View Full Version : Kingdom Hearts hahmot
Eli mikäli näihin (http://www.rpgfan.com/pics/kh/art.html) kuviin on yhtään luottamista on mukana myös liuta muita FF hahmoja, Cloudillekin on näköjään kasvanut jonkunlaiset siivet ja kaikki hahmot ovat nuorempia kun aikaisemmissa peleissä, tässä kuitenkin pari muuta linkkiä jos ette tajua käyttää next nappulaa, Sivu2 (http://www.rpgfan.com/pics/kh/art2.html), Sivu3 (http://www.rpgfan.com/pics/kh/art3.html).
Oho... nehän oli aika hienoja tainnu ottaa buster sword vähän damagee kun on noin teipattu.
Nuo Soran ilmeet oli aika hianon näkösii.
Kiinnostus peliin kasvaa koko ajan.
Z-e-r-o
7.5.2002, 14:57:18
Kiinnostavaa! Peli on nyt ainakin jo pakko-ostos (oli se kyllä aijeminkin)DOOH
Tuo oli varmaan jonkunlainen myyntikikka sille ehkä pelkät Disney hahmot eivät olisi myyneet Japanissa niin hyvin.
Cloud näyttää nyt jo aika paljon Razieliltä.
Squall:kin on päässyt mukaan ja melkein kaikki hahmot uudemmmista FF peleistä myöskin vanhemmista on pari.
Edited by Z-e-r-o on 07.5.2002 15:59
Migelus
7.5.2002, 15:13:37
Mikäs juttu tää oikeen on? Oon aivan pihalla tosta.. Toi yksi kuva on ihan kuin Forgotten City FF VII:n ykkös CD:llä missä Aeris kuolee.. Todella magee!! :ooh:
Härreguud!!! Squall kakskymppisenä ja työskentelee Yuffien kans!!.... :ooh: ja tuo Cloud....okei peli on pakkohankinta
http://rgpfan.com/pics/kh/art-char-04jpg
Edited by Tiffany on 09.5.2002 12:42
Jesh hienoa! Nyt tuo pitää ainakin ostaa.
On tuo Cloud kyllä hieno.
Mutta niin myös Cid. (http://www.rpgfan.com/pics/kh/art-render-screen-02.jpg)
Ja Jack The Pumpkin King:inkin näin vilahtavan jossain. Mee looov.
tässä (http://www.rpgfan.com/pics/kh/art-render-screen-03.jpg) tässä kuvasssa skväll on aivan lagunan näköinen.
tuskin utota kingdom heartsia ostan, sillä disney ei paljolti kiinnosta.
Originally posted by Eltsi @ 08.5.2002 09:39
Cloud:kin alkaa oleen aika identtinen Gattsun kanssa. (nyt kun tuo miekka on paketoitu ja vasempi käsi on miltei kuin mekaaninen) Varmaan joutuu hankkimaan tämänkin pelin sitten ilmestyttyä. :P
Nyt kun katsoo tarkemmin, niin nehän on suorastaan identtisiä. :D
Simo ja sen veli Kalevi. :)
Wah, Kingdom Hearts on ollut jo jonkin aikaa the most wanted games-listallani. Ilmesty jo sa, oi kewl peli.
Minä kun pidän sekä Disneystä, että Nomurasta en voi vastustaa peliä enää... Nuo kaikki kuvat oli pakko tulostaa... ^^
Wou!!!! :ooh: nyt tää peli vasta pitääkin saada
Cloud:kin on palannu ja on näköjään vähä teipannu miekkaansa :D
Woah, nuohan on upeita!!
Cloud varsinkin. Siinä on hienoa yhdistelmiä, kuten Vincentin Huivi ja Käsi
Kun GC:n meinaan ostaa niin toivottavasti tuo nyt tulee sillekkin.
onko squall vähän siisti, takatukka ja kaikkee... :ooh:
Gamespotista (http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6013548,00.html) löytyy reippaasti yli 400 kuvaa :D , mutta jos haette suorempaa linkkiä on se tässä (http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,516587,00.html).
Edited by Dante on 16.5.2002 17:34
muumuu
16.5.2002, 19:21:13
käytän nyt erittäin ärsyttävää sanontaa : "Toi peli on ihan must,you know" XDD
eli toi on ihan pakko ostaa!
kuvat näyttää ihunoilta!
ja ne piirretyt hahmot on just KÄWÄJII!
Edited by vivi89 on 16.5.2002 20:27
AlkoTanko
29.5.2002, 18:42:25
Originally posted by Dante @ 16.5.2002 17:32
Peliportistakin (http://www.peliversumi.fi/) löytyy Kingdom Hearts kuvia, en voinut antaa suoraa linkkiä joten painakaa uutiset nappia ja sieltä Kingdom Hearts.
Gamespotistakin (http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6013548,00.html) löytyy reippaasti yli 200 kuvaa :D , mutta jos haette suorempaa linkkiä on se tässä (http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,516587,00.html).
Mitä kekkulia? Peliversumista ei löydy koko peliä ja Gamespottiin pitäisi liittyä jäseneksi. Törkeää! :prkl:
Edited by Echo on 29.5.2002 19:46
bigspin
1.6.2002, 17:36:00
kattoko muuten kukaan tänää tilttiä?siinä justiin puhuttiin tosta Kindomista.aika jänniä hahmoja siinä :/
Toi peli on kyllä pakko ostos,vaikka olenkin vain odottanut FFxi:tä.Toi cloud on muuten tosi makeen näköinen ja myös tidus.
Ujuuuuih!!! Min tykkää Rikusta!!! :D Uuh kun se on söööööööötti!!! :lovetus:
Mutta Cloud on kyllä myös ehkä hieman parempi kui itse Final Fantasy VII:ssä... :D
Kyllä Kingdom Hearts on pakko ostos..
Noi kuvat oli todella siistejä!!
Cloud ja Squall oli kyllä aika makeen näkösii :D
FantasyManIX
2.6.2002, 22:07:15
Joo on tosiaan tosta cloudista tullu ihmeellinen, siivet ja kaikkee.Ja on busteri teipattu.
Mutta peli kuuluu minun pakko-ostoksiin niin mielenkiintoiselta se vaikuttaa.
PÖH! Toivoin niin kovasti että olisin nähny Locken, Cecillin, Edgarin, Kainin, Cyanin, Shadowin tai Chronon :( Ei mua ainakaan innosta vielä yhtään. FF XI kyllä innostaa ja paljon.
Hienoa! Hahmot näyttävät loistavilta, etenkin Squall takatukallaan! peli kiinnostaa minua kovasti, ja mikäli hankin Ps2:hden, niin tuo on minulle must!
Cloud on TOSI makeeeee mut se on vuoden vanhempi ku FF7kassa :/
Ceassa
21.6.2002, 16:39:31
Juu-uh, peli on tietenkin pakko ostaa. Onko siitä epäilystäkään? *odottaa innolla ja säästää rahaa* :p
Ennen en ollut varma, ostanko peliä, muuta noista kuvista päättelin, että se on pakko ostaa.
Tulis se nyt pian. ^^
Aina pitää odottaa.. *nyyh*
Haa. Cloud on kyllä coolin näköinen. Olis seiskassakin olu tommonen. ^___________^
Riku on söötti. Ihuna. Ja Tiitus kans.
Näyttää olevan aika kiinnostavan näköinen peli taitaa olla myös eka Squaren roolipeli jossa on muista squaren peleistä hahmoja.
Noi disney hahmot tekevät siitä vielä jännemmän koska tässä olisi mahdollisuuksia parhaaksi disney peliksi ja se tulee toivottavasti myös olemaan jos ei niin monen ei kannata vaivautua tuota kotiin kantamaan :D .Odotus on suuri
Chrono
22.6.2002, 11:29:30
Trailerin perusteella on luvassa todellista Disneyn taika ja Squaren mestarillista tarinan kerrontaa. Pakkohan tuo on ostaa!
Juu peli on hieno ja vaikka mitä, mutta mille konsolille se tulee? sry vaan en ole kattonu peliuutisia aikoihin :shy:
Chrono
22.6.2002, 19:40:08
Originally posted by Snorre
Juu peli on hieno ja vaikka mitä, mutta mille konsolille se tulee? sry vaan en ole kattonu peliuutisia aikoihin :shy:
PS2:llehan tuo tuo tulee. Mutta siihen menee vielä aikaa ottaen huomioon että pli on vasta äskettäin julkaistu japanissa...
:(
Locke Cole
23.6.2002, 18:52:46
Ihan asiallisilta näyttivät minun mielestäni. Trailerikin on katsottu myös kyllähän tuo pitää ostaa vaikka näyttääkin hiukan lapsille tarkoitetulta. Onkos muuten Nomura suunnitellut hahmot?
Chrono
24.6.2002, 14:23:11
Originally posted by Locke Cole
Ihan asiallisilta näyttivät minun mielestäni. Trailerikin on katsottu myös kyllähän tuo pitää ostaa vaikka näyttääkin hiukan lapsille tarkoitetulta. Onkos muuten Nomura suunnitellut hahmot?
Kyllä hahmot ovat tietääkseni Nomuran käsialaa. Ja meissä kaikissahan asuu pieni lapsi :)
Ja asiasta toiseen: Kuka on säveltänyt pelin musiikit? Kuulostavat nimittäin todella hyvältä.
Locke Cole
24.6.2002, 16:33:51
Musiikin on säveltänyt Yoko Shimomura. Enpä ole miehestä ennen kuullut. Tiedon sain täältä (http://www.suteki-square.com/ostreview_kingdom_hearts.php) .
oi että tuo on kyllä aivan pakko ostos :) rahatkin on jo kasassa! eniten odotan että saan kuulla miltä noiden FF-hahmojen äänet kuulostaapi! ja Squall on kanssa kasvattanut ihaanan takatukan ja hommannut hienon takin. myös Cloud näyttää paremmalta kuin FF7:ssa ja samoin Aeris kauniimmalta :) koska oi koska toi peli ilmestyy?? jaappanissa ilmesty vissiin alku keväästä..ja oon kuullut että sen pitäs ehtiä eurooppaan alku syksystä, mut haluaisin varmistuksen tästä tiedosta.
Tommistus
30.6.2002, 14:40:19
Toi Cloud näyttää ihan Vincent (Vasen käsi ja kaulahuivi), Cloud (Naama, miekka ja puku) lepakolta (siipi). eli sen on "One-Winged-Cloud-Vincent-Bat"
Mutta silti peli on Kyllä PAKKO ostos! Olen yllättynyt noista hianoista kuvista.
Chappu
17.7.2002, 21:27:24
Joo pitää toi varmaa ostaa.
Ei pelkästää ff hahmojen takia peli voi olla muuteki iha hyvä!:boing: :boing:
Cloud on oppinut lentämään :) On tainnu mätkii pahiksii vähän liikaa ku on asetta joutunu teippailee.
Mizakki
28.7.2002, 22:53:48
WOW. Ajattelin ennen näitä kuvia, että onkohan tuo peli hyvä hankinta...mut NYT se ON.
Cloud oli tosi siisti...hei,...siinähän on Vincentin muotoa!... viitta...rauta-käsi...punainen huivi...WOW:ooh: :D =D. Sen miekkakin on cooli, siivet...=D ihan siidet.
Pelin hankinta on MUST.:D
Olen tässä muutaman videon Kingdom Heartsista katsellut, ja päätynyt sellaiseen tulokseen, että Disney taitaa korjata potin itselleen.
Laskin samalla videoissa esiintyviä hahmoja. 1video/hahmot.
1. video: Disneyn hahmoja n. 30 / Squaren hahmoja/joitain muita hahmoja 10.
2. video: Disneyn hahmoja n. 25 / Squaren hahmoja/joitain muita hahmoja 7.
Mitä ihmettä Disney tämän RPG:n eteen on tehnyt, että saisi noin 75% koko pelistä itselleen? Samoin kaikki taustat ovat jostain Disneyn leffasta.
Elkää vain sanoko, että ette ole sitä itse huomanneet.
Noh..mitä disney on tehnyt pelin eteen luultavasti rahoittanut koska en usko että Squarella joku on saanut päähänsä "tehdäänpäs disney rpg ja pilataan maineemme" eli disney on luultavasti tarjonnut muhkeata summaa rahaa ja Square on ihastellut rahoja ja sanonut saavat pelin jossa Bambi on summonina ja Mikki päähahmona ja avaimet aseena... :D
onhan siinä pelissä ne kolme päähahmoakin nomuran suunnittelemia, eikä ne kaikki paikatkaan oo disney-leffoista tuttuja ympäristöjä, vaan on siinä muutakin.
Leviathan
9.8.2002, 20:01:11
No mut noihan kuvat on hienooja......Tosin jotenkin minulle tulee tuosta avainta pitelevästä pojasta nuori Squall mieleen? no mut kyllä Cloudii on tosi hieno!! Pakko saada tuo peli!
nursetwiggy
10.8.2002, 0:38:32
muilla mitään väliä, siinä on cloud ja tyylikkäämpänä kuin koskaan :D
//edit; synkkä arkipyhä sentään mikä ääninäyttely :L saisivat hävetä edes pikkuisen, onnistuivat loppumetreillä sössimään pilvipojan kanssa -___-;;;
Post Mortem
10.8.2002, 11:59:49
Toivottavasti Square ei ryssi pal-käännöstä niin kuin kävi FFX:n kanssa... :prkl:
Rowena
10.8.2002, 15:39:58
Vähän coolin näkönen tuo Cloud siipien kanssa :)
Ennen en olekkaan kuullut koko pelistä, mutta nyt alkoi kiinnostamaan kun näin nuo kuvat... :D
Kieltämättä Disney näyttää vieneen tuosta pelistä kunnian kaiken itselleen ainakin noista videoista päätellen
ekaksi tulee nimi DISNEY joka on kuvassa kauan sitten pikkuisella tekstillä squaresoft.
mutta eikö square kuitenkin oo tehnyt tämän pelin suurimmaksi osaksi?
mutta kuitenkin aijon ostaa pelin heti sen tultua.
Miks disney ei saisi isoa osaa julkisuudesta jos se on hommaa rahoittanu ja maksanu siitä? ...ja se nimi "Disney" lisää paljon kiinnostusta nuorten keskuudessa.
tää meni kyl vähä offtopic, mut tuli mielee tosta mitä Chang sano "Steven Seagalin" Ticker :D. Ne jotka on nähny leffan tietää mitä tarkotan :) Eli kannessa lukee ISOLLA Steven Seagal ja reilun puolen kannen kokonen sen pärstän kuva ja sitte alareunassa lukee suht pienellä Ticker. No kuten osa tietää, niin Steven Seagal on siinä leffassa vaa sivuosassa :P
David A. Mage
10.8.2002, 22:58:14
No kiittäkää onneanne, ettei päähenkilönä ole Itse Suuri Ja Mahtava (sekä Ärsyttävä) Salapoliisi Mikki Hiiri! Silloin olisi kyllä koko peli pilattu... (Minä suosin Akua ja Hessua huomattavasti enemmän, kuten huomaa...) Aluksi luulin Kingdom Heartsia vitsiksi. Typeräksi sellaiseksi. Mutta nyt kun peli on kuin onkin totta, niin miksi juuri Disney mainitaan ensimmäisenä..? Ilmeisesti Disney on lahjoittanut huomattavasti rahaa Squarelle...
Mutta löytyisikö keneltäkään mitään linkkiä paikkoihin, joista saisi esimakua siitä, Miltä Squaren vanhat kunnon hahmot (Siis Cloud, Squall, Selphie jne.) kuulostavat. Eli siis löytyisikö mistään videopätkästä esimakua ääninäyttelystä? Itse en löytänyt... Ja kaiken kukkuraksi kun IMDb (http://www.imdb.com/)n esittelyistä löytyi minulle, vanhalle Angelin tapittajalle, tuttu nimi David Boreanaz eikä mitään roolihahmoa perässä.. Eli kenelle hänkin oikein on äänensä luovuttanut ja olisiko mahdollisesti kyseessä Squaresoftin hahmo..?
mä en oo ihan varma, ja tää on vaan mun mielipide, mut musta kuulosti siltä että se David Boreanaz pitäis Squallin ääntä. Aeriksen ääni on ainakin Mandy Moore, siitä oon varma.
mä oon ladannu tuolta alla olevasta ososta videopätkiä, joissa kuuluu niitä ääniäkin, mut toi on maksullinen saitti, niin et siel saa kattoa ilmasiks päivässä vaan viis videopätkää tai kuvaa, joten harkitkaa tarkkaan ennen lataamisia.
Saitti on maksullinen, joten vain 5 videota/päivä. Jos kukkaronne on teille kallis, niin katsokaa vain se 5 videota.
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=70&object_id=16467&adtag=network%3Dign%26site%3Dps2%26genre%3Drpgview er%26pagetype%3Darticle&page_title=Kingdom+Hearts
Selvensin tuota hiukan
-Celebrati
Nonnis, katselin noita videoita ign:ssä. Harmi vain, painoin kerran väärää nappia niin pystyin katsomaan vain 4 :/.
No kunhan valkkasin sieltä CLoudin videot, Squallin, Aeriksen ja jonkun muun :P.
Cloud = <3<3. Übermahtavaa.
Squall = Ääni ei ollut niin hyvä. Mutta tyylikäs silti.
Yuffie = Njoo. Ihan kelpo.
Onneksi ei tullut vielä Tidusta vastaan ;). Ehkä sitten _kukonlaulun_ aikaan :)
mut musta kuulosti siltä että se David Boreanaz pitäis Squallin ääntä
Voi olla sillä täältä (http://wire.ign.com/articles/359/359482p1.html) näkee ääninäyttelijät ja kyseinen henkilö on listalla. Mitkä noista videopätkistä on sitten katsomisen arvoisia, ja onko mitään muuta sivua missä niitä voi katsoa, sillä IGN:stä ladattaessa niiden videoiden odottelussa menee ikuisuus.
Originally posted by Celebrati
Mitä ihmettä Disney tämän RPG:n eteen on tehnyt, että saisi noin 75% koko pelistä itselleen? Samoin kaikki taustat ovat jostain Disneyn leffasta.
Elkää vain sanoko, että ette ole sitä itse huomanneet. Mitäs huomaamista siinä on? Aika selviöhän homma on. Alunperinhän koko pelin idea on tehdä vaihteeksi kunnollinen peli Disneyn legendaarisilla hahmoilla. Hiljalleen meitä alettiin vielä hemmotella paljastamalla suunnilleen yksi kerrallaan, että sekaan on ujutettu myös FF tähtiä lähinnä porkkanoiksi... Eikös täällä ole maamme uutisia seurattu? :D
Strategia on osoittaunut toimivaksi ja peli myy. Ja vielä hyvältä peliltä vaikuttaa, joten kahden maineikkaan yhtiön nimiä ja kymmenien näiden yhtiöiden hahmojen nimiä ei turhaan ole menty suttaamaan pelipakettiin.
Käsittääkseni Final Fantasy -hahmot näyttelevät tässä lähinnä vierailevia tähtiä. -- tosin luulisi, että niilläkin saa hitusen jossakin välissä pelata. Disney -maailma kuitenkin hallitsee.
Ei ole ollut aikaa kuunnella tuota ääninäyttelyä vielä, mutta toivoa sopii, että homma on toteutettu FFX:tä paremmin -- nyt kun tekniikka on Squarelle tuttu.
Dumbo summonina kuulosti kieltämättä aluksi hieman kornilta, mutta kun pelin konsepti tuntuu toimivan niin keksintö tehdä tälläinen peli on suorastaan mahtava. Onneksi loppuvuodesta se tänne Eurooppaankin eksyy. :) -- saa nähdä tuleeko Japanissa suosioon noussut krääsä mukana :D
Kingdom Heartsinhan pitikin olla Disney-peli, jonka Square tekee. Aluksi kukaan ei tosiaan odottanut FF-hahmoja, mutta kun niistä tuli tieto, niin kyllähän se tietenkin herätti innostusta.
Ääninäyttelystä... Cloud kuulostaa väärältä. Hänen ääninäyttelynsä saisi kuulostaa huonolta oikealla tavalla. Nyt hän on jonkin teini-idolin oloinen ääneltään. Ja miksi ihmeessä ääninäyttelijöiden pitäisi aina edustaa "komeimpia", "kauneimpia" ja "selvimpiä" mahdollisia ääniä? Yhtä pinnallinen tavoite kuin tehdä kaikista hahmoista ulkonäöltään mahdollisimman "virheettömiä".
Originally posted by Celebrati
Saitti on maksullinen, joten vain 5 videota/päivä. Jos kukkaronne on teille kallis, niin katsokaa vain se 5 videota.
Selvensin tuota hiukan
-Celebrati
Ja räikeytit sitä hieman liikaa. Kaksi kokoa suuremmalla ja vielä punaisella? Eikä se minusta tullut yhtään selvemmäksi, yksinkertainen asia. =)
No joillekin ei välttämättä ole :/. Voinhan sitä hieman pienentääkin. :eh:
-Celebrati
Zantetsuken
31.8.2002, 15:22:54
Hienoja kuvia.:D
Ostan pelin, ajattelin ostaa jo ennen kun näin noi kuvat.
Cloud näyttää mielestäni ihan oudolta...tykkäsin enemmän FFVII:n Cloudista mutta toi on omalla tavallaan hieno.
Squallin takatukka on erittäin jees.:D
/EDIT: Squall on muuten KH:issa Leon.
Mainostetaanpas vielä hiukan http://www.kingdomhearts.com
FF-hahmot ovat säilyttäneet luonteensa vielä, kyllä, mutta kaikki he tuntuvat nuorentuneen reippaasti, Wakka, Tidus ja Selphie eivät oikein sovi pikkulapsiksi, ovathan Squall, Cloud ja kumppanitkin "toisesta maailmasta", mutta Tidus, Wakka ja Selphie ovat mukamas samasta maailmasta kuin Sora, Riku ja Kairi :huh:
Prinsessa Garnet
26.4.2004, 13:52:38
Jep, Disney onnistui kahmimaan suurimman osan KH:sta itselleen, mutta uskon että Square haluaisi kahmia sen KH2:sen. Ainakin mitä olen KH2-videoista nähnyt, niin siinä on paljon sitä Squaremaista synkkyyttä ja salaperäisyyttä ;) .
Jeah, kyllä on Kingi hommattava! Aku heti hirteen, Hessua Busterilla (tai millä tahansa terävällä esineellä) vatsaan ja Mikki saa tehdä lähempää tuttavuutta Firagaan. :)
Paha paha Disney kun Squarea noin kyykyttää! Ei ole kuule Disneylle ainakaan olla ikinä tehty yhtä hyviä ja pirteitä fani sivuja kuten Squaren tuotannolle!
Miksi Cloudilla on lepakonsiipi selässään ja Tiedätte-Kai-Kenellä ( :D ) enkelinsiipi?
Yksi aika uskomaton teoria oli, että nuo siivet ovat peräisin Kefkalta, jolla oli selässään sekä demonin/lepakon että enkelin siivet. Nämä sitten ilmeisesti menivät Sephirothille ja Cloudille, joiden oi niin suuresta voimasta he nyt nauttivatkin. Kyssäri: Onko Kefkaa Kingdomissa? Jostain kuulin, että olisi mutten ole varma.
Square did it again! :P
Unamis: KH1:dessa ei ole Kefkaa, enkä usko että tämä tekee ensi esiintymistään KH 2:dessakaan. Muuten kivaa ns. trivia tietoa noista siivistä.
Muistaakseni rpgamerissa (www.rpgamer.com) oli juttua siitä että Auron esiintyisi KH2:dessa.
Ja olisi :eliittihymy: siistiä jos KH2:dessa olisi mukana Squaren pahiksia, samaan tapaan kuin ensimmäisessä oli Disneyn.
Prinsessa Garnet
28.4.2004, 14:55:52
Muistaakseni rpgamerissa (www.rpgamer.com) oli juttua siitä että Auron esiintyisi KH2:dessa.
Ja olisi :eliittihymy: siistiä jos KH2:dessa olisi mukana Squaren pahiksia, samaan tapaan kuin ensimmäisessä oli Disneyn.
Tuosta Auronista on täälläkin vissiin jossain ketjussa ollut puhetta. Ja kuvakin on näytetty(huono lehtiskanni, mutta kelpaa paremmanpuutteessa).
Ja minusta oli todella törkeä teko Disneyltä etteivät huolineet ff-pahiksia niihin suurempiin osiin juonessa. Siis olihan Sephy siellä areenalla, mutta hänellä ei ollut oikeastaan minkäänlaista osaa eikö arpaa varsinaisessa juonessa.
Odotan seuraavaan Kindomiin enemmän Squarea. Siis ff-pahiksia pääosissakin, enemmän ff-hahmoja ja ainakin pari ff-kaupunkia. Ei olisi liikaa pyydetty vai mitä? Ja saisi ff9:n hahmojakin ilmestyä...
Ja eikö se muuten ollut Square joka tällä kertaa halusi tehdä KH:ta? Jos olen oikeassa, niin voisi luulla Squaren lisäävän panostaan peliin.
Tuosta Auronista on täälläkin vissiin jossain ketjussa ollut puhetta. Ja kuvakin on näytetty(huono lehtiskanni, mutta kelpaa paremmanpuutteessa).
Juu, olikos se Kingdom Hearts2 ketjussa (vai oliko se KH 2 keskustelua).
Ja minusta oli todella törkeä teko Disneyltä etteivät huolineet ff-pahiksia niihin suurempiin osiin juonessa. Siis olihan Sephy siellä areenalla, mutta hänellä ei ollut oikeastaan minkäänlaista osaa eikö arpaa varsinaisessa juonessa.
Perhana, tuota en olekkaan itse ajatellut aiemmin mutta tottahan tuo on. Löytyy monia bosseja jotka kuuluvat disneyn kaartiin, Mutta mie en saa päähäni yhtäkään joka olisi squaren. Sephy (vähän kuulostaa kivalta) on tosiaankin vain siellä areenalla ilman osaa juonessa eikä hän varsinaisesti ole siinä edes pahis. Lisää squarea tällekkin alueelle.
Odotan seuraavaan Kindomiin enemmän Squarea. Siis ff-pahiksia pääosissakin, enemmän ff-hahmoja ja ainakin pari ff-kaupunkia. Ei olisi liikaa pyydetty vai mitä? Ja saisi ff9:n hahmojakin ilmestyä...
Juuri ysistä toivon minäkin hahmoja tähän uuteen peliin.
Voin jo kuvitella Freya:n, Vivi:n ja Carnet:in kakaroina.*kuolaa*
Zidanekin olisi mielenkiintoista nähdä.
Auroth
29.4.2004, 10:15:11
Juuri ysistä toivon minäkin hahmoja tähän uuteen peliin.
Ei taida olla tulossa, tietääkseni Nomura käytti KH 1:ssäkin vain omia hahmojaan (siis seiskasta, kasista ja kympistä. ysin hahmot suunnitteli Amano.)
Entäs sitten nämä vaalimani FFVI hahmot :( ?
Kefka on yksi parhaimmista FF pahiksista heti Sephirothin jälkeen, joten eikö olisi loogista siis ottaa hänet mukaan seuraavaan Kingdomiin?
Sitäpaitsi, lapsethan tykkää klovneista :D
Ja Kefka toisi todella paljon väriä peliin.
Olen myös samaa mieltä siitä, että Squaren pahiksilla pitäisi olla isompi rooli!
Siis c'mon! Mustapekka vs. Sephi, kumpikohan voittaisi?
Mutta jos Amano käyttää vain omia hahmojaan niin sitten saammekin iloita jostain (ptyih!) Ultimeciasta :prkl: