View Full Version : Paljon teidän Anima tekee damaa?
Päätin kysästä tätä nyt täällä kun on jäänyt vähän häiritsemään toi Anima. Kerran pelasin Fenririi vastaan ku piti saada Agility spherei ja sit ohimennen käytin Animan overdriven. Se kai jossain vaihees pelii teki monta tehokasta iskuu mut nyt se teki yhden iskun ja vahinko oli luokkaa 1,5 miljoonaa :ooh: , eli siinä ruudulla oli 7 numeroo.
Olin luullu ettei yli 99999 saa tehtyy damaa mitenkään mut näköjään voi. Jumbo Flaniin ku myöhemmin käytin Animaa niin overdrive teki vaan jotain 57000, mutta sillä nyt onki niin älyttömät deffit.Kaikkiin muihin vihollisiin mihin oon sitä testannu ni se on tehny vähintään 500000. Esim. Omega Weaponiin se teki liki miljoonan. Tolla mun Animalla oli sillä hetkellä strength, defense ja magin defense 255 ( tuskin noil deffeil on siihen osuutta mut laitoin kumminki) magic oli 209 ja luck vaivaset 17. En oo tähän aiemmin törmänny missään forumeissa, joten haluisin kysyy teiltä et miten toi vahinko sit tulee ja saako sitä tulemaan jotenki vielä enemmänki? :D
Tapahtui pieni laskuvirhe.
Niin, Anima tekee sen monen iskun Overdriven. Mutta olisiko sillä yksi isku josta menettää yli miljoonan?
Olisi kyllä kiinnostava nähdä tämä tapahtuma.
7 numeroo on 1,5 milj. Esim. 1595763. 'bout ton verran se on tehny monesti. Mulla se ei siis koskaan tee sitä monen iskun overdrivee. Se vaan aina lyö kerran ja jos vihollisilla on alhaset deffit ni 1,5 milj. damaa yhdellä iskulla. Se on aika hassun näkönen :) . Meen testaa nyt erilaisii vihollisii vastaan et jos se vaik tekis monta iskuu eikä yhtä iskuu
Hääh? On kyllä aikamoinen Bugi, jos vetää kerran 1,5 miljoonaa damaa YHDELLÄ iskulla. 7 numeroa? awwww.... On pahemman laatuinen bugi jos tuon verran tykittää, ainakin sanoisin. Pelihän on helppo kuin mikä jos tekee tuon verran yhdellä iskulla.
Mulla on ollu koko ajan Kaikis aeoneissa nopeet animaatiot. Nyt ku vaihdoin sen defaultiks ni se veti sen moni-iskusen hyökkäyksen.Näköjään kannattaa pitää se shortilla :D . Mut paljo se teillä tekee yleensä vahinkoo jos laittaa short-animaatiot?
Saattaa muuten olla et se tekee sittenki yhtä paljo vahinkoo shortilla ku defaultilla, se vaan tekee nopeemmin ja siin näkyy yks luku. Mut paljo ootte laskenu et Anima tekee niit iskui? Mun mielestä se on jotain 20. Silloin toi teoria ainaki vois olla totta... Ja oishan se törkeetä jos ne tekis eri verran vahinkoo. Suosittelen testaamaan
Originally posted by DecoN
Mut paljo ootte laskenu et Anima tekee niit iskui? Mun mielestä se on jotain 20. Silloin toi teoria ainaki vois olla totta... Ja oishan se törkeetä jos ne tekis eri verran vahinkoo. Suosittelen testaamaan
Ei se periaatteessa törkeää olisi. Sairasta pilaa vähintään :D.
Kun taistelin Symouria vastaan jossa hän käytti Animaa, minulla oli Ifrit kentällä ja sillä oli n. 2200 HP:ta.
Animan Overdrive vei siltä 2000-2199 HP:ta. Kuitenkin Ifritilleni jäi 20HP:ta.
Joten, Anima tekee n. 10 - 13 iskua. Minulla ei vielä Animaa ole, mutta tuollaista olen laskeskellut.
Maximus
8.7.2002, 22:30:11
Minullakin on tapahtunut tuo että anima iskee vain kerran Overdrivessaan,mutta vain Dark ifrittiä vastaan.Kun Anima on tekemässä sitä Od:ään niin kuva pysähtyy hetkeksi ja ei näy sitä kun se anima iskee jotain 12 kertaa.se vaan skippaa sen ja menee siihen kohtaan kun se vihollinen tippuu takasin maan pinnalle ja mulla se Dark ifrit otti vahinkoa vain jotain 300000.Ja tämä on tapahtunut vain Dark ifritissä(tosin joskus muullonkin se oblivionin alku pätkii.).
Itselläni ei vielä Animaa ole,mutta jokaisen temppelin se arkkutehtävä on suoritettu,joten kunhan saan aluksen,niin sitten.
1,5 miljoonaa?!Siinä tapauksessa koko peli olilisi älyttömän helppo,Anima vaan loppariin ja loppuvideot kaupan päälle.ja et siis ole kehittänyt Animaa mitenkään,esim nostanut sille mitään tavatonta strenghtiä?
//eli siis tehnyt sille mitään mahdotonta strenghtiä,ei siis että oletko nostanut sen niitä strenghtiä ja muita...en tiedä paljonko sen strenght on,mutta ei varmaan normaalisti mitään tonnia,ja tuollaiseen vahinkoon sellasen jo tarvitsis..
On se strength 255.Ei se kauheen vaikee oo nostaa. Äsken testailin taas ni kyl se koko ajan tekee 1,5 miljoonaa yhdellä iskulla. Siis jos vihollisten deffit ei oo mitää 200+ luokkaa. Mä kyl vähän ihmettelen tota vieläki. Että jos joku muu testaa samallalailla eikä saa noin paljo damaa ni sit se on mulla joku bugi tai joku ihmehomma mitä oon tehny. Uskon sitä aika epätodennäköiseks. Mut joku muu vois yrittää hankkii sille strenghtiks 255 ja laittaa short-animaation ja sit hyökkää oblivionilla jotain heikkoo vihollista vastaan. Ei saa mielenrauhaa muuten. :D
Originally posted by DecoN
On se strength 255.Ei se kauheen vaikee oo nostaa. Äsken testailin taas ni kyl se koko ajan tekee 1,5 miljoonaa yhdellä iskulla. Siis jos vihollisten deffit ei oo mitää 200+ luokkaa. Mä kyl vähän ihmettelen tota vieläki. Että jos joku muu testaa samallalailla eikä saa noin paljo damaa ni sit se on mulla joku bugi tai joku ihmehomma mitä oon tehny. Uskon sitä aika epätodennäköiseks. Mut joku muu vois yrittää hankkii sille strenghtiks 255 ja laittaa short-animaation ja sit hyökkää oblivionilla jotain heikkoo vihollista vastaan. Ei saa mielenrauhaa muuten. :D
No eihän se sitten kovin vaikeaa ole, jos on strength 255. Mutta, on se Anima siltikkin aivan liian helppo tapa vetää peli läpi.
Tosin, eihän se anima sitten KOTRista eroa paljo yhtään :D
Ei se oikeesti tee vain yhtä iskua. Jos käytätte pitkää animaatiota ni huomaatte että se todellisuudessa tekee monta pienempää iskua. Lyhyellä animaatiolla se skippaa ne pikkuiskut ja ynnää ne vaan yhteen isoon pamaukseen.
Griever
17.7.2002, 17:50:45
Originally posted by Snorre
On pahemman laatuinen bugi jos tuon verran tykittää, ainakin sanoisin. Pelihän on helppo kuin mikä jos tekee tuon verran yhdellä iskulla.
No sehän on aivan se ja sama, miten helpoimmat viholliset tappaa. Pahimpien vihollisten defencet taas on niin kovat, että eivät menetä paljon mitään. Esim. useimmat Dark Aeonit menettävät alle 200 000 Oblivionista, vaikka Animan strenght olisi 255.
Ja koska overdrivet vie järjettömästi vuoroja, kannattaa miettiä hyöty/dama-suhdetta...