View Full Version : Uusi taustakuva
Elikkäs tein tausta kuvan jonka näet painamalla Tästä (http://membres.lycos.fr/raz0rgfx/wallpaper2.jpg)
AlkoTanko
7.7.2002, 20:10:56
Aika helvetin komea tausta. Taidankin yrittää laittaa sen koneelle taustaksi. TIetenkin jos se sinulle sopii.
Joo laita vaan.Niin jos joku haluaa laittaa taustakuvaksi niin siitä vaan
mäkin pistin ton taustaksi.Todella upea (oot tainnut kaiken alusta asti vääntää itsse tässä grafiikassa näyttää ainakin aika alkuperäiseltä.) /me tykkää muchosti tommosia lisää :rispekti:
Candice
9.7.2002, 11:36:10
Onko muuten ihan sairaan hieno?! Voi kylli! lisää tälläsiä, mä mietin just, että mistäs sais uuden taustakuvan koneelle, mutta nyt taisin sen keksiä.
Mutta toi on oikeesti ihan väldig bra!
Originally posted by Supah
...(oot tainnut kaiken alusta asti vääntää itsse tässä grafiikassa näyttää ainakin aika alkuperäiseltä.)...
Joo.Tein kaiken itse.
Plutsrmuik
10.7.2002, 13:07:59
Yhdyn ylempiin, mahtava se on. Millä olet muuten tehnyt ton?
Dragonic
11.7.2002, 17:54:36
Loisto kuva! tosin aivan perkeleen iso (siis tilaltaan) taustakuvaksi. Se siis syö vähän hitaamman koneen tehoja huolella :( mutta tees jotain saman tapaista. Eli jatka samaan malliin. Siisti psyche kuva...
samiloop
11.7.2002, 20:38:16
Siinä taas kuva, joka synnytti ajatuksen välittömästi.
Rauhallinen sininen toimii psykedeelisyyden vastapainona, ja juuri tuollaisiin kuviin upotaan jos on sellainen olo.
Mutta, nuo pilvet menevät hiukan liian 'rikki' noiden pitkien viivojen toimesta, layerin opacityä olisi voinut tiputtaa juuri pilvien kohdalta. Eli ööh, feidata noita viivoja pikkasen taustemmaksi. Kartan myös taustakuvia, joissa on liian iso nimikirjoitus. Tämä on kuitenkin sopivan pieni, eli sen pystyy peittämään heti pikakuvakkeilla. ;)
todella hieno... eipä paljon muuta kuvasta voi sanoa.
Pääsipä vielä oopperan ja wintoosan taustakuvaks
Wauuuuh!! XD Aivan super fantastisen kaikkisen, mega upea taustakuva. Kertakaikkisen upea. Sanaton olen...........en sano mitään........hii... ^^
Griever
18.7.2002, 3:10:47
Mahtava :)
Niin milläs oot ton vääntäny?
Photoshop kuutosella väänsin