View Full Version : Asia Koskien Fanituotteita
Jantteri
3.5.2004, 21:28:56
Iltaa...
Luin Jostakin, että joltain tietystä nettikaupasta voi tilata Final Fantasy-Fanituotteita. Tietääkö kukaan suomalaista tai amerikkalaista Nettikauppaa, Jossa olisi Oikea Kopio Buster-Sword Myynnissä?
Edit
:P
Noo, kukunor on suomessa yks paikka, mutta sieltä et kyllä Buster Swordia osta. :eh: amazon.com on paikka josta voi löytyä jotain ja sitten vähän kaikkea löytyy Ebay:stä :D Onnee vaan jos muutama ylimääränen satalappunen löytyy, niin siitä vaan shoppaileen :D
Feamor
11.5.2004, 18:55:21
Ei niitä kannata tilata, vaan tehä ite. :D
Mä tein joskus kauan sitten ite puusta(ei kyllä voi oikeen verrata) ja sillä on kyl tullu mätettyä pihalla, vaikka onkin jo rikki. ;D
Kukunorista ei kyllä sellasta löydä, vaikka taru sormusten herrasta kamaa löytyy kyllä. Amazonista ei löydy myöskään.
Aika turhauttavaa sellasta on ettiä, mutta jos sä haluut ettiä miekkaa ittelles, niin mikäs minä olen sitä estämään, onnea vaan etsintöihin. :up:
Kuten sanottu, niin ei itse tehtyä ja myymälästä ostettua voi oikeastaan missään määrin verrata toisiinsa. Hmm, tietääkseni jostain ulkomaalaisista liikkeistä saa Masamuneja ja Gunbladeja, mutta en ole koskaan törmännyt netissäkään kyseiseen miekkaan. Ja jos sellaisen löytää niin hinta voi olla jo aika hassun kuuloinen.
Kannattaa ekaksi katsoa tuo Ebay tjsp.(?) =)
Hiroshi-san
12.12.2005, 17:08:34
Iltaa...
Luin Jostakin, että joltain tietystä nettikaupasta voi tilata Final Fantasy-Fanituotteita. Tietääkö kukaan suomalaista tai amerikkalaista Nettikauppaa, Jossa olisi Oikea Kopio Buster-Sword Myynnissä?
Edit
:P
Kyllä mun mielestä www.kingofswords.com:ssa on se Buster sword, se maksaa 69$. Ja www.longsword.com:ssa se maksaa 35$.Himoitsen itsekin sitä. :) :P
Garig
12.12.2005, 17:14:30
Ei kannata vastata kysymykseen joka on esitetty yli vuosi sitten. Tuskin Jantteria enää kiinnostaa kun hän kysyi sitä niin kauan sitten.
Tuulisti
12.12.2005, 21:23:20
Vanha aihe, mutta ei sellaista kuin "oikea" buster sword - replika olekaan... vain fanien enemmän tai vähemmän massatuotantona tekemiä, erilaatuisia kyhäelmiä.