PDA

View Full Version : KÖSSEJÄ LIITTYEN FF PELEIHIN

Vibra
5.4.2004, 14:31:25
]Niin tässä pari päivää sitten (palmu sunnuntaina) tuli kössittyä aika pahasti...
Minä omistan sellaisen piraatti muistikortin jossa on enemmän tilaa kuin normaalissa (siinä oli pieni numero näyttö josta näki mikä lohko oli käytössä). Se TOIMI 4 vuotta hyvin (jos ei oteta huomioon että kaikki lohkot paitsi yksi oli jotenkin OUT). No asiaan. Olen pelaillut esim. FF seiskaa 300h, FF ysiä 200h+ PALJON MUITA PELI TALLENNUKSIA ja... MUISTIKORTTI ZIPPAS KAIKKI TALLENUKSET VEX. :( :eh: :prkl:
TIEDÄN että tämä foorumi aihe on turha mutta TARVITSEN tukea sillä olen hyvin HYVIN järkyttynyt. Omaa tuskaani lievittääkseni kertokaa TEIDÄN kösseistä liittyy ne nyt miten tahansa "fainaleihin" (VII-IX). antakaa KAIKEN tulla... oma tuskannekin pääsee irti. Niiden EI tarvitse liittyä muisti korttiin :eh: mutta FF VII-IX:iin kyllä

PS. olen 13 jos joku ihmettelee "LAPSELLISTA" käytöstä
(vaikka omasta mielestä olen varsin korruptoitunut ;D ;) =/ :eh: no ei se sua naurattanut)
PPS. olen pelannut fainaleita eppu luokasta asti
PPPS. olen muokannut tätä et jos myöhemmät viestit muilta ihmetyttää...
KIITOS

Nitromethane
5.4.2004, 14:37:25
Elikkä tarinan opetus: Älkää ostako piraatteja ;)

make
5.4.2004, 14:42:23
Tämä kuuluu Squaresoftin osioon jos tässä käsitellään ainoastaan "KÖSSEJÄ LIITTYEN FF PELEIHIN" ja jos tämä aihe menee yleiseksi eli "liittyy ne nyt miten tahansa 'fainaleihin' tai johonkin" siis kaikkia nuita accidentejä peleihin liittyen, niin Yleiset peliaiheet puolelle.

Minulla oli kanssa ihan aito sonyn muistikortti joka sitten päätti sanoa yhteistyö-sopimuksen irti. Tietysti siinä meni kaikki GT:n ja Final Fantasyjen savet ja kaikki muutkin. Sillon meni asenne pelaamiseen ja sitä taukoo tuli sen kuukausi.
Toinen yleisen puolelle menävä on kun kaveri pelas GT2:sta minun koneella ja siinä oli tietysti minun kortti 1. paikassa, hän sitten tyylikkäästi ajatuksissaan tallenti minun kortin päälle ja minun hirveä urakka meni pilalle minulta.

Granite
5.4.2004, 14:46:12
Tämä kuuluu Squaresoftin osioon jos tässä käsitellään ainoastaan "KÖSSEJÄ LIITTYEN FF PELEIHIN" ja jos tämä aihe menee yleiseksi eli "liittyy ne nyt miten tahansa 'fainaleihin' tai johonkin" siis kaikkia nuita accidentejä peleihin liittyen, niin Yleiset peliaiheet puolelle.Ja katoavista tallennuksista sekä huonoista muistikorteista on jo keskustelua täällä (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=3836).

Gabriel
5.4.2004, 15:49:59
I guess we've had enough of this. Löytyyhän jo toinen samaa aihetta käsittelevä topikkikin.