PDA

View Full Version : Aerosmith

Mirandos
13.7.2002, 18:56:47
Yritin etsiä aerosmithistä topikkia, mutta en löytänyt :(
enkä muista (muisti pätkii) onko sellaista ollut, ainakaan vähäänaikaan, joten...?

Siis kertokaa tässä, mitä mieltä olette aerosmithistä, niitten paras biisi.. ja voihan sitä lyriikkaakin laittaa, jos mielii.

Aerosmith=ehdotonta oikeaa musiikkia. Minä tykkää :)
Biisi: Ain't that a bitch, You see me crying, Avant Garden, Face...
Paras niistä on...umum...oiskohan se You see me crying.

(poistakaa ehdottomasti kysymättä keneltäkään tämä topikki, jos tämmönen on ollu/on)

Polar
13.7.2002, 19:41:53
Aerosmith on ollut jo kauan (n.12vuotiaasta) "lempimusiikkiani", ja melkein kaikki biisit löytyvät hyllystä tai koneelta. Paras biisi ikuna on varmaankin Dram On:in live versio joka löytyy Little South of Sanity (live)levyltä.

Kyllä jokaisen sellaisen :rispekti: minun silmissäni nousee joka Aeroa kuuntelee.

angela
13.7.2002, 20:45:03
en nyt niin ihmeemmin aerosmithiä kuuntele, en oo kauheasti noita ei-niin-kuuluisia biisejä kuullut.
mutta jaded on oikein kiva piisu ja tylerillä on hyvä ääni :)

niin, ja onhan crazy myös oikein hyvä :)

Dreamer
14.7.2002, 0:33:27
Kun tässä vuoden sisällä on lempiyhtyeet vaihdelleet melko nopeasti, niin on Aerosmith päätynyt sinne kärkeen (jossa on aikalailla saman tyylistä musiikkia). Minun sydäntä kait jotenkin lämmittää sen tyyli ja se on hieman tarttuvaa muutenkin. :)

Lempi kappaleiksi sanoisin Angel, Avant Garden ja Dream On. Löytyisi kait niitä enemmänkin.

Rini
15.7.2002, 0:18:47
Min kanssa tykkään jonkin verran Aerosmithistä, tosin se ei ihan lempibändeihini lukeudu, mutta kuitenkin ^^
Papoilla on monta hyvää biisiä, mutta eniten tykkään niiden hitureista. I Don't wanna miss a thing ehkä ihanin, ja heti sen perään Crazy. Lyriikat on myös kaikissa kuulemissani kipaleissa kohdallaan, samoin kitarat sun muut melodiat :p tästä hyvänä esimerkkinä Pink :D

Yksi juttu tosin hämää pikkusen.
Tylerin suu.
..joo

Mirandos
15.7.2002, 20:27:45
Tylerin tunnistaa sen suusta ;)
Pinkissä on kyllä lyriikat kohdallaan. Siitäkin minulla on kaksi versiota. Joskus mietin, että niillä on ollu hauskaa keksiä siihen riimejä :) PINK;PINK;KINK ja silleen :D
Ostin tänään kolme cd:llistä aerosmithiä. olen fanaatikko, myönnän. =)

Ben
22.9.2004, 21:34:37
Ei ole Aerosmith saanut palautetta? No pergule.

Aerosmith kuuluu keskisuosikkeihini. En ole tutustunut kovinkaan moneen albumiin, vain "Nine Lives" ja uusin kokoelmaalbumi "O'yeah! Ultimate Aerosmith Hits". Nine Livesista en ole varma, onko tämä ihan albumi vaiko kokoelma, mutta helvetin hyvää musiikkia siitä löytyy. Kovin tuttuja biisejä oli entuudestaan kun ostin tämän albumin, no nähtävästi jotkin jäävät alitajuntaan. Fallin' In Love, Full Circle, Kiss Your Past Good-bye ja Pink ovat albimin parhaita biisejä. Muutenkin albumi on erittäin hyvä, jaksaa kuunnella alusta loppuun kyllästymättä. Vikana biisinä on muuten Armageddon leffasta tuttu "I don't wanna miss a thing", joka on... no onhan se kaunis kappale edelleen.

Steven Tylerin ääni on älytön. Menee samaan kastiin Axl Rosen kanssa, siitä joko pitää tai sitten ei. On kyllä vähän ihmeellisen näköinen naamakin, että pakko siitä jätkästä on lähteä ihmeellinen soundi. =) Muita bändin jäseniä en osaa hirveämmin kommentoida muuta kuin että taitaa olla kaikilla ikää jo 50v. Amerikan Rolling Stonesit?

kaikkien aikojen parhaat biisit löytyvät varhaisemmilta albumeilta. Cryin, Dude Looks Like a Lady, Mama Kin, Crazy, Rag Doll... Helmibiisien lista on pitkä tämän bändin kohdalla. Jos vähäänkään diggaat rokista etkä ole kuullutkaan tästä niin nyt ois jo korkea aika mennä kauppaan ostamaan levy Aerosmithiä.

cRaZy Al BhEd
23.9.2004, 9:51:51
En ole fani enkä omista levyjä, mutta ne biisit, jotka olen Aerosmithilta kuullut ovat olleet hyviä, esim. 'I don't wanna miss a thing', 'Crying', 'Crazy' ja 'Dream on'. Se joku uusin kappale, en muista nimeä, se on hyvä. Laulajalla on persoonallinen ääni (ja aika persoonallinen pärstä... vois tosiaan syösä porkkanan poikittain) ja soundikin on hyvä. Muuta en sitten osaa sanoa.

Pissis
23.9.2004, 15:58:19
Jeah, kyllähän minä Aerosmithin tiedän ja omistankin heitin kokoelmalevyn "O´ Yeah! Ultimate Aerosmith Hits" sekä tavis levyn "Big Ones". Omasta mielestäni erittäin vetävää rockkia, niin vanhat kuin uudemmatkin piisit.

Amerikan kumihuuli Steven Tylerilla on sitä jotain, joka tekee hänestä yhden parhaista laulajista joita tiedän.

On kyllä vähän ihmeellisen näköinen naamakin, että pakko siitä jätkästä on lähteä ihmeellinen soundi. Muita bändin jäseniä en osaa hirveämmin kommentoida muuta kuin että taitaa olla kaikilla ikää jo 50v. Amerikan Rolling Stonesit?
Jeh, gubbejahan he ovat, mutta erittäin hyviä muusikoita. Ja juu, Tylerin tunnusmerkkeihin kuuluu iso suu ja rättejä tursuava mikkiteline.

Kaiken parhaita biisejä mielestäni ovat "Walk this way" ja "The Otherside", joka on itseni ehdoton suosikki. En jaksa tarinoida enempää tästä bändistä ja loppuun linkki (http://Aerosmith.com)