PDA

View Full Version : Kysymys muistikorteista

Warden
23.3.2004, 9:52:05
No niin, tiedän että vaikutan idiootilta kun kysyn moista, mutta pakko on.

Mikäli käyttää PS2:sta PSOnen pelien pelaamiseen, mitä muistikorttia silloin käytetään? PSOne vai PS2? Vai pitääkö olla joku erikoismuistikortti? Itse olen saanut sellaisen käsityksen että PS2 muistikorttia ei voi käyttää. Kysyn siksi että löysin kaupan hyllyltä (ainakin löytyi viikko sitten) FF VII sekä FF VIII hintaan 24.90 e kappale, ja tälläinen tilaisuus ei usein toistu.

Jubei
23.3.2004, 9:58:44
Jos pelaat ps onen pelejä niin tarvit ps onen muistikortin.

Warden
23.3.2004, 10:50:03
Kiitos. Kiitos paljon :)

snif2
23.3.2004, 11:40:45
ja oon kuullut että joskus ps2:ssa ei onen m.kortit toimi! oliko ne FF muuten platina vai alkuperäisiä? kun noin halvalla oli...

Granite
23.3.2004, 11:47:41
Originally posted by snif2
ja oon kuullut että joskus ps2:ssa ei onen m.kortit toimi!Toimii toimii. Kertauksena vielä: PSOnen pelejä pelatessa täytyy käyttää PSOnen muistikortteja ja PS2:n pelejä pelatessa PS2:n muistikortteja. Ristiin ne eivät toimi, eli et voi käyttää PS2:n muistikortteja PSOnen pelien kanssa.

Gabriel
23.3.2004, 11:55:27
Originally posted by Graniitti
Ristiin ne eivät toimi, eli et voi käyttää PS2:n muistikortteja PSOnen pelien kanssa.
Mutta kylläkin tallennuksien varastointiin. Jostain kumman syystä kopiointi eri pelialustan muistikortilta toiselle onnistuu näiden kahden muistikorttityypin välillä mainiosti, ja jos PSOnen muistikortista loppuu tila (nehän ovat niin pieniä), niin voit säilyttää savejasi kakkosen kortissa raivatessasi lebensraumia uusia tallennuksia varten ykköskortille.

OmniWepon
23.3.2004, 20:53:04
Alkujaan kirjoittanut Gabriel van Kascanos

Mutta kylläkin tallennuksien varastointiin. Jostain kumman syystä kopiointi eri pelialustan muistikortilta toiselle onnistuu näiden kahden muistikorttityypin välillä mainiosti, ja jos PSOnen muistikortista loppuu tila (nehän ovat niin pieniä), niin voit säilyttää savejasi kakkosen kortissa raivatessasi lebensraumia uusia tallennuksia varten ykköskortille.

tuota en tiennytkään :D
aika hyvä koska minulla on vain yksi PSone
kortti ja tila loppuu aina ja siinä on tärkeitä muisteja.