PDA

View Full Version : Minkä pelin ostan?

Bubba
20.2.2004, 21:01:09
Kertokaapa nyt minkä pelin ostaisin. Ja perustelujen kera mieluiten.

Nitromethane
20.2.2004, 21:16:27
Saisikohan vähän pientä vihiä siitä, minkälaisista peleistä olet kiinnostunut. Jos Final Fantasy pelejä haluat ostaa, niin suosittelen hommaamaan ne kaikki. :D

Mutta kerro edes vähän minkälaisia pelejä olisit valmis ostamaan, jotta täällä joku voisi suositella jotain.

Bubba
20.2.2004, 21:23:31
No tykkään melkein kaikista peleistä...roolipelit, seikkailu/toiminta.
Mutta pelin täytyy olla tarpeeksi vaativa ja pitkä...etten pelaa ihan parissa viikossa läpi

Edit: Final Fantasyjä ei varmaan toina ostaa ku oon pelannu niitä kaikkia...paitsi kuutosta

Jeth
20.2.2004, 21:23:44
Ja sekin olisi hyvä tietää mille alustalle? GC, PS2, XBOX?

Bubba
20.2.2004, 21:26:46
Originally posted by Jeth
Ja sekin olisi hyvä tietää mille alustalle? GC, PS2, XBOX? PS2

aijommi
25.2.2004, 14:02:05
Kokeile Breath of Fire 4:ä PS onelle tai Breath of Fire: Dragon Quarteria Playstation kakkoselle.

Cena
25.2.2004, 16:08:27
Word Life! Vähän paha mennä sanomaan. Millä konsolilla pelailet? Oletko PC-miehiä? Jos olet, millainen laitteisto sinulla on? Millaisista peleistä pidät? Mahdolliset ikärajat..?! No, voisin suositella sinulle muutamia pelejä.

Jos ole autopelien ystävä, suosittelen ehdottomasti Need For Speed: Undergroundia. GTA: Vice City on myös ERINOMAINEN valinta, ellei sinulla sitä syystä tai toisesta vielä ole.

Mikäli olet GameCube-miehiä, suosittelen Final Fantasy: Chrystal Chroniclesia. Kyseinen peli on ensi kuussa kaupoissa. Myöskin The Legend of Zelda: ind Waker on varteenotettava vaihtoehto. Ja emme tietysti unohda loistavaa Viewtiful Joeta.

Xbox-miehelle suosittelisin esimerkiksi NHL 2004 -peliä. Moninpeli on loistava.

Jos suosit PS2:ta, suosittelen ehdottomasti Medal of Honor: Rising Sunia tai Final Fantasy X2:sta.

Call of Duty PC:lle on oiva vaihtoehto.

Siinä muutamia esimerkkejä. Kyllä näistä varmasti löytyy se mieluinen peli. Itse olen nyt alkukeväästä ostellut paljon pelejä, niitä on pelikaupat pullollaan.

:)

Yooha
25.2.2004, 16:35:44
Ostat Twisted Metal 2:n PSOnelle (voit pelata sitä PS2:llasi) ja jos siitä tykkäät, ni kokeilet Vigilante 8:aa, Rogue Tripiä ja Critical Depthiä.

Jos puhtia jää jäljelle etsit käsiisi kaverin ja ostatte Bust-a-move 2 tai minkä tahansa uudemman osan. Sen pelin opettelussa ei menee aikaa viittä sekunttiakaan mutta pelattavaa riittää niin kauan kun on halua nuijia kaveriaan.

Ja FF:ien vanavedessä kokeilet myös Star Ocean 2:sta, Grandia 1-2, Alundra 1-2, Brrath Of Firen kaikki osat. Jotkin edellä mainituista on PS2 pelejä.

Ja jos rahaa jää, ostat vielä Chocobo Racingin, saatpahan jonkin asteiset naurut niin komiikan kuin pelin yleisen kökköyden osalta.

Cele
25.2.2004, 16:52:33
Kysynpähän nyt täällä, että Grandia1:hän on PsOnelle.. Eikös niin? Ainakin näin muistelen.
Mistä mahtaisi siinä tapauksessa Grandia1 saada?

-gunmachine-

Miyuki
25.2.2004, 17:03:40
Devil May Cry 1 tai 2, mulle ainakin tarpeeks pitkä peli ja on tuo muutenkin mukaansa tempaava peli.

Joku Final Fantasy jota et ole pelannut läpi. Minä ainakin tykkään niistä aivan mahdottomasti.

Muita hyviä ja pitkiä en keksi...Breath of Fireth ovat myös hyviä, mutta en ole pelannut niin montaa peliä, (en ainakaanmuista)
semmosia jotka ovat PS2, pitkä ja muutenkin hyvä. Vaikea muistaa...

Zantetsuken
25.2.2004, 18:46:34
Jak II: Renegade on loistava peli, ei kyllä hirveän vaativa, mutta kyllä siihen n.20 tuntia uppoaa, ehkä enemmän jos aiot läpäistä 100%.

Ei nyt oikein muuta tule mieleen, mutta lämpimästi suosittelen tuota Jak II:sta.