View Full Version : Muutoksia profiilin sääntöihin
Eli nyt pitkän ja hartaan harkinnan jälkeen on Ylläpidon Päämajassa päätetty uudistaa avatar ja signaturekuvia koskevia sääntöjä.
- Signaturekuvien käyttö tulee kielletyksi. =D Laskenut hyvän maun raja pakotti meidät tähän päätökseen.
- Avatar kuvia ei kielletä, mutta niissä saa käyttää tästälähtiin vain omaa naamaansa (poikkeuksena Eetupatukka-avatarit). =D Tämä on välttämätöntä crossavatarismin estämiseksi.
- Boonuksena värien käyttö tullaan kieltämään. :love: =D :love: Lukuunottamatta modetarkoituksia.
Uudet säännöt astuvat voimaan 32.4. Nauttikaa siis vielä vähän nykyisestä kaaoksestanne ja valmistautukaa uuteen, entistä kauniimman foorumin tuloon. :)
Ja jottei kuvarakkaille nyypille tulisi liian paha mieli, on heitä varten näköjään resetattu postcountit. Nyt on jokaisella mahdollisuus tulla eliitiksi.
Harvoin kiroilen, mutta nyt on pakko, voi perkele. Muuten ei haittaa, mutta avatarin vaihtaminen ottaa päähän. Voisinkin alkaa etsimään itselleni sopivaa kuvaa.
Ilmoitanpa vielä, että vB3-päivityksen yhteydessä puhtaalta pöydältä aloittaminen on lähestulkoon varmaa, sillä vaikka Kaali ei olekaan noin suoraan sanonut, on hän siihen suuntaan vahvasti viitannut.
The death Magic
1.4.2004, 1:36:21
Mut mistähän mä saisin oman kuvani muka avatariksi? nojaa.
XD
Originally posted by The death Magic
Mut mistähän mä saisin oman kuvani muka avatariksi? nojaa.Älä pelkää, Potrilla on siihen vastaus: "poikkeuksena Eetupatukka-avatarit".
Julmaa, olisitte pistäneet tämän päivää aikaisemmin tai myöhemmin niin olisin ollut oikeasti tyytyväinen.
Värien käytön kieltäminen on paras uudistus tähän mennessä...
Ja tietysti vois karsia nuita smile faceja, niitä on aika rutkasti.
Mutta koska kaikkien sisällä asuu enkeli ja minun sisäinen enkelini näkyy avassa joten saanhan pitää sen, saanhan... ^_^
Edit/ Milloin muuten nuo postcountit nollattiin? Ihan hyvä, mutta vaikuttaa jonkin luokan aprillipila -yritykseltä...
David A. Mage
1.4.2004, 6:59:20
Alkujaan kirjoittanut Potri
- Avatar kuvia ei kielletä, mutta niissä saa käyttää tästälähtiin vain omaa naamaansa (poikkeuksena Eetupatukka-avatarit). =D Tämä on välttämätöntä crossavatarismin estämiseksi.Ahummm... Siis kaikki muut kuin ne avatarit, joissa komeilee oma pärstä tai Eetu, lentävät suohon? Eikös tuo ole varsin epäoleellista mikä crossavatareihin tulee... Eipä kukaan ole käyttänyt samaa avataria minunkaan kanssa, ellei sitten oteta huomioon ensimmäistä magusiani ja jonkun varastamaa Hierontaministeriä...
+1 Nyt hirmuinen spämmäys ja saan vielä Gabin kiinni! Jotain jota voi kertoa lapsenlapsillekin.. :P
Mutta olisiko kenties päivämäärällä jotain tekemistä asian kanssa? XD
Edit:// Miullahan on saman verran postauksia kuin Kaap1lla!!1 :shok:
Joo, ylläpidon päämajassa tämä ketju oli vähän niin kuin kuuma peruna. Ihan hyvä juttu!
No jaa. Värien kielto on ihan asiaa mutta että ihan avataritkin pitäisi vaihtaa? Minusta kujn ei löydy niin hienoa kuvaa että sen tänne voisi laittaa.
Hiphei. Legendaarisella Potrillakin postaus nollassa.
Joops. Eli muuttuuko voorumien alkuasu mitenkään?
Uber Weapon
1.4.2004, 8:02:29
Jee jee!
Hyvää huhtikuun alkua uudistusten merkeissä! :)
Eetupatukka
1.4.2004, 8:12:37
WANHA!
"No ei vaikuta minun elämääni ollenkaan"
jaa jaa..
poistakaa samalla mahdollisuus kirjottaa viestejä, niin pysyypäs foorumi siistinä ;)
Entäs noi sukupuoli ja sijainti eikö nekin pidä olla totta eikö?? =)
Apocalypse87
1.4.2004, 9:07:24
HAHAHAHAHAHAHA no mut hei, hyvä juttu :) (mulla ei ainakaa niiq oo mitää hätää sillee)
muthei.. elämä jatkuu
Hyvää Aprillipäivää vaan teillekkin, melkein jo ehdin säikähtää.
Originally posted by Diamond
Entäs noi sukupuoli ja sijainti eikö nekin pidä olla totta eikö?? =)
Kun oikein ajattelee niin voishan ne selveyden vuoksi olla..
Mukava olla kotona aprillipäivänä sairaana..noh, eipähän tulla "kuravettä juottamaan".. =)
sallinette lyhyen postauksen:
äksdee.
kieltämättä aika hyvä!
Eliza Liv
1.4.2004, 9:54:45
Hurjaa. Näin läpi heti ensimmäisestä ikkunasta.
Mukavaa pävänjatkoa.
Saanen nyt itsekin naurahtaa ja kiroilla tässä, kun kerran itse aprillipäiväkin on:
Hahah.. Mitä vittua? Ovatko postcountit nyt edes missään tallessa vai onko tämä pysyvää aprillipilan nimissä? Älkää vain alkako käyttää aprillipäivää tekosyynä äkillisille uudistuksille.
SDNKorento
1.4.2004, 10:14:53
Onko sillä väliä, jos Postcount nollaantu. Ketjun tarkoitus kyllä aukeni aika nopeasti, mutta kyllä tuo nollaus oli parhain osa xd
Huh, meni aluksi minuun täydestä, onnittelut siitä :D Hyvää aprillipäivää :)
Gabriel
1.4.2004, 10:41:39
Originally posted by David.A.Mage
Edit:// Miullahan on saman verran postauksia kuin Kaap1lla!!1 :shok:
Lieköhän pelkkä ajan (13h ja 23min) kysymys tuo "ongelman" korjaantuminen. =)
Hahah.. Mitä vittua? Ovatko postcountit nyt edes missään tallessa vai onko tämä pysyvää aprillipilan nimissä? Älkää vain alkako käyttää aprillipäivää tekosyynä äkillisille uudistuksille.
Henkilökohtaisesti uskon kyllä, että Jackalilla on nuo postitusluvut jossakin systeemissä tallessa. Kieltämättä olisi melkoinen antikliimaksi havaita, että tällainen uudistus onkin tehty aprillipilan varjolla pysyvästi. Ehdottoman oikea ja täysin kiistämättömissä oleva mielipiteeni on, ettei postcuntin nollaamisesta ole mitään hyötyä ellei foorumiakin nollata - säilyväthän ne postitukset nimittäin siellä yhä. Virtuaalikastraatio ei siis palvelisi mitään tarkoitusta.
Oli muuten ihan outoa lukea drgonflynkin postia vasemman sarakkeen ilmoittaessa postitusluvuksi yksi tai kaksi, vaikka olinkin tottunut näkemään siellä jotain neljääsataa. :)
Niin, ja saanhan minä pitää tämän avatarini 32. päivä, saanhan? Katos kun siinä on minä henkisesti ja sellainen kuin oikeasti olen, ei ulkokuoreni! Ja muuta tällaista teinityttöpaskaa.
Alkujaan kirjoittanut Gabriel van Kascanos
Henkilökohtaisesti uskon kyllä, että Jackalilla on nuo postitusluvut jossakin systeemissä tallessa. Kieltämättä olisi melkoinen antikliimaksi havaita, että tällainen uudistus onkin tehty aprillipilan varjolla pysyvästi. Ehdottoman oikea ja täysin kiistämättömissä oleva mielipiteeni on, ettei postcuntin nollaamisesta ole mitään hyötyä ellei foorumiakin nollata - säilyväthän ne postitukset nimittäin siellä yhä. Virtuaalikastraatio ei siis palvelisi mitään tarkoitusta.
Jaa, sillä vähällä mitä minulla on ATK:n tuntemusta, kuvittelisin että Jackal on vain säätänyt että ennen 1.4-2004 olevia postauksia ei oteta huomioon postcounttia laskiessa. Mikä lienee korjattavissa aikas helposti.
Gabriel
1.4.2004, 10:57:59
Originally posted by Dimmy
Jaa, sillä vähällä mitä minulla on ATK:n tuntemusta, kuvittelisin että Jackal on vain säätänyt että ennen 1.4-2004 olevia postauksia ei oteta huomioon postcounttia laskiessa. Mikä lienee korjattavissa aikas helposti.
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon nämä YaBB-tekijät, eli 29.9.2001 tai sitä ennen rekisteröityneet. Heidän postituslukunsa nimittäin siirtyivät mukaan ikonBoardiin ja ovat sitä kautta säilyneet aina eiliseen asti. Eli esimerkiksi minulla, Jackalilla, Potrilla ja kaikilla ennen tuota päivämäärää (tai juuri silloin) rekisteröityneillä on postitusluvussa isompi numero kuin mitä vBulletinista löytyy kyseisten henkilöiden posteja. Siirtojen yhteydessä profiilit kopioitiin softalta toiselle, mutta koska varsinkin alkuajan postauksissa ei ollut juuri mitään siirtämisen arvoista, ne säilöttiin arkistoihin.
Eli kyllä Jackalilla taitaa joku hieman mutkikkaampi systeemi olla.
Niin, ja btw, onko se aika tyylikäs runonpätkä signussasi mitenkään yhteydessä omaani, jonka nappasin siitä, josta kerroit Kultissa? :)
psaijai
1.4.2004, 11:23:51
Kyllä sitä nyt annetaan mainita aprillipäivästä, mutta ei sitä ekaan viestiin hyväksytä prkl. :angi:
... ... (http://www.avutonankka.com/testit/aprillia.jpg)
Voi hyvänen aika teidän kanssanne! Te ootta ilkeitä immeisiä.
Hävetkää.. ^^
No ei nyt sentäs. Mukavaa aprillipilapäivänjatkoa vain kaikille. Tavataan taas kunhan törmätään. pÖkS
freyelise
1.4.2004, 12:15:35
Ihan hyviä uudistuksia.
Postitusluvun voisi kyllä pistää ihan kokonaan piiloonkin minun puolestani, niin olisi vielä parempi. Mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa, hyvä!
ja poikkeuksena Ice Age avataarit?
Prometheus
1.4.2004, 12:46:31
Pöö! Säikähdittekö?
Hyvää itsenäisyyspäivää. Eiku, mitä?
Hmm. 999 postia vielä matkaa, että saan custom-titlen. Off to post then.
//vaihdetaanpa avatariakin tapahtuman kunniaksi siihen ihkaensimmäiseen.
Jei! On se niin kivaa nähdä itseni impin tasolla. Melkein meinasin jo alkaa kaipaamaankin niitä aikoja. Kyllä te sitten osaatte, saitte minutkin hätkähtämään jo aika paljon. :eh:
Hyvät aprillipäivän jatkot vain kaikille, joita ei ole vielä höynäytetty.
Gauntness
1.4.2004, 13:01:51
HYI saakeli että jotkut osaavat olla ILKEITÄ!! Saanen sanoa että tämä on peestä. Ei ihmisiä saa kiusata tuolla tavalla!
Hyvää aprillipäivää nyt sitte. Toivottavasti teillä on kivaa.
Originally posted by Jeth
ja poikkeuksena Ice Age avataarit?
Jääkausi ei ole paikka. :) *viittaa paikkakuntaasi*
Kieltämättä hyvä yritys kusettaa ihmisiä.. Yli puolet vastanneista ei edes ymmärtäny kyseessä olevan aprillipilan. :D Itse en kyllä usko mitään mitä kuulen tai mulle sanotaan tänään, joten pieleen meni ainakin mun kohdallani. ^_~ Tosin eipä mulla ole oikein mitään postauksia edes mitä menettää.
Hyi saakeli, kuinka jotkut osaavat ottaa ITSEENSÄ! No, onhan meillä perustuslaillinen oikeus loukkantua mistä vain haluamme.
Ja kyllä, meillä on kivaa.
Alkujaan kirjoittanut Potri
- Signaturekuvien käyttö tulee kielletyksi. =D Laskenut hyvän maun raja pakotti meidät tähän päätökseen.
Signatur -tekstejä vois kanssa vähän rajottaa tai siis lyhentää sitä tekstin määrää mitä siihen voi kirjottaa.
Sit rupee pikku hiljaa pännii nuo smailit ku niitä joskus ihan kylvetään siihen viestiin... Mutta tämä on vain minun mielipiteeni joten älkää vetäkö poroja sieraimiinne...
(Tehkäämme tästä tulevaisuuden foorumi...)
Jackal von ÖRF
1.4.2004, 14:07:25
Originally posted by Gabriel van Kascanos
Eli kyllä Jackalilla taitaa joku hieman mutkikkaampi systeemi olla.
Itseasiassa tein yksinkertaisen "UPDATE user SET posts=0" -kyselyn, joka nollaa kaikki laskurit. Ja mitä tuohon palauttamiseen tulee.... :eh: :enkeli:
Razorblade
1.4.2004, 14:16:06
Tuo olisi kyllä kerrassaan hilpeä idea, että saisi vain pitää omaa turpaansa avatarina. Noh, ainakin ihmiset tietäisivät minkä näköinen on heidän mielestään ärsyttävästi postannut urpo, ilman että sitä kuvaa pitäisi kaivaa jostain.
Aprillipilaksi tämä on mitä mainioin. Ja onko sillä suurtakaan merkitystä palaako postcountit?
Wompatti
1.4.2004, 14:34:32
Alkujaan kirjoittanut Jackal von ÖRF
Itseasiassa tein yksinkertaisen "UPDATE user SET posts=0" -kyselyn, joka nollaa kaikki laskurit. Ja mitä tuohon palauttamiseen tulee.... :eh: :enkeli:
Hahaa, ihan oikein kaikille!
:D
Gabriel
1.4.2004, 14:45:09
Originally posted by Jackal von ÖRF
Hohoho. :D
Enpä nyt tiedä mitä tuosta ajatella, kun aprillipäivä on edelleen meneillään. No, tuskinpa minulla on hätää kun kerran sen kaikkein oleellisimman luvun, omani, muistan. http://www.kultti.com/img/icon_twisted.gif
Soul Reaver
1.4.2004, 14:47:29
Ei ole skanneria. Ei ole digikameraa. Olo ei tunnu mukavalta kun Eetu tuijottaa joka paikassa mihin postaan. Joten heippa sitte.
Menenkin lukemaan tästä kirjaa, jonka minun täytyy palauttaa 32.4...eäh, kun se olikin 31.4...minä sitten tykkään karkausvuoden tuomista huhtikuun kahdesta extra-päivästä! =D
Hyvää aprillipäivää kaikille, tämä olikin varsin tasokas verrattuna koulussa kuultaviin "kato, taivaas lentää lehmä!!1!"- pilohin.
Ja turha kai tätä enää sanoa on, mutten lähde mihinkään. :)
Heheh.. Hyvää aprillipäivää vaan kaikille! Ehdin jo vakavasti säikähtää tuota signature juttua.. ;D
Aagh!!! Ei!!!!!! Törkeää!! Julmaa pilaa!!! Mutta siis siis oliko tämä nyt pilaa vai ei? Postaus lukuni on ainakin ihan pohjilla?
Pay Gried
1.4.2004, 15:16:34
No johan oli aprillipila. Minä tunnustan, minä uskoin, että tämä on ihan totta. Naurakaa pois vaan kun saatte luvan! :) Hyvä aprillipila. Hyvä, että katsoin päivämäärän jälkeenpäin, vaikka olinkin aivan shokissa.
Huomasin myös postauslukujen nollautumisen. Ihmettelin hetken ja sen jälkeen tanssin ympäri taloa. :)
Mistä Potri tällaisen pilan sai päähänsä? Hyvää aprillipäivää kaikille!
Heh, olen kirjoittamassa toista postiani. :D
Aika jännältähän tämä näyttää, harmi vain ettei tunnelma ole säilynyt samana kuin pari vuotta sitten jolloin näitä ensimmäisiä viestejä tänne kirjoitin.
PS: Signut pois (mitään hyötyä niistä).
Altercamo
1.4.2004, 15:36:13
Kappas, odotin jotain nerokkaampaa. Tuon tajusi heti, kun vilkaisi päivämäärää
Mutta onpas foorumin nollapostereiden määrä kasvanut!
Storm Summoner
1.4.2004, 16:01:11
Onko tämä aprillipilaa? Ei huhtikuun 32. päivää ole! :ooh:
CyberMan
1.4.2004, 16:01:51
Epäreilua juuri kun sain avan ja signun niin uvetaan muuttamaan sääntöjä että en saa pitää niitä :cry:.
Ja ei kai tämä ole aprillipila?
Edit//:: Huoh toivon että joku tulee kohta sanomaan että Aprillia!
Onko tämä aprillipilaa? Ei huhtikuun 32. päivää ole!
Täällähän on teräviä ihmisiä :D Hyvää aprillipäivää kaikille. (nyt tungen näitä jo jokapaikkaan....saa poistaa huhtikuun 33 päivä:P)
Voi kuinka inhalta tuo postcounttien nollaus tuntui aluksi. Tuli pelottavat alkuaikani mieleen. *boo-hoo*
Enää ei kuitenkaan haittaa, mukavaahan tämä "uudelta pohjalta" aloittaminen.
Näh, signujen poistoa en uskonnut sitten millään. Samoin oman kuvan pakkolaittoa avatariin. Tiesin jo tänään olevan aprillipäivä, joten tuo ei paljoakaan hetkauttanut. Ja tuo päivämäärä kirkasti vielä asioiden oikean tolan. Värien käytön poisottoa olisin kyllä kannattanut (ja en olisi välittänyt paljoakaan jos signut olisi poistettu, ja olisin ollut onnellisen tyytyväinen ilman avatariakin).
// #CyberMan#, jos et tajunnut jo tuosta päivämäärästä ja siitä, että on aprillipäivä, niin luepa tätä ketjua. Eli vastaukseni: Kyllä se todennäköisesti on aprillipila!!
Ja muuten, hauskaa aprillipäivää kaikille!
CyberMan
1.4.2004, 16:12:48
Originally posted by Tilte
Voi kuinka inhalta tuo postcounttien nollaus tuntui aluksi. Tuli pelottavat alkuaikani mieleen. *boo-hoo*
Enää ei kuitenkaan haittaa, mukavaahan tämä "uudelta pohjalta" aloittaminen.
Näh, signujen poistoa en uskonnut sitten millään. Samoin oman kuvan pakkolaittoa avatariin. Tiesin jo tänään olevan aprillipäivä, joten tuo ei paljoakaan hetkauttanut. Ja tuo päivämäärä kirkasti vielä asioiden oikean tolan. Värien käytön poisottoa olisin kyllä kannattanut (ja en olisi välittänyt paljoakaan jos signut olisi poistettu, ja olisin ollut onnellisen tyytyväinen ilman avatariakin).
Eli siis onkos tämä aprillipila kun noin sanot???
Wompatti
1.4.2004, 16:18:48
Alkujaan kirjoittanut #CyberMan#
Eli siis onkos tämä aprillipila kun noin sanot???
No on, oot sie vähän taukki?
HÖHÖ. Olipas hauskaa. Aloitusposti oli jo niin ihana, ettei voinut olla mitään muuta kuin pilaa. Aprillia syökee silakkaa.
Natsenatu
1.4.2004, 17:06:37
Jos ei olisi ollut aprillipäivä,niin olisi mennyt ihan täydestä :)
Tuossa äsken vasta loggauduin päivittäiselle käynnille ja huomasin kuinka postcountit olivat nollassa. Aluksi epäilin että Netscape sekoilee taas mutta ei se niin ollutkaan.
Ai niin,aprillia,syö silliä,juo kuravettä päälle.
Heh, kerkesikin jo säikähtää, ensimmäinen ajatus olikin että mitähän helvattua ne ovat nyt menneet tekemään. Mielenkiintoinen veto tämä postcounttien nollaus, tuleepa nyt kaikkien kaipaamaa tasa-arvoa tännekkin pitkästä aikaa. Pitää kai sitten aktiivisemmin alkaa taas postata että saa edes vanhan countin kiinni. Ehkä.
Taidan mennä tästä koomastaheräämiseni jäljiltä syömään silliä. =)
Miksi pitää olla noin ilkeitä ihmisiä :prkl: Jos olisin ollut joku vanha ihminen niin olisin taatusti saanut sydänkohtauksen, nyt sain pelkän kohtauksen :P
Minuun meni ihan täydestä kun puol yhentoista aikoihin ekan kerran kävin sivua katsahtamassa. Olin vielä ihan tööt ja kun näin että postaukset oli nollassa niin luulin näkeväni unta vieläkin =)
Ja signut pois ja awatariksi kelpaa vain oma pärstä ;D
Ja Jackal, et viitsisi jo lopettaa tuota kiusaamista"Ja palauttaminen.... :eh: :enkeli:"
LizzieFox
1.4.2004, 18:05:07
Minulle ei tule ongelmaksi alkaa käyttämään omaa naamani avatarina eikä sitä etteikö signatureja saisi enää olla mutta pientä rajaa. Miksi väritkin pitää kieltää kun postitusluvutkin on nollattu..:(
Toivon todella että tämä on hyvin sairasta pilaa.
pöh, viime vuoden vedätys oli parempi, tosin en muista tarkkaan miten se meni. Sen muistan kuitenkin että Kaappi aloitti ketjun, joka oli siihen aikaan uskottavaa, sillä olihan hän silloin admin. Täytyy myöntää että silloin menin halpaan ainakin 10 sekunniksi.
Mutta tämä oli huono vedätys. Admin on paljon uskottavampi kuin GM, näin se vaan on.
Tämä oli kyllä parempi kuin viime vuoden pila...Silloin kyllä meni täydestä (en muistanut että oli aprillipäivä). Nyt osasin jo vähän varautua, mutta silti meni täydestä varsinkin postitusten nollaaminen.
Noh aprillia aprillia...
Kaikkein hauskinta olisi, jos ne postit tuli (vahingossa) oikeasti poistettua.... :D
Erittäin hyvä pila. :) Aluksi säikähdin ja ajattelin että pentele teidän kanssa mutta tarkemmin ajatellen nuo säännöt ovat erittäin hyviä. Niiden avulla saisimme jonkinlaisen tason nousun tänne.
Hmm.... jos joskus pääsen adminiksi niin pitää muistaa nämä säännöt.
Ja ihmiset väittävät etteivät välitä post-countistaan.. =) Jos kerran ollaan saamassa kohtauksia jne, niin kyllä niillä sitten loppujen lopuksi joku elämää suurempi merkitys on, ainakin uudemille jäsenille (joka muuten on aika hupaisaa).
Aloituspostissa oli taas vedetty hieman överiksi, siksi en uskonut ollenkaan mitä siinä sanottiin. Ihan kuten viime vuonnakin.
Aprillia vaan kaikille, tosin suosittelen jättämään Sillin rauhaan.
Haha, aika täydestä meni päivämäärään asti! ^^ En meinannut saada sydänkohtauksia tai muutakaan, mutta se signujen poisto kohta alkoi vähän mietityttämään että onko omani poistettu.. *äly loistaa* Noh, sain sentään yhden aprillipilan tälle päivälle, koulussa kaikki olivat koeviikon takia hieman passiivisia. Ja tähän postituslukujen nollaukseen: Jaa, ei pahemmin väliä. Itselläni ei ollut kuin jotain 80 postia joten ei se nyt pahemmin edes kirpaise. :) Kerron sen 100:lla ja saan Gabrielin ent. postitusluvun ja huh... Noh, onhan se ihan kiva että kaikki ovat tällä hetkellä ihan kuin samalla maaliviivalla, ehkäpä tämä saa ihmiset luomaan paremmin uusia tuttavuuksia kun enää ei ole sellaisia postauslukubarrikaadeja kenenkään välillä. :)
Ja muuten, JIHUUU! Ensimmäinen postini! Tiedän, tiedän, tämä on teille suuri kunnia, en ymmärrä miten selviätte tästä häkeltymättä ylpeydestä!
Candice
1.4.2004, 20:22:41
Tuijotin aamulla flunssaisena Kaapin jotain postia ja postituslukua ja ajattelin, että mitä pirua se poika nyt on tehnyt, että on saanut adminit noin suuttumaan ja nollaamaan postcountinsa. Sitten katsoin omaa postiani, rääkäisin. Lopulta tutkin muidenkin postit ja naurahdin. Pilahan tämä olikin. Höpsö minä kun en tätä päivää muistanut.
Minulla sitten taisi olla n. 1192 postia ja oletan kaikkien olevan huomenna tallella...
Tämä oli hyvä :)
CyberMan
1.4.2004, 20:49:40
Nyt kun ajattelen niin nämä säännöthän olisivat oikeastaan ihan hyvät omakuva ava ei tulisi mitään liian isoja signuja, ei enää ketjuja miten saan signuni näkymään? Aah se olisi elämää.
Tarkemmin ajatellen nuo säännöt olisivat sieltä ja vieläpä erittäin syvältä! Miten se muuten vaikuttaisi foorumeiden tasoon? En ainakaan minun päähäni oikein osaa luonnistua mitään selitystä.
Hmm, mulle ei sinäänsä ole mitään väliä postcountilla, koska siihen tottuisi, mutta onhan niitä posteja kuitenkin saatu vaivalla kasaan. ;D Ei siis sillä että sen takia olisin foorumeilla. Kiinnostaa tietää, tullooko postcountit takaisin vai ei?
Ja minulla oli sitten muistaakseni 396 postia, ja minäkin olen siinä toivossa, että huomenna kaikki on tallella.
"Hyvää" aprillipäivää vaan kaikille :)
Postien nollaus ei ole mitenkään pahaasia. Minun puolestani asia voidaan pitää näinkin.
Aika hyvä pila, mutta kaikki paljastui jo ensimmäisessä viestissä, kuten joku jo huomasi, ei ole huhtikuun 32. päivää. JOs ei ois paremmin tietäny niin oisin kyllä kironnu kaikki hereille (Signuni valmistui juuri (toivottavasti)).
Paras aprillipila jonka olen koskaan kuullut. Joihinkin meni aivan täydestä ja se on ihan ymmärrettävää. Kuka nyt tulee ajatelleeksi modejen puheiden luotettavuutta ja vielä aprillipäivänä... Ei pahalla.
Hyvää aprilli yötä (katso postausaika) ja vielä täytyy mainita mahatvasta pilasta. ^^
Alkujaan kirjoittanut Gabriel van Kascanos
Niin, ja btw, onko se aika tyylikäs runonpätkä signussasi mitenkään yhteydessä omaani, jonka nappasin siitä, josta kerroit Kultissa? :)
Joo, R.E. Howardiahan tuokin, joku fiksumpi signature oli ollut jo pidemmän aikaa haussa ja kun sinä nyt laitoit tuon yhden meikäläisen suosikki säkeistöistä niin ajattelin sitten pistää toisen mokoman.
Kokonaisuudessaanhan tuo kuuluu näin:
Thor's Son
Serpent prow on the Afric coast,
Doom on the Moorish town;
And this is the song the steerman sang
As the dragonship swept down:
I followed Asgrimm Snorri's son around the world
and half-way back,
And 'scaped the hate of Galdjerhurn who sank our
ship off Skagerack.
I lent my sword to Hrothgar then; his eyes were ice,
his heart was hard;