän Sephirothin pukeutumisesta,sillä on erittäin tyylikäs musta kaapu ja se pukeutuu muutenkin mustaan,harmaat hiukset sopivat myös erinomaisesti Sepin olemukseen. :)
Hmm.
Lulu: Lululla jos jollain non tyylikkäästi suunniteltu asu. Sen eteen on selvästi nähty vaivaa. Ja se vyö viritelmä, mikä sen puvussa on, on kanssa hieno.
Auron: Tyylikäs punainen puku, joka sopii juuri Auronin tyyppiselle vähän vanhemmalle miehelle.
Irvine: Tämän asusta en paljoakaan henkilökohtaisesti välittänyt, mutta selvästi sitä on kuitenkin suunniteltu.
Tidus: Mukava asu kanssa sopii Tidukselle.
Siinähän varmaan ne parhaat olivatkin.
Yurikosan
7.5.2003, 20:08:34
Seifer(FF8).. se koko vaatetus kokonaisuus on loistava.. haluis kyl semmoset vaatteet.
Roleplayer
7.5.2003, 20:18:06
FFVII: SElvästi Sephiroth kukaan muu tässä pelissä ei ole yltänyt yhtä hienoihin vaatekokonaisuuksiin ja muutenkin kokonaisuuten kuin tämä mies.. :) (ehkä Cloud tulee hyvänä kakkosena)
FFVIII: Tässä pelissä se taitaa olla Irvine jonka kaikkien vaatteiden värit sopivat toisiinsa vaikka kyllähän se vähän yskitoikkoiselta näyttääkin(Seifer myös tyylikäs mutta en viitsi nyt pistää samaa kuin kaikki muutkin näyttävät pistäneen)
FFIX: No tässä ei hirveämmin pukeutumiseen ole panostettu.. :P Luulen että se on Dagger..Herhh...Hänellä on kyllä siistit kuteet taisivat kyllä vähän kiristää häntä...tai oli vähän sen näköinen..
FFX:Tidus ja Auron omistavat tyylikkäimmät vaatteet tässä pelissä kummallakin onnistunut asu kokonaisuus johon aseetkin sulavat hienosti.. :)
Uber Weapon
9.5.2003, 9:43:47
Seiskassa Turksien tyylikäs puku-uniformu on ihan kiva Men In Blue (heh). Toisaalta messiaanisen valkoinen a la Rufus on kans magee. En sano Sepi koska muut on jo sanonut.
Kasissa tietenkin Seifer ja Squall! Kummallakin sellanen pahapoika rytkyt.
Ysissä Vivi! sen mage vaate on magee.
Kympissä Auron (pahis takki mutta tällä kertaa punanen, eli kivaa vaihteluu) ja Lulu (tuhtuh).
Lazuli
13.5.2003, 18:05:44
FFVIII: Edea, salaperäisen mystysen tyylikkäät vaatteet... Seiferillä on hiano takki.^^ Rinoallakin on ihan tyylikkäät vaatteet.
FFIX: Vivillä on hauskan näköiset vaatteet :) . Beatrixilla on tyyliin sopivat vaatteet, Garnetin vaatteetkin on ihan hyvät... Mutta ehdottamasti pidän eniten Kujan vaatteista.
FFX: Lululla on hiano mekko, koottu vöistä, turkiksesta ja nahasta, näyttävän näköinen. Auronilla on hänelle käyvät Sage vaatteet, käy tyyliin. Ja Seymorilla on hyvin tyylitellyt vaatteet. Tiduksen vatteet ovat hänelle käyvät ja uudenaikaiset.
Ferithem
16.5.2003, 17:04:07
Miespuolisista Sephiroth vie ehdottomasti voiton. Musta, tuo väreistä tyylikkäin, näyttää niin upealta hänen yllään. Synkistelijän ihanneaviomies :love: Toiselle ja kolmannelle sijalle yltävät Steiner seksyssä haarniskassaan ja Squall pahis-nahkarotsissaan. Mustaa sen olla pitää... tai metallia.
Tähän väliin täytyy mainita Kuja. Tuo mies naisten vaatteissa joutaa siksi juuri tähän keskelle... on hän silti ihan hyvän näköinen.
Naisista parhaiten pukeutuvat Lulu, Beatrix ja Edea. Lulun hame on tyylikäs (mutta varmaan epäkäytännöllinen... siitä viis, tärkeintä on näyttää hyvältä!), Beatrixin asukokonaisuus on onnistunut ja hyvännäköinen ja Edean asusta ei voikaan mutta sanoa kuin musta on must. Pitkät hameet ovat suosikkejani, ja väreistä tietenkin musta.
Seiferin takki on totta tosiaan todella hieno! :ooh:
Myös Rinoan se... se vaalean sininen takki? :huh: On ihan siisti.
X-2:sessa yunalla tulee olemaan todella ihanat vaatteet. :P
Varsinkin se on niin omaperäisesti keksitty. Se toppi on hieman paljastava, mutta pitäähän sitä välillä hieman paljastaakkin. :D
Edean hame on myös hieo, koska se vaalenee alemmaksi mennessä. =D
Hyvin ihmiset ainakin kaksivät hahmoille omaperäisiä ja kauniita vaatteita.
Rinooalla on makeet vaatteet, varsinkin se väri ja Yunalla (ffx-2) on myös makeet vaatteet, mutta liian paljastava. Olisi kivaa, jos siinä rinta kohalla ei olisi sitä aukkoa.
Gakuto-seme
29.5.2003, 21:02:16
Squallin takki olisi mahtava! :ooh:, samoin sen housut. Haluaisin omia ne itselleni. Zellin shortsit olivat kans todella hienot, mutta ne eivät kyllä sopisi minulle. Ne lenkkarit kylläkin ja sen hanskat ^_^ Ja...Lulun asu olisi todella hieno myös ^_^ Ja Quistiksen asusta pitäisin kans, mutta harmikseni se on oranssi...yöks.
The Mynthon Fighter
30.5.2003, 14:11:22
FF8
Squall - Musta untuva takki ja ne Grimer korut ovat hienoja vaikka PSX:än grafiikalla niitä koruja ei huomaa mutta demoissa kyllä.
Zell - Hieno tatuointi kasvoissa, rennot shortsit ja rento punainen t-paita. Erittäin hyvä yhdistelmä.
Seifer - Valkoinen viitta ja vaaleat hiukset.... Aika hieno mutta silti jotain puuttuu.
FF9
Kuja - Hieno japanilais versiossa koska siinä se on nainen ja naisillä pitää olla paljastava asu....(ymmärrättä varmaan koska olen mies)
Beatrix - Erittäin hieno sotilaan "juhla" asu. Vyö menee poikittain ympäri.
Dezibeli
31.5.2003, 18:09:41
Parhaimpia vaatteitta on mun mielestä mm. näillä tyypeillä:
Aeris (FFVII) -Sillä ihan nätit vaatteet
Vincent (FFVII) -Hiukan friikki, mutta silti tykkään sen tyylistä
Sephiroth (FFVII) -Tyylikäs heppu, kuten joku (en muista kuka *muistelee*) jo sanoikin, musta pukee Sepiä. Sepi rulez.
Rinoa (FFVIII) -Se villatakki on ihku, ne enkelinsiivet on just kivat siinä.
Seifer (FFVIII) -Muuten ihan makee, mutta se paita on tyhmä
Garnet (FFIX) -Se oranssivalkoinen asu on kamala, mutta sillä on siinä alkuanimaatio kohdassa (ja parissa muussa kohdassa) sellanen kaunis valkoinen hame, siitä tykkäsin. Mutta se oranssivalkoinen asu on kunnon... Reginan vaate.
Lulu (FFX) -Okei, vitsi. Oikeesti ihan karseet vaatteet!
Yuna (FFX) -Tylsät, mutta loppujen lopuksi ihan kivat vaatteet.
Heiiii, tietääkös joku täällä kaavoja FFasuihin? Siis, en aio nyt muuttua miksikään megaFFfriikiksi, mutta tarvistisin pari FF asua vuoden päästä pidettäviin naamiaisiin. No, en mä ees tartte niitä kaavoja, tarttisin jostain pari hyvää kuvaa (missä näkyy ne vaatteet) missä on joku FF hahmo, esim. Rinoa. Mistä löytyis? Googlesta ei ainakaan.
Geosgaeno
15.6.2003, 1:40:28
Minun mielestäni Quistisessa on tyyliä kun sillä on se Balambin uniformu päällä, se näyttää ihan joltain lakinaiselta.. *uuh*
ja ne silmälasit tekee siitä älykkään näköisen...
*pitää älykkäistä naisista*
Ja onhan se sen 'taisteluasukin' ihan jees...
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/j/u/jussi2306/1055666437329.gif
Ja Squallin kledjutkin on ihan makeet, itse en kyllä laittaisi kahta vyötä ja vieläpä ristiin...
Lulun hameessa on kiva ku siinä on niin paljon niitä vöitä...
Mahtaa olla ongelmia sen pesemisen riisumisen jne kanssa... :eh:
-Turhat liitetiedostot postaushelvettiin!
//Sir Gabriel
VII:ssa monen hahmon suunnittelussa on onnistuttu. Sephirothin, Vincentin ja Aeriksen puvut ovat loistavat. Cidistä huomaa heti, että hän puuhailee koneiden kanssa. Red XIII:lla on hieno päähine ja merkinnät. Siinä nyt muutamille kuvauksia.
Clawlynna
29.6.2003, 5:17:37
Tyylikkäimmät puvut ovat ehdottomasti FF VII:n Turkseilla. Tummansininen on lempivärini ja sitäpaitsi ne puvut vielä sopivat hahmoille oikein hyvin (..haluaa samanlaisen) Myöskin Sephirothin synkät vaatteet on hyvin suunniteltu (eikä mustakaan mikään huono väri ole)
FF IV:n Setzerin pitkä takki ja se..."röyhelöpaita" ovat myös hyvä yhdistelmä. Siitä tulee jotenkin mielikuva tyylikkäästi pukeutuvasta merirosvosta. =)
FF VIII:n Rinoalla on hienon näköinen vaaleansininen asu. Varsinkin ne "rannekkeet" sopivat todella hyvin.
FF IX:n Kujalla on omalla tavallaan tyylikäs puku. Onhan se edestä päin katsottuna kieltämättä aika hölmön näköinen, mutta ne hihat pelastavat. Niin ja Vivin pussihousut ja sininen takki (tai mikälie) pukevat Viviä, vaikka en itse kyllä sellaisia päälleni tunkisi.
aijommi
28.7.2003, 9:22:43
Sephiroth on ehdottomasti tyylikkäin. (Onko joku muuten huomannut, että käytän kovin usein sanaa ehdottomasti .) Tykkään siitä mustasta väristä ja miten hänen hiukset sopivat siihen niin hyvin. Kyl Cloudillaki on aika kovat kuteet.
Medic44
28.7.2003, 10:16:02
Kaikillahan ff:ssä on melkeinpä hienot ja tyylikkäät puvut jos eräitä poikkeuksia tai ff9 oteta lukuun :D . Täytynee siis muodostaa vastaus aivan oman mielipiteen mukaan..
QUINA!
j/k kuka quinan vaatetuksesta muka pitää..
1. Sephy teh iivil, Mustaa valkoisella.
2. err tota.. sanotaan että cloudi
Nes/Snes grafiikoista ei oikein taho saada selvää tarkkaanottaen välillä henkilöiden pukeutumisesta lainkaan joten jätän ne ulkopuolelle.. ff kymppiä en ole taas säännöllisesti pelannut mutta kaikki hahmot suurinpiirtein kyllä nähnyt, sanoisin että..
3. auron
se siitä
7th heaven
28.7.2003, 11:06:47
Parhaat vaatteet on ehdottomasti Squallilla ehdottomasti ehdottomasti!!! Aivan järkyttävän hieno farkkutakki (tahtoo!!)
about vuos sit haaveilin et kasvatan ittellekki sellaset Squallin hiukset mut totesin että ite näyttäisin vaan joltain homolta :D joten jäipä sekin haave toteutumatta Nojoo toisaalt ajatelkaa millast tekstii tulis jos näkisitte jonkun tulevan mustissa NAHKAVAATTEIS, kolmes vyössä, nahkatakis joka ylettyy just-ja-just napaan ja pitkät hiukset. Eli mitä teistä tulis heti alkuun mieleen? ittel vissii joku Ruotsalainen helvetin enkeli ;D
Uber Weapon
28.7.2003, 11:13:38
Alkujaan kirjoittanut 7th heaven
Parhaat vaatteet on ehdottomasti Squallilla ehdottomasti ehdottomasti!!! Aivan järkyttävän hieno farkkutakki (tahtoo!!)
Farkkutakki?
Nojoo toisaalt ajatelkaa millast tekstii tulis jos näkisitte jonkun tulevan mustissa NAHKAVAATTEIS, kolmes vyössä, nahkatakis joka ylettyy just-ja-just napaan ja pitkät hiukset. Eli mitä teistä tulis heti alkuun mieleen? ittel vissii joku Ruotsalainen helvetin enkeli ;D
FFFinin jäsen? Joku joka on pelannut liikaa FFVIII:a? Mutta jos sen takin muuttaisi oikean mittaiseksi niin ei se nyt NIIN kummallisen näköinen olisi. Varmaan aika tyylikäskin.
Rinoalla on hienoimmat,ne enkelin siivet Rinoan selässä ovat upeat. :ooh:
Ne siivet näkyvät paremmin näytelmä kohdissa.
Quinalla on rumat vaatteet,kuka nyt kokkiasua pitäisi taistelussa?
:eh:
Yuffiella on kiva ninja-asu,jossa ei ainakaan tule kuuma.Se on sopivan kevyt asuste hänelle. =D
Rufuksen presidentti asu on ihan kiva myös. ;D
1.Rinoa :D
2.Yuffie ;D
3.Rufus :)
Tyylikkäin asu on mielestäni Rinoalla. Sopivan yksinkertainen ja se sininen"paita"on mielestäni aivan ihana! Tykkään myös Yunan asusta muuten, muutta aarrgghh!!Siinä on se rusetti, josta en pidä yhtään! Aeriksen mekko on myös nätti ja ihanan hempeä! Seiferin takki on kyllä aika tyylikäs ja ei Squallinkaan asu ole niitä kamalimpia mitä on nähty. Sopii sille hyvin, mutta niinkuin tässä on jo sanottu niin Sephirothille se musta väri kuuluu! Lulun mekossa pidän niistä kukista hihojen suissa. Karsein asu on ehottomasti Kujalla joka on niin niin akkamaisen näköinen, mutta se on kai tarkoituskin? Se paita... :eh:
Tidus.90.
11.8.2003, 16:06:35
Hmmm ai hienot vaatteet vai? Jokaisessa ff:ssä on hienoja (paitsi gb ff:eissä ja tactikissa)(tai no okei kaikilla on hienot vaatteet)vaatteita ja ne ovat
ff1=Knight sillä on tyylikäs armori.
ff2=Ehdottomasti Firionilla kaikki sillä on ihan vaan jees.
ff3=Ehkäpä olikos se nyt Warlock se kuu on siisti siin hatus.
ff4=Edge tietenkin ne sen ninja vaatteet on just mageet.
ff5=Bartz kun se on dragooni sen lohikäärme armori on siisti.
ff6=Hmm Lockelapa tietenkin ei perusteluja.
ff7=Vincentillä ja Sephirotilla tiedätte kyllä miksi.
ff8=Zellillä se tatuointi ja hius tyyli ja kaikki on ihan COOL!!!
ff9=Garnetilla(Daggerilla,Sarahilla)kun hänellä on white magen kaapu ja Trance Kujalla on siistit punaiset hiukset ja Beatrix sen vaatteet on upeet ja hiukset ja se miekka sopii hänelle
ff10=Tiduksella Yunalla ne ovat parhaat mitä ff:eissä on tehty :D
Vaikee vaikee.. '
NAISISTA:
Aerisin vaatteet ovat hienot sille sopii punainen ja se antaa hänelle hieman tyttömäisemmän ulkomuodon.
Quistisin molemmat kuteet niin normaali pelissä kuin opettajana. Uniformuiset silmälasipäiset naiset ovat aina heikkokohta. Normaali asu. Paljastaa juuri sopivasti
Celes: Amanon piirtämissä kuvissa sillä on todella hienot vaatteet lähes läpiluuötavat Ja se haarniska on hieno.
Lulu: Siinä vasta on mielenkiintoinen pukeutumistapa. Ei taida painaa yhtään. Miten se pysyy edes päällä?
Miehet:
Sephiroth. Mulle kelpaisi sellainen puku kuin sillä. Tosin laittaisin päälleni kauluspaidan tai jotain sinne alle. Ehkä joku sellainen 1800 luvun lopun miesten huivi mikä lsitetaan kaulan ympärille ja tungetaan paidan alle kuin kravaatti
Auron. Turha sitä on selittää
Sguall. kyllä arvaat
reno. tumma puku on aina hieno
Ze Shoopuf
16.8.2003, 11:00:29
Eniten varmaan tykkään joko Rinoan vaatteista (ihana se neuletakki!!) tai Painen. Ne vaan on jotenkin hienot, ei niin hirveen lapselliset ja ne on käytännöliset. :D Sitten on tietenkin FFX-2:n trainer-asut, hienoin Painella, sopis juhla-asuksi!! Lulun vaatteet olis muuten hienot, jos kaula-aukko ei olis ihan niin avara ja ne vyöt painaa varmaan aivan tuhottomasti!! Mut ilman kaula-aukkoa on ihan tyylikäs... Rikkun toppi kympissä on ihan hieno. Ja Painen Gambler-asu olis ihan hieno, jos taas sitä kaula-aukkoa vois vähän (*kröhöm*) pienentää. Ja on sillä Quistiksellakin ihan hianot... Eli: Paine warrior, Paine trainer, Paine gambler(melkein), Rinoa, Rikku (FFX) ja Quistis. Niillä on hienoimmat vaatteet. Niin ja Yunan irtohihat on tosi hianot!!!
Vähän sekava vastaus, mutta :rispekti:
Cloudwalker
16.8.2003, 18:40:52
Ehkä mä oon vähän outo mut sanon Auron. Aivan paras hahamo kympissä, älymakee tyyli, sen tapa liikkua, puhua , ja sen vaatteet on yhessä niin makeet että. ja sitten sanoisin squall, myisin sieluni jos saisin samanlaiset vaatteet ku sillä on.
Storm Summoner
16.8.2003, 18:46:51
Vincentillä ja Daggerilla. Vincentin vaatteet ovat niin salaperäiset ja se punainen viitta on hieno (kelpais varmaan sullekin? :wink: ). Daggerilla taas on niin hienot ja kirkkaanväriset vaatteet. Keltaista ja valkoinen paita alla.