PDA

View Full Version : Default message?

Braska
12.4.2004, 18:58:50
Niin, kun tuolla profiili-asetuksissa voi valita "Default message", niin minulla se ei toimi. Kun senhän pitäisi auttaa kirjoittamaan sama teksti jokaiseen viestiinsä, niin minulla ei yksin kertaisesti TOIMI koko höskä. Kun minä kirjoitan siihen tekstin, niin ei se mitenkään tule seuraavaan viestiini. Missä vika?

Ja toinen kysymys; Kun lähetän PM:ää, niin se kysyy, että olenko varma siitä, kenellä lähetän viestin, ja valitsen "peruuta" niin se silti lähettää viestin. Miksi niin?

Edit// Sori. :(

Antza
12.4.2004, 19:24:28
Tuossa:http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=8613
Kannattaisi vähän tutkia ennenkuin tekee uuden threadin.

Ja siitä PM:män lähettämisestä, se ei ´varmista että haluatko lähettää viestin vaan kysyy että haluatko ilmoituksen kun viestisi on luettu. Ainakin näin minä sen käsitin. =)

Jackal von ÖRF
12.4.2004, 21:31:33
Oletusviesti on nyt toiminnassa, kun kirjoittaa uuden viestin/ketjun. Viestien editoinnista otin sen pois sotkemasta.

Samaten sukupuoli näkyy viestien miniprofiilissa.

Gabriel
12.4.2004, 21:36:49
Samaten sukupuoli näkyy viestien miniprofiilissa.
Muuten oikein jees, mutta on hieman hämäävää kun ikä löytyy sijainnin ja sukupuolen välistä. Kannatan seuraavanlaista järjestystä:

Jackal von ÖRF
12.4.2004, 22:20:03
Nyt on uusi järjestys. Kieltämättä näyttää paremmalta noin. Minustakin se postcountti oli huonossa paikkaa.

Potri
13.4.2004, 18:21:16
Uusi järjestys on juuri se oikea. Saisiko vielä tuon pilkun pois postitusluvusta? Gabillakin on varmasti enemmän kuin alle kymmenen postia...

Postcunt
Vähän rajaa hei. :P

Kreifi
13.4.2004, 18:49:37
Pilkun merkitys on monimuotoinen. Minusta se vain selkeyttää "isoja lukuja" ja tuota on helpompi lukea.

Ja kyllä, Kaappi on ihan mauton. :P

Gabriel
13.4.2004, 20:30:36
Pilkku pois ja välilyönti tilalle, jos mahdollista.

Vähän rajaa hei. :P

Ja kyllä, Kaappi on ihan mauton. :P
Okei, okei... :)

Jackal von ÖRF
13.4.2004, 22:38:31
Pilkku pois ja välilyönti tilalle, jos mahdollista.
Tuo asetus on jo laitettu foorumien suomenkieliseen versioon (jonka kääntäminen puolestaan on vielä kesken), mutta voidaanhan se tähänkin kielipakettiin asettaa.

make
14.4.2004, 5:51:37
Tuo asetus on jo laitettu foorumien suomenkieliseen versioon (jonka kääntäminen puolestaan on vielä kesken), mutta voidaanhan se tähänkin kielipakettiin asettaa.

Mitenkä muuten se kielipuoli on, tuleeko se automaattisesti käyttöön vai pitääkö se ehtiä jostakin User CP:stä?

Tämä menee kyllä taas kerran ihan offtopiciks eli tämän ketjun vois sulkee...

Edit\ Kiitos...

Jackal von ÖRF
14.4.2004, 7:42:19
Kieli tulee kaikkien itse valittavaksi. Asetus on Edit Options -sivun lopussa.