PDA

View Full Version : mitäs pidätte?

RinOa
14.7.2002, 15:00:23
tälläsen väritelmän väsäsin tossa joku aika sitten ja nyt sain sen skannattua, tykkäättekö? ihan on puuväreillä tehty koko työ.
se meri siinä kupristui vähän skannauksessa niin se näyttää vähän höhlältä..

http://www.geocities.com/noorakuvat/fairywoods.jpg

Supah
15.7.2002, 8:45:50
ihan hienohan tuo :rispekti: väritysjälki on puuväreiksi todella hienoa ja piirrustuskin ihan asiallista noi pilvet tuolla takana hämäävät (eivät sovi työhön mun mielestä) keep it going ja sillee
...
itse pidin enemmän niistä hahmopiirroksista

urho
15.7.2002, 9:15:46
hmm... harvinaisen hieno "Page not avaible"-sivu. eli suomeksi kuva ei näy.

Edittaan jos sattuukin jossain vaiheessa näkymään.

Ilezki
15.7.2002, 9:34:36
Ihan hieno, ihan hieno, ei huono ollenkaan. Oikein hieno työ, väritys on onnistunut ja kuvan on muutenkin hieno. Nuo Keijut ovat oikein hienoja. :rispekti: Se on oikein hieno kuva, lisää tälläistä.

//edit: Ok väki, seuraavanlainen kikka auttaa näkemään kuvan, mikäli se ei linkistä painettaessa näy: Kopioikaa se osoite osoiteriville, ja painakaa entteriä, silloin kuvan pitäisi näkyä. Geocities ei oiken pidä tuosta linkittämisestä, joten tuo menettely on välttämätöntä.

Sonya
15.7.2002, 11:32:56
Originally posted by Snorre

Sama täällä.. :eh:
Olis kyllä ihan mukavaa tietty nähä se kuva..

Safir
15.7.2002, 12:53:37
Kyllä. Hieno työ. Min ei saa puuväreillä tommoista jälkee aikaan ei sitten millään. Ruohikko on tuuhean ja vihreän (^^) näköistä, ja nuo kasvit on hienoja. Varsinkin nuo etualalla olevat.

RED XIII
18.7.2002, 11:36:11
GRRREAT!

Taas kerran malliesimerkki viestistä, jollaisia ei tosiaankaan suvaita täällä..! Perusteluja kitoos! - Dave

blind
19.7.2002, 0:46:04
mullakin näyttää geocitiesin page not found sivua :(

FFFan
20.7.2002, 11:09:24
Originally posted by Snorre

Se näkyy jos painaa hiiren oikeaa näppäintä ja valitse ominaisuudet ja ota sieltä se osoite. Silleen minä sain sen näkymään.

Hieno kuva puuväreillä piirretyksi:)