PDA

View Full Version : Guns N' Roses

Polar
14.7.2002, 15:27:51
Elikkä kuinka moni täällä kuuntelee, pitää (tai on edes joskus kuullut nimen) Guns n´Roses??

Omasta mielestäni GnR on aina edustanut HYVÄÄ MUSIIKKIA, mutta en tätä tänne kirjoittanut että saisin tietää oman mielipiteeni, vaan koska haluan tietää teidän mielipiteenne bändistä. Eli kommentteja, lempi biisejä kaikkea mahdollista tänne.

Mauler
14.7.2002, 15:32:54
onhan se ihan ok. tosin eihän sitä ole edes enää olemassa kun kaikki alkuperäiset jäsenet paitti Axl on tekemässä uutta bändiä paremmalla laulajalla (Joshua Todd) Buckcherry:stä tuttu äijä.
Hieno bändi tuossa. En malta odottaa esikois levyä.

Theemu
14.7.2002, 20:50:55
Kaiken toivon saanee Chinese Democracysta heittää, mutta ei se silti himmennä 87-93 -aikakauden GNR:n loistoa. Yksi maailman parhaista bändeistä ja juuri tämä yhtye minut raskaaseen musiiikkiin tutustutti.

Sitäpaitsi Slash on ihan ääriparas kitaristi. Näyttääkin niin coolilta siinä pehkossaan.

Ben
19.7.2002, 19:26:55
Nythän on liikkunu juttua että Gunnarit olis palaamassa takasin vanhaan kokoonpanoon. Tai Slash on sanonu et se haluu takasin bändiin. Mut se ei tuu ellei oo samat kuin juuri vuosina 87-93. Toivotaan et näin kävis. Ainoo nykyisten Gunnareitten hyvä biisi on "Patience". Paras biisi minkä ne on tehny on Knockin' on heaven's door. (vaikka onkin coveri nii helvetin hyvä sellanen!)

Kurotora
30.7.2002, 13:21:28
Originally posted by Pandemoni
Nythän on liikkunu juttua että Gunnarit olis palaamassa takasin vanhaan kokoonpanoon. Tai Slash on sanonu et se haluu takasin bändiin. Mut se ei tuu ellei oo samat kuin juuri vuosina 87-93. Toivotaan et näin kävis. Ainoo nykyisten Gunnareitten hyvä biisi on "Patience". Paras biisi minkä ne on tehny on Knockin' on heaven's door. (vaikka onkin coveri nii helvetin hyvä sellanen!)

Ei ei ei Patience on kyllä ihan vanhan gunsin biisi. Löytyy platalta nimeltä Guns N' Roses Lies vuodelta -88. Omasta mielestäni Guns N' Roses on maailman paras bändi. Se siitä. Mulla on kaikki levyt ja kaikki musiikkivideot jne.

Omasta mielestäni parhaat kappaleet ovat:

Nightrain, Sweet Child O' Mine, Paradise City, Welcome To The Jungle, It's So Easy, Rocket Queen, Civil War, Locomotive, You Could Be Mine, Pretty Tied Up, Dust N' Bones, Don't Cry, November Rain, Estranged jne. Kyllähän noita riitttää
:)

Kaikkien biisien kunkku on kuitenkin omasta mielestäni Estranged. Se on melkeen 10 minuuttia pitkä ja aivan mielettömän hienoa kitarointia a ' la Slash. Ei mitään tilulilua vaan älyttömän hienoa melodiaa. Kannattaa tsekata vaikka heti!

Paras levy on omasta mielestäni on Use Your Illusion 2 ja tottakai Appetite. Uus Guns n' Roses on täyttä paskaa. Ei ne saa koskaan sitä levyä ulos. Kannattaa tutustua vaikka Slash's Snakepitiin tai Izzy Stradlinin soololevyihin!

Zorah
21.4.2004, 23:37:00
Pidättekö kyseisestä bändistä? Ja jos vastaatte kysymykseen kyllä, niin miksi? Ja miten kiinnostuitte Guns N' Rosesista? Mahdolliset lempikappaleet?

Itse kiinnostuin tästä bändistä menneiden viikonloppujen live-keikkojn perusteella, jotka tulivat maikkarilta. Eniten kuitenkin kiinnostuin bändin entisestä basistista Duff McKaganista :D Mies ilman paitaa lavalla, soittaa bassoa niin hemmetin seksikkäästi ja vielä se kiiltävä hiki ihon pinnalla.. Siitä sitten aloin imuutella musaa, ja kas vain, pidinkin siitä .__. Vaikka yleensä kuuntelen black metalia. No, kaikkien meidän musiikki makuihin mahtuu koloja. Muista tämänkaltaisista bändeistä en pidä :T

Guns N' Rosesin live-keikat ovat parhaimmistoa, samaten live-videot. (niissä näkyy Duff :D) Vuoden 98 jälkeisitä taltioinneista en ole kiinnostunut, niissä ei ole sitä tiettyä kipinää, joka innostaisi, eikä niissä etenkään ole Duffia.

Guns N' Roses oli paras alkuperäisellä kokoonpanollaan, sitä mieltä olen minä. Axel Rose osaa laulaa hemmetin hyvin, Slash tykittää kitaralla villisti. Muista en sano mitään...

Suosikki kappaleita ovat varsinkin tähän saakka Duffin esittämä cover "Attitude" ja sitten "Welcome To The Jungle" "Don´t Cry" "Sweet Child O' Mine" ja "You Could Be Mine"

Bändin historiikkikin on aika mielenkiintoista luettavaa.

//edit Juu, eli ne samat sanat taas, että modet tietää kyllä mitä tehdä jos tällainen on ollut.

Frodo
22.4.2004, 5:32:15
MTV3selta tulleiden live-konserttien ja Murhapoolin (Jim Carrey vetää huulisynkkana Welcome To The Junglen) katsomisen jälkeen jäi bändin musiikki soimaan päähäni, joten sitä oli pakko mennä lataamaan. Alkutaipaleen kappaleet ovat hyviä niiden peittämättömän 80-lukulaisuuden vuoksi ja loput kappaleet toimivat ensi-viehätyksen voimalla. En kuitenkaan sanoisi tämän kuuluvan suosikki-yhtyeisiini.
Parhaat kappaleet ovat Live And Let Die, Welcome To The Jungle, Sweet Child O'mine ja jopa November Rain.

Medic44
22.4.2004, 13:50:41
Keskinkertainen bändi. Slash:n lähtö soolouralle oli minusta loistava juttu, sillä mitä nyt olen kuullut Slash's Snakepit:ltä (eli 2 cd:tä) on ollut suorastaan jumalallista. Mutta jos nyt taas takaisin itse asiaan..

En pidä Axelin äänestä. Se on minun mielipiteeni ja siinä pysyn ja tämä fakta pilaakin yhtyeen mahdollisuudet päästä "me like"-aivolohkooni. Tosin löytyyhän tältäkin bändiltä muutama varteenotettava biisi joihin kampi-Axelin ääni tuntuu sopivan.

Ben
22.4.2004, 15:59:59
Saundissa oli kuulemma juttua että Slash ja Duff ovat perustaneet uuden bändin nimeltään Revolver. Tietääkseni levyä ei ole tullut, mutta on tulossa, joten tsekkaamisen arvoinen.

Pidän bändistä paljon. Hyviä biisejä löytyy niin paljon ettei viitsi luetella yhtä suosikkia. Ehkä tähän voisi vastata "tsekkaa GNR-Greatest Hits". Hyvin kasattu kokoelma, jossa on mielestäni parhaimmat biisit. Ehkä "Nightrain" biisin olisi voinut lisätä vielä joukkoon. Mutta se siitä.

Ogloppi
23.4.2004, 12:52:22
Itse kuulin huhua, että Guns n´roses olisi lähdössä keikkaamaan, mutta eipä taida lähtee, kun Axl on jo pidemmän aikaa mielenterveydellisten oireidensa kanssa paineskellut. Joka tapauksessa lempi biisini tältä yhtyeeltä ovat.. anteeksi, mutta juuri näitä hittejä,
-Knocking on the heavens door (alk.peräinen; Bob Dylan, if somebody didn't already know it.)
-Paradise City
-Don't Cry
-Welcome to the jungle

Niissä mtv:n konserteissa oli äänen toisto ihan ->sieltä.. ei ollu mitään mieltä kuuntelun takia katsoa kyllä.. :P

vegeta
23.4.2004, 15:45:31
Katsoin jonain iltana MTV3, siellä oli joku live keikka ja yllätys yllätys se oli gun n' roses, joka on kyllä hirveetä paskaa. Ainakin se laulaja on kyllä niin perseestä.Ei osaa ees laulaa vinisee vaan jotain ja kitaristit osaa soittaa ukko nooa hikisesti...Virhe koko yhtye.

Zorah
23.4.2004, 16:12:55
Ainakin se laulaja on kyllä niin perseestä.Ei osaa ees laulaa vinisee vaan jotain ja kitaristit osaa soittaa ukko nooa hikisesti...Virhe koko yhtye.

Ei sitä nyt virheeksi voi kutsua. Äänenlaatu oli tosi huonon tasoinen ja laulajan (Axel) äänikään ei parhaassa vireessä. Live-esityksissä Axelille käykin niin että korkeammalle laulettavissa kappaleissa ääni hiukan säröilee. Omapa on vikansa, mitäs polttelee tupakkaa ja juhlii. Minullakin laulaessa tapahtuu sama homma. Lopetan kyllä sen erään jutun että saan laulaa...

Levy versioissa ääni on kyllä parempi. Ja ei bändiä kannata mennä haukkumaan jos ei tiedä koko yhtyeestä mitään, toki mielipiteitään saa esittää silti. Kitaristit ovat varmasti taitavampia kuin esim. jonkun Apulannan soittajat. :)

vegeta
23.4.2004, 16:47:32
Ei sitä nyt virheeksi voi kutsua. Äänenlaatu oli tosi huonon tasoinen ja laulajan (Axel) äänikään ei parhaassa vireessä. Live-esityksissä Axelille käykin niin että korkeammalle laulettavissa kappaleissa ääni hiukan säröilee. Omapa on vikansa, mitäs polttelee tupakkaa ja juhlii. Minullakin laulaessa tapahtuu sama homma. Lopetan kyllä sen erään jutun että saan laulaa...

Levy versioissa ääni on kyllä parempi. Ja ei bändiä kannata mennä haukkumaan jos ei tiedä koko yhtyeestä mitään, toki mielipiteitään saa esittää silti. Kitaristit ovat varmasti taitavampia kuin esim. jonkun Apulannan soittajat. :)

Noh minkäs sille voi jos tuosta ei ole live yhtyeeksi?! Taineet liika hienostella jollain hienoilla studiolaitteilla. Joo noh kyllä noi kitaristi varmaan popparit pieksää, mutta muuten ihan onnettomia rimputtelioita. Ja kyllä sen verran tiedän, että jos on noin surkee live esitys niin ei hyvää seuraa...

nappa
23.4.2004, 17:30:01
Edelleen, vaikka et pidä yhtyeestä, ja haluat ilmaista mielipiteesi, voit tehdä sen vähemmän hyökkäävällä sävyllä. Edellämainitun kirjoituksesi ansiosta (jossa haukut pändin "ihan paskaksi, eivät osaa mitään" katsottuasi pelkän livekeikan) minä ainakin nauran sinulle. Hah. Hah.

Asiaan. Olen kasvanut Guns N' Rosesin parissa. Veljelläni oli tapana kuunnella tätä kun olin pieni, muistelisinpa hänen pitäneen minulle ja ystävälleni limudiskoja joissa soitettiin gunnareita. Heh. Monet biisit ovat tuttuja, yhtään levyä minulla ei ole. Koneelle kertyy kappaleita aina tasaiseen tahtiin. Minusta livekeikassa ei ollut mitään vikaa, Axel Rose on seksisymboli. :P Harmittaa vain että jäi toinen osa katsomatta. np. Guns N' Roses - Pretty Tied Up

Zorah
23.4.2004, 17:50:38
Noh minkäs sille voi jos tuosta ei ole live yhtyeeksi?! Taineet liika hienostella jollain hienoilla studiolaitteilla. Joo noh kyllä noi kitaristi varmaan popparit pieksää, mutta muuten ihan onnettomia rimputtelioita. Ja kyllä sen verran tiedän, että jos on noin surkee live esitys niin ei hyvää seuraa...

Live-esitykset eivät ole missään nimessä surkeita. Gunnareilla on hyviäkin keikkoja. Kaikki eivät tietenkään mene aina putkeen, ei kukaan ole täydellinen. Ja tosiaan mielipiteensä voi esittää rauhallisemmin. Guns n' Rosesilla on tosiaan hyvä meininki lavalla, Axel jaksaa pomppia ja pitää tunnetta yllä. Kitaristit jammaavat kuin olisivat olleet lavalla koko ikänsä (Samoin myös basisti, ehkä hiukan seksikkäämminkin). :D :shy:

Ja Guns n' Rosesin tyyli ei ole puhdas laulanta kirkossa ja mummot kuuntelevat. Säröä saa siis hiukan ollakin.

Hannu747
23.4.2004, 20:51:56
Gunnarit on ihan hyvä bändi, jonka paras osa oli selvästi Slash, kun taas minun mielestäni Axl ääni on hyvinkin puutteellinen, joka on suuri menetys, sillä jos heillä olisi ollut parempi laulaja he olisivat olleet luultavasti hyvä yhtye.

Apptite for destruction oli hyvä levy, mutta Use your illusionit ovat vain osittain hyviä levyjä mielestäni, koska heidän musiikkinsa muuttui siitä ensimmäisestä levystä hyvin paljon.

Sitten valittamisen aihetta on heidän jossain lyriikoissa, joista puuttuu syvällisyys, mutta ihan hyvä bändi se lopulta on, muttei yllä minun suosikkieni joukkoon, mutta kyllä sitä kuuntelee mielellään.

Pönttö16
24.4.2004, 13:52:01
Minäkin päätin kuunnella kyseistä bändiä kun tv:ssä mainostettiin sitä uutta kokoelma levyä ja kolmoselta tuli niitä konsertteja. Tuttuja säveliä kiiri korviin jo siitä mainoksesta. Kokeilin sitten ja hyväksi havaitsin itsekkin. Olin muutaman kappaleen aikaisemmin kuullut, tuttuja olivat mm. Don't Cry ja You Could Be Mine. Nyt sitten harkitsen tuon kokoelman ostamista kun sitä vielä kaupan hyllyiltä löytyy.
Minusta on hauskan kuuloista joissakin kappaleissa kun tuo laulaja alkaa "äijättämään" tuolla kimeällä äänellään tyyliin "juu kuuld bii maijäijäijäeeen!" Hoh! Hauskan kuuloista! Mutta älkää ottako nokkiinne jos ette ole samaa mieltä asiasta :D Hyvä se on laulamaan silti.

Kyllä, hyvä bändi on. Lisää tälläistä musiikkia :up:

Julppa
25.4.2004, 18:06:30
Guns n' Roses on mielestäni oikein hyvä yhtye, vaikka ei sinänsä kuulu suosikkiyhtyeisiini. Tutustuin siihen joskus vuonna yks ja kaks kun pulut käveli monoissa eli silloin kun olin.... hyvin nuori. Äitini nimittäin kuunteli aina Sweet Child Of Minea, November Rainia tai vastaavaa kappaletta. Saattaa tästäkin johtua että ne kuuluvat yhä suosikkeihini, kun puhutaan Guns n' Rosesista. Muita hyviä kappaleita ovat luonnollisesti You Could Be Mine, Paradise City ja Welcome To The Jungle.

Zorah
25.4.2004, 21:06:14
Hahah, aivan pakko nähdä tuo Lil GnR tapaus :D Tuskin aivan jättää aitoa ja oikeaa bändiä varjoonsa, mutta aika hauska sinänsä ideana. En sitten tiedä, mitenkä tuokin pienten lasten juttu on rakennettu. Voi olla aivan kamalakin, tai sitten ihan hyvällä maulla tehty ;D

Desmont
26.4.2004, 16:31:46
tämä koskee sitten siihen joka näytettiin telkkarista vähän aikaa sitten:
Voi vegeta raukka... älä hauku Slashiä. Mieshän veti helvetin hyvät soolot. Aivan uskomattomat soolot, ne olivat mielestäni sitä oikeata improvisointia, siis ei mitään semmoisia sooloja joita soi joka keikka tai joita voi pongata levyltä... miten sen nyt sitten sanoisi; kylmiltään...

Axl kyllä on aika pelle jätkä, mies vaihtoi joka biisin aikana paitaa ja hattua, että ei saatana mitä pelleilyä...

Mielestäni keikka tuntui vaisulta joka varmasti johtui siitä että ylöisöllä oli kaikilla istuma paikat joka syö fiilistä.

Mutta itse bändiin...
Pidän itse bändistä, ensimmäistä kertaa taisin kuulla biisistä kun katsoin Terminator 2:sen, nyt sitten levyjä on ilmestynyt ja omistan yhtä vaille kaikki albumit. Ihan kivaa rokkia ja hyviä sävellyksiä... Laulu on mielestäni hyvän kuuloista, siinä on semmoinen räkänen ääni ja mutta mies pystyy myös laulamaan (Axl) ja yllätyin jopa että mies osaa soittaa koskettimia, ettei sentään ihan juoppo ole...

Bändillä on hyviä biisejä kuten: My Michelle, Enstranged, You Could be mine, ja monta monta muuta...

Tämä on sitä kunnon rokkia. Ja vaikutteet tulevat suomalaisista yhtyeistä kuten Hanoi Rocks ja Smack. Ja muita merkittäviä Misfits (vanhempi) ja UK Subs... että ei ihme että bändi on noin hyvä :)

mogvisti
18.6.2005, 17:33:37
Olen nyt jonkin aikaa kuunnellyt kyseistä bändiä ja täytyy sanoa, että pidän heistä. Hommasin jonkin aikaa sitten heidän kokoelma levynsä, jossa on monta legendaarista kappaletta, kuten: Welcome to the jungle, Sweet child O mine ja Paradise City. Levyltä löytyy monia muitakin kappaleita, mutta nuo olivat vain esimerkkejä. ^^

Bändi ei kuitenkaan ole minulle aivan uusi tuttavuus, sillä olen kuullut heidän musisointiaan niin radiosta, kuin televisiostakin ja olen tykännyt heidän musiikistaan. Laulaja kuulostaa hyvältä ja minun mielestä hän osaa laulaa, ehkä hieman korkealta, mutta kuitenkin. Olen aina ollut sitä mieltä, että liian korkea, kuin liian matala ääni on parempi. :P Ja riffit ovat mainioita ja kitarat soivat muutenkin mukavasti. Ei mitään liian monimutkaista renkutusta vaan yksinkertaista ja hyvältä kuulostavaa. Ei soolojen aina tarvitse välttämättä merkitä kitarankäyttöä, joka vääntää sormet sijoiltaan. Eli audio-puoli on kunnossa ja kuulostaa hyvältä.

Muutenkin kappaleet ovat hyviä ja niitä jaksaa kuunnella. Musiikki on monipuolista, sillä välillä kappaleet ovat nopeita ja välillä puolestaan hitaita ja rauhallisia. Suosikki kappaleitani ovat welcome to the jungle, sweet child o mine, paradise city ja november rain. Muitakin löytyy, mutta en jaksa ruveta niitä luettelemaan. Sanon vain, että kaikki, joita kiinnostaa hyvä musiikki, niin tämä bändi on teille tarkoitettu. Suosittelen lämmöllä! :)

Leon
6.3.2006, 15:59:57
http://imperiumi.net/news_2.php?id=2897

Heh heh, olisihan tuo nähtävän arvoista, mutta kun Axl on mitä on, luulen, että keikan peruuntumisella on noin 50 prosentin mahdollisuus. Mutta niin, mikäli bändi tänne kylmään Suomeen selviää, niin onhan se mentävä katsomaan. Harmi tietysti, että bändi ei tule jollain alkuaikojen kokoonpanoista, mutta Axl ja pelkkä GnR nimi riittää kyllä innostumisen heräämiseen. Ja muutama biisi (live nauhotuksena) mitä tuolta uudelta levyltä (Chinese Democarcy, ollut tulossa jo noin 10 vuotta =)) perusteella voi sanoa, että ei se uusikaan tuotanto mitään huonoa. Ja kyllähän ne tuolla vetää myös niitä vanhojakin biisejä, jotka on sitten aivan varmasti loistavia.

Bändiä olen kuunnellut jo kaaaaaauuuuuuuuan, koska isosiskoni kuunteli aikoinaan sitä. En ole siis mukana siinä villityksessä, joka tuli Greatest Hitsin ilmestymisen mukana :D

//Kyllä sitä vielä muutama vuosi sitten jaksoi kamppailla sitä, että onko tuo uus bändi aivan hirveä... enää ei jaksa kiinnostaa. Se menee kyllä :)

Atmis
7.3.2006, 11:14:44
Hohhoijjaa, tiedä sitten mitä tuostakin keikasta tulee. Koko homma haiskahtaa pelkältä rahastukselta. Axl + jotkut tyypit on erittäin kaukana oikeasta Guns n Rosesista. Sinällään jopa vähän ihmetyttää miten kehtaavat käyttää samaa nimeä. Viimesintä levyä tosiaan duunattu 10 vuotta, enkä itse ole kuullut yhtään mitään tuotoksia. Tämä kokoonpano lavalla esittämässä vanhoja GnR hittejä olisi suorastaan pyhäinhäväistys. Toisaalta oon sen verran utelias tyyppi ja Axl on kuitenkin aina Axl, että voisin jopa harkita keikalle menoa, jos vain saisin jonkun kaverin mukaan reissuun.

Muutennoin se ainoa ja oikea GnR oli yksi ihmiskunnan suurimpia neronleimauksia. Slash on jumala. Musiikki on mahtavaa. Yleisesti ihmiset ilmeisesti dissaa Axlin ääntä, mutta mielestäni se on täydellinen, varsinkin tuohon musiikkiin. Slashin sooloilut Sweet Child o Minessä ja Paradise Cityn loppusekoilussa nostattavat kylmät väreet selkäpiihin, eikä voi oikeestaan kuin ihmetellä, miksei nykyisin osata tehdä noin hyvää musiikkia. Vielä voisi mainita, että kavereilla on ihanat tukat ja ehkä sitäkin ihanammat vaatteet.

Luni
7.3.2006, 19:12:54
Gunnarit on ihan hyvä bändi, jonka paras osa oli selvästi Slash, kun taas minun mielestäni Axl ääni on hyvinkin puutteellinen, joka on suuri menetys, sillä jos heillä olisi ollut parempi laulaja he olisivat olleet luultavasti hyvä yhtye.
Olen aika lailla samaa mieltä. Siksi olenkin aina tykännyt Velvet Revolverista enemmän kuin Guns N' Rosesista.

Minä en enää jaksa innostua GN'R:stä niin kauheasti. Se on ihan hyvälaatuista musiikkia (lukuunottamatta siis tuota Axl Rosen ääntä, joka nyt on...tuota), mutta vähän sellaista, johon kyllästyy tosi nopeasti. Ehkei sellaiset ihmiset kyllästy, jotka kuuntelee eniten tällaista musiikkia yleensäkin mutta minä en vaan jaksa koskaan ottaa levyhyllystä Gunnareita, kun niin paljon parempia vaihtoehtoja aina on. Ei tee mieli.
Slashin kitaroihinhan ei ikinä kyllästy (vaikka silläkin on joissain biiseissä aika puuduttavia riffejä) mutta se kaikki muu. Kun niiden omien biisien (Knocking on Heaven's Door ei ole niiden oma) lyriikatkin ovat aika mitäänsanomattomia, niin jonkun vuoden kuuntelun jälkeen sitä bändiä ei unohdukselta oikein mikään pelasta. Etenkin kuin tietää, että on olemassa Slashin bändi ilmankin Axlia.

Kheldar
8.3.2006, 23:19:00
Ihan OK bändi. Hyviä biisejä Paradise City ja Knocking on heaven's door. Heikoin osa-alue kieltämättä tuo laulaja. Hänellä tuommoinen viskinpolttama ääni niin sanotusti...

Lisäystä parhaisiin biiseihin. Civil War ja Sweet Child O Mine ovat aivan loistavia biisejä. Enemmän olenkin lämmennyt gunnareille tuon ylemmän viestin jälkeen.

Slash on kyllä paras osa yhtyeestä, aivan loistava kitaristi. Mahtavia riffejä, sooloja ym. tulee ja tunteella.

Leon
13.3.2006, 15:21:25
On muuten semmonen juttu, että nyt on pakko kirjoittaa. Luulenpa, että nyt on kyllä jonkin sorttisia ennätyksiä tehty Suomessa. Nimittäin koko tämä Guns n' Rosesin keikka oli myyty loppuun noin 5 minuutissa. Hartwall areena täyteen, 5 minuutissa! Melko uskomatonta. Tietysti näitä pellejä löytyy, jotka ostavat liput ja myyvät ne sitten huuto.netissä kalliilla pois (joka on muuten Lippupalvelun sivuillakin kiellettyä), mutta silti, ei hekään voi ostaa kuin 10 lippua kerralla. Suoraan sanottuna ei heti tullut mieleen, että näin nopeasti menisivät. Ajattelin, että yhdessä päivässä menisi kyllä, mutta 5 minuuttia on jo pirun nopeaa. Itse en lippuja saanut, en jaksanut innostua niin paljon, että olisin hermolla yrittänyt, mutta luulin kyllä vielä aamulla saavani edes jonkinlaiset liput. Mutta ei niin ei.

Nyt täytyy vain toivoa, että keikka perutaan =)

silverfang
15.3.2006, 20:11:20
sain liput keikalle tunnin jonotuksen jälkeen... mutta kuulinpa tänään että suosion takia gunnarit järkkäävät toisenkin keikan seuraavana päivänä...
kertakaikkisesti loistava bändi ja piiseistä omia suosikkeja ehdottomasti welcome to the jungle ja estranged... harmi vaan että slash ei ole enää helsingissä soittamassa muttei se haittaa ku dizzy on aina nii "kännissä" että keikasta tulee jo sen takia hyvä :D

Grave Digger
8.4.2006, 16:29:05
Erinomainen bändi, vaikka bändin kitaristi äänestettiin radio cityn kisassa turhaan "parhaaksi kitaristiksi". No, ainakin minun mielestäni, koska ei Slash kuitenkaan niin hyvä ole. :P
Bändillä on kyllä hyvää kamaa. Omistan levyt Appetite For Destruction ja Use Your Illusion 1-sen ja 2-sen.
Parhaat biist: Welcome To The Jungle, You Ain't The First, Garden Of Eden, You Could Be Mine ja My World.

The Warlord
25.7.2006, 17:48:10
Gunnareita on tullut kuunneltua ja täytyy sanoa, että kyllä jätkät osaavat soittaa ja tehdä hiton hienoja biisejä. Itse omistan bändin Greatest Hits albumin, jolta löytyykin monta hyvää ja hienoa biisiä mm. Welcome To The Jungle, Sweet Child O' Mine, Paradise City, Knockin' On Heaven's Door, You Could Be Mine, Don't Cry, November Rain ja taisi siellä olla vielä pari biisiä mitkä pitäisi listata, mutta ei tule mieleen. Ja mitä Slashiin tulee niin minusta hän on pirun hyvä kitaristi tosin häviää Karl Logan:lle sekä Ross Friedman:lle.

TrillKill
26.7.2006, 9:34:52
Gunnareitahan on tullu kuunneltua aika paljo kyllä. Ensimmäisen kerran olin ehkä noin 10 vuotias ku kaivelin isännän levyjä ja sieltä löyty semmonen rock n' roll kokoelma albumi ja siellähän kuns ant rosesia oli oikee kahen biisin verran paradise city ja sweet child o mine ja biisithän olivat aivan mahtavia. En juuri silloin niitä jäänyt kuuntelee mutta se tuli sitte takas noin 13 vuotiaana kun kitaraa soittelin ja joku sano että slash on hyvä kitaristi niin pitihän sitä kattoa niin kyllähän se oli ja siitä alkoikin sitte mun gunnareitten kuuntelun pitkä matka.tosi täydellinen bändi: Slash loistavat kitarasoolot, Axl loistava ääni ja piano soi, Kagan bassot menee tosi hyvin, Alder oli ehkä paskempi rumpali mutta Sorum on elukka, Stradlin tosi hyviä biisejä säveltäny.

Parhaimmat biisit:

1. Sweer Child Of Mine

2. Ciwil War

3. Nowember Rain

singerfinger
23.11.2008, 16:54:11
Kuuntelempa tässä juuri ensimmäistä kertaa bändin uusinta levyä, chinese democracya suoraan bändin myspace-sivulta. Ihan menevältä ja taatulta gunnareilta tämä kuulostaa, vaikka ainoa alkuperäisjäsen onkin axl rose. Koskaan en ole mikään älytön gunnarifani ollut, jotku biisit toimivat helvetin hyvin, toisia taas ei jaksais kuunnella kirveelläkään.

Eipä sitte menny ku hikiset 10 vuotta tämänkään levyn tekemiseen. Siinä on varmaan käyty aika lailla kaikki maholliset tunneskaalat, villitykset, musiikinlajit sun muut läpi tätä levyä puurtaessa. toisaalta harmittaa ettei slash ja kumppanit ole enää bändissä, mutta kyllä täytyy axlille antaa pojot siitä että on saanu itelleen haalittua perhanan toimivan bändin ympärilleen.

Bändi on ajanmukaistanut saundiaan nykyaikaan, hyvä juttu sinänsä että jaksetaan hakea uutta, eikä mennä siitä mistä se aita on matalin, ja tehdä levyä uudestaan ja uudestaan sitä 80- ja 90-luvun saundeilla.

kyllä tämä levy taitaa mun ostoskassiin tarttua jahka pääsen täältä korvesta käymään kaupungilla.

�RuHo�
26.11.2008, 1:44:39
Aika keskinkertainen kiinnostus mulla oli kaikki nämä vuodet kun sitä tehtiin, kun tuossa pari vuotta sitten Bumblefoot liittyi niin on kyllä levyä tultu odotettua, mies kun on wanha tuttu/idoli/messias spostin sun muun välityksellä. Tuntuu kuuluvan sekin työ sillä levyllä niin mikäs sen mukavampaa.

Ben
2.12.2008, 19:51:55
Nonniin, nyt on itselläkin kovassa soitossa tämä lätty ja tälläisiä fiiliksiä n. kolmen kuuntelukerran jälkeen.

Levyä on aivan turha lähteä vertailemaan vanhempiin gunnareihin. Tällä ei ole mielestäni mitään tekemistä sen matskun kanssa ja itseäni suorastaan vituttaa, että olis se Axl voinut käyttää ihan omaakin nimeä saadakseen levyä myytyä. Koska, no ei se Axl ole Guns n' Roses, ei minulle. Siellä täytyy olla myös silinterihattuinen kikkarapää.

Levy on virkistävän erilainen ja erottuu joukosta. Levyllä on todella paljon sellaisia hyvin eeppisiä ja käytetään paljon orkesteria tausta-apuna. Levystä tulee vähän sellainen fiilis että näitä biisejä on todellakin hiottu vaikka kuinka paljon ja ehkä ajoittain tulee sellainen fiilis, että liika hinkkaaminen on vienyt biiseistä sellaisen rosoisuuden. Sellaista vanhaa kunnon rokkia esiintyy aika harvassa kappaleessa. Ja sekään ei ole mitään perinteistä rokkia vaan sellaista uudenajanmeininkiä. Ihan jees, mutta itseäni häiritsee jotkin efektit, mitä taiteilija Axl on halunnut lisätä. Argh, yksinkertaisuutta välillä eikä mitään konemusakomppeja.

Ne muutamat balladit ovat oikein hienoja, tälläisiä kappaleita tuntuu kuulevan nykyään vaan entistä vähemmän ja ehkä sen takia ne ovatkin ehkä parasta antia. Mm. There was a Time, Street of Dreams ja This I Love ovat oikeasti kauniita kappaleita. Viimeisin on ehkä jo liiankin vässykkäbiisi, mutta kaksi ensimmäistä on sekoitus pianotulkintaa ja rokkaavaa bluesia. Ehdottomasti levyn parhaimmat biisit.

Levy todistaa että Axl osaa rankan bluesrockin, tai tyylitajua tuntuu löytyvän. Olisi voinut olla enemmänkin. Soolot ovat tällä levyllä aika huttua verraten Slashin vastaavaan, punaista lankaa ei oikein löydy sooloissa.

Mutta kaikenkaikkiaan ehdottomasti tutustumisen arvoinen lätty, sillä tälläistä matskua ei ihan joka maanantai julkaista. Jos Bluesrock iskee, tämä on pakkohankinta.