PDA

View Full Version : Anne Ricea?

absinthe
5.7.2002, 23:26:45
ANNE RICE

Tässä on vähän jokainen kysellyt lempikirjailijastaan niin kysynpä nyt minäkin :) Eli kuinka moni teistä on lukenut ja mitä teoksia? Itse olen joskus aikanaan lukenut The Vampire Armandin, olin tosin aika pieni ja en tainnut jaksaa sitä ihan loppuun. Nyt sitten lähdin alusta liikkeelle ja kohta on luettuna Interview With the Vampire, todella mukaansatempaava mutta Louis on tylsä päähenkilö :P

Mutta siis kertokaa, jos olette lukeneet, omia mielipiteitänne, haluan todella kuulla, koska Vampire Chronicles tempaisi ainakin minut mutkitta mukaansa. :)

Celeb
5.7.2002, 23:30:34
En ole kirjaston suurkuluttaja. Ei tässä montaa kirjaa ole ehtinyt lukea. Harry Potterit olen lukenut (kaikki). Ihan laatua ne olivat. Mukamas lasten satuja :p. Millos se uusi Potter tuleekaan?
Nyt on menossa Taru Sormusten Herrasta. Kaksi Tornia sai juuri alkunsa. Sen jälkeen jonossa on luultavasti Silmarillion ja sen jälkeen jokin kirja.

Se jokinhan oli Musta Torni, etkö muka muista? ;)
-Kaapp1

Uusin Potter (BBC:n mukaan) pitäisi ilmestyä tämän vuoden loppuun mennessä. Siis ainakin alkuperäiskäsikirjoituksen. Kirjan muotoon saattaminen saattaa ehkä venyä ensi vuoden puolelle - Pene

Arwie
5.7.2002, 23:40:55
Margaret Mitchellin Tuulen viemää on minulla aivan ykkönen. Kaikki romantiikkaa arvostavat tytöt joilla on kärsivällisyyttä lukea paksu kirja pienellä fontilla nyt heti kirjastoon, se on muutenkin aliarvostettu kun yleensä Tuulen viemäästä puhuessa tarkoitetaan nykyään elokuvaa.

Harry Potterit olen lukenut kaikki neljä. (cele, uusi Potter tulee muistaakseni ens kesänä) Vähän kevyempää ja hyvää luettavaa.

Taru sormusten herrasta sain jokin aika sitten päätökseen, loistava kirja sekin.

Dan Simmonsin Kesäyön kauhu- luin joskus, keskinkertaista kauhua vaikken sitä suosikikseni voi sanoa.

Noirre
6.7.2002, 0:32:15
noirre lukee paljon ja mitä tahansa, joka vie ajatukset hetkeksi pois tästä maailmasta. kirjat ovat mielestäni hiukan töksähtelevästi kirjoitettu, liian ylevästi minun makuuni. Aion kyllä lukea koko sarjan ennen kuin alan aivan tosissani arvostelua kirjoittaa.

Ren
19.7.2002, 19:42:41
Jos jotakuta kiinnostaa tietää, niin huuto.netissä pyörii tällä hetkellä varsin kohtuulisesti Riceä englanniksi.