PDA

View Full Version : Keneltä näytät?

Garnet
19.4.2002, 6:01:17
Miltä pelihahmolta näytät???
   En kerro vielä keneltä itse näytän mutta voihan sitä arvata.
    ;)

Sonya
19.4.2002, 7:55:40
=) hmm..no en oikeastaan keneltäkään..ehkä tifalta..(eniten) :eh:

isoSILLI
19.4.2002, 8:01:14
Hähää!!!
en mä keneltäkään näytä...
mutta jos jotain pitäis sanoo, niin _sitten ehkä mulla saattaa olla jotain piirteitä Wakkalta.

edit: yks kaveri sano sillai kun se oli lyönyt päänsä. ;D

edit2: eipäs ole enää, tukka lähti, joten vaikutelma ei ole enää samanlainen =]

Ilezki
19.4.2002, 8:14:12
Minä muistutan hyvin etäisesti 8-bit ff:n Fighteria, ainakin kaverini mukaan.

Biojäte
19.4.2002, 8:53:24
Mua on sanottu sen tekkenin prätkäjätkän näköiseksi....en kyllä itse hauluaisi näyttää siltä...pukeutuminen on ri luokkaa, mutta kasvojen piirteet kuulemma aika samat(En kyllä itse usko)

psaijai
19.4.2002, 9:02:46
En usko että näytän keneltäkään mutta miten tämä liittyy grafiikkaan?

//edit: Ja Garnet, voisit vähän katella minne alueille kirjotat. Sulla on ollu jo muutama topic lyhyen ajan sisällä väärässä paikassa.

Edited by spy85 on 19.4.2002 10:07

Gabriel
19.4.2002, 10:55:53
Jossain vaiheessa GameWorldissa joku sanoi minun näyttävän Solid Snakelta (olikohan Echo?) ja että kelpaisi kivasti 'kuin kaksi marjaa'-palstalle. :D

Viidenellä näytin aika lailla Jin Kazamalta. :/

Crow
19.4.2002, 12:23:47
En usko että näytän keltään/miltään pelihahmolta.
Mua on kyllä sanottu Cloudin näköseksi, mitä en alkuunkaan ymmärrä. En mä näytä yhtään siltä. Todellakaan.

Jos mä keksin jonkun jolta mä näytän, editoin sitten tätä viestiä.

Flaming Amarant
19.4.2002, 13:03:38
Mua on joskus sanottu Squallin näköseksi, itse luulisin että... en keltään.

Locke Cole
19.4.2002, 14:31:27
ITse näytän jonkun verran Otaconilta...ilman laseja kumminkin.

Ragnarok
19.4.2002, 14:44:48
Minun on sanottu näyttävän aika lailla Russel Crowelta, vaikka minulla onkin kuparinen tukka. Pelihahmoista ehkä lähimmin Tekkenin Paul.

Edited by Ragnarok on 19.4.2002 16:31

Dagger
19.4.2002, 15:08:20
Originally posted by spy85 @ 19.4.2002 10:02
//edit: Ja Garnet, voisit vähän katella minne alueille kirjotat. Sulla on ollu jo muutama topic lyhyen ajan sisällä väärässä paikassa.
Ja edit on keksitty. Ei tuplaposteja niin paljon, jooko.

......Plah, min suljen suuni ennen kuin sanon vielä jotakin.

Khazar
19.4.2002, 15:16:05
Ei tietoa, näytän itseltäni(eli en pelihahmolta)?!, mutta kuulostan Steineriltä, tuon melua perässäni, olen kuin vivi, kömpelö hieman. Ja syön paljon, QUINA!

Chang
19.4.2002, 15:18:14
No joo miltähän mä näytän....mietin..........öööh........jooo... ....no on mua joskus sanottu Zellin näköseksi.... ja myös ohukaisesta ja paksukaisesta tutun ohukaisen näköinen.....näin väittää vanhemmat :/

Ren
19.4.2002, 16:18:06
Gab näyttää Bionic Commandon ukolta :) Hiusten väri on vain toinen.

Maailma on pitkiä ja pitkähiuksisia pelihahmoja täynnä. Pick one.

Falco
19.4.2002, 16:24:21
En minusta näytä keneltäkään... Mutta jos joku pitäisi sanoa ehkä näytän aika tosi paljon samanlaiselta kuin Minä ihka ite! :P :P

Vodoun
21.4.2002, 13:42:58
no jos taivutan latvat ylöspäin niin kuulemma näytän selphieltä.. niinnoh.. voi olla..  :huh:

Deux
21.4.2002, 14:44:56
No varmaan eniten Yunalta; koska miul on
ruskeet suunnilleen samanpituset hiukset ja ruskeet silmät.. =)

volt
21.4.2002, 14:57:56
Originally posted by Tiffany @ 21.4.2002 15:44
No varmaan eniten Yunalta; koska miul on
ruskeet suunnilleen samanpituset hiukset ja ruskeet silmät.. =)
Yunalla ei ole ruskeat silmät  =)

Itse näytän...hmm...ehkä eniten Squallilta..muhaha (aika kaukaahaettu :P )

marvin
21.4.2002, 15:16:13
Ei ole pikseleistä tai polygoneista rakennettu vielä yhtä erikoisen ökköä ukkoa kuin minä...

Kurko
24.4.2002, 20:49:05
Itse asiassa en näytä oikein keneltäkään. Sen verran uniikki olen (tulipas hieno sana).
Mutta eräs täälläkin esiintyvä "kaverini" väitti että olen kuin Max Payne. No siitäkin voi olla montaa mieltä.
Itse asiassa olisi kiva tietää joku pelihahmo joka on yhtä komea kuin minä, mutta ei sellaista ole tullut vastaan.

Kultru
26.4.2002, 12:51:20
Olen aina ollut sitä mieltä että minussa ja Termissä on samaa vetovoimaa.

David A. Mage
26.4.2002, 13:30:10
Yunalla ei ole ruskeat silmät  =)
Jep.. Yunan silmät ovat toinen sininen ja toinen vihreä, ellen väärin muista...

Itse asiassa olisi kiva tietää joku pelihahmo joka on yhtä komea kuin minä, mutta ei sellaista ole tullut vastaan.
Onkos tämä nyt jonkin sortin narsismia, vai olenko kenties väärässä... =)

Yhtään pelihahmoa ei ole tullut vastaan, joka minulta näyttäisi... FFVI:n Ultros taitaa kyllä olla lähinnä ( =) ), mutta siltikään ei ole oikein yhtä rumaa polygoniukkelia vastaan tullut.. (Ja jos haluatte masokistisia olla, niin katsokaa pärstät-osiota)

Tai, no kaveri sanoi, että minun hiustyylini muistuttaa Raidenia MGS2:sta, mutta itse asiassa minun otsahiukseni ovat "hiukan" pidemmät... (Raidenin hiukset eivät ylety otsaa alemmaksi, omani ulottuvat suunnilleen suuni tasolle) Mutta hiustyyli onkin sellainen asia, mitä voi muuttaa erittäin helposti, eikä minulla edes ole vaaleat hiukset...

Predator
4.5.2002, 18:26:42
Ehkä Squallilta... :)

Kurko
10.5.2002, 23:53:19
Originally posted by David.A.Mage @ 26.4.2002 14:30

Onkos tämä nyt jonkin sortin narsismia, vai olenko kenties väärässä... =)
Tämä on sitä, että mielummin kehun itseäni kuin haukun muita :D
En minä pokerinaamalla tuota kirjoittanut.

Adeíron
11.5.2002, 0:27:51
no en kyllä tiedä.. kun hiukset värjään, ehkä ihan hiukan Rinoalta. tai sitten en. jos ei pelihahmo, niin joskus joku luokkakaveri sanoi että näytän Gillian Anderssonilta.. jaa jaa... tiedä sitten siitäkään yhdennäköisyydestä...

Yuria
11.5.2002, 7:10:02
Sanotaanko näin... Min näytän TOSI paljon Selphieltä, mut min hius on mustat. (Luonne on ainakin samanlainen.... :eh: )

Garnet
11.5.2002, 7:37:37
Sista olen kyllä huomannut että olet luonteeltasi ihan kuin
Selphie.Min muistutan eniten Yanaa,melko saman väriset
hiukset mutta silmät ovat kummatkin siniset :D ....

Seyana
11.5.2002, 8:53:27
Min oon varmaan Dagger, vaikka hiukset oon kyllä vaaleemmat ja silmät vihreet, mutta kyllä sitä jonkinnäköstä yhdennäköisyyttä löytyy.

KomaJ
11.5.2002, 9:35:03
...Hmm...Squallilta? Ainakin olen siitä saanut kuulla useamman kerran koulussa ja Jenovaltakin. Hiukset on tosin lyhyemmät, silmät ruskeatj ja arpi puuttuu(vaikka kyllähän niitä riittää, mutta väärillä kohdilla). Niin ja gunblade puuttuu!

nursetwiggy
11.5.2002, 9:48:06
tekken tagin unknowlta kuulemma. *lähtee ostamaan keltaisia piilolinssejä*

SärkiOnKala
11.5.2002, 10:41:54
Hmm.. Squallilta jonkun verran. Pääasiassa hiusten, kasvojen piirteiden ja mökö-luonteen vuoksi.. Eipä tule paljon muita mieleeni.

-Aeris-
12.5.2002, 21:51:58
Hmm. Minua on sanottu vaikka minkä näköiseksi.. Ginger Spice, Amber [kauniit ja rohkeat! huolestuttavaa..], Anna [Tekken2/3] mutta jos FF-hahmoista otetaan, niin ehkäpä Selphie kuvaa minun nykyistä ulkonäköäni parhaiten..  :huh:

Edited by -Aeris- on 12.5.2002 22:54

Tiituli
15.5.2002, 12:30:28
Ei keltään tai ei ainakaan ole kommettia tullut...

yksisiipi
22.5.2002, 16:46:00
Sephirothilta kenties...
tai ehkä eniten häneltä. Kuka tietää...
Nooh, kyl mie hiukan siltä näytän.

seifer
27.5.2002, 15:05:44
Minä kaiketi näytän eniten Zell:lilltä mutta ilman vaan sitä tatskaa naamassa... :hevimies:

Crow87
31.5.2002, 18:30:29
Cloud Strife on ehkä lähimpänä.

Roleplayer
1.6.2002, 20:43:51
hömm...keltäs
mä..näyttäsin...voisin olla...?hömm..SE on Cid(ff7)

Raine
1.6.2002, 20:46:29
Tiedän,ettei tämä mikään pelihahmo ole,mutta muisutuan hiukan MKR:n Hikarua,minulta puuttuu vaan letti :D Eräs kaverini sanoi minun olevan Selphien ja Rinoan sekoitus lyhyillä hiuksilla :P

muumuu
1.6.2002, 20:57:57
hmmmmm...
saatan näyttää hieman Edealta, siis kasvoista, siis kasvonpiirteiltäni.
vaikka poika olenkin, sitten miussa on hieman Tiitusta ja Zidanea, Irvineäkin on hieman, pitkän lettini ansiosta :D

//Aden mielestä näytän Quinalta -_^
sis yhden uniikin kuvan perusteella...

Edited by vivi89 on 01.6.2002 22:10

Hunter
1.6.2002, 21:29:30
......Minkähän takia mieleeni tulee vain miespuolisia hahmoja??  :huh:

Ei anneta sen vaivata...
Kaveri sanoo minun näyttävän ainakin FFVIII:n hahmoista eniten Squallilta (hänen silmissään on PAKKO olla jotain vikaa!!!)

Omasta mielestäni olen jonkin sortin välimuoto Suikodenin Viktorin ja FFX:n Auronin välillä.

Naispuolisista taas..... ööh....... editoin, sitten kun keksin...

Roakel
3.6.2002, 15:22:24
Mun kaveri sanoi kerran että näytän ffvii:n vincetiltä (en edes ole sen näköinen)  :)

CloudStrife
3.6.2002, 18:59:19
Silloin kun minulla oli blondi armeijan leikkaustyylinen tukka, kaverini sanoi että näytin Duke Nukemilta...

FantasyManIX
3.6.2002, 23:06:41
Minä en todennäköisesti näytä keneltäkään.En ainakaan muista että joku olisi sanonut minun näyttävän joltakin hahmolta.

Swordman
4.6.2002, 0:18:28
Minä näytän itseltäni,*naurua*(olipas kuiva vitsi).Tarkemmin ajatellen näytän ehkä Hayden Cristenseniltä a.k.a Anakin Skywalker a.k.a Darth Vader,ainakin serkkuni on ihan saman näköinen kuin Hayden ja olen minäkin vähän Haydenin näköinen ;)

Edited by Swordman on 04.6.2002 01:19

Arwie
26.6.2002, 1:44:27
Taidan olla eniten Yuna, silmät ovat samanlaiset ja päänmuoto suunnilleen myös... Hiukset ovat vähän liian pitkät kyllä.

Olen kuullut näyttäväni myös Felicityn Keri Russelilta ja Liv Tylerilta. (Onko niissä samaa näköä?) :huh: Mutta pelihahmoista sanon Yuna.

Silver
26.6.2002, 8:25:10
Enpä minä pelihahmoista tiedä, mutta joskus näytän kyllä Näkymättömältä Mieheltä

Tuota ulkoasua paranaa myös se kun välillä on silmätulehdus :D

David A. Mage
26.6.2002, 9:02:16
Originally posted by Arwen
Taidan olla eniten Yuna, silmät ovat samanlaiset ja päänmuoto suunnilleen myös... Hiukset ovat vähän liian pitkät kyllä. Eh.. Pakko kysyä, että millä tavalla samanlaiset silmät..? Värin samanlaisuus nimittäin saattaisi olla vähän kyseenalaistettava asia (ellei piilar(e)i(t)a ole), ja jos nyt taasen on kyse silmien muodosta niin sitten herää rotukysymys...

Enpä minä pelihahmoista tiedä, mutta joskus näytän kyllä Näkymättömältä Mieheltä :D Hehee... En malta olla kysymättä: Elohopean vaikutuksen alaisena vai ei? (Sarjaa seuraamattomille selvennyksenä: Näkymättömänä vai ei?) :p

urho
26.6.2002, 9:21:06
Jaa-ah, no kaverit onvat väittäneet et mä näytän Tidukselta [???]. No, voipa vaikka ollakin kun hiustyyli on ainakin sama, tosin vaatetus ei lähelläkään ;D

Michael
26.6.2002, 9:31:26
empäå tiedä.. mua on kutsuttu ihan nallekarhun näköiseksi... joten sitten warmaan tekkenin (olikohan se) kuma...

-Siunausta-

Arwie
26.6.2002, 10:18:19
[QUOTE]Originally posted by David.A.Mage
[B] Eh.. Pakko kysyä, että millä tavalla samanlaiset silmät..? Värin samanlaisuus nimittäin saattaisi olla vähän kyseenalaistettava asia (ellei piilar(e)i(t)a ole), ja jos nyt taasen on kyse silmien muodosta niin sitten herää rotukysymys...

Molemmat silmäni ovat samanväriset, jos siitä nyt on kyse. (Sinivihreät.) Tarkoitin lähinnä muotoa. Anteeksi, olen nähnyt sitä vain joissain kuvissa mutta eniten muistutan sitä.

Torama
27.6.2002, 2:11:16
...

Omasta mielestä vähän Rinoalta...paitsi että hiukset ja silmät on eri väriset...öh, ja pää vähän eri muotoinen...

Siskon mielestä Quistikseltä :D

Muuten kukaan ei yleensä kommentoi mun ulkonäköä...ne pelkäät että mä kynsin niiltä silmät irti :mad: :mad: :mad:

Silver
27.6.2002, 7:46:32
Hehee... En malta olla kysymättä: Elohopean vaikutuksen alaisena vai ei? (Sarjaa seuraamattomille selvennyksenä: Näkymättömänä vai ei?) :p

Ihan näkyvänä kyllä, silmätulehduksen aikaan elohopeahulluuden riivaamalta kylläkin. (Kysy vaikka Erazorilta :D)
En vain tiedä pitäisikö huvikseen kasvattaa vielä hiuksia, se on kyllä ihan tuskaa nostaa niitä ylös (painovoima you know?)

Purity
27.6.2002, 22:17:59
Yksi ainoa kaveri, joka joskus on FF:ien hahmoja nähnyt (muut jos ovat nähneet, niin eivät ainakaan tiedä, että ne FF:ien hahmoja olivat, kun heitä ei pelit kiinnosta yhtään) sanoi kerran, että näytän vähän Rikkulta. Itse en nyt sanoisi niin, mutta toisaalta.. kait Rikku on se, jota eniten muistutan. Omat hiukseni ovat kyllä tummemmat kuin Rikkulla. Ja en ainakaan siltä Rikkulta näytä mikä on videoissa, mutta se mikä on pelattavassa grafiikassa (tai niissä animaatioissa, mitkä eivät kuitenkaan niitä hienon hienoja videoita ole) niin ehkä etäisesti muistutankin. Joskus pidän jopa kampausta, mikä hieman muistuttaa Rikkun kampausta (mutta vaikka kuinka yrittää niin ei koskaan saa täysin Rikkun kampauksen näköistä :().

No jokatapauksessa, en näytä keneltäkään FF-hahmolta, mutta eniten muistutan sitten varmaankin Rikkua.

Captain Cid
29.6.2002, 16:16:08
kala

Tommistus
1.7.2002, 18:31:51
Minä ja kaverini kauan sitten mietittiin ketä näytän eniten ja päädyin Amarantiksi (Ulkonäon ja luonteen takia) ja kaverini Edgariksi(Naisten taikia).
Mulla on paksut punaset hiukset, mutta ei yhtä pitkät ja mun hiukset on pystyssä eikä vaaka tasossa. Paino ja pituus on aika paikallaan tietolähteitteni perusteella (ikääni nähden tietenkin!). Jos laittaisen hihattoman paidan, ottaisin tatskota olkapäihin, ottaisin ison korvakorun ja kasvattaisin pitkät hiukset ja parran niin monen FF fanin pää varmaan vinksahtais yllätyksestä ja moni pää kääntyis ihmetyksestä kun kävelisin kaupungilla. :D

May
1.7.2002, 19:09:47
Originally posted by David.A.Mage
Eh.. Pakko kysyä, että millä tavalla samanlaiset silmät..? Värin samanlaisuus nimittäin saattaisi olla vähän kyseenalaistettava asia (ellei piilar(e)i(t)a ole), ja jos nyt taasen on kyse silmien muodosta niin sitten herää rotukysymys...

No tuosta sen verran, että ei se mahdotonta ole. Itse omistan sinisen (no, sinivihreä...) ja vihreän silmän (eh eh... on ne ihan päässä...).

Enpä keksi ketä itse muistuttaisin, mutta tämä hattutyttö noissa miitti kuvissa (moguta...?) niin hänestä tuli heti mieleen Quistis ja varsinkin se kohta missä Q näkyy ensimmäisen kerran tullessaan terveystädin kämppään.
:)

//Hiusten värin muututtua tummaksi olen saanut joka ainoa kerta niitä letillä pitäessäni kuunnella jotain Lara Croft-juttuja siskoltani ja poikaystävältäni, mutta enpä menisi tuota väitettä allekirjoittamaan. Ainakaan ruumiinmuodon osalta. ^__^

Shaft
1.7.2002, 21:16:13
Zellin näköseks on joskus KAUAN sitte sanottu... itse en kommentoi asiaa sen enempää... varmaa johtu tyylistä... jos perusteluja haluutte nii koittakaa ettii käsiinne jotka ton meni joskus sanomaan.

Nightblade
6.7.2002, 21:00:39
Hmm.. Ehkä Butzin (FFV) näkönen.

Polar
14.7.2002, 15:15:08
Samaa näköä on tekken äijä Hwoarangin kanssa. Samanlainen ruumiinrakenne ja letti (mutta ei onneksi yhtä tyhmiä laseja)

Alucard
15.7.2002, 15:46:31
Omasta mielestäni muistutan FFX:n Auronia... Vähän kun vanhemmaksi kasvan niin eiköhän yhdennäköisyys vielä lisäänny... Tietenkin vain kasvoiltani, en kuljeskele samanlaisissa vaatteissa kuin tämä mahtava miekkamies... mutta sake-pullo kelpaa kyllä...:P

angela
15.7.2002, 15:59:13
olen tähän mennessä pelaillut vaan seiskaa, joten...
mutta niistä hahmoista muistutan eniten aerista, tosin sekin luultavasti johtuu hiuksista :p

Yakomaru
17.7.2002, 16:59:45
En varsinaisesti näytä keneltäkään, mutta Max Payne on ehkä lähin. Yhtä tylykin olen;D tai ehkä en ihan.

Chappu
19.7.2002, 11:00:03
En näytä oikein keneltäkään!
Mut jos pitää valita ehkä eniten Squall(ilman lettiä)

Ceassa
19.7.2002, 13:58:07
*miettii* Hmm... Muistutan ehkä hieman avatariani, jonka henkilön voi käsittääkseni nähdä Final Fantasy XI:ssä. =)

//Ja viimeisten tietojen mukaan arvioni osui oikeaan, sillä paras kaverini pomppasi eilen kattoon vilkaistessaan avatariani pikaisesti; "Hui, miksi tuo sun kuva on tuossa?" Tarkempien tutkimusten jälkeen hän totesi, että en se kuitenkaan ihan minä ollut, mutta huomattavan samannäköinen tyttönen kuitenkin. *naurua* ;D

hulluz
27.7.2002, 22:49:01
MÄÄKÖ MÄÄ EN NÄYtä Miltään (ainakin luulen)

Rowena
6.8.2002, 19:39:22
En tiedä ketä muistutan... Ehkä eniten Rinoaa mustien hiuksieni puolesta :D

Leviathan
10.8.2002, 14:20:26
Beatrixilta......Suunnilleen samallaiset hiukset, ja väri on myös sama...Enkä taida olla pidempi/pienempi, minust Beatrix on kyl aika lyhyt. Luonteeltani edelleen olen Zidane

Edit// Nykyään, taidan näyttää, hmmh, nykyään en keneltäkään.

Zell Dincht
11.8.2002, 18:04:05
Kukaan ei kyllä oo sanonu että näyttäisin miltään pelihahmolta, mutta omasta mielestäni eniten näytän Zelliltä. Oikean elämän tyypeistä näytän mun mummon mielestä siltä yheltä mäkihyppääjältä janne....mikä lie (ei muista...).

Sensori
21.8.2002, 22:12:31
Varmaan joltain geneeriseltä zombilta. ;)

DjCloud
23.8.2002, 23:26:22
minua on sanottu Cloud:in näköiseksi en tiedä miksi tuoko hiukseni näön vai mikä minulla on nimittäin piikit tai siiten vain nytän Cloudilta eihän sitä ikinä tiedä :D

Justin1
30.8.2002, 16:43:56
m-mua on sanottu kazeksi miksi KAMUJEN PERUSTELUT:olen olemukseltani kuulemma ja käsien muodolta ja vähän naamasta. huh huh huh :bored: niin siinnä ne olikin hyvää onnellista elämää.......

Awna
5.9.2002, 10:45:45
Muistutan melko paljon Baldur's Gate 1:sen puolituisvarasta nimeltä Alora. Hiusten väri ja pituus hieman heittävät (vaikkakin pinkit hiukset olisivatkin melko cool...)

Täytän muutenkin puolituisten peruspiirteet, jos ei karvaisia jalkoja lasketa. :)

Roleplayer
7.9.2002, 18:49:17
Uskon että niin tyhmän näköistä ukkelia ei ole missään pelissä että voisin olla joku..(sekavasti sanottu) hmm. Voisin näyttää vain joltai nhenkilöltä jolla on valkoiset hiukset on 2m pitkä ja joo niin Olen siis FFVIII:n Zell :P

RBelmont
8.9.2002, 17:00:28
ööh.. Minä näytän ilmiselvästi Squallilta. Aamuisin katsottuani peiliin melkein pelästyn huomatessani uskomattoman yhdennäköisyyteni.

nox
8.9.2002, 17:16:09
Voisin näyttää aivan aavistuksen Zackilta FFVII:stä. Musta tukka joka on sellainen piikkikasa. Yhdessäkään kunnon animaatiossahan sen kasvoja ei näytetty niin hyvin että olisi saanut selkeän kuvan siitä. Hiukset ovat siis se yhdistävä tekijä.

Eetupatukka
8.9.2002, 19:13:24
Olen suuresti häpeissäni, etten ole huomaanut mitään yhdennäköisyyttä itseni ja kekenkään pelihahmon välillä.

Jos huomaatte, että näytän joltakulta niin ilmoittakaa ystävällisesti minulle. :) Tuossa alhaala on vielä vaihtoehtoinen kuva.

mazzeneko
8.9.2002, 19:52:32
Tuotanoin...ei tämmöstä samanlaista pärstää kyl ole nähnyt missään X)

Juliet
8.9.2002, 21:08:17
Pelihahmoista.. no jos nyt vähän aikaa mietin niin ainoa mikä tulee mieleen on Quistis..

Sitten taas jos yleisesti puhutaan keneltä näytän, niin ainakin kolme ihmistä on sanonut että näytän Sarah Michelle Gellarilta... :P

Raziel86
9.9.2002, 14:12:46
Hmm...Keltäkö näytän..Hmm.
Jos tosi elämän ihmisistä niin....Hmm...Kurt Angle!!
Hiuksiltani mä muistutan hiukan FFVII:N Zackiä...Ja osaksi Barrettia. Kuvitelkaa jotain...Hmm...Zackin persoonallisuus ja Barretin koko niin ymmärrätte...

Rafalski
9.9.2002, 17:40:26
Näytän lähinnä itseltäni.
En näytä keneltäkään pelihahmolta mutta joku hahmo saattaa näyttää hieman minulta.

Ronin
12.9.2002, 10:58:16
Bruce Lee kuuleman,mutta ei hän kuoleet nouse haudasta.
En kyllä miten kään näytä häneltä,pitävät kai pilkkana.

Caesar
12.9.2002, 11:15:18
Hmm... luultavasti yhdeltä Suikoden 3:sen hahmolta.
Kunhan saan sen kuvan signuksi tuossa jossain välissä.

Ultimate3
20.9.2002, 20:35:22
No ehkä ulkomuodolta zídanea koska tukka on samanlainen... tai ainakin oli :)
mutta apinan häntää minulla ei ole :D

ksms
25.9.2002, 21:14:23
ainakin olemukseltani muistutan Squallia
kenties jossain määrin ulkonäöllisestikin :ooh:

Lumi
26.9.2002, 9:31:10
Kaverini ovat sanoneet että näytän sekä Zelliltä että Seiferiltä(naamassani sattui olemaan mokaamisesta tullut arpi suhtkoht samassa kohtaa), Zelliä taas muistutan kuulemma erikoisen tukkani ja pukeutumiseni takia :) että semmottis

Excel
3.10.2002, 17:14:58
No varmaan Yunaa ainakin jos hiukseni olisivat tummemmat... luonteeltani olisin varmaan Zidane (naispuolinen) koska apinoin paljon #heheh#

Rini
7.10.2002, 13:02:26
Hmm... En periaatteessa muistuta oikein ketään, naamani kun on niin.. eh.. persoonallinen X)

Mutta jos hiukseni laitettaisiin oikealla tavalla, niin voisin sanoa olevani Rikkun näköinen ^.^ Voi myös sanoa, että olen luonteeltani hieman samanlainen, eli pirteä ja positiivinen ja ilopilleri X) (tai no, en ole FFX:ää pelannut, niin en ole varma onko Rikku pirteä/positiivinen/ilopilleri, mutta näyttäisi ainakin siltä :p)

Ja toisaalta näytän kanssa Quistikselta jonkin verran, jälleen jos hiukset laitetaan oikein :)

Riku-
7.10.2002, 22:08:32
Originally posted by Eetupatukka
Olen suuresti häpeissäni, etten ole huomaanut mitään yhdennäköisyyttä itseni ja kekenkään pelihahmon välillä.

Jos huomaatte, että näytän joltakulta niin ilmoittakaa ystävällisesti minulle. :) Tuossa alhaala on vielä vaihtoehtoinen kuva.
Aaaaaagh! Se on Ifrit ja se tulee ja syö meidän juustot!

Jassoo, nyt on Riku-pojan aika käydä nukkumaan..

Sejkay
16.10.2002, 14:48:03
Kun laitan hiukset ylös "hauenleualla" niin ehkä näytän hieman quistyltä. Jos olisi vielä vaaleat hiukset....

Tordragon
16.10.2002, 15:18:40
Minä olen vain liian hyvännäköinen, ettei mikään Final Fantasy-hahmo tee minulle oikeutta muistuttamalla minua. Hm, no ehkä Abomination *grins*

Oikeasti, en minä näytä keneltäkään. Kasvonpiirteet ovat aina mitä ovat ja vaatteista nyt on turha edes puhua. Irvine tosin näytti aivan minulta, ulkonasunsa puolesta (stetsoni, pitkä takki ja ponihäntä [R.I.P.]), mutten silti sanoisi, että näytin häneltä. Vaikea ikinä näyttää miltään mikä on tehty pikseleistä.

Silmäni tosin ovat kuin Yunalla, paitsi, että toinen on yleensä violetti.

//Edit: niin aivan, eihän tässä ollutkaan kyse Final Fantasy-hahmoista, mutta jo pelkän foorumin teeman takia menköön.

Yuana
17.10.2002, 10:58:24
En taida näyttää keneltäkään vaikka kavereiden kanssa on ollut joskus siitä ihan kamalia sotia. Nyt ne väittää että mä olen Rikkun näköinen ja se ei ole lähellekkään totta. Voi minussa ehkä vähän samaa näköä olla mutta siihen se sitten jääkin.

Senshi
23.10.2002, 22:01:17
MInä näytän kaikista eniten FF 10 Lululta :D

merisielu
25.10.2002, 13:12:14
mie oon -KUULEMMA- ffviii:n squallin näkönen...

Lord Angsaar
25.10.2002, 13:52:46
Mä näytän ehkä hitusen verran Quinalta... :D

Zid
25.10.2002, 16:38:27
mul on kuulema samanlainen nenä ku Frodol xP
ja Frodo on pelihahmo. ainaki jossain joulun ilmestyvis lotr peleis :D

Hikari
30.10.2002, 14:47:14
Näytän kai Garnetilta... itseni mielestä vain hiukset täsmää, mikään muu ei. Paras kaverini taas väittää että muistutan Garnettia enemmänkin. Luonteelta muistutan kai Zidanea ja kaikkia hassuja, jotka sekoilevat. Niin ja se paras kaverini on sanonut minun muistuttavan myös Lulua FFX:stä. Tuota en kyllä ymmärrä... :confused:

NOesc
30.10.2002, 18:06:47
nyt tarkemmin mietin *katsoo peiliin*
niin kyllä jonkin asteista yhtäläisyyksiä on havaittavissa
tidukseen, ainakin tukan väri stemmaa...
ja kyllä vähän graynkin(TSW) kasvon piirteitä on...

JonVonRox
31.10.2002, 22:31:41
Noh, FF8:n Squall LeonHeartin käytös & asenne saattaa muistuttaa välillä omaani, vaikkakin olen ehkä hieman Radikaalimpi mutta pelihahmoista saatan hyvinkin näyttää jossain Super Marion / Max Paynen välimaastossa vaeltavalta ukkelilta. Brandon Lee:ssä oli kuulemma samoja piirteitä mutta nyt mennään jo elokuvamaailman puolelle. Ehkä yliarvioin itseni ;D mutta sehän on vain hyvää itsetuntoa eikös joo...

Ariellan
6.11.2002, 2:23:51
Oh God, kerran yksi rinnakkaisluokkalainen sanoi minua Julia Robertsin näköiseksi :ohhoh: , mutta empäs sitten tiedä oikein, mikä pelihahmo olisin.. Onko missään kihara-punatukkaista örvelöä? Hmm, ehkä se olisi jokin uusi uniikki hahmo FF:ssa, johon kukaan ei haluaisi samastua? :confused: (<-- lisää pun. kihara tukka.)

LizzieFox
7.11.2002, 10:51:19
En kyllä tiedä. Mutta silloin kun minulla vielä oli pitkät melkein mustat hiukset näytin Tifalta.
Tai niin aiankin veljeni sanoi mutta huomautti myös että pitäisi olla enemmän rintavarustuksia..:))

Sami Tonberry
28.11.2002, 11:28:26
Täytyy sanoa, että minä näytän kuulemma kavereiden perusteella Tonberryltä joten ette ainakaan ihmettele minkä takia mun user nimi on Sami Tonberry....

;D :P

Kookasi
28.11.2002, 23:00:42
Mun mutsi luuli yhtä seinälle laittamaani Eminemin kuvaa mun omaks kuvaks. Päätelkää siitä... tosin taitaa mutsi olla seonnu päästään. Jos en ajais partaa ollenkaa enkä ois käydy leikkaa pitkää fledaa pois ni voisin olla hiukan Kurt Cobainin näköä. Who cares, mä vaa näytän Kookasilta. Muistakaa se.

Muistakaa se.

//edit: tän piti liittyy peleihin vai? dämn, laitoin åfftopicin *naurua*

No jos huomasit sen, niin mikset korjaa sitä? offtopiccia siis. -Ilezki

Jaguar
5.12.2002, 13:43:45
Ehkä:Cid.... En keksiny muuta...........

Perustele. -Ilezki

Kurt Zisa
5.12.2002, 19:18:33
Tidukselta eniten.Sillä on melkein samanlaiset hiukset ku mulla ja muutenki luonne sama kuin mulla.

Jos nyt vähän enemmän asiaa pliis. -Ilezki

mindless
11.1.2003, 19:38:05
hhmm... mä en kyllä tiedä keltä mä näyttäisin... ainakaan pelihahmoista ;)
Mutta eräs kaverini on sanonut, että välillä näytän Noitapiirin Nancylta, mutta mulla ei vain ole mustat hiukset... eikä niin paljon meikkiä :ooh:
Ja tämä näyttelijähän on nimeltään Fairuza Balk...

Miyuki
25.11.2003, 16:20:23
Ööööh,muistutan ainakin hitusen vanhan pleikka pelimme Time Crisissin kidnapattua tyttöä jaaaaaa kyllä minä muistutan myös aikalailla Yuffieta.

Yooha
27.11.2003, 13:53:24
Ah, mä näytän niin monen ihmisen mielestä niin monelta eri hahmolta. Mulla on siis tumma suht paksu tukka, joka on takaanta ponnarilla ja edestä silmillä. Kasvot on aika kapeet ja luihut ja silmät on aasialaismalliset. Ihmiset on sanonut mun näyttävän mm. FF7: Renolta, FF8:n Irvineltä, Star Oceanin Bowmanilta (silloin kun mulla oli hiukan lyhyemmät hiukset päältä), Star Oceanin Diakselta, Tekken 3-Tag-4:n Leiltä ja samaisen pelisarjan Hwoarangilta. Ota nyt siitä selvää.

ceeb
27.11.2003, 16:07:01
Paha mennä itse sanomaan.

Näytän kuulemma meiän iskältä ja se näyttää Tekkenin Jiniltä mutta vain hitusen, paljon vanhemmalta ja kurttuisemmalta.
Ja hitot. Minä en Jiniltä näytä pätkääkään.

Roxsheena
27.11.2003, 17:46:02
On minua sanottu Rinoan näköiseksi kun oli mustat samanlaiset hiukset ^^

arkkienkeli
28.11.2003, 17:54:45
Enpä taida näyttää oikein keneltäkään. Hmmh.. Ehkäpä tulisi ensimmäisenä Yuna mieleen. En ole sentään yhtä kaunis, mutta ruskeat lyhyet hiukset kyllä löytyy.. Siinä ne samankaltaisuudet sen kanssa menikin. -_-

Eli näytän itseltäni, en keneltäkään muulta.

rudy-mcdohl
28.11.2003, 20:17:29
Okei... elikkä mie näytän Lipposelta...

onkohan siittä tehty peli?

Soul Reaver
29.11.2003, 21:47:24
Originally posted by rudy-mcdohl
... mutta jos tosta kuvasta tulee joku mieleen niin sano vaan... :confused:

Öh....Paavo Lipponen?

Itse olen Sephirothin klooni. Hiukseni ovat vastakkaisen väriset, ja silmäni ovat sinisen sijasta vihertävät, mutta siihen ne erinäköisyydet loppuukin. Ei kuvaa näytettäväksi (tietenkään) mutta vielä te näette.

SDNKorento
30.11.2003, 18:27:04
Luokkakuvassani näytin erittäin paljon BG2 Yoshimolta. Tosin nyt kasvillisuutta on tullut niin paljon, että olen taas se sama otus kuin ennenkin

Meya
1.12.2003, 9:14:35
En varsinaisesti keneltäkään pelihahmolta.... :bored: Hiusten puolesta Lara Croftilta, pärstän mallista Yunalta...muuten näytän kuulemma joltain anime-hahmolta. :huh: Ehkä sen takia, että mulla on valtavat silmät ja pyöreä pää.... :eh: Ja jotkut sanoo, että näytän UFOlta...ainakin vauvana.

Ferithem
6.12.2003, 15:52:29
Olen huomannut, että suurin osa tietämistäni pelihahmoista (yleensä roolipeleissä) ovat liian japanilaisen näköisiä. Minä en ole (sillä kaverit eivät koskaan saa piirrettyä minua mangatyylillä, en ole sen näköinen), minulla ei ole tarpeeksi pyöreät kasvot tai lyhyt pystynenä näyttääkseni joltakin roolipelihahmolta.

Eniten minä varmaankin näytän joko FFVIII:n Quistikselta, tai joltakin Suikoden II:n hahmoista. Siinä pelissä on periaatteessa aika paljon minua muistuttavia hahmoja... kutenLo Wen (http://www.suikosource.com/images/chars/l/lowen01.gif), Teresa (http://www.suikosource.com/images/chars/t/teresawisemail01.gif) ja etenkin Valeria (http://www.suikosource.com/images/chars/v/valeria02.gif).

Ai niin, ja Tekken Tag Tournamentin Angel. Tavallaan.

Dagger87
16.12.2003, 7:30:37
No,
tohon on helppo vastata.
Mun serkku Jouni sanoo, että muistutan lyhythiuksisena FF9:n Daggerilta.
Ite oon samaa mieltä, en voi kiistää sitä.
;D

LizzieFox
17.12.2003, 8:15:22
Näytän aika paljon Tifalle FFVII:sta. Meillä on samankaltaiset hiukset. Pitkät ja silleen kivasti kiinni siltä päästä vaan. Minä pidän useasti myös niin. Sitten vielä silmäni näyttävät ruskeilta vaikka ovatkin vihreät.

Jossakin muussakin pelissä oli minun näköinen tyyppi mutta empäs nyt muista missä.

ffviiac
17.12.2003, 13:13:41
No jos nyt otetaan näöstä, niin kaveri sanoi että näytän FFVII Cidiltä, vaikka minun mielestäni ei ole totta. lol. Jos otetaan tyyliltä niin muistutan Barrettia. Kiroilen yhtä paljon ja hermostun helposti. Hehe, lol.

Cith_aeria
17.12.2003, 15:11:26
En ala sanomaan itse mitään.

Mutta ystäväni voihkaisi minun kerran näyttävän Rinoalta. En näytä siltä oikeasti yhtään mutta minulla oli siihen aikaan mustat hiukset joissa pari raitaa ja sormus aina riippumassa kaulassa. En ollut edes nähnyt Rinoaa ennen enkä siis matkinut sitä häneltä... prkl ;)

Ja pi(l)kkusiskoni sanoo minun näyttävän aivan Yunalta. En usko.

jedat
17.12.2003, 19:29:50
Miksiköhän vastaan tähänkin, ainiin niinhän se oli! +1 posti. :ooh:
Omasta mielestäni olen niin persoonallisen näköinen etten näytä keneltäkään kyseisen pelisarjan hahmolta, tiedä sitten näytänkö jonkun mielestä Vinceltiltä, mutten ole ainakaan kuullut keneltäkään tutulta mitään tuon tapaista kommenttia.

Draqon
17.12.2003, 20:33:24
Ehkäpä Zidane on tällä hetkellä lähinnä minua.
Hiustyylini on kaiketi aika samanlainen kuin hällä.
Yksi kaverini näyttää ihan Wakkalta, ainakin minusta.

The_Sipi
18.12.2003, 12:31:16
Originally posted by Locke Cole
ITse näytän jonkun verran Otaconilta...ilman laseja kumminkin.

Minäkin näytän hieman Otaconilta... tosin lasien kanssa. Älkää kuitenkaan teilatko mua. Ei niin, että haluaisin mitenkään haukkua Otaconin ulkonäköä, mutta kun se on totta :D
No, ehkä Otacon oli vähän kaukaa haettu, mutta ei tule juuri muitakaan mieleen, mutta tämä osui lähimmäksi. Tosin tulevassa pelissäni, jonka julkaisen netissä joskus 2050, olen yksi valittavissa oleva hahmo, jonka nimi on Ugly Face tai jotain. Se tulee saamaan minun kasvoni :D

Feamor
18.12.2003, 21:54:03
Tidukselta varmaan näytän eniten, ku on porukat sanonukki vähän siihen suuntaan. =)

Lumi
19.12.2003, 1:29:11
Hei, pitkän tuumaamisen, pohtimisen ja serkun kaimani valaistamisen jälkeen tultiin siihen lopputulokseen, että näytän ihan siltä EyeToy-pelin epämääräiseltä äijältä. Tosin tohtiiko tuota uskoa?

Yurikosan
22.12.2003, 0:08:51
Entisillä hiuksillani näytin FFVII Advent Children siltä jepeltä joka taistelee Cloudin kanssa siinä trailerissa. Sitä ennen Squalilta , ja nyt Zell irvi kuvalta -_- (tarvii sen kasvo tatskan niin sitten olis ehkä jotain muutakin samannäkösyyttä kun hiukset)

Shuichi
22.12.2003, 11:53:35
Nyo. Isoveljeni joskus sanoi minun muistuttavan Chrono Triggerin Luccaa. En tosin tiedä miksi. Luonteeltani taas olen ehkä hieman enemmän tyyliin Selphie tai Rikku. Olen hyvin iloinen persoona, samoin kovaääninen, mutta myös hyvin hajamielinen.

korppis
22.12.2003, 15:06:55
Linkiltä. Kaverini sanoivat, kun pelleilin ja venyttelin korviani, että olen ilmiselvä Link. :D

Lazuli
22.12.2003, 18:06:45
Aww.... Ehkä eniten Selphieltä jos taivutan hiukset, ja otan lasit pois. (luonnekkin on aikas saman tyyppinen) :3 Miulla on melko saman väriset hiukset, paitsi on vaaleita raitoja ja pitäisi olla jonkin verran räikeämmät,,, ehkä sitten olisin aika näköinen. Mutta kuitenkin Sefietä min muistutan kaikkein eniten.

Baneslave
23.12.2003, 12:36:51
Hym itse näytän: Tyhmältä ja joskus on sanottu Quinaks. :eh:

Thunddi
12.1.2004, 14:19:16
Kaverit ovat sanoneet minua KH:n Riku näköiseksi...oO" öh... ... ...Vaikka poika en olekaan...-___-" Minulla vain sattuu olemaan omituisen harmaansävyiset hiukset luonnostaan...Simmutkin on "mintun" väriset...

Maguswarrior
13.1.2004, 10:58:07
Muistutan ehkä eniten FF9:sin Zidanea...
Kaverit ainakin on suurin piirtein samaa mieltä...

Gakuto-seme
13.1.2004, 14:12:03
Olen joskus kuulemma näyttänyt Squallilta, mutta nykyään näytän enemmän Selphieltä, jos taivutan latvat

Liquid
13.1.2004, 18:32:02
Jaa-a :] Ehkä eniten Squallilta... tummat hiukset kun sattuu meillä molemmilla oleen. Ja kyllä ehkä jotain muitakin samoja piirteitä löytyy.

Mitäköhän vielä keksis että sais vähän pidemmän viestin.......? No vaikka että, kaverit ei kyllä ole sanonut että olisin minkään pelihahmon näkönen.

encrypter_90
28.1.2004, 19:09:38

Blackjack
28.1.2004, 21:33:48
En minä kyllä miltään pelihahmolta näytä, mutta sillon kun oli vielä pitemmät hiukset niin näytin aika paljon tältä animehahmolta:

http://animeprojects.com/onegai/graphics/Mizuho_rollovers/sheets/keisheet.jpg

Kyseessä on Kei sarjasta Onegai Teacher.
Välistä tuntui jopa kummalliselta katsoa tätä sarjaa tämän takia.

Niera Kuuranpoika
29.1.2004, 0:40:25
Kun aikoinaan käytin silmälaseja, kaverini (TreasureHunter) sanoi että näytän niiden kanssa Cid Kramerilta. Ja tuleehan se vähän siitä mieleen. Mutta ei ehkä kasvonpiirteiden osalta, lähinnä vain lasien ja kampauksen yhdistelmän johdosta.

http://kuuranpoika.cjb.net/Cid.jpg http://personal.inet.fi/koti/jani.kaaresalo/MGS2_Otacon.jpg

Edit: Niin ja Otaconilta myös. Ehkä enemmän suosisin tätä näistä kahdesta.

Tuulikello
2.2.2004, 20:54:50
En näytä omasta mielesttäni keneltäkään pelihahmolta. Ehkä pieniä samankaltaisuuksia mutta siihen se jääkin.

Joku sanoi joskus että näytän Rikkulta. Vaikka se taitaa olla kyllä niin että luonne heijastuu ulkonäköön =)

Riku
5.2.2004, 7:46:34
Hmmm, aikoinaan ehkä kaukaisesti Squallia, hiustyylini ansiosta, mutta siltinkin aika etäisesti... :)

Daial
5.2.2004, 18:23:37
Eniten ehkä näytän Quistikselta ja kaverinikin ovat minua häneksi kutsuneet, johtuneen luultavasti siitä, että hiusten väri ja pituus ovat aikalailla sama ja tietty omistan rillit.

Omasta mielestäni muistutan kuitenkin Aerista ainakin silmien väristä päätellen ja sitten kun hiukseni ovat kasvaneet tarpeeksi pitkiksi =) .

Zatyyr
5.2.2004, 18:30:03
Kenties Sidney pelistä Vagrant Story. Olen about yhtä laiha, omaan pitkät vaaleat hiukset ja omistanpa samanlaisen lantioviitankin.

Blood Omen
28.2.2004, 22:36:45
öööh...
hmm...
no silmät ovat (siis väriltä) samanlaiset kuin yunalla, miten päin ne nyt sillä onkaan: mun silmät on siniharmaa-vihreät, vasen sinisempi kuin oikea, ero on näkyvä ainoastaan lähietäisyydellä eli noin 1- 1,5 m. (erään serkkuni silmät taas ovat aivan selvästi eriparia ja eron huomaa vaikka pimeässä, toinen vihreä ja toinen sininen*). (saattaa näyttää aika friikiltä lähellä...)
sitten yleisesti ehkä hiukan zelliltä, jos tatuointia ei oteta mukaan eikä hiuksia (mulla = tummat, zell = blondit).

Daiki
29.2.2004, 11:40:41
Itse kai muistuttaisin Rikkua [sepä se] Jos pitäisin tukkaa samanlailla

Cele
29.2.2004, 19:55:50
Toivottavasti en näytä keneltäkään. Mutta ehkä lähimpänä Cloud, tai ennen, koska hiukseni olivat sellaiset.

Tomppa
3.3.2004, 19:25:00
kaverit sanoo et mä näytän tidusilta mutta minulla on ruskeet hiukset joten se vähän muuttaa asiaa =/

M1green1
3.3.2004, 20:56:01
Noh,se on varmaankin Zell Dincht(kuten on avatarinikin on Zelli).En kyllä kummiskaan paljoo näytä tuolta ,mut eniten silti.Sentään hiukseni ovat vaaleat,mut tukkaa en pidä samalla tavalla...

///EDIT Eipäs ole enää Zell Dincht avatarina...

Siilimobiili
5.3.2004, 22:56:52
Hmmm... Olin peelo täysi pässi ja mielenvikainen, kun kysyin tätä kavereiltani:

1."Sä näytät Bass:ltä"(Dead or Alive kakkosen siis... jos niillä nyt on eroja)

2.FF8 Cid... (Hä, miten niin mä en ole läski enkä käytä rillejä?! "Niin, mutta sä oot tarpeeks nolo kysyy tollasta...")

3.Siltä Keniltä (Street Fighter... Tähän olen pyrkinyt pitkällä blondilla letillä)

4.Zell, toi sun letti on pöllitty siltä! (Ylä-asteella kaveri vaan pölläytti ton ilmoille ihan noin vain, sen kysynyt mitään)

5.Ootas mikä se olikaan... Ai niin Q*Bert! (No nyt tuli joku minun näköinen

No siinä se nyt oli... En keksi muuta, sori

Unski
6.3.2004, 12:04:04
Muita en kai muistuta (vielä........) kuin lähimpänä käyvät kait

FFVII: Rufus Shinra, ainoastaan erilainen vaatemaku, hiusten väri ja tuollane just mun avassa oleva vähän pilkkaava ilme mulla on!

FFVI: Edgar. Hiusten väri ja sitten ainakin luonne mutta luonnettahan täällä ei lasketa, joten kasvot on aika samanlaiset (siis en tarkoita sitä menussa olevaa kuvaa, vaan sitä pikkuheppua joka aina kuvaruudussa vipeltää mennä! Toivottavasti selvisi!)

Ja ja, muitapa en kai oikeastaan muistutakaan...

Aiona
8.3.2004, 14:05:29
Eräs torstai iltapäivä minä törmäsin Mikey-nimiseen foorumilaiseen.
Hän sanoi, että näytän aivan Yunalta. Minä en itse tiedä keneltä näytän. Pikkuliskoni sanoo, että näytän Selphieltä, mutta sitten kun saan kuvan tänne jonnekin (nyt kun miulla on tämä uusi pää.. siis hiukset leikattu) niin mietitään sitten tarkemmin. :)
Yunalla ja Selphiellä on tummat hiukset.. jos muistan oikein. Ja minun pääni on vaalea kuparinvaalein raidoin varustettuna!

Prinsessa Garnet
8.3.2004, 14:17:24
Minusta tuntuu että olen kirjoittanut tänne joskus...
No en löytänyt yhtäkään omaa viestiä, joten uskon silmiini.

Siskoni mielestä näytän kovasti ffX:n Lululta tai ffIX:n Garnetilta. Vielä kun sisko letittäisi hiukseni samalla tavalla kuin Lululla on ja vähän meikkaisin niin sitten meillä kuulemma olisi suunnaton yhdennäköisyys.
Omasta mielestäni en kyllä näytä niin paljoa lululta...

Eliza Liv
10.3.2004, 17:54:50
Viime vuoden Tamperemiitissä Jenova sanoi, että näytän Rinoan, Quistiksen ja Ellonen sekoitukselta. Niin, yrittäkää siitä saada sitten toimiva kokonaisuus.

Nyttemmin kun värjäsin hiukseni tummaksi ja laitoin muutamia vaaleita raitoja, hiustyylini oli miltein kuin Rinoan. Useampi muukin on sanonut, että näytän Rinoalta, mutten allekirjoita.

Minä näytän ihan peilikuvaltani.

CyberMan
10.3.2004, 19:55:20
Muo on sanottu Tidukseksi mun tukan takia vieläkin pidän sen semmoisena..

Yoni
10.3.2004, 20:28:35
Hmm...tänään Vanilla^ sanoi minua Cloudin näköiseksi. :boing:

Antza
10.3.2004, 23:46:14
Tältähä mie näytän:
heh

Melkor
13.3.2004, 20:27:46
Kun olimme menossa Matrix Revolutions:n ensi-iltaan, kaverini sanoi, että näytän ihan Deus Ex:n päähenkilöltä (jos nyt oikein ymmärsin). En kyllä yhtään tiedä minkä näköinen hän on, kun en ole kyseistä peliä pelannut.
Ylläni oli tuolla hetkellä mustat farkut, hyyvin tumma kauluspaita, musta nahkatakki, jonka päällä tummansininen huppuviitta... ja tietenkin aurinkolasit päässä.

Berrycake
16.3.2004, 18:06:40
En osaa sanoa keneltä näytän, mutta tämän näköisiksi minua on sanottu:

Pikkusiskoni sanoi minua pari viikkoa takaperin tämän idols- Hanna Pakarisen näköiseksi. Aijaa? Minä siihen totesin. En tiedä vieläkään kuinka siihen suhtautua. En ole ainakaan itse samaa mieltä asiasta siskoni kanssa, eikä kukaan muukaan ole sanonut samaa. Kerran baarin hämyssä eräs tyttö sanoi minua Angelina Jolien näköiseksi. Oli mennä siiderit väärään kurkkuun. Taisi joku toinenkin joskus jossakin sanoa... vaan luulempa, että arkea vahvemmalla tälläytymiselläni ja havainnoitsijan vahvalla humalatilalla, sekä hämyisellä valaistuksella oli luvattoman suuri osuus k.o kohteliaisuuteen. No, saattaa ehkä ... hiukset ollakin samanlaiset. Mollukkasilmät ja nigga- alahuuli.

Eli siis jos pelihahmolta pitäisi näyttää, olisi se kai kiloja kerännyt Lara Croft. En ole yhtä virtaviivainen =D (my booty ain't like hers :p)

aijommi
17.3.2004, 20:07:39
On minuakin tultu sanomaan Squallin näköiseksi. Vähän aikaa sitten oli semmonen makee arpi samassa paikassa kun kyseisellä pelihahmolla.

mogvisti
19.3.2004, 9:47:17
Itse olen pullea, pallopäinen moogle ( :eh: ), vaikka toisaalta en muistutan niitä yhdellä tavalla. Meikä aina kupottelee kun pelaan jotain ( noloako? Ei tietenkään... :eh: )

Mutta jos ei kelpaa niin heitetään vaikka FF VII:n Cloud (Ilman miekkaa :P ) Hiukset on ainakin melkein samanlaiset

Apocalypse87
20.3.2004, 13:11:17
kait minä näytän joltain p33|0lta näytän, katsokaa pärstää ja sanokaa jos joku tulee mieleen... ai nii joo, näytän ihan omalta itseltäni (avassa kuva).. itse en rupea mitään FF -hahmoa tai muutakaan laittamaan koska... luultavasti en muistuta niitä pätkääkään jah.... okei... Cait Sith on kuin kloonini eikö vain?

muthei.. elämä jatkuu

Meppu
30.3.2004, 14:37:38
öhöm... :P jotkut sanovat, että minä näytän ihan Siiri Nordinilta... Olen huomannut sen kyllä itsekkin ja kylläpä se olikin niin, että olen aika pelottavan paljon Siirin näkönen... :confused:

punainen kolmetoista
1.5.2004, 12:44:24
näytän ihan siltä kindom härskin päähahmolta jonka nimi ei tuu mielee ;D
oon kyl koittanu näyttää sephyltä mut näytin ihan cait sith sen valkosen nuken serkulta ;D ;D

David A. Mage
18.5.2006, 20:05:10
http://img.photobucket.com/albums/v453/astralberry/Sephroth.gif

http://img.photobucket.com/albums/v351/fizbandantilus/lollerskates/pellet.jpg

Maruko
18.5.2006, 20:48:33
Senhän ei nyt tarvi olla ihan pelihahmo, eihän?

Mut siis niin. Tällä hetkellä, jos otan lasit pois päästä ja kampaan hiukseni uuteen uskoon, niin näytän jonkin verran Prince of tenniksen Eiji Kikumarulta. Tämä uusi hiusvärini sai minut huomaamaan tuollaisen pikku seikan. Ja muutenkin käyttäytymisenikin on jonkin verran kyseisen hahmon kaltainen, joten aattelin jopa esittää häntä Animeconissa. ;D

MR.vaaderi
19.5.2006, 18:43:46
Miltä pelihahmolta näytät???
&nbsp; &nbsp;En kerro vielä keneltä itse näytän mutta voihan sitä arvata.
&nbsp; &nbsp; ;)
Tämä on eka viestini täällä, mutta mennäänpä nyt itse asiaan, eli muistutan kuulemma final fantasyn Titusta...

Siis, jos puheissa on perää!

mielikki
19.5.2006, 18:46:55
eräällä toisella final fantasy foorumilla joku sanoi että näytän Lululta...
se oli vaan final fantasyn hahmoista.
en tiiä allekirjotanko..:shy:

Tonza9113
19.5.2006, 19:24:53
Näytän aivan täysin Sephirothilta. Vaikka hän on minua huomattavasti vanhempi, niin kasvonpiirtemme ovat aivan samanlaiset. Ainoa ero on, että minulla ei ole niin pitkiä hiuksia :)

Jubei
19.5.2006, 19:30:37
Tässä ei näytä olevan pahemmin järkeä, kaikki vain sanovat keltä näyttävät ilman minkäänlaista toteennäyttöä taikka perusteluja. Se ei vain nyt toimi ihan näin, eli lukkoa pukkaa.