PDA

View Full Version : Icewind Dale

Leonhard
29.4.2004, 10:47:24
Ostin tässä vähän aikaa sitten kehutun pelin Icewind Dalin. Ainoa probleema on vain siinä, etten osaa muodostaa kunnon partya. Ensimmäinen jolla aloitin oli seuraavanlainen: Human/Male/Paladin, Dwarven/Male/Fighter, Halfling/Male/ Fighter/Thief ja Elf/Female/Ranger. Partyssa oli tietenkin jotain vikana, mutta pääsin sillä kuitenkin Kuldahariin saakka, jossa sitten juutuin Jeteihin; niitten ei tarvinnut kuin iskeä muutaman kerran ja olin jo kuollutta lihaa. Joten toivoisin, että ne jotka ovat joskus pelanneet tätä kyseistä peliä, kertoisivat partynsa joilla peli on menty läpi ja jakaisivat muutenkin kokemuksiaan!!! :enkeli:

Azer
22.5.2004, 19:04:28
Jos tarkoitit Icewind Dale II:tä, niin minä ainakin tein tälläisen partyn. Female thiefling rogue, Male human ranger 1 lvl ja siitä eteenpäin fighter, että sain 2-wep-fight, male shielddwarf fighter, male wizard-evoker moonelf, female wizard-abjurer moonelf, female shielddwarf cleric-tempus, ja missään kuldaharissa jetejä oo, jos meinasit ice~ II etkä I

Leonhard
27.5.2004, 16:52:26
Meinasit I. Tosin tuli myös tuo II hankittua. Sitäpä oon enemmän pelaillut

yksisiipi
28.5.2004, 8:52:22
Tässä (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=7919&highlight=icewind+dale) olisi ollut valmis IWD-ketju.

Minun ryhmäni oli seuraavanlainen: Half-Elf/Female/Fighter-Mage-Thief, Human/Male/Cleric, Human/Female/Fighter, Human/Female/Mage, Elf/Male/Fighter-Thief, Human/Male/Paladin.
En muista ihan sataprosenttisesti, mutta kutakuinkin tuollainen ryhmä minulla oli. Yleensäkin kannattaa tehdä tasainen porukka: yksi kleeri, yksi maagi, yksi varas ja loput jonkunlaisia sotureita. Miulle ei tullut minkäänlaisia ongelmia mitään vihulaisia vastaan.