View Full Version : Assembly
Kohta on taas assemblyjen aika... Toivottavasti netti toimii alusta alkaen, toisin kuin viime tapahtumassa. ;)
Itse en osaa vääntää koodia ja tehdä hienoja demoja.
Olenkin assemblyssä lähinnä ihailemassa muiden tekemiä demoja, surffailemassa koska kotona konnu on rybäristä ja viettämässä aikaa kavereiden kanssa.
Mutta mitä mieltä olette siitä että assemblyä aletaan pitää pelaajien tapahtumana, eikä koodaajat, graafikot ja musiikin tekijät saa tarpeeksi arvostusta?
Muutin otsikon... -Uberi
Originally posted by #001F
Mutta mitä mieltä olette siitä että assemblyä aletaan pitää pelaajien tapahtumana, eikä koodaajat, graafikot ja musiikin tekijät saa tarpeeksi arvostusta?
Em. kolme harrastajaryhmää saisivat puolestani pitää turpansa kiinni niin kauan kuin hölmöt cs-teinit maksavat varsiin kohtuullisilla lippumaksuillaan heidän compopalkintonsa. Jos huvittaa järjestää sckgenepileitä, joissa cs-pelaajat sodomoidaan, niin järjestäkööt ihan kaikessa rauhassa, isot miehet.
Itse en ole kertaakaan assembyillä käynyt enkä tule käymäänkään.
Olin Assemblyilla vuonna '97 ja '98. Loppujen lopuksi tapahtuma ei ollut mitenkään erityisen ihmeellinen kumpanakaan vuonna ja sittemmin en olekaan jaksanut osallistua. Asiaan voi vaikuttaa myös se, etten tuolloin omistanut mitenkään erityisen modernia tietokonetta ja kaverin masiinassakaan emme saaneet nettiä pelittämään. Lisäksi ihmiset haisevat hyvin pahalle kolmen-neljän päivän peseymättömyyden jälkeen.
Viimeaikainen menettely yleisön jaossa on luultavasti ihan toimiva eivätkä kompojen voittajiksi selviydy mitkään totalvitsiproduktiot.
Ja vaikka siellä tänä vuonna vierailevat sekä Rob Hubbard ja Machinae Supremacy (!!!), en silti aio osallistua.
Originally posted by Theemu
Lisäksi ihmiset haisevat hyvin pahalle kolmen-neljän päivän peseymättömyyden jälkeen.
onhan assyillä suihku jossa saa peseytyä aivan ilmaiseksi...
:ooh:
mutta ei tainnu olla vielä '97 '98? nehän oli vielä messukeskuksessa.
Aluksi meinasin perustaa oman Assembly topicin, mutta kirjoitetaan nyt tähän, vaikka vuosi onkin eri.
Itse olin Assemblyssä 2001 vuonna. Silloin oli huimaa, kun kotona oli 56k motukka, ja siellä netti olikin sitten TODELLA nopea. Latautuivat tiedostot aika vinhaa vauhtia. Ongelmia ei meillä koneiden asennuksen kanssa ollut lainkaan.
Itselleni jäi reissusta väsynyt, mutta onnellinen fiilis. Oltiin 3:staan kaverien kanssa ja luonnollisesti pyrittiin valvomaan mahd. paljon, kuitenkin siten, että kaikki pääsimme nukkumaankin aina välillä. Tekno soi välillä h*lvetin kovalla ja kun itse en pidä teknosta, oli se aika korvia raastavaa. Onneksi oli itsellä kuulokkeet. Itse olin enemmän siellä pelipuolella todistamassa mm, kun Max Payne sai otettua ensiaskeleet Suomessa. Melua riittää ympäri vuorokauden ja tunnelmaa ei voi sanoin kuvailla, se pitää kokea!
Toisena päivänä kävimme kahdestaan kaverin kanssa Helsingin keskustassa, kolmannen jäädessä vartioimaan koneitamme. Itse kävin katsastamassa Jurassic Park 3:n ennakkonäytöksessä Tennispalatsissa. Kaveri häröili sillä aikaa jotain keskustassa.
Evääksi meillä oli lähinnä leipiä, roskaruokaa ja erikoisuutena Venäläistä limsaa ja Cream Crackers -keksejä. Voitte uskoa, että alkoivat maistua CC:t aika pahvilta, kun niitä oli mussutettu 4 pakettia! Muttei se tahtia haitannu. Nauratti vähän, kun toinen kavereistani oli jo niin väsynyt yhdessä vaiheessa, ettei jaksanut mennä makuuosastolle nukkumaan, vaan nukkui kahden tuolin päällä! Siten, että istui toisella, ja oli kumartuneena eteenpäin toisen tuolin päälle. Omasta nukkumisesta sen verran, että kun yhtenä yönä vähän nukuin, niin heräsin aamulla puhelimen soittoon. Ihmettelin siinä hieman, miksi ääni kuuluu, vaikka oma puhelin ei soi. No, aivan mun takana nukkui joku iso köriläs, pelkät alushousut yllään ja sen korvan juuressa soi kännykkä, mutta tyyppi ei edes herää! Mahtoi olla väsynyt kaveri.
Loppuassy meni ihan mukavasti, perinteisestihän viimeinen yö on se huipentuma, niin myös meillä! Tapahtumasta selvittiin kuitenkin hengissä, ja lähdimme tunti-pari etukäteen, jottei tulisi kovaa ruuhkaa. Hyvät muistothan sieltä jäi, ja vähän olisi suunnitelmissa, jos vaikka 2004 kesällä uudelleen. Assembly on kyllä tapahtuma, joka jokaisen tietokone -ihmisen tulisi ainakin kerran elämässään kokea.