View Full Version : PSP harjoittelu
FantasyManIX
8.7.2002, 12:58:04
Ajattelin tässä ruveta ihan urakalla harjoittelemaan PSP:n käyttöä ja tälläinen syntyi sitten kaiken testailun jälkeen.
Eli siinä olis ensimmäinen testityö :)
Leikkaukset ja pehmennykset ovat näköjään onnistuneet.
Oliko kenties ihan pohjalla tumman sininen tausta vaiko tausta, jossa Yuna ja Tidus ovat?
Sen jälkeen näyttäisi tulevan Auronin kuva.
Ihan onnistunut ensimmäiseksi työksi.
onnistunut ensimmäiseksi työksi,varsinkin jos vertaa omiini..
tuo käsi vaan hieman häirää,siis tuo valkoinen,joka on varmaan siitä hää-kohtauksesta.
Ihan hieno kuva, oot onnistunut yhdistämään noi kuvat kivalla tavalla. Siinä on silti yksi miinus, se valkoinen käsi siellä ylhäällä.
Hieno! en osais ite...
Upeaa..kumpa mäkin osaisin,,..
Tietääkö kukaan mitä Paint Shop Pro 7 maksaa?...
Kyllä kyllä. Kuvat olet yhdistellyt hienosti, ja ties muutakin. Tulos: Hyvä. On onnistunut. Ensimmäinen työ vai.. siihen verrattuna tuo on loistava.
PC super storessa psp7 maksaa 131€
http://www.pcsuperstore.fi/tuote.html?product_id=JASC-PSP%207.0&category_id=4_4
Originally posted by Chika
Hieno! en osais ite...
Upeaa..kumpa mäkin osaisin,,..
Tietääkö kukaan mitä Paint Shop Pro 7 maksaa?...
Griever
15.7.2002, 17:37:04
Toi käsi mistä moni tuntuu puhuvan, kuuluu tuohon itse Yunan kuvaan, missä näkyy pääkin. Se on tolleen kädet levällään veden päällä alkuperäsessä kuvassa.
Seyana
15.7.2002, 21:06:59
Toi käsi mistä moni tuntuu puhuvan, kuuluu tuohon itse Yunan kuvaan, missä näkyy pääkin. Se on tolleen kädet levällään veden päällä alkuperäsessä kuvassa.
niimpäs näkyykin..Käden olisi silti kannattanut peittää..
hahmoja olisi voinut myös hieman harventaa,nyt kuva näyttää tukkuiselta.
Eetupatukka
15.7.2002, 22:15:03
Älä luulekkaan, että arvostelisin kuvaa. Tässäpä on vaan uusi eiseavatarvaansetoinenenmuista.
Hyvin tehty, varsinkin ensimmäiseksi. Mä en osaa tommosii... :(
bigspin
20.7.2002, 11:20:09
Joo, täytyy sanoa että hieno työ.Vielä ensimmäiseksi:ooh:
Yhdistelyt on onnistunut hyvin ja tausta sopii hyvin kuvaan:)
Tee lisää vaan tollasia:)
Siis noihan on kopioitu suoraan muista kuvista tuohon ja viellä aika epäselkeästi, eli ei siinä tunnu olevan järkeä, mutta menee kai ekan harjotustyön piikkiin.