PDA

View Full Version : Shiva(ffv)

Chappu
9.7.2002, 13:52:22
FF5:ssa kannattaako shivan hankkia jo kun ekan kerran pääset waltzi linnaa?
Tai saako sitä edes?
Mulla on semmonen mielikuva että se on mahdoton voittaa niin aikases vaihees!
Ja toinen kysymys minkä kaupungin läheltä Ramuh sai?;)

Nightblade
9.7.2002, 16:46:36
En tiedä, onko Shiva "mahdoton" pelin siinä vaiheessa, mutta voithan aina tulla myöhemmin uudestaan. Minä hain Shivan vasta Ancient Libraryn kohdalla, enkä siksi, että se olisi ollut liian vaikea, vaan siksi, etten sitä ennen tiennyt missä Shiva on.

Safir
9.7.2002, 19:27:23
Minä ainakin hakisin Shivan, kun olet saanut fire 2:sen. Sen avulla voitat sen aivan iisisti.

Se kylä jonka lähellä Ramuh on on muistaakseni luoteesssa, ihan kartaan reunamilla. Tai niin ainakin muistelisin. En ole 100% varma.

Nightblade
10.7.2002, 10:36:53
Originally posted by Yunie
Minä ainakin hakisin Shivan, kun olet saanut fire 2:sen. Sen avulla voitat sen aivan iisisti.

Se kylä on on muistaakseni luoteesssa, ihan kartaan reunamilla. Tai niin ainakin muistelisin. En ole 100% varma.

Luoteessa?
Shivahan on Walzin linnassa vesiputouksen takana!

EDIT: Sori, nyt tajusin että tarkoitit Ramuhia..

Nightblade
10.7.2002, 16:41:38
Originally posted by Chappu
Ja toinen kysymys minkä kaupungin läheltä Ramuh sai?;)

Nyt muistan: Istory Villagesta. Kartan luoteis reunalla (pohjois-länsi)

Ugluk
13.7.2002, 7:21:33
Sen paikan nimi on Easterly Village ja se on lähellä Easterly Waterfallsia.

Rune
14.7.2002, 20:22:36
On kannattavaa hakea ensin seuraavasta kaupungista (pääsee meteoriitin kautta) fire 2, ja sitten vain takaisin Shivaa mättämään. Niin se on ihan helppo. Mutta kyllä sen voi voittaa siinä alkuvaiheessakin, jakun voitat sen, niin mene vain suoraan etelään ja siitä syvenyksestä alas niin sinun ei tarvitse taistella tietäsi taas luolaston läpi, eikä kulu phoenix downeja ja potskia.;)

Ja Ramuh... Uuf, en muista nyt kaupungin nimeä, mutta se on aivan maailman länsi laidalla, vesiputouksen lähellä. Mene sinne metsään, ja Ramuh tulee kohta vastaan. Se on kuitenkin aika paha vastus, joten pistä kaikki peliin.

Nightblade
17.7.2002, 10:19:54
Originally posted by Ugluk
Sen paikan nimi on Easterly Village ja se on lähellä Easterly Waterfallsia.

Easterly village se on varmaan toisessa käännöksessä. Mulla on semmonen peli, että siinä se on Istory village ja Istory Waterfall.

RenTeR
17.7.2002, 13:12:31
Mä taisin napata Shivan ekalla kerralla. Ei se helppoa ollut mutta samalla tuli kerättyä pari leveliä siinä ympäristössä (hyvää kokemusta). Ramuhiahan ei edes saanut myöhemmin, vai?

Nightblade
17.7.2002, 17:29:22
Originally posted by RenTeR
Mä taisin napata Shivan ekalla kerralla. Ei se helppoa ollut mutta samalla tuli kerättyä pari leveliä siinä ympäristössä (hyvää kokemusta). Ramuhiahan ei edes saanut myöhemmin, vai?

Ramuhia myöhemmin? Kyllähän Ramuhinkin voi saada vaikka heti kun saa sen steamshipin ja pääsee Istory Villagen lähelle.

TidusWeb
29.7.2002, 13:45:31
ei todellakaan ole mahdoton voittaa. mä voitin sen heti ku menin ekaa kertaa sinne... tosin kyl se tuskaa tuotti :D