PDA

View Full Version : Ongelmia bahamutin kanssa [spoiler]

Archux
9.7.2002, 17:58:34
Eli kun pitäs saada Tidusin aseeseen se eka boosti joka löytyy Yunalescan huoneesta niin dark Bahamut käy käsiks väkisin. Ikäväkyllä se tekee joka iskulla 99999 vahinkoa iskusta riippumatta. Lisäks sillä on giljoona hoopeetä ja muhkeat statsit.
Koitin antaa Yojimbolle vähän yli 100k gilliä mutta ei matottanu sitä.

Eli oisko kellään mitään infoa miten ton vois piestä tai miten sen ohi pääsis ilman tappelua kun hahmot ei todellakaan lyö mitään 99999 joka iskulla? Itse asiassa mulla on vasta Yunan ja Rikkun aseet täysillä boostattuina joten melkeen kaikilla teho jää alle 10000.

Luulis ettei Tiduksen aseen saamiseks ihan noin kovaa pahista ole pakko piestä.

Potri
9.7.2002, 18:11:55
Ei tarvitsekkaan. Nimittäin jos olet poiminut arkun heti Yunaleskan pieksettyäsi, niin kuin minä tein. :)

Archux
9.7.2002, 21:13:13
Noh voi "#¤"#¤!

Pitää vissiin maksaa enemmän tai jotain ku en mä muuten pärjää.

Sayanna
9.7.2002, 21:20:01
Kannattaisi hankkia Yunalle overdrive (Yojimbo kun käyttää overdirivensä heti), kutsua Yojimbo garnd summonina ja sitten maksaa sille se raha. Ei se silti zanmatoa aina tee, mutta kokeile muutama kerta. :)

Archux
10.7.2002, 14:19:49
Tollei just otin grandilla. Nyt rahaa lähemmäs 2mil ni koitan eka vaikka 500k ja sitte nostan aina kunnes toimii.

Seyana
11.7.2002, 11:59:10
Mä saan Yojimbolle Zan maton kun maksan esim.1001 tai 101 giliä.eli siis aina joku tollanen luku ja gili päälle.ja overdrive tietysti myös.ei aina toimi,mutta useimmiten.

samiloop
11.7.2002, 12:41:22
Jos Yojimbo tekee paljon "hyviä" liikkeitä eri tappeluissa, nousee jonkinlainen affection level-tyyppinen muuttuja, joka auttaa Zanmaton saamisessa. Overdrivellä saa pienen avun. Kannattaa muistaa että Dark Aeoneilla on korkein Zanmato Resistance -level. Nemesiksellä taisi olla sama, luultavasti Penancella myöskin.

Lisäksi ääretön munkki auttaa paljon Zanmaton jahtaamisessa. Rahakin on avuksi, mutta ei lähellekään yhtä tärkeää kuin hyvä tuuri (johon ei tietystikään voi vaikuttaa mitenkään).

In-depth tietoa Zanmatosta:
http://s1.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=520&topic=2809551

Archux
11.7.2002, 23:30:43
Jeps mä tappelin sillä vähän aikaa pikkuvihuja vastaan ja kohta se olikin valmis tekemään zanmaton lähes varmasti 200k gillillä. Tapoin sen dark Bahamutin varmaan lähemmäs 80 kertaa sellasen armorin toivossa jossa olis sekä ribbon että hp break ja vihdoin sain sen. Kyllä alko vähän kyllästyttää kun tuli pelkkiä aseita ja armoreita missä oli joko auto-protect ja ribbon tai auto-protect ja hpbreak.