View Full Version : Pelihahmojen nimet?
Aphrael
16.4.2002, 13:00:48
Moi!
Pienehkö kysely vain.. :D
Kuin pelaatte eka kertaa FF-peliä, niin nimeättekö hahmot uudelleen
kuin mahdollisuutta tarjotaan, vai annatteko nimien olla? :huh:
Jos nimeätte uudelleen, niin mistä keksitte nimet? :ohhoh:
Hahmojen nimet ovat Pyhä Asia. Niitä ei pidä sorkkiman. Kerran laitoin vähän 'luovia' nimiä FFVII:ssa, mutta maku meni siitäkin pelistä täysin (jos mahdollista ao. pelin ollessa kyseessä).
snaketus
16.4.2002, 13:36:43
Se vähän riippuu, kerran pelasin ff seiskaan todella hyvän saven ja kaikki kaverit tietysti halus sen ja nimet olivat pelin alkuperäiset, joten milläs todistat ettei oo kopioitu, meinaan että multa pöllittiin salaa se save ja väitettiin omaksi, siitä lähtien olen tupannut laittaa ainakin yhden hahmon nimen esim. snaketus :D
Gabriel
16.4.2002, 13:48:17
Jos laitatte topicin, niin laittakaa se edes omalle alueelleen.
Hahmojen alkuperäiset nimet sopivat sankareitten persooniin parhaiten.
Nimesin vain pelatessani FF7:aa ekaa kertaa. Sen jälkeen en ole jaksanut nimetä niitä uudestaan, enkä myöskään halunnut.
Silloin keksin ne vain niiden kuvien perusteella, että miltä ne näyttävät.
Ilezki
16.4.2002, 14:24:22
Yleensä nimeän jonkun miespuolisen hahmon (lähes aina päähahmo) tietenkin Ilezki:ksi :P ...
The Game
16.4.2002, 14:28:07
Tietysti nimeän itse! Viimeksi antama nimi Cloudille oli The Game! :D
Päähahmo on nimellä Eltsi.(tai päähahmoksi luokitellaan se hahmo jolla pääsee ekaksi pelaamaan) Muihin nimiin en koske. Jos kyseessä on naispuolinen niin se on Eltsina tai sitten odotan vaan seuraavaa miespuolista hahmoa jonka voin nimetä Eltsi:iksi.
Dreamer
16.4.2002, 16:25:43
Muistaakseni eka kerralla kun pelasin FFVIII:tä, niin annoin päähahmolle toisen nimen.
En ole sitten sen jälkeen niihin koskenut.
Ukkosritari
17.4.2002, 0:40:45
Ei missään tapauksessa. Originaalinimet on aina käytössä vain siinä tapauksessa jos hahmolla ei ole valmiiksi nimeä ja en tiedä sitä niin sitten. Mutta tätähän ei koskaan satu FF peleissä lukuun ottamatta ykköstä, kakkosta ja kolmosta.
Seyana
17.4.2002, 11:46:23
Ysissä vaihan yleensä muiden paitsi Daggerin nimen,mutta kasissa en viittiny.Ekalla pelikerralla pidin ysissäkin alkuperäsnimet,mutta nykyään laitan esim.Eikon aina Ayshaksi :D
Kaverini laittaa seiskassa aina samat nimet:Neito,Kundi,Akka,Kapteeni,Sisar,Kaks naama.
Torama
17.4.2002, 15:06:47
Yleensä pysyy samana. Original nimet sopii niille hyvin.
Joskus olen kyllä vaihtanut...mutta sitten sitä peliä ei ole jaksanut pelata loppuun asti.
psaijai
17.4.2002, 15:07:23
En tietenkään vaihda. Kunnioitan squaren kehittämiä nimiä ja ne ovat juuri ne oikeat pelin ja tarinan kannalta.
mikotomew
17.4.2002, 15:22:00
en yleensä vaihtele nimiä, mutta oli ihan pakko kun pelasin ysiä uusiksi...laitoin kaikkien nimet sekasin, mut se ei ollu hyvä idea, sanon nykyäänkin vielä zidanea viviksi ja daggeria freyaksi :eh:
Enpä ole koskaan vaihtanut nimiä. Jos niille on annettu jo nimet niin ne on ja pysyy! =)
Mikoto
17.4.2002, 18:12:49
On pyhäinhäväistys antaa niille muut nimet! Ne on jo nimetty kertaalleen, miksi ne pitäisi vaihtaa? No, olen itse pari kertaa pelatessani ysin alkupuolta nimenny hahmot todella "mielikuvituksellisesti", mutta silloin en ole tallentanut, vain katsonut vidoepätkän tai pelannut kivan kohdan miljoonatta kertaa. Seiskaa ja kasia on tullu pelattua niin vähän, ettei nimiä oo tullu vaihettuu varmaan koskaan. Tai ehkä kasissa Squall, koska siinä on siisti alku jota tykkää kattoa. Jos Squallin edes sai nimetä, en muista.
Garnet
17.4.2002, 18:48:42
Joo...sitten kun Garnetin nimen saa vaihtaa toisen
kerran =)
Croppola
17.4.2002, 19:04:44
Ittellä on tapana pistää päähahmolle oma nimeni. Näin pystyn eläytymään peliin parhaiten. Muille annan yleensä parhaimpien kavereitteni nimiä.
Seyana
17.4.2002, 20:19:20
Ittellä on tapana pistää päähahmolle oma nimeni. Näin pystyn eläytymään peliin parhaiten. Muille annan yleensä parhaimpien kavereitteni nimiä.
Mun veljet tekee niin joka pelissä,ja sit "oho,mä tapoin Samin!""Hei kato,Ville johtaa nyt!" "Sä hakkaat ny Attea!Haahahahahahahaaa!"
Croppola
17.4.2002, 20:25:03
Originally posted by Nazna @ 17.4.2002 21:19
Mun veljet tekee niin joka pelissä,ja sit "oho,mä tapoin Samin!""Hei kato,Ville johtaa nyt!" "Sä hakkaat ny Attea!Haahahahahahahaaa!"
Hehe. Ittellä ei tosin meininki ole tollanen. Believe me.
Ensimmäisellä pelikerralla annan nimien olla vakiot, jotta pelikokemus tuntuu juuri sellaiselta kuin sen kuuluukin ja muutenkin perusnimet sopivat hyvin hahmoille. Toisella kerralla muutan joitakin jotta tulisi vähän vaihtelua. Yleensä käy kyllä niin, että en keksi mitään hyviä ja annan tavallisten nimien olla. :D
FF10:ssä nimet voidaan tietääkseni nimetä, mutta puheissa kuuluu kuitenkin alkuperäinen nimi sillä tuskin siinä mitään puhegeneraattoriakaan on, itse en kuitenkaan vaihda nimiä koskaan koska alkuperäiset rokkaa.
Olen aina pitänyt alkuperäiset nimet. Ne ovat osa hahmoa ja jos ne menee muuttamaan niin juoni kärsii. Voihan nimillä joskus pilailla, mutta alkuperäiset ovat pelatessa parhaat.
En yleensä vaihda nimiä miksikään.. kerran tosin laitoin Squallille nimen Jorma.. mistäköhän sekin tuli..
Niin, ja Ifritille kerran Belsebub ja Shivalle Peba.. :huh: :huh:
joo.. älkää kysykö mitään... =)
aina FFVI:sta lähtien tietyt nimet ovat kulkeneet legendan lailla eteenpäin
koskaan en ole jättänyt tilaisuutta käyttämättä... :P
Olen nimennyt jokaisessa FF:ssä päähenkilön SoRsAksi :D
Tosin kutosessa päähenkilön määrittäminen osoittautui sattuneesta syystä vaikeaksi, joten sorsan rooliin pääsi Locke. Seiskassa nimesin kaikki hahmot kavereideni mukaan enkä sen takia tahtonut koskaan oppia erottamaan Aerista Tifasta :P
Ysissä nimesin Zidanen perinteiseen tyyliin SoRsAksi ja Daggerille annoin myös tosielämän vastineen.. ja kuinka ollakaan, tarinaan eläytyminen oli helppoa, vaikkei sorsilla häntää olekaan :D
Ainiin ja kasissa annoin GFille opettajieni lempinimiä :D
Niera Kuuranpoika
19.4.2002, 23:36:23
Pidän aina hahmoilla oikeat nimet, tosin FFVII:ssä nimeän Red XIII:n Nanakiksi. Ja FFVI:ssa muutin Terran Tinaksi ja Sabinin Mashiksi, koska nämä olivat näiden kahden hahmon alkuperäiset nimet japanilaisessa versiossa.
Narbeleth
20.4.2002, 1:55:44
Ehei niihin saa koskea. Ainakaan ensimmäisellä pelikerralla. Tosin ei niitä tule kyllä muillakaan pelikerroilla vaihdeltua. Alkuperäiset nimet sopii hahmoille parhaiten.
Locke Cole
20.4.2002, 9:13:47
Käytän ihan alkuperäisiä nimiä. Paitsi Final Fantasy kasissa kyllästyin Squalliin ja nimesin hänet Yrjänäksi. :D
Olipa kerran joulu aikoja sitten.
Sain lahjaksi ff7:n, ja sepäs oli ensimmäinen rpg:ni.
Sisko oli tuohon aikaan hurja Michael Jackson-fani, ja sattuneesta syystä Cloud sai nimekseen Jacko. :D
Alkoi hiukan tympiä jokusen tunnin kuluttua ja piti aloittaa alusta. Ja mitä tästä opinkaan? En ikinä enää vaihda henkilöiden nimiä.
Helmholtz
20.4.2002, 11:13:11
En nimeä ikinä uudestaan. Juonessa pysyy paremmin mukana, jos pitää hahmojen alkuperäiset nimet.
Sepphiro
20.4.2002, 12:13:38
En aiona.. Nyt kyllä aloitin FF7:n uudestaan ja jotekin kummasti nimet on kuin persuksista vedetty... =)
Esim: Aeris: Ammu, Tifa: Turve, ym ym ym.... :D
David A. Mage
20.4.2002, 12:30:37
Minä yleensä säilytän alkuperäiset nimet hahmoilla, mutta toisen kerran kun FFVII:tä läpi menin, niin Cait Sithin nimi muuttui jostain mystisestä syystä muotoon Cat Shit.. Mistäköhän moinenkin johtuu..? Taitaa syy olla siinä, että kyseinen hahmo on joka taholta kotoisin sieltä, minne ei aurinko paista, kuten sanonta kuuluu... =)
Kainer
20.4.2002, 12:46:30
Noh... ysissä kokeilin kerran laittaa vähän eri nimet...
Zidane: Ozzy.
Garnet: Gina.
Vivi: Phoenix.
Steiner: Kain.
Quina: Mikki.
Eiko: Cenedra.
Amarant: MtG.
Ja Freyalle en keksiny muuta, joten sai pitää omansa.
Olihan se vähän outoa pelata, mutta välillä sai kunnon naurut...
Paremmathan ne tavalliset on.
Khazar
20.4.2002, 20:12:27
Itse pidän ainakin nimet samana.
Ragnarok
20.4.2002, 20:21:52
Olen pitänyt hahmojen nimet samoina FF:issä, mutta FF8:n GF:t onkin eri asia. Muutin mm. Diabloksen Azarieliksi, Cerberus=penikka etc.
Edited by Ragnarok on 20.4.2002 21:22
Albert
20.4.2002, 21:04:27
Ilman muuta, mun mielestä pelihahmojen alkuperäiset nimet ei laisinkaan ole aina hyviä! Esimerkiksi FF ysiin nimet laitoin näin:
Zidane: Shine
Dagger: Tale
Vivi: Vivian
Steiner: Belder
Freya: Fela
Quina: Whale (heh)
Ja seiskaan:
Cloud: Cerafe
Aeris: Aera
Tifa: Dara
Barret: Moranan
Red: Rawen
Eli ihan päästä vedettyjä :shy:
Edited by Albert on 20.4.2002 22:07
Kreifi
22.4.2002, 19:16:03
Mulla toi homma vaihtelee, mutta nykyään on tapana vaihtaa sen päähenkilön nimi enemmän sellaiseksi omaksi. Tarkoitushan on kuitenkin eläytyä peliin ja se on hauskempaa, kun nimi tuntuu jotenkin omalta.
Mikoto
23.4.2002, 17:38:31
Originally posted by Locke Cole @ 20.4.2002 10:13
Käytän ihan alkuperäisiä nimiä. Paitsi Final Fantasy kasissa kyllästyin Squalliin ja nimesin hänet Yrjänäksi. :D
Mites se on mahdollista, kun ei ole ä:tä eikä ö:tä? Jospa et keksisi päästäsi moisia valheita...
Niera Kuuranpoika
23.4.2002, 18:43:06
Kyllä FFVIII:ssa saa ä:n ja ö:n.
The death Magic
24.4.2002, 8:56:18
FF 1-3:ssa nimeän ne aina omilla nimillä. FF4:ssä en koske niihin koska ne pitäisi nimetä hemingwayn vai namingwayn mikä se oli niin kautta. No ei siinä mitään pitää joskus kokeilla...
FF6:n nimet jätin rauhaan koska Terra/Tina oli pääosassa. Enkä kadu sitä jälkikäteen hyvät nimet ne on.
FF5:ssa on oma nimeni FF7-9 olen nimennyt pääsankarin itsekseni ja pääsankarittaren aina tietyllä nimellä. Ja se nimi ei teille kuulu :P mutta pitää joskus pelata alkuperäisillä...
En yleensä koska en keksi järkeviä nimiä.
Enpä pahemmin..ainoastaan kerran kun nimesin kutosessa Sabinin Samiksi....sillä oli miusta liian naismainen nimi [ei millään pahalla nimen keksijää kohtaan] XD
Yleensä nimet pysyvät ennallaan. Mutta pari poikkeusta on.
Cait Sith sai kerran nimekseen Cait Shit, olipas hauskaa :eh:
Red XIII on saanut parikin kertaa uuden nimen.
Kerran se taisi olla pelkkä Red, ja kerran Piski. FF8:ssa Ifrit sai yhden kerran
aivan uuden nimen, Tulinassu :D
Niin ja Rinoan koira. Nimeksi tuli Wallu, viitaten edesmenneeseen koiraani.
Migelus
25.4.2002, 17:23:50
mä kyllä muutin kaikki nimet FF VII:ssa mut sit kasissa annoin olla..
Cloud => Loudd
Tifa => Tiffa
Barret => Bubble
Yuffie => Yama
Red XIII => Murjukka
CathSith => Game shit
Vincent pysyi
Cid => Cyanid
Mikoto
25.4.2002, 18:11:39
Originally posted by Niera *Dragoon* @ 23.4.2002 19:43
Kyllä FFVIII:ssa saa ä:n ja ö:n.
Saa vai? Mutta eikös englannin kielestä puutu kyseiset kirjaimet kokonaan?
ensimmäisellä pelikerralla pidän samana, toisellakin. kolmannella harkitsen asiaa.
En yleensä anna. Zidane oli tosin Cloud koska se kuulosti paremmalta mutta muut oli originaaleja.
Yleensä teen niin, että nimeän päähenkilön itseni mukaan Agozeriksi ja muut jätän normaaliksi (FF:hän on pyhä asia) :D
Joo. mun uusimman ff7 saven tyyppien nimet: Cloud-PieruBert(tuli luettua bert-kirjoja :P)Barret - Blank
muille en nimiä muuttanutkaan.
Edited by Snorre on 01.5.2002 18:31
Predator
4.5.2002, 11:46:04
En kyllä vaihtaisi nimiä. :)
Originally posted by Mikoto @ 25.4.2002 19:11
Saa vai? Mutta eikös englannin kielestä puutu kyseiset kirjaimet kokonaan?
Juu puuttuu, mutta kun pääset kirjoittamaan niitä nimiä niin öö ja ää löytyykin sieltä erikoismerkkien kohdasta. Ei aakkosista.
eZRoller
5.5.2002, 18:14:17
ihan ekalla kerralla ku pelasin muutin hahmojen nimet (FF7)..
aeriksen nimi tais olla kukka :lovetus: , tifan..krhm..silloisen tyttöystävän nimi...barret oli kostajahhttp://www.dogsonacid.com/oldubb/icons/icon852.gif.
muita en sitte muistakkaan..
oli kyllä eka ja vika kerta ku muutin nimet..on se aidompaa pelata jo annetuilla nimillä, oli ne sitten huonoja tai ei..
CloudStrife
5.5.2002, 18:29:35
Päähahmolle lyön joskus oman nimeni...
Joskus alan kehittäväksi ja annan ärsyttäville dudeille tyhmät nimet...
Säkä Jake
15.5.2002, 15:14:10
EN vaihda nimiä koska on paljon hienompi pelata hahmojen oikeilla nimillä :D
Moguta
15.5.2002, 15:50:41
Ekalla kerralla en vaihda nimiä (ellei sitten pelin loppuvaiheessa)
Kasissa kerran vaihdoin kavereiden ja muiden nimisiksi kaikki hahmot... Tuntu vaan kummalliselta välillä...
Ja onkos se nyt nelonen, jossa porukassani olivat: Reima, Reiska, Rosa, Ropom, Ralom ja Rolli (ainakin... muita en muista nyt) kun päätin laittaa kaikille R:llä alkavat nimet... tyylikästä...
"Reiska, it's me Reima!"
ja myös Rosan "Oh Reima..." on jäänyt mieleen... jne...
Edit//: niin ja Rydia ja Riksa
Edited by Moguta on 15.5.2002 16:51
Tiituli
15.5.2002, 16:02:58
Hahmo nimet pysyvät tietysti paikallaan (ne ovat pelin tärkein asia) Pelissä ei ole tunnetta jos vaikka Cloudin paikalla on Esko! Eli nimet pysyvät minulla paikallaan eivätkä muutu!
Croppola
15.5.2002, 16:37:09
Originally posted by Moguta @ 15.5.2002 16:50
Kasissa kerran vaihdoin kavereiden ja muiden nimisiksi kaikki hahmot... Tuntu vaan kummalliselta välillä...
Voiko FFVIII:ssä muka vaihtaa Selphien, Irvinen, Zellin ja Quistiksen nimen? Vai tarkoititko GF:iä?
AlkoTanko
15.5.2002, 18:50:33
Ei helvetissä. Sen lisäksi, että se on tylsää, se on myös häiriötekijäksi pelille ja tunnelma menee aivan ketuilleen.
Vain tyhmät vaihtavat päähenkilöille (tai mille muullekkaan) omia nimiä. :prkl:
en ole koskaan vaihtanu pelihahmojen nimiä ja tuskin tulen ees vaihtamaan..mun frendi sen sijaan niitä on vaihellu ja niille ei voi kun nauraa..!!! ;D
En nimeä uudelleen. Ehkä sitten joskus saatan kokeilla jotain, tyyliin FFVIII:ssa, kun tämä tohtori-täti kysyy Squallin nimeä, niin laittaa jotain tyyliin, Quistis, Jesus, Jehova, tai jotain yhtä tyhmää ja tohtori sanoo vain, että hyvä. :)
Reaver
16.5.2002, 11:02:49
Minä nimeän päähahmon aina Miika-nimiseksi, jos se on mies/poika. Miika on jotenkin vain niin hilpeä nimi. ;)
Catch a fish
16.5.2002, 14:04:35
En vaihda nimiä, koska Squaren antamat nimet on
noin 10x paremmat, ja ne sopii hahmoille paremmin,
kuin itsekeksityt. :)
Mitenköhän ne keksii niille hahmoilleen niin osuvat nimet,
vai johtuukohan se vaan siitä että niihin nimiin tottuu..
:huh:
Totta kai nimeän uudelleen se tua siihen peliin enemmän sisältöä kun omat nimet ovat siinä. :)
En muuta nimiä ikinä. Ajattele ny jos joku vaihtais sun nimen vaikka kituvaksjormaks
seifer
29.5.2002, 18:37:52
En tietenkään nimeä uudestaan nimiä!!! en ole koskaan nimennyt eri nimiä..paitsi ff9:sissä...pistin stainerin nimeksi Rusty ja se oli kyllä hauskaa kun zidane sanoo steineria rustyksy ja steiner sanoo et sen nimi ei oo rusty vaan se on rusty! ;D kannattaa kokeilla joskus! :D
ainiin, kerran nimesin garnetin garnetiksi, siis silloin siellä dalin luona.
Roleplayer
31.5.2002, 17:53:03
En rupee vaihtelemaan nimiä...olen nähnyt joillain nimenä jotain "jormaa" sun muuta =/ ..mutta itse en halua vaihdella kun ne nimet on keksitty kunnioitetaan sitä.. :D
Tristam
31.5.2002, 22:40:08
en tietenkään vaihda... Squaren päättämät nimet ovat loistavia... Paitsi ff10 Kimahri, sitä sanon aina kiimahirveksi...
Originally posted by seifer @ 29.5.2002 19:37
En tietenkään nimeä uudestaan nimiä!!! en ole koskaan nimennyt eri nimiä..paitsi ff9:sissä...pistin stainerin nimeksi Rusty ja se oli kyllä hauskaa kun zidane sanoo steineria rustyksy ja steiner sanoo et sen nimi ei oo rusty vaan se on rusty! ;D kannattaa kokeilla joskus! :D
ainiin, kerran nimesin garnetin garnetiksi, siis silloin siellä dalin luona.
Vähän samaan tapaan nimesin kerran Vivin Puckiksi. (kai se oli sen rottapojan nimi) Mutta tämäkin on vain niitä, kun alkua on kiva pelata aina uudestaan ja uudestaan. Ikinä en tallenna peliä oudoilla nimillä. Onhan niillä jo nimet, mitä niitä turhaan muokkaamaan.
FantasyManIX
1.6.2002, 13:53:47
no minä en yleensä vaihtele nimiä, mutta FF7 en ole koskaan pelannut oikeilla nimillä läpite.Aina niillä on olleet jotkut muut nimet.Ekalla kertalla kun FF7 pelasin läpi niin nimet tulivat suoraan StarWars Episode 1. :D
En ikinä muuta nimiä.
Minä en jaksa pelata sitä peliä loppuun jos niillä on eri nimet.
Mä en ikinä vaihda nimiä ff hahmoille koska se pilaa mun mielestä pelin tunnelman.Mun kaveri vaihtaa "aina" ne nimet.
yksisiipi
3.6.2002, 13:31:26
Ekalla kerralla nimesin ff7:n hahmot jotakuinkin seuraavanlaisesti...
Cloud - Dani
Tifa - Sarah
Barret - Gian
Aeris - Danielle
Cid - Nicholas
Red XIII - Cerberos
Cait Sith - Robin
eikä varmaan ole vaikea arvata minkä yhtyeen jäseniä noista suurin osa on... :D
FF8:ssa hahmo oli aluksi Wulfgar ja toisella kerralla wanhaa kunnioittaen Cecil.
Nyt molempien pelien kolmannella kerralla käytän oikeita nimiä.
Ja sitten muissa kuin Finaleissa käytän usein nimeä Bliss (tilt-klubin nick).
Pelaan aina pelin läpi ennen kuin alan nimeämään. Nimeän monestikin, mutta se hämmentää usein... :huh:
Kerran ysissä annoin kaikille nimeksi Garnet... SE oli sekottavaa. Toisen kerran annoin niille kaikille nimeksi jotain ihan tyhmää... Esimerkiks Eikolle annoin nimeksi Wazzup. Se oli huvittavaa vähän aikaa. Zidane(Jonka nimi oli Bastard): 'What's up,Wazzup'? Heh heh... mun kieroutunutta huumorintajuani. Kerran nimesin Zidanen Stuartiksi,(Se nimi oikeasti sopii sille) Daggerin Arweniksi, Amarantin Aragorniksi (Sormusten herra, arvasitte varmaan) ja Steinerin Wesleyksi. (Ilman syytä. Se vaan sopi ihan hyvin.)
Kasissa annoin Cerberokselle nimeksi Fluffy(Vain Harry Potteria lukeneet voivat ymmärtää vitsin) ja Grieverille Pikatchu.... 'The most powerful GF... Pikatchu!' Heh heh... Squallin nimesin 'Idiot' mikä oli sekin ihan hauskaa alussa mutta ei enää niiden vakavampien kohtauksien alkaessa...
Seiskassa...
Cloud- Squall
Tifa- Quistis
Aeris- Rinoa
Yuffie- Selphie
Cait Sith- Zell(ei miksaa ollenkaan... Se tosissaan häiritsi)
Red XIII- Angelo
Vincent- Irvine
Barret- Seifer
Lopetin puolessa välissä kakkos-CD:tä kun olin jo aivan... :huh:
Leviathan
25.6.2002, 21:31:20
Ysissä olen vaihtanut Vivin eri nimiseksi. Vieläkin kaduttaa:eh:
Ja seiskaa kun pelasin ekan kerran pistin Aerikselle erään kaverini nimen, aikamoinen on kyl yhden näköisyys:ooh:
Jos on oikein ärsyttävä nimi niin vaihdan sen.
En pitänyt esim.Butz:ista(FFV) Nimet keksin yleensä,jostain joka on lähellä,kuten kurkkupastillirasiasta=/
Joskus laitan nimeksi jonkun muun pelihahmon jostain muusta pelistä,mutta vain harvoin edes kosken niihin.:D
P.S olen aina ollut näin outo
Ensimmäisellä läpipeluukerralla en mene hahmojen nimiä muuttelemaan, mutta kun tartun peliin toisen kerran, henkilöt saavat yleensä totella mitä ihmeellisimpiä nimiä. Mainittakoon vaikka Päkki (=Tidus), Rimpula (=Rinoa) ja Koukero (=Cloud)! :D
Tommistus
1.7.2002, 14:46:47
Yleensä en muuta nimiä muuta joskus muutan nimet joko ystäväpiirini mukaan tai ihan jostain maailman rajamilta.
Esim: Valefor=Valtsu Bahamut=Kokomut Locke=Tommi! Amarant=Tommi! Ixion=Frigg Ifrit= Dewi Angelo=Shit (Ajatelkaa "Shit Rush" tai "Shit Cannon")
Kepakko
1.7.2002, 15:05:45
Yleensä laitan ainakin sankarihahmolle oman nimen.
FF7:ssa oli mun legendaarisimmat nimet, tässäpä ne:
Cloud - Pekka <-that´s me
Tifa - sexy pimu =)
Aeris - Aeris <-jostain syystä en aeriksen nimeä vaihtanut
Barret - Hossi <-kaikkihan tietää bonanzan... :D
Cid - Einari <-perinteinen suomalainen nimi
Red XIV(olikohan se xiv) - hmm en muista, oiskohan ollut hauva...
Cait Sith - Cat Shit
Wincent - Orkku olli :eh:
joo, siis nämä nimet ovat joskus yläaste aikoina keksitty.(kuten voi ehkä päätellä) Kasissa laittoin vain squallin nimeksi Pekka edelleen ja ysissä Zidanen myös. Kuutosessa en sitten vaihtanut mitään nimeä.
Hämäräh
19.4.2004, 19:11:32
Kun pelasin eka kertaa FF7:skaa joskus ala-asteella.....nimet oli seuraavat:
Cloud= Max
Barret= Bill
Tifa= Tina
Red= Cool ;D
Caith= Kittyman :D
Cid ja Yuffie saivat jäädä ennalleen ja Vincenttiä en silloin hankkinut.
Ja kun kaverini pelasi FF9:siä, nimet oli seuraavat:
Zidane= Jani [kaverini serkku]
Garnet= Teija [kaverini =) ]
Steiner= Nakki :D
Vivi= Ville
Freya= Hanna [minä :D ]
Pitemmälle emme kerenneetkään pelata, kun sanoin kaverilleni että Zidanella ja Garnetilla on sitten jotain säpinää pelin aikana. Häntä oksetti ajatus suhde serkkunsa kanssa [ =) ] joten hän aloitti alusta. ^^
Niin, ja oli minulla yhdessä FF9-pelissä Zidanen nimi Bazooka ^___^
sitä peliä en kyllä ikuna pelannu loppuun. Onneksi. Pitäisi joskus pelata paremmalla nimellä ^-^
En ole ikinä puuttunut pelihahmojen nimiin, enkä tule tulevaisuudessakaan puuttumaan. En näe siinä mitään hauskuutta tai ideaa, ihan tyhmää se on.
Joku saa minua joskus nykiä turpiin, jos joskus erehdyksissäni vaihdan hahmojen nimiä.
Apocalypse87
20.4.2004, 22:07:24
jätän hahmoille aina niiden alkuperäiset koska itselläni ei ole minkäänlaista innostusta keksiä niille jotain uutta nimeä.. alkuperäiset on loistavia joten niihin en kajoa
muthei.. elämä jatkuu
Gebric
22.4.2004, 18:56:12
Ei prkl niihin ei saa kajota!! Kerran olen vaihtanut FF VIII:ssa Squallin nimen (en nyt muista mikä hirvitys mahtoi olla) ja se jäi viimeiseksi. Toisaalta satun omaamaan niin huonon mielikuvituksen ettei niitä nimiä katsele kukaan..
Ennen aina tein silleen että laitoin aina pääsankaritarelle aina oman nimeni.
Nykyään laitan aina jokaiselle henkilölle aina oman nimen. Alkoi pikku hiljaa tylsyttää toi nimen vaihto, niin ajattelin että tästä lähtien haluan pitää henkilöillä aidot nimet.
Gauntness
24.4.2004, 8:59:16
Minä en vaihda ensimmäisellä pelikerralla hahmoille nimiä, mutta sitten kun pelaan ihan vaan huvikseni.
Niinkuin viimeksi pelasin FF kasia ja laitoin Squallin nimeksi Aladdin :D . Se oli huvittavaa.
Jos minä tosissani jonkun pelin aloitan, en vaihda nimiä. Yleensä jos vaihdan nimen, saan idean jostain ohjelmasta (lasten ohjelmista) tai toisesta pelistä.
Artemicion
25.4.2004, 14:38:44
Ei tietenkään niitä pidä muuttelemaan... No oikeasti, mitä olisi Final Fantasy 7 kun päähahmon nimi on Joonas?! :eh: Tai Squallin nimi Pekka...
Tosin en pidä yhtään kun joutuu ekassa Final Fantasyssa ja Crystal Chroniclesissa nimeämään hahmot itse... Yleensä nimiksi laitan esim. Cloud, Dagger, Vivi...
Heh... kerran laitoin FF7:ssa Red XIII:n nimeksi Nanaki. Kuulosti oudolta kun menee kyläilemään Cidin luokse ja Red esittelee itsensä "I am Nanaki, originally known as Nanaki". (Muistaakseni se noin meni).
Kaikkea sitä on tullu annettua
Cloud= Scott
Barret= Big Man
Aeris=Joku Anna tai muu vastaava, piru kun ei muista :prkl:
Tifa= Lita
Red XIII= The Beast
Cait Sith= Cait Shit
Cid= Tais olla ihan Cid, jos oikein muistan :huh:
Yuffie= Tätä en muista :cry:
Vincent= En ees saanu sillon
Ja Cloud on ollu myös joskus Strife ja Red XIII ollu Nanoki :P ja Nanaki
FF ysissä vaihoin vaan yhen nimen Garnettihan halus vaihtaa nimensä Daggeriks, noh ei onnistunut :D
Thunderheart
6.5.2004, 18:36:47
Yleensä annan alkuperäisten nimien vain olla, koska Square on ne keksinyt, eikä pelaamisesta tule oikein mitään, kun joku sanoo vaikka tähän tyyliin: Pällipää, I love you, tms...... Mutta jos sille päälle satun, laitan pelihahmolle joko oman nimeni, jonkin kirjoittamani kirjan hahmon nimen tai jotain muuta vastaavaa....mitä nyt mieleen juolahtaa....FF Kutosen nimet muutan siten, että kun ne Defaultin mukaan on kirjoitettu ISOLLA (esim. LOCKE), muutan ne aina pieniksi, koska näyttää rumalta, jos puhetekstin keskellä on jotain ISOJA kirjaimia...
Kaverini tosin pistää aina päähenkilön nimeksi Master, ja hän nimesi Angelon Rölliksi....Toinen kaverini kutsuu Angeloa Cookieksi.
Paajehu
6.5.2004, 19:01:45
Hmm... kun sain ff7 laiton kaikkien ukkeleitten nimiks jotkut ihan orvot... Sit oon joskus laittanu pääukkelin nimeks oman nimeni... Mut ne alkuperäset on parhaita(jos ei lasketa ff10 aeoneita). Sekin on tyhmää kun kumpis saa nimetä tiduksen(laitoin Kidus :eh: ) Nii siin pelis ei sit kertaakaa mainita tiduksen nimee vaa ain se on tyyliin "Star player of the Zanarkand Abes"
"Man from Zanarkand" Se on koomista kun yuna ja kidus pussailee ja yuna ei ees tiiä kiduksen nimee
mogvisti
6.5.2004, 19:32:57
Mielestäni hahmojen nimien muuttaminen on TABU! Ei niihin saa koskea. Mielstäni pelistä menee tunnelma jos nimiä vaihtaa. Itse en vaihda hahmojen enkä Summonien nimiä vaikka pelaisin peliä läpi kymmenettä kertaa.
Nimiä ei saa vaihtaa!!
Heh. No olen silloin tällöin vaihtanut hahmojen nimet...
joskus aikasemmassa FF7:n talletuksessa annoin hahmoille nimet seuraavanlaisesti:
Cloud - Erno (eräs entinen ihastukseni)
Tifa - Oma nimi (:D)
Aeris - Henna (kaveri)
Yuffie - Nea (paras kaverini, joka on kieltämättä Yuffien näköinen..ja myös Selphien :D)
Nanaki - Kristian (tiesin yhen Kristianin ja se tuli mieleen ton kohdalla kun sillä pojalla oli punanen tukka :D)
Barret - Janne (yks mun yläasteen aikanen luokkakaveri :D)
Cid - Lauri (yläasteen aikanen rinnakkaisluokkalainen)
Vincent - Tätä en muista..
Ihme kyllä jaksoin mennä tuonkin talletuksen läpi noilla nimillä! Se ei oikeastaan hirveästi haitannut, tosin pelin tunnelma kärsi hieman. Se oli eka ja vika kerta seiskassa kun vaihdoin nimet! Joskus olen antanut Red XIII:lle hänen alkuperäisnimensä (Nanaki) tai Red.
FF6:n tän hetkisessä talletuksessani oon vaihtanut seuraavien hahmojen nimet (jotkut ovat alkuperäisnimiä japanilaisversiosta)
Terra - Tina (japanilaisversion nimi)
Sabin - pysyi joko Sabinina tai vaihdoin --> Mash <-- (japanilaisversion nimi)
Shadow - Clyde
Locke - Annoin hänelle oman sukunimensä "puhuttelunimeksi" --> Cole :D Eli Cole Cole :eh:
Muita en ole kutosessa vaihtanutkaan, enkä myös aio. Kunnioitan sen verran Square-Enixin antamia nimiä!!
Ysissä en ole vaihtanut nimiä. Paitsi kun sain Namingway-kortin niin vaihdoin vitsillä nimet hetkeks ihan sekopäisiksi ja sitten takas omat nimet! Namingway-kortilla voi "tunnetusti" vaihtaa ysin pelattavien hahmojen nimiä niin monta kertaa kuin haluaa :D
Kasissa annoin kerran Squallille nimeks Panu joka oli myös yksiä entisiä ihastuksiani :eh: ja Rinoalle oman nimeni. Angelon nimeä en muistaakseni vaihtanut..tai jos vaihdoin en muista miksikä..
Mutta muuten olen pitänyt nimet alkuperäisinä! Olen pelannut Finaleita paljon ja useimmin olen pitänyt hahmojen omat nimet kuin vaihtanut. On minulla enemmän sellaisia talletuksia jossa on omat nimet :D
Nykyään annan FF-hahmojen nimien pysyä alkuperäisinä, mutta ensimmäistä kertaa FFVII:tä pelatessani annoin hahmoille seuraavanlaiset nimet:
Cloud - Spuke
Tifa - Muija
Aeris - Stripper
Red XIII - Hyeena
Yuffie - Kinuski
Barret - Ilmari
Cid Highwind - Capt. Molo
Säälittävää...
(Caith Sithiä en muuttanut Vincenttiä en saanut)
Candice
8.5.2004, 21:54:32
Ehdottomasti aina muutettava kaikki, mikä on mahdollista muuttaa. Tuntuu enemmän omalta jutulta kun hahmoilla on yksilölliset nimet. Ne ovat silloin omia hahmoja, jotain mitä muilla ei ole. Päähahmoilla on aina joku perussuomalainen nimi tai oli kasissa ja kympissä, sitten alkoi leikki
Squall - Jorma/Kenneth (veli nimesi)
Rinoa - Helga
Angelo - Hidalgo
Kasin pelaaminen tuntui hyvältä noilla nimillä. Hidalgoon olin varsin tyytyväinen. Hidalgo rush nimittäin kuulostaa vähintään hyvältä. En pysty tässä pelissä edes pelaamaan alkuperäisillä nimillä, en vain pysty.
Tidus - Tarmo/Spede (kaveri nimesi)
kymppi on ihan tyhmä kun muita hahmoja ei saa nimetä (aeoneita ei nyt lasketa), mutta se olisi voinut olla vähän vaikeampaa ääninäyttelijöiden kannalta.
Zidane - Sk8er boi
Dagger - Bitch88
Vivi - Felix
Eiko - BumBum
Freya - JAFFA
Quina - p33l0
niitä kahta en muista... En olisi kestänyt pelata tätä levyäkään, jollei nimeämismahdollisuutta olisi ollut. Ihan tosi, tuo on kamala peli ja ainoa huvitus on nimileikki.
Cloud - Kurppa
Aeris - Kukkahoro
Tifa - Horopaa
Barret - Kullerv0
Yuffie - Rauskif4g
Muut unohtuivat taas johonkin mieleni perukoille. Pitänee pelata, jotta muistaa paremmin. Kuitenkin minulla meni ysin ja seiskan alussa hermot ja olin vähän väsy, huomaako sitä?
Hmm, viestini on varmaankin poistettu, koska tänne vastasin kertaalleen?
Juu, antaa olla.
Siispä, hahmojen nimet ovat todellakin pyhä asia. Niitä ei saa mennä sorkkimaan ensimmäisellä, eikä välttämättä toisellakaan pelikerralla.
Pelistä menee into kokonaan, jos Cloudin nimi onkin Pete.. Mikä järki?
Kaikki varmaan saivat selville kantani.^^
Tidus – Tida
Tidus on omasta mielestäni erittäin typerä nimi ja en toisella pelikerralla jaksanut sietää enää tuota nimeä, joten hän sai japanilaisnimensä Tidan.
Squall – Jonne
Rinoa – Nina
Angelo – Squall
Griever – Rinoa
Toisella pelikerralla vaihdoin Squallin ja Rinoan nimet Leyan ja hänen silloisen ihastuksensa nimiksi (nyt kyllä hän nirhaa minut). Squall ja Rinoa päinvastoin pääsivät silloin Angeloksi ja Grieveriksi, sillä joissan pelin vaiheissa ne huvittaisivat aika paljonkin (noh, ajatelkaapa nyt: ”Squall Strike!”, ”Rinoa! Make them suffer!!” ). Mutta sitten pelatessa eivät nimenvaihdokset tuntuneetkaan niin kivoilta, joten vahingossa seivasin sen saven päälle.
FFIX olisi tarkoituksena mennä toisen kerran läpi näillä nimillä:
Zidane – Kimi (näyttää jonkin verran Zidanelta)
Garnet/Dagger – Nina (Leya)
Vivi – Sakke (pienuus, heh)
Steiner – Olli (iso jätti kuten Steiner)
Freya – Juliana (minä itse, paitsi tilan loppumisen takia yksi "n" lähtee nimestäni, nyyh)
Eiko – Taru (Pay Gried)
Amarant – Jyrki (tukassa ja olemuksessa jotain samaa)
Quina – Tas (Dragonlancen hilpeä kentti)
Huomasin, kun olemme pelanneet Leyan luona ysiä, että meidän luokkalaisemme ja me itse sovimme hyvin FFIX:n pelihahmoiksi. Omasta mielestäni tykkäsin tosi paljon, joten näin tulen varmasti tekemään. Tosin muutamia vaihdoksia alkuperäisistä huomaa, sillä olen muokannut nimiä omien mieltymysteni suhteen. Kaikki ovat saanet paikkansa, joko ulkonäon tai luonteen suhteen.
Mutta ensimmäisellä pelikerralla nimet ovat minulle pyhiä enkä lähde niitä silloin vaihtelemaan. Sitä lähtee omasta mielestäni jotain pois hahmon olemuksesta, kun nimeä ryhtyy vaihtamaan. FFVI:ssä sekä FFVII:ssä en ole edes ajatellut nimien vaihtoa (paitsi Aeris - Aerith).
Minä en ikinä menisi vaihtamaan hahmojen nimiä pelin loppupuolella kun saisin mahdollisuuden koska minusta peli muuttuisi ja kun olisi tottunut jo nimeen ja sen vaihtais niin aina sanois vahingossa sen nimen mikä sillä oli alkujaan. Minä en yleensä vaihda edes alussa sitä nimeä vaan annan sen olla mikä on sillä hahmolla aivan alkuperäisenä nimenä.
Nyarlathotep
26.12.2004, 17:18:41
Yleensä pidän hahmojen nimet ihan tavallisina, mutta joskus kun olen huumorilla halunnut vetää pelit läpi, niin nimeksi on tullut...Osaan näistä katsoin hyviä nimivihtoehtoja FFffanssin sivuilta.
FFVIII
Squall=stupido, Rinoa=SexBomb, Angelo=SexDog, Eni, Griever=Seppo,Quezacotl=Tombstone, Shiva=KivaShiva, Ifrit=Tulisetä, Siren=Seireeni, Brothers on aina pysynyt Brothersina, Diablos=Pääpiru, Carbuncle=OskuOrava, Leviathan=Vesipeto, Pandemona=Tornaado, Cerberus=Pirukoira, Alexander=Tuhokone, Doomtrain=Tuhojuna, Bahamut=PahaMutku, Cactuar=CactusZak, Tonberry=JediYoda ja Eden=IsoOtus
FFIX
Zidane=Geezard/Zid, Vivi=Funguar/Viv, Garnet=Emily/Jackie, Steiner=TERO/JunTero, Freya=Sarah/Rotta, Quina=Quu/Q-lat, Eiko=Emiko/Angel ja Amarant on ollut sekä ochu ja CoolGuy. Nimet ovat mahtavia kun niitä saa antaa itse. Ne todellakin ovat pyhiä eikä niitä heti kannata muuttaa (kuten tyhmä minä). Paras nimi ikinä mitä olen kuullut niin on ollut Magus Sistesien Sandy=Läski, Cindy=Täski ja Mindy=Sääski.
Setzer-44
26.12.2004, 17:50:46
Käytän AINA alkuperäisiä nimiä sillä ne kuulostaa parhaimmilta.Kuten eräässä pelissä neuvottiin antamaan tytön josta pitää nimi eräälle prinsessalle ja jos niin olisin tehnyt olisin ollut typerä sillä se naikkonen rakastui yhteen viholliskenraaliin.Lopussa muut sano kenraalin häippästyä että hänellä olisi tunteita omaan heppuun.Joskus jos ei ole nimiä valmiiksi yritän keksiä jotkut järkevät nimet.Kuten FF1 jossa nimesin seuraavasti:
Fighter=Aram(Arthaksesta ja Artemiista väänsin tollasen)
Black Mage=Maqi(aika köppäänen mutta hoitaa tehtävänsä)
White Mage=Luna(ajattelin kuuta ja yleensä luna,tai sitä muistuttava sana tarkoittaa kuuta)
Thief=Telm(Ihan hyvä mielestäni.
Kerran Crono Triggerissä nimesin Robon Jormaksi.Hauskalta kuulosti tyyppien jutuissa mutta kadutti kovasti joten menin pelin läpi nopsaan ettei tarttisi sietää tuota epäsopivaa nimeä.
Messiahcoin
26.12.2004, 19:08:04
Nykyään olen sitä mieltä että hahmojen nimiä ei saa mennä sorkkimaan! Siinä samassa raiskaa koko hahmon. Ennen kuitenkin tein vaikka mitä tyhmiä nimiä esim. FFVII:ssa laitoin Cloudin nimeksi Batman ja Barretin Robin. Tämä on kyllä jo niin typerää. Ja FFIX:ssä Dagger= Torspa ja hahmojen joita en käyttänyt nimet olivat: ME, Olemme, Huonoja ja Tyyppejä tjsp. FFX:ssä taitaa olla Tiduksen nimenä oma nimeni jossa on + merkki välissä. Yksi hyvä nimenvaihdos on kyllä FFVII:n Red XIII:n nimen vaihtaminen Nanakiksi. Nimien muuttaminen on typerää, mutta ei se nyt niin kauheaa jos joku niitä vaihtaakin.
Necrofobia
26.12.2004, 21:17:27
Alkuperäiset nimet kunniaan.
Nimien muuttaminen voi paikoitellen tuottaa aloittelijoille jopa vaikeuksia. Olen kuullut monia tapauksia että ensikertalainen on pistänyt omat nimet hahmoille ja sitten jälkeenpäin ei ole ymmärtänyt läpinpeluu ohjeista mitään koska siinä käytetään oikeita nimiä.
Toki nimen voi vaihtaa kunhan se ei ole mikään Jorma tai Keijo yms hölmä nimi. Itse väsäsin aika hienot nimet ff kympin aeoneille, laitoin jokaisen elementistä norjan kielisen vastineen ja se sopi niille hyvin ja kuulosti kaiken lisäksi hyvältä.
Renuski
26.12.2004, 21:55:10
Pidän alkuperäiset..yleensä. Ainakin muutamalla ekalla pelikerralla.
Mutta esim. FF1, jossa ei ole valmiita nimiehdotuksia annan omien hahmojen nimiä tai muiden FF tyyppien nimiä.
Ja sitten joskus
Aeris->Aerith
RedXIII->Nanaki
Cait Sith-> Cait Shit*köh*
Star Oceaneissa muuttelen useammin nimiä, sillä se onnistuu ihan milloin vaan ja kuinka monta kertaa vain haluaa statusruudusta käsin ^^.
Fayt->Fate->Feit
Nel->Nelle
Peppita->Souffle
Albel->Alppu
jne.
Alkuperäiset nimet kuitenkin kunniaan x3.
En katso hyvällä muuttaa FF pääsankarin nimeä omaksi nimekseen tai nikikseen XD. Se on noloa IMO.
joskus huvikseni peeloillessani muutin FF8 hahmojen/summonien nimet omaksi nimekseni tyyliin *****1, *****2,*****3 ......mutta en savetanut. tietenkään.
adenipoo
26.12.2004, 23:59:53
joo alkuperäiset nimet kunniaan koska itelleni kävi ff8:ssa silleen että kun muuttelin gf:ien nimiä ( diablo --> pikkupiru/bättis, shiva --> jäähuora, alexander -->allu, quatzecolt --> sätky, leviathan --> pyythöni ) nii loppu pelissä en muistanut että mikä oli mikä, siinä piti vähä ruveta jo miettii. pelasin tossa ffx:n läpi ja alkuperäisillä nimillä ja ekaa kertaa, sit pelasin huvikseni isoveljeni peliä niin tappelussa ihmettelin yunalla että mikä ihme on houdini (anima), kaappi (bahamut), reima (yojimbo), siis onhan se ihan tietysti hauskaa, mut kummiskin jotkut haluaa ottaa sen pelaamisen vakavasti, itteäni ei haittaa jos voi muutella nimiä se tuo vähän vaihtelua pelaamiseen ja hauskuutta myös, pitäähän sitä kunnioittaa alkuperäisiä nimiäkin myös.
adenipoo
30.12.2004, 14:52:44
Alunperin kirjoittanut Genowa Weapon: Paras nimi ikinä mitä olen kuullut niin on ollut Magus Sistesien Sandy=Läski, Cindy=Täski ja Mindy=Sääski.
en voi olla nauramatta :D no on toi aika hauska ite laitoin mindy=team of, sandy=green, cindy=hornet. ff8:ssa laitoin tonberrylle nimeksi puukkoboris squall=booris, rinoa=huora, (kaveri laittoi angelon= serti, rakki, ite laitoin puppe, vähä nauratti kun se tuli nimellä puppe rush :D ) mulla oli ihan paljon niitä nimiä ff8:iin mutta dammet kun en muista niitä. isoveli laittoi ffx:ssä ixionin nimeksi oikonen, se ois laittanut oikosarvi mutta ei mahtunu
Minä olisin halunnut vaihtaan Selphien (FF8) nimen, mutta siihen ei tullut mahdollisuutta. Mutta yleensä en vaihda, ovat kivan kuuloisia.
Ja varsinkin Pokémonissa vaihtelen hahmojen nimiä, ihastus ja sen sellaista... Mutta tuo olikin jo OT...
Pelagia
1.1.2005, 16:32:07
En tavallisesti vaihtele nimiä, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Tai sitten ei...
FFVII;ssä joskus annoin Cloudille nimen Zack,
Redille Nanki (Nanki on kivempi, kuin Nanaki.)
Cait Sithille annoin nimen katti.
Barret oli Barrel ja Yuffie oli Rosvo.
FFVIII;ssä en vaihtanut vaihdettavia nimiä, paitsi gf;iltä ja Angelolta. En nyt heti muista, mikä oli Angelon nimi ekassa tai viimeisessä pelissä, mutta lisään sen sitten, kun otan selville.
Ysissä en vaihtanut, paljoa nimiä. Mitänyt Steiner oli fat man ja Amarant oli nimetty veljeni mukaan, eli Ali. Niin ja, Dagger oli Tikari.
Muita nyt en keksi. Nästä osa on ensimmäiseltä pelikerralta, mutta osa ovat kyllä uudempia.
ikinä en ole nimiä muuttanut, enkä ilmeisesti tule muuttamaankaan.
joskus olen miettinyt mitä antaisin nimeksi esim. ffx:n aeon ixion. ajattelin että se on hevonen ja se on sähkö-elementtiä. hevonen=hepo, sähkö=virta eli pohdinnan tuloksena nimiehdotus oli "virtahepo".
Velvety
1.1.2005, 18:36:00
Olen sortunut tähän muutaman kerran. :)
Final Fantasy VII
Cloud = JARNO (Oma veljeni, parempaa en keksinyt)
Tifa = Noora (Siskon nimi)
Barret = Petra (Minä! veli ja sisko keksi sen.)
Aeris/Aerith = Lila (Eka pelikerta ja olin jotenkin ihastunut tuohon.)
Red XIII = Mr. Bean (:D)
Caith Sith = Pikachu
Cid = Cid (Muhahaha.)
Vincent = Vincent
Yuffie = Moppi (Ei siis tämän foorumin Moppi vaan joku ihan toinen henkilö.)
Final Fantasy VIII
En vaihtanut kuin Angelolta nimeä. Se oli monesti Angela tai Siiri tai joku vastaava. Griever oli veljen pelissä Lionheart. :D GF:ien nimiä en koskaan jaksanut vaihtaa.
Final Fantasy IX
Freya = Bianca
Eiko = Lilian
Amarant = Flame
Dagger = Kylie (Hahaha! En tiedä mistä tuo tuli.)
Ja muita en muista ollenkaan.
Muissa peleissä en nimiä ole vaihtanut. Enkä nykyään edes ajattele vaihtavani noiden hahmojen nimiä, sillä pidän niistä. Onhan niiden nimiä kiva väännellä ja kokeilla mikä nimi heille sopii parhaiten.
SDNKorento
1.1.2005, 22:27:15
Ketjusta taisi mennä idea: ei keskustelua, ei ideaa. Valitettavasti pelkkänä listauksena tämä ei toimi, joten lukko.
PM:än kysymykset