View Full Version : Recycle Bin Laden suljettu
Gabriel
7.6.2004, 17:59:04
Tämän (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=8666) ketjun katalysoimana käynnistyi tapahtumaketju, jonka johdosta Recycle Bin Laden on nyt siirretty vain luku -tilaan. Koko alue luultavasti hävitetään jahka Kaali on palannut lomaltaan ja kaikki siellä olevat ketjut on saatu siirrettyä jonnekin arkistoon.
Candice
7.6.2004, 18:51:28
Siirretäänhän jotkut ketjut Häröilyn puolelle? Kuitenkin mielellään osaa niistä selaa ja toiset ovat muuten vain "hyödyllisiä" (esim. nettitestiketju). Ja jos siirretään niin koska?
Miulta lähtee puolet posteista tämän takia, kiitos :>
//Edit: min teen sen itse, kun Kippe antoi luvan. :|
Karseeta mielivaltaa! Kansanmurha!
Tuossa aiemmassa ketjussa kai todettiinkin että RBL:än ja häröilyn ketjut ovat käytännössä samaa tasoa. Toisinsanoen siis hävitettäisiin puolet Häröilyn posteista.
Vaadin että jok ikinen RBL ketju ja posti siirretään häröilyyn.
Gabriel
7.6.2004, 22:12:50
Vaadin että jok ikinen RBL ketju ja posti siirretään häröilyyn.
Sinulla on valta tehdä se.
Granite
7.6.2004, 22:13:03
Vaadin että jok ikinen RBL ketju ja posti siirretään häröilyyn.Kannatetaan. Olkoonkin, että RBL-osastolla on paljon täyttä bullshittiä olevia ketjuja, enkä niitä todellakaan kaipaa, mutta RBL:ssä on paljon tavaraa mikä tulisi säästää. Ylimalkainen "tuhotaan koko RBL kun siellä on spammia" on yhtä järkevä ja toimiva ratkaisu kuin "tuhotaan koko Afrikka kun sotia". Lisäksi, kuten Potri sanoikin, Häröilyssä (ja myös Yleisissä) on paljon ketjuja jotka luonteeltaan kuuluvat ennemmin RBL:ään kuin nykyisille sijoilleen. Ottakaa vaikka kokonaan uusi linja RBL:n moderoinnin, määrittelyn ja linjauksen suhteen mutta koko alueen poistamisessa kaikkine viesteineen ei ole (taas) mitään järkeä. Henkilökohtaisesti voin sanoa että vituttaa aika perkeleesti taas tämä touhu.
Gabriel
7.6.2004, 22:14:44
No okei sitten, siinä missä Kippe siirtää Yleisen ketjuja Häröilyyn, alan minä siirtämään (sen arvoisia of course) ketjuja RBL:stä Häröilyyn. Ainakin saadaan parhaat ketjut säilytettyä.
Taitaa Häröily paisua kovasti. :D
Sinulla on valta tehdä se.
It is done. (tosin numerot eivät ole päivittyneet)
Gabriel
7.6.2004, 22:52:11
Öhh, en tarkoittanut aivan tuota, mutta kai se homma noinkin sujuu. Nyt pitää ainoastaan metsästää ne oikein paskat ketjut ja dellata tai lukottaa. RBL:stä löytyvien hauskojen ketjujen säilyttämistä vastaan minulla ei ole mitään.
Nuo redirectaukset ovat rumia. :blah:
Granite
7.6.2004, 22:59:07
Mikäli ketjuja aletaan pelastamaan muihin alueisiin, niin toivon (ellen jopa vaadi :P ) seuraavien ketjuja siirtoa "turvaan":
Itse aloittamani ketjut:
Miehen Elämää. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=7382) Olkoonkin, että kirjoitin tuonne "virvokkeiden" vaikutuksen alaisena, ko. sarjakuva on ketjunsa arvoinen. Samoin myöhempi viestini ketjussa on itselleni oiva itsetutkiskelun väline alkoholin värittämästä ajatuksenjuoksusta.
Blood Ninja. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=7704) Tämä kaveri on nero, ja hänen tempauksensa tulisi ikuistaa kiveenkin myöhempiä sukupolvia ajatellen. Samoin tänne foorumillekin.
Oudot nettipelit. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=8362) Nämä kiinnostavat minua kovasti, ja vaikkei ketjuun ole (vielä) hirveästi vastauksia tullutkaan, niin sinne on kuitenkin pari mainiota peliä jo kuitenkin ilmestynyt. Toivon mukaan jatkossa tulee lisää.
Muita ketjuja:
Hassut nettisivut. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=7572) Täällä on muutamia helmiä ja voi tulla lisääkin.
Riitely. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=6981) Ketju joka on perustettu riitelyä varten. Say no more.
Hienoin signu. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=1421) Onhan se kivaa kehua toisten hienoja signuja. Lämmittänee signun tekijänkin mieltä.
Hienoin avatar. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=1372) Onhan se kivaa kehua toisten hienoja avoja. Lämmittänee avan tekijänkin mieltä.
Ärsyttäviä signuja/avatareja. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=3298) Onhan se kivaa haukkua toisten surkeita avoja. Harmittanee kuvien tekijänkin mieltä.
Kissa-video. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=8491) Täällä pääsen avautumaan kissa-inhostani.
Tuossa nyt muutama. Myöhemmin ehkä lisää.
EDIT: Jaahah, Potri ehti pelastamaan nämä, ja paljon muutakin. :D
Öhh, en tarkoittanut aivan tuota, mutta kai se homma noinkin sujuu. Nyt pitää ainoastaan metsästää ne oikein paskat ketjut ja dellata tai lukottaa. RBL:stä löytyvien hauskojen ketjujen säilyttämistä vastaan minulla ei ole mitään.
Nuo redirectaukset ovat rumia. :blah:
En tiedä mitä muuta se olisi voinut tarkoittaa. Esiintulevat epäsopivuudet on tosiaan hyvä lukottaa, mutta ymmärtääkseni häröilynkin linjaakin nyt löysennetään alueiden sulauduttua. Alunperinhän RBL tehtiin lähinnä nettitestejä ym. roskaa varten, jota ei sittemmin ole missään alueella sallittu.
Mitä redirectejä tarkoitat? Laitoin kyllä ettei niitä siirretä.
Edit:
Nyt sen rbl:n voi sitten oikeasti poistaa? Kiva, kiitos.
Osanottoni härömodeille, joiden mielenterveys on vaakalaudalla heidän poistaessa/lukottaessa kaikkea sitä paskaa, jota tulee jatkuvasti nousemaan pinnalle. Siihen verrattuna kohtalaisten ketjujen pelastus olisi ollut nappikauppaa. Minimienergiaperiaatetta toivoisi noudatettavan. Tehty mikä tehty.
Minusta alueella oli ennemminkin vain muutama ketju jota ei soisi säästettävän. Itse en ainakaan uutta häröilyä katsellessani osaa sanoa mitkä ketjut ovat RBL:ästä ja mitkä eivät.
Candice
7.6.2004, 23:05:36
Luulen, että jokin elintärkeä verisuoni katkesi juuri päässäni.
Kiitti Potri, tuolta onkin kiva metsästää lukotettavia ja deletoitavia.
(ja kiitti kun pelastit mun postit)
Nyt sen rbl:n voi sitten oikeasti poistaa? Kiva, kiitos.
Osanottoni härömodeille, joiden mielenterveys on vaakalaudalla heidän poistaessa/lukottaessa kaikkea sitä paskaa, jota tulee jatkuvasti nousemaan pinnalle. Siihen verrattuna kohtalaisten ketjujen pelastus olisi ollut nappikauppaa. Minimienergiaperiaatetta toivoisi noudatettavan. Tehty mikä tehty.
RBL on pois ja hyvä näin. Olisihan sen voinnut tehdä silläkin tavalla, miten se aluksi piti tehdä. Pääasia nyt kuitenkin, että rbl:ää ei tavallaan enää ole ja ei tule olemaan jatkossa.
GM:t voisivat nyt sitten varmaankin auttaa härön modeja alueen siistimisessä, kun kerran koko roska heitettiin sinne yhdellä kertaa. Alueen saisi siten nopeemmin edes vähän siistimmäksi.
Minusta olisi kannattanut poistaa/lukottaa ekaksi RBL:lässä ja vasta sitten alkaa siirtelemään. Nytten on aika paljon isompi homma seuloa ja turhia nostoja tulee.
Oltaisiin vain poistettu kaikki RBL:län ketjut.
GM:t voisivat nyt sitten varmaankin auttaa härön modeja alueen siistimisessä, kun kerran koko roska heitettiin sinne yhdellä kertaa. Alueen saisi siten nopeemmin edes vähän siistimmäksi.Kyllä. Härössä ei tule olemaan kaikki sallittua. Jos asiasta poiketaan tai homma äityy spammiksi niin delete ja lukko viuhuu (jälkimmäinen jopa normaaliakin herkemmin).
Joskus tilanne varmasti vakautuu.
Minusta olisi kannattanut poistaa/lukottaa ekaksi RBL:lässä ja vasta sitten alkaa siirtelemään. Nytten on aika paljon isompi homma seuloa ja turhia nostoja tulee.
Oltaisiin vain poistettu kaikki RBL:län ketjut.
Niinpä helpompaa olisi ollut ja minunkin puolestani koko RBL:n olisi voinut viskata roskiin.
Hyvä Potri. Muut sentään keskustelivat keskenään ennen kuin tekivät mitään. :)
Nyt kun se Häröily menee entistä paskempaan kuntoon, sovittaisko että viimeinkin poistaisitte lukon sijaan.
Kiitti.
Mä en enää keksi mitä sanoa tälle sähläilylle. :D Tehkää mitä teette (ja näköjään teette), jaksa enää miettiä mitään vaihtoehtoja, kun ne muuttuu hetkessä kuitenkin. Nauran vain. Olis kiva nähdä Kaalin ilme kun hän palaa.
Edellisessä ketjussa ei vastattu (en jaksa tarkistaa miten epäselvästi kysymykseni muotoilin), joten kysyn uudestaan: miksi ette voinut odottaa sitä Kaalia? Mikä tästä asiasta teki niin kiireellisen, että se piti toteuttaa hetinyt?
RBL:n poistamista vastaan minulla ei ole mitään, mutta kun sen voisi tehdä pikkuhiljaa. Tiedättekö, ei hetipokskerralla? Tosin Potri teki ihan kivasti, mielestäni ihan osuva vastalause (en tiedä oliko se sellaiseksi tarkoitettu vai ei) tälle ihmeelliselle kiirehtimiselle.
David A. Mage
8.6.2004, 11:16:32
Mä en enää keksi mitä sanoa tälle sähläilylle. :D Tehkää mitä teette (ja näköjään teette), jaksa enää miettiä mitään vaihtoehtoja, kun ne muuttuu hetkessä kuitenkin. Nauran vain. Olis kiva nähdä Kaalin ilme kun hän palaa.
Kuitti.
Mitens se nyt menikään, "Kun kissa on poissa, hiiret hyppii pöydällä"?
Nyt kun se Häröily menee entistä paskempaan kuntoon, sovittaisko että viimeinkin poistaisitte lukon sijaan.
Alkuperäisideaa mukaillen: Jos te nyt poistatte sen, tehkää se silloin kun Iso Kiho on paikalla. Minä tosin en edelleenkään kommentoi itse ideaan, s'on niinsanotusti "aika sama".
Pitäsköhän ilmoittaa tämä ketju tuohon FFfinin kirjoituskilpailuun? Tässä kun on kaikki elementit Peter Parkerin Kaali-look-a-likeutta lukuunottamatta käytetty..
Uskoisin, että possu tarkoitti ketjujen poistamista lukon sijaan, eikä RBL:n poistamista.
Älkääkä sabotoiko mun kirjoituskilpailua. :/
Ildjarn
9.6.2004, 16:39:44
Inhottavaa, kun aihe on menty ottamaan pois käytöstä. Oli todella kiva purkaa sinne vitutustaan spämmäämisen muodossa.
Kusimaista tämä spämmäämisen yliarvionti, vaikka ymmärtäähän sen, mutta Recucle Bin ladenissa ei edes ollut spämmiä, vaan helpostikin parempaa aihetta kuin yleisessä keskustelussa.
Nyt vituttaa (tosin ei sen poiston takia) =/
Ryu-chan
9.6.2004, 23:03:23
Inhottavaa, kun aihe on menty ottamaan pois käytöstä. Oli todella kiva purkaa sinne vitutustaan spämmäämisen muodossa.
Kusimaista tämä spämmäämisen yliarvionti, vaikka ymmärtäähän sen, mutta Recucle Bin ladenissa ei edes ollut spämmiä, vaan helpostikin parempaa aihetta kuin yleisessä keskustelussa.
Nyt vituttaa (tosin ei sen poiston takia) =/
Jos spammi ei ole pahaa niin ei se sitten ole spammia. Spammi on paha asia sen takia, että jos kaikki alkaisivat spammaamaan niin ei siinä olisi mitään mielenkiintoista! Perusteltu postaus on paljon kivempi lukea, kuin posti jossa on vain "Ei".
Mielestäni on parempi sulkea huono ketju. Jos siinä on vain aloitusviesti niin sen voi ihan hyvin poistaa! Jos se on kuitenkin monisivuinen topic niin silloinhan lukko on ihan ymmärrettävä. Luulisi kuitenkin että spammi saadaan aisoihin, sillä ne jotka omistavat aivot osaavat lukea, että Häröilyssä saa olla vaikka mitä keskusteluja kunhan ei spammia!
Prometheus
9.6.2004, 23:33:42
Jassoo, se on nyt poistettu. Ihana älähtää vasta sitten kun vahinko on jo tapahtunut... Alun tyrmistyksestä päästyäni en enää sitten kuiten jaksakaan mitään suurempaa tästä alkaa valittamaan.
Mielestäni aika ilmanaikuinen päätös. Ette kai enää vetoa foorumin tasoon laskuun? Ei sitä ikävän näköisten postien ja ketjujen hävittämisellä koskaan korjata. Pitäisi jäsenistä lähteä, kuten on todettu useinkin, ja täällä ei varmaan vielä aleta niissä valikoimaan. Eniten kai tympäisi, että se tapahtui noin äkkiä. En edes ehtinyt kunnolla reagoimaan. Syytän kesää ja opoy:tä kun ei pääse nettiin.
Yleistä häröilyäkin tuntuu välistä pidettävän erittäin ikävänä asiana, syrjitään kohta. Onhan silläkin toki paikkansa täällä foorumilla. Katsotaan nyt, saadaanko sitä "oikeaa" keskustelua syntymään tuonne uudistetulle alueelle. Mutta jäsenethän ne taaskin päättävät millaista juttua täällä syntyy. Älkää alkako väkisin muuttamaan foorumia sellaiseksi mitä se ei ole. Haluttuun suuntaan tietty voi aina yrittää ohjata.
Tosin huomaan, että olette yrittäneet korjata tuota soppaanne poistelemalla oikein kunnolla noita häröilyn ketjuja. Viimeisin vastaus viimeisessä ketjussakin näyttää olevan alle kuukauden vanha. Ihan kaikkia posteja ei sittenkään siirretty häröilyyn. Toivotaan ettei alue paisu nyt aivan älyttömiin mittoihin kun suurin osa yleisestä "keskustelusta" (enkä tarkoita pelkästään itse aluetta) siirtyy jatkossa sinne.
//Whoops. Nolo. Ja minä kun muka valitsin sen "beginning" siitä.... :eh:
Tehty mikä tehty. Heippa hei RBL:lle.
Jackal von ÖRF
20.6.2004, 11:32:38
Ihan hyvähän tuo, että RBL:stä päästiin. Jatkossa häröilyjen modejen pitäisi olla aiempaa herkempiä poistamaan turhia viestiä & lukottamaan, jotta alueen taso pysyisi parempana.
Olis kiva nähdä Kaalin ilme kun hän palaa.