PDA

View Full Version : Sateella ^^

Dagger
11.7.2002, 11:02:13
Kaikki varmaan muistavat kun vähän aikaa sitten vielä satoi.. Nyt tässä kuumuudessa tullee melkein sadetta ikävä. :p Tein tämän kuitenkin silloin kun satoi, joten niin sataa työssäkin. Puusta tuli hieman outo, joten se ei näy kokonaan. Nyt vaihteeksi näytän jonkin oman hahmoni, enkä mitään fan-arttia. Minulla on oikeastaan paljonkin töitä näistä omista hahmoistani, mutta en ole kai vain näyttänyt niitä.. Jos joku muistaa sen vanhan grafiikkakilpailun, mihin minä ilmoitin sen kuvan tytöstä jolla oli siivet, niin tässä hän on nyt.. sanoisinko "vanhempana". No, sanokaa mitä pidätte..

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1024067116295.jpeg

Helluva
11.7.2002, 11:06:38
hienoa.. taattua dagg laatua.. mie pidän eteenkin noista väreistä jotka olet saanut täysin kohdalleen.. Eloa ja tarkkuutta olet myös saanut väreihin.. hienoa.. jatka samaan malliin .. :)

Chika
11.7.2002, 11:47:38
wau..hieno!värit on kauniit.....
munki varmaan pitäs lähettää tänne näitä mun tuhansia piirustuksia*miettii*
Toi on upea...

FantasyManIX
11.7.2002, 11:51:11
Juups..Hieno kuva on!
Värit on sattunu oikein hyvin kohdalleen.

Lisää, lisää kuvia! :)

R13
11.7.2002, 12:05:52
no huhhuh jos sadetta on ikävä ^^ enemmän mulle on talvea ikävä jos on kuuma xD mutta oh well~~

eli siis juu, on hieno kuva. Ja mä oon niii-iin kateellinen kaikille niille jotka osaa piirtää taustoja. *duh* noi ton korvat on ihanat :D

no joo, eihän tota nyt voi ees kritikoida kunnolla ^^

Safir
11.7.2002, 14:01:10
Hiano työ! Aivan ihuna.
Koko työ on niin onnistunut, ettei oikein tiiiä mitä sanois.. Noh. Värit on kohdallaan, ja tausta hyvin kanssa, hahmon vaatteet on noh, miten sen ny sanois.. omaperäiset, ja hyvin suunnitellut. ^^

Tifa
11.7.2002, 15:09:10
Hieno! Pirteät värit ja tausta. ^^
Min jotenkin pidän liikaa tuommoisista suipoista korvistakin.
Tausta näyttää jotenkin siltä, että siinä olisi takana vesiputous. en tiedä onko se sitten tarkoituksella?
Kun sitä pidempään katsoo niin huomaa sateen olevan kyseessä.
Minulle vain tuli ensimmäisenä mieleen vesiputous. :P
Tälläkertaa pääkin on normaalin kokoinen muuhun ruumiseen verrattuna. :D
Hieno saavutus sis! :)

muumuu
11.7.2002, 19:50:25
Hmm...
Se on oikein loistava muttaah...
Pää on hieman 'suttuinen' [paraskin sanomaan, minun työt ei olekkaan muuta kuin suttuisia ja kamalia].
Korvat on ihanat ja pään muoto on kohdallaan. Tuo vesisade näyttää kyllä vähän vesiputoukselta, mutta kyllä siitä erottaa että se on sade, kn vähän tihrustaa.
Hiukset... hiukset näyttäisi olevan aika lailla kuivat, kuten vaatteetkin, tuliko se juuri ulos? Hiukset on tuuheat, aivan kuten kuten kuivat hiukset, vaikka tuo on vesisateessa o.O
No hieno työ tuo on, muutamaa 'vikaa' huolimatta.

Gabriel
12.7.2002, 19:02:49
Sadetta tulee kaiketi tosiaan ikävä. Oli se nyt suht. epämukavaa kastua sateessa, mutta paljon ikävämpää on kastua hikoillen. Lisäksi kuumuus on niin painostava, ettei välttämättä huomaa mm. autoja. XD

Mutta itse kuvaan. Sade on mainio, jos ottaa varsinkin sen huomioon, että realistista sadetta on erittäin vaikeaa piirtää. Tytön takaa oleva sade näyttää hiukan vesiputoukselta, mutta sitä vain silloin jos oikein yrittää katsoa noin.

Tyttö on myös mukavasti onnistunut, ruumiinosien suhteet toisiinsa ovat onnistuneet hyvin ja nehän ovat tunnetusti yhdet vaikeimmat asiat piirtää (ainakin minusta). Tyttö näyttää kyllä aika lailla tutulta, pakko myöntää. Noh, olihan siinä kuva myös tytöstä nuorempana. :)

Ja min pidän siitä puusta, en ymmärrä mikä siinä saattoi olla vikana. Noh, hyvä että edes osa puusta on kuvassa. Meinaan, se näyttää kivalta.

urho
13.7.2002, 8:13:54
Tosi hieno työ. Kaikki väritkin ovat ihan kohdallaan,niistä ei käy valitteleminen. Puu.... Miten ihmeessä sä noin hyvin jonkun puun osaat piirtää? :P Mun puut näyttää ihan joiltain tikuilta joilla on hiukset :P

Hieno työ, sanon vielä kerran. Samalla tavalla vaan jatkamaan.

Roakel
13.7.2002, 8:18:48
Tosi hieno työ, oot värittänyt kuvan hienosti ja se puu on mielestäni tosi hieno. Vaikka kuvassa sataakin niin se näyttää silloin myös paremmalta, mutta kuvassa on silti yksi miinus. Se vartalo on vähän suttuinen.

Noirre
13.7.2002, 8:29:33
Sadetta tulee tosiaan ikävä, minäkin ratsastusleirilläni olin vain onnellinen kun satoi kesken tunnin... poltin siellä olkapäänikin :prkl:

Tyttö on hienon näköinen. Sade on ehkä hiukan epäluonnollinen ja sitten jos on satanut jo jokun aikaa, eikös tytön hiuksien pitäisi valua märkinä olkapäillä? muuten kyllä aivan ihuna, keep up the good work :)

Sonya
13.7.2002, 11:11:26
Joo..hiano työhän tuo kyllä kieltämättä on.. :)
Värit ovat todella upeat.. samoin tyttö..
En nyt oikeastaan löydä mitn moitittavaa..
Arvosana olis sellanen 9 - 9½.. :D

Dragonleo
15.7.2002, 12:21:42
Nonniin. Tämähän on hieno. Ainoa asia, joka minua hämää, on se, että kuvassa sataa. Minusta kuvan sade näyttää enemmänkin vesiputoukselta hahmon takana. Mutta se tekee työstä hienomman, vesiputoukset on kivoja :D . Toinen asia, nuo rannesuojat (tai jotkin sentapaiset) ovat vähän MKR- sarjan hahmojen suojien näköisiä. Se ei ole miinus, ne sopivat kuvaan hyvin. En keksi oikeastaan mitään valittamista puusta, se mieleeni, koska mielestäni fantasiaan pohjautuvilla maailmoilla saa ollakin "erikoisia" elementtejä. Henkilö kuvassa on onnistunut, joten ei tässä jää muuta sanottavaa, kun: Hyvä! :)

Blaxor
15.7.2002, 15:32:29
Ei sadetta ikävä tule =),Oikein hieno kuva värit on sattunut hyvin kohdalleen.