PDA

View Full Version : Tussilla tehtyjä olentoja

nox
9.7.2002, 8:44:45
Tälläinen oli aikaisemminkin jo esillä. Olen nyt nimennyt tämän rodun todella omaperäisesti Saurianiksi. Tarkoittaa ihan suoraan liskoa. Tämä uudempi ei onnistunut niin hyvin kuin ensimmäinen ja eri näköinenkin vielä tuli. (yksi ylimääräinen silmä etc...)

http://www.geocities.com/grottoart/liz.man2.jpg

Tämä toinen muistuttaa ihan liikaa Iron Gianteja. Se siitäkin omaperäisyydestä. Kengät ovat karmeat ja kirves ei sovi tyyliin. Muuten ihan jees.

http://www.geocities.com/grottoart/ironman2.jpg

Jos geocitiesillä on taas jotain näitä linkkejä vastaan eikä ne toimi niin kopioi osoite browserin osoiteriville...

Supah
9.7.2002, 9:09:33
mä pidin enemmän niistä hieman oudommista mutta noikin on todella hienoja sama vankka ja upea piirtotyyli ja väritys
kunpa osaisin piirtää itse noin hyvin :rispekti:

Pinchi
9.7.2002, 16:13:12
Tussausjälki ja väritys erittäin bueno, siitä runsaasti :rispekti: :iä ^__^.

Antomiavirheitä sen sijaan huomasin suurennuslasillani pari: Tuo Iron Giantin tapaisella olennolla on oikean käden peukalo väärällä puolella, oikealla puolella kämmentä, kun sen pitäisi olla vasemmalla. Vasemmassa kädessä peukalo on sitten ihan oikeassa kohdassa. Vatsalihakset menevät hieman oudosti viistoon, mutta sillä ei ole kovinkaan paljon merkitystä.

Liskokin on muuten mainiosti onnistunut, mutta se on epäliskomaisesti hieman tönkkö. Liskot ovat enemmänkin ehkä sulavia ja lötköjä. Mutta muuten mainio otus sekin ^^. Hauskat simmut.

Niin, ja piti kysyä että millä olet tuon värityksen tehnyt? Käsin/koneella?

Anyway, Keep going mään.

nox
10.7.2002, 7:07:20
Hyvä että huomasit no mokat Pinchi. Tää on taas seurausta siitä kun herää joskus keskellä yötä piirtämään. Mun mielestäni Iron manin jalat on aivan killissä. Väritykset ja varjostukset on tehty Macig Markereilla.

Griever
14.7.2002, 19:29:19
Loistavaa jälkeä! Lisääääää.

samiloop
15.7.2002, 0:19:56
Kuvat ovat todella valmiin näköisiä.

Yksityiskohtien määrä on erittäin riittävä.

Kummassakin kuvassa on pientä hassua käsien kanssa. ;)

Mitäpä muuta tähän enää keksisi, näyttää kynä pysyvän hyvin kädessä.

Blaxor
15.7.2002, 14:18:05
Todella upeaa jälkeä *tahtoo lisää* :ooh:

Noirre
15.7.2002, 17:35:24
Pinchi oikeastaan huomauttikin jo kaikesta mikä minua häiritsi, mutta tahtoisin siultakin nähdä muunkinlaisia töitä. Olisiko mahdollsita, että piirtäisit ihan normaaleja ihmisiä, hm? Vai onko tämä "suutari pysyköön lestissään" ala :)

nox
16.7.2002, 8:07:23
Originally posted by Noirre
Pinchi oikeastaan huomauttikin jo kaikesta mikä minua häiritsi, mutta tahtoisin siultakin nähdä muunkinlaisia töitä. Olisiko mahdollsita, että piirtäisit ihan normaaleja ihmisiä, hm? Vai onko tämä "suutari pysyköön lestissään" ala :)

Ei oikeastaan. Olen laittanut nyt tänne sellaisia töitä mistä olen kaivannut kritiikkiä...mistä olen ollut epävarma. Mutta käy kotisivuillani www.grottoart.cjb.net siellä on vähän liikaakin kaikkia töitä sekaisin. Ja vieraskirjaan ei saa unohtaa kirjoittaa. Voisinkin oikeastaan laittaa tänne jonkin hieman erilaisen systeemin. Kiitos vinkistä.