View Full Version : Mielipiteitä X- Boxin ulkomuodosta
mogvisti
23.3.2004, 17:18:55
Eli mitä mieltä olette X- Boxin ulkomuodosta? Itse en omista kyseistä konsolia enkä aio hommata. Syyt tähän ovat huonot peli ( ellei lasketa Haloa ) ja sen ruma muotoilu. Samanlaisen ulkokuoren saat tehtyä esim. pahvillaatikosta. Maalaat sen mustaksi ja sitten vihreellä X laatikon päälle niin hyvä tulee.
Mutta jotkut saattavat siitä pitää, niin että pistäkääpä kommenteja ja mielipiteitä asiasta. Mutta enpä itse haluasi mokomaa pii lastuilla täytettyä laatikkoa huoneeni nurkkaan pölyttymään (paitsi jos ilmaiseksi saisi... :P )
Minä pidän.(No olenhan muutenkin aika ainutlaatuinen.)
Xbox:in muodossa minua viehättää ainakin sen painava olemus, sen iso koko, värit(musta ja vihreä :lovetus: ) ja se on vaan niin hieno.
Saat vitosen jos teet pahvista samanlaisen.
Laitan tähän vielä Boxin ohjaimesta(vaikka tässä siitä ei kysytty mutta turha tehdä uutta ketjua). En tajua miksi jotkut ihmiset siitä eivät pidä, minun mielestäni se on tarpeeksi tukeva Pleikkarin ohjain on lelu(ja tämä oli vain minun mielipiteeni.), Se on tarpeeksi iso pleikkarin on liian pieni, ja se on muuten vaan hieno. :D
Fat-box se on! Kamalan paksu häppäsvärkki! HYI!
Perusteluita Perkele.
mogvisti
24.3.2004, 14:03:05
Alkujaan kirjoittanut Guha
Saat vitosen jos teet pahvista samanlaisen.
Ja mistäs sinä tiedät kuinka taitava askartelija olen. Olen valmistanut pahvilaatikosta Eiffel- tornin pienoismallin... :eh: .
No ei nyt sentään saatat olla oikeassa mutta kuitenkin väärässä, olisin saanut nelosen ;D .
Ja vielä X- Boxin ohjain on ruma ja liian iso. PS2:n ohjain on paras! :rispekti:
Vagrant
25.3.2004, 12:23:55
Eipä tuossa mitään valittamista muotoilullisesti ole. Onhan se ehkä hiukan isompi mötikkä kuin PS2 ja Cube, mutta silti sulautuu hyvin pöydälle. Ja ainakin boxin erottaa heti muista konsoleista sen jättimäisen X:n vuoksi.
Ainoa vika joka Xbox:ssa mielestäni on, on sen ohjain(no tämä asia tietenkin hiukan parani Controller S:n muodossa). Ja ohjaimen ainoat viat ovat se tunnoton ristiohjain, jolla ei mielestäni tee yhtään mitään ja se että jotkut napit ovat hiukan liian kaukana, ainakin minun kourilleni koska sormeni ovat lyhyet.
Ja voihan sitä aina toivoa että Xboxin seuraaja olisi hiukan kompaktimman kokoinen.
Granite
25.3.2004, 12:47:26
XboX on hienon näköinen. Musta ja vihreä ovat lempivärejäni, joten XboXin väritys miellyttää. Suuri koko ei todellakaan haittaa, eihän se mikään mukana kuljetettava vehje ole, kyllä sen luulisi normaalikokoiseen asuntoon mahtuvan. Massiivisuus ja jykevä design kielivät voimasta, ja konsoli on muutenkin hienosti muotoiltu. Kilpailun myötä eri konsoleista on julkaistu erinäköisiä versioita, mutta täytyy sanoa että näistä variaatioista XboXin Crystal Edition on hienoin.
SDNKorento
27.3.2004, 12:50:03
Boxi on tyylikäs. Pimeässä sen on tyylikkäin vekotin kaikista konsoleista. Ja mitä tulee sen kokoon ja muotoon, niin usein High-end hifilelut ovat jämäkkiä ja luottamusta herättäviä. Vai ostaako todellinen hifisti jonkun laimean slim-soittimen. Ps2 on vähän ruma, ainakin kyljellään. Ja sama on myös Cubella, joka on liian lelumainen. Tosin lelumaisuus on myös vahva osa sen imagoa, jolla Nintendo ratsastaa tietoisesti.
Von Wiensburgh
1.4.2004, 8:44:19
Alkujaan kirjoittanut mogvisti
Eli mitä mieltä olette X- Boxin ulkomuodosta? Itse en omista kyseistä konsolia enkä aio hommata. Syyt tähän ovat huonot peli ( ellei lasketa Haloa ) ja sen ruma muotoilu. Samanlaisen ulkokuoren saat tehtyä esim. pahvillaatikosta. Maalaat sen mustaksi ja sitten vihreellä X laatikon päälle niin hyvä tulee.
Mutta jotkut saattavat siitä pitää, niin että pistäkääpä kommenteja ja mielipiteitä asiasta. Mutta enpä itse haluasi mokomaa pii lastuilla täytettyä laatikkoa huoneeni nurkkaan pölyttymään (paitsi jos ilmaiseksi saisi... :P )
Ja syy tähän topic:iin? On tullut selväksi, että et osta X-Box. Se selvisi jo hienossa "Onko X-Box p*rseestä?" topicista. Ruma muotoilu syynä siihen, että et hanki? Auta armias. Onko sitten muka PS2:nen kaunis? ... Ei ...
Ja kyllä ne X-Boxin pelit on parempia, kuin PS2:sen, ainakin minusta. Kuinka montaa peliä olet sitten mahtanut KUNNOLLA pelata? Luulisin, että Haloa olet pelannut kaverillasi tai jossain, mutta muita et ole edes kokeillut.
Tai sitten äitisi ei osta sinulle X-Boxia lukuisista pyynnöistäsi huolimatta, ja olet sitten kääntänyt takkisi äärimmäiseen X-Box vihaan. Kuullostat ihan Potrilta.
Ja syy tähän topic:iin? On tullut selväksi, että et osta X-Box. Se selvisi jo hienossa "Onko X-Box p*rseestä?" topicista. Ruma muotoilu syynä siihen, että et hanki? Auta armias. Onko sitten muka PS2:nen kaunis? ... Ei ...
Nii in PS2 ei todellakaan ole kaunis. Rumempi se on kuin xbox. Se on laatikko maisempi(olisiko kuoressa yksi poikkeama siellä takana). Se on sininen :down: ja se on pieni.(mikä on minusta huono puoli.) Xbox on musta ja iso, pelkästään näillä kahdella ominaisuudella se ajaa PS2:n ohi.
Kuullostat ihan Potrilta.
Tuo mahtoi sattua.:angi:
Vagrant
1.4.2004, 13:29:18
Hiukan offtopiccia. Jos nyt totta puhutaan, niin kyllä se Cube on nykykonsoleista sievin. On niin siro ja huomaamaton näiden kahden megahypersuperkonsolin välissä että, ja se on vielä violetti joka on oikein mahtava väri ja sopii Cubeen kuin tauti (tai sitten ei). Ja älkää tulkokkaan sanomaan että jompikumpi noista kahdesta muusta on kauniimpi kuin Cube.
PS2 muistuttaa ehkä hiukan leivänpaahdinta ja Xbox näyttää rafflesialta tai kahdelta yhteen liitetyltä vanhalta videonauhurilta. Cube taasen on kuin yli iso rakennuspalikka. No jaa, annampa asian olla, hyviä kaikki tyynni.
En kauheasti siitä pidä. Tuommonen musta, x:än muotoinen mollukka. Kaipa joku voi sitä jollain pervolla tapaa siistinä. Sitä paitsi kone on suhteellisen suuri, isompi kuin ps2.
Enkä pidä myöskään siitä eteenpäin työntyvästä levyluukusta joka on myös ps2:ssa. Katkeaa niin helposti.
PsOne:ssa se luukku oli paljon parempi kun nousi ylöspäin, vaikeampi katkoa.
CyberMan
1.4.2004, 15:08:02
Umm... itse en Xboxista pidä (EN TODELLAKAAN PIDÄ) mie poika tykkään pleikkarikakkosesta, mutta silti tuo Xbox on silti aika hieno vihreä läiskä keskellä ja vähän muuta.
On äkspoksin muotoilua ainakin mietitty pidempään kuin esim. PS2:n. Verrattuna juuri ps2 muotoiluun xbox on aivan toisessa luokassa (PS2 rumin konsoli koskaan?).
Eih tuo ei ole totta vertaappas PS2:sta N64:n niin huomaat mikä on rumempi :prkl: .
mogvisti
4.4.2004, 16:20:44
Tuo mahtoi sattua.:angi:
Eipä tuo paljoa sattunut, ei oikeastaan ollenkaan. Ei haukku haavaa tee! :P
Ja haluan lisätä vielä tähän että se ohjain on ruma ja liian iso! Ja tää on mun mielipiteeni eikä siihen vaikuta sun mielipitees yhtään Von Wiensburgh! Anna ihmisten aloittaa sellaisia topicceja kun ne haluaa, äläkä oo aina niin ilkee :cry: .
Menit lankaan :P !
On äkspoksin muotoilua ainakin mietitty pidempään kuin esim. PS2:n. Verrattuna juuri ps2 muotoiluun xbox on aivan toisessa luokassa (PS2 rumin konsoli koskaan?).
Siis oikeesti. Mustaksimaalattu PC kotelo, joka on käännetty vaakasuuntaan. Hölmö vihreä X ei auta mitään.
Cube eimättä tyylikkään pienikokoisena ja eleganttina kaunein, mutta ei PS2:kaan mikään ruma ole. Kuinka monta muuta konsolia voi edes pitää kahdessa asennossa?
Vagrant
11.4.2004, 14:52:16
Ja tälläistä tällä kertaa. Minusta kun vertaa Satin Silver PS2:sta ja X:ää keskenään vierekkäin, niin PS2 sulautuu paljon paremmin television (Sony, ja väri hopean harmaa) läheisyyteen kuin X. SS PS2 (no tulipas näköjään natsi viittauskin mukaan, älkää tehkö mitään vääriä johtopäätöksiä asiasta :D ) on aivan jumalaisen tyylikäs konsoli kun siihen hommaa ne tuet ja laittaa sen pystyyn. Tuo musta PS2 on suoraan sanottuna ruma siihen verrattuna.
FullMoon
17.4.2004, 10:12:13
Koosta nyt sen verran että ainakaan minun pöydälleni oli hyvin hankala mahduttaa, kun siitä jo ennestään löytyi töllö, PS2, mankka, kirjoja ja cd:itä... Saisi nyt edes pystyasentoon niin se auttaisi asiaa huomattavasti.
Ohjain on melko hyvä, ainoa huono juttu on vaan kun meikäläisen kädet eivät ole mitkään jätit, niin muutaman tunnin pelailun jälkeen voivotellaan kun käden ovat ihan hellinä... :(
Ohjain on melko hyvä, ainoa huono juttu on vaan kun meikäläisen kädet eivät ole mitkään jätit, niin muutaman tunnin pelailun jälkeen voivotellaan kun käden ovat ihan hellinä... :(
Edelleen Boxille on saatavilla se pienempi ohjain mikäli default ohjain on käsille liian iso. Itselleni tuo XBoxin vakio ohjain kyllä käy käteen niin hemmetin hyvin ja ei mun kädet ainakaan helliksi mene.
Eih tuo ei ole totta vertaappas PS2:sta N64:n niin huomaat mikä on rumempi :prkl: .
Aika huono vertauskuva. N64:sta voisi jo kohta alkaa kutsumaan retrokoneeksi, kun taas PS2 on uuden sukupolven konsoleja. Itseasiassa N64 on oikeastaan pleikkari ykkösta hienompi.
Itsestäni XBox on kyllä hienompi, kuin Cube tai PS2. Iso koko kyllä vähän boxissa kiusaa, mutta muuten se on ihan ok.
FullMoon
20.4.2004, 10:06:41
Edelleen Boxille on saatavilla se pienempi ohjain mikäli default ohjain on käsille liian iso. Itselleni tuo XBoxin vakio ohjain kyllä käy käteen niin hemmetin hyvin ja ei mun kädet ainakaan helliksi mene.
Jep,olisihan se juuri sopiva minun käsilleni, mutta kun valittavana olisi joko uusi ohjain tai uusi peli, niin kyllä se valinta sinne uuden pelin puolelle kääntyy, jos jostain alennuksella saisin ohjaimen niin ehkä sitten...
Disturbed
23.4.2004, 20:13:18
X-boxin värit kyllä ovat aika hienot: musta ja vihree. <3 (offtopic):Lempivärejäni. Eipä minua kyllä kiinnosta minkälainen on minkäkin pelikoneen ulkomuoto, koska ainahan sitä saa itse modattua semmoiseksi kun haluaa, mutta jos nyt nro annettas kouluasteikolla, niin se ois siitä 8½.
juhis900
24.4.2004, 18:13:35
Kyllä se GameCube minusta paljon paksumpi on kuin X-Box. =)
Ps2 on myös painavampi kuin X-Box, kyllä olen testannut.
Disturbed
27.4.2004, 14:58:22
Painolla nyt ole mitään väliä, koska en usko että ps2:lla ja X-boxilla lanitetaan ihan yhtä paljon kuin jollain pc:llä. :p Että eipähän noita tarvitse raahailla ees taas laneja etsien.
Painolla nyt ole mitään väliä, koska en usko että ps2:lla ja X-boxilla lanitetaan ihan yhtä paljon kuin jollain pc:llä. :p Että eipähän noita tarvitse raahailla ees taas laneja etsien.
En minä tässä nyt hakenut sitä, että kumpi konsoli on painavampi. Ajoin tässä nyt lähinnä takaa konsolien kokoeroa. Tottahan se on, että X-Box on isoin nykyisitä konsoleista, mutta ei se nyt paljoa Ps2:sta isompi ole.
Disturbed
27.4.2004, 15:49:49
Niin, tiedän. Kunhan vaan tekemisen puutettani ilmoitin. :E
Ja ps2:han on X-boxia pidempi, vai muistanko väärin?
enpä menisi camecubea elegantiksi kutsumaan mutta no..en ymmärrä muutenkaan kiivasta ulkomuoto-kommentointia kolmen suuren konsolin välillä..pelithän ne "loppupeleissä" ratkaisevat, ei se, miltä konsoli näyttää mistäkin kulmasta..itse ostan lähiaikoina pleikan vaan sen takia että voin pelata ffx & ff x-2. muuten olen erittäin tyytyväinen boxiinkin
Ildjarn
12.7.2004, 9:10:11
Ja edelleen olen sitä mieltä, että on ihan turhaa sähläystä, jos pitää erikseen alkaa ohjaimet ostelemaan. Voihan tietenkin jostain saada heti ostaessaan ne alkuperäiset, mutta - en tiedä.
Ajatus sellaisesta sähläyksestä vain kuvottaa minua.
No tietenkin se alkuperäinen ohjain on liian iso, (älkää tulko selittämään että voi ostaa pienemmänkin, tiedän sen jo) mutta sehän on tullut esille jo monta kertaa. Vaikka Ps2:aan ei ole pieni niin sanon kuitenkin että minusta X Box on aivan kauhea laatikko! Painavakin se on, mutta eikös Ps2 ole tosin hieman painavampi(????) Plussaa X Boxille kuitenkin siitä, että se ei ole niin leveä kuin Pleikkari,(????) koska liiallinen pituus on minusta raivostuttavaa.
Kohdat joissa on (????) tarkoittaa että en ole varma asiasta. Saatan olla aivan väärässäkin. Kertokaa jos olen. :D