PDA

View Full Version : unelmakeikka

Vodoun
4.5.2002, 22:36:08
eli jos nyt pääsisitte jollekkin keikalle, mikä se olisi?

mulla ois NIN.. ehtottomasti haluan nähdä Reznorin, koska monia kuvia olen heirään lavatoiminnasta nähnyt, ja kyllä kateeksi käy niitä, jotka sen ovat nähneet. Se vois olla aika mielipuolinen shöw..
Toinen voisi olla Hallucinogen, ihan tanssimisen ja huvin kannalta. Siinä vois keho tehdä semmoisen urheilusuorituksen, että huhhuh..

niin vielä täsmennys, että elkää nyt ajatelko heti lempibändiänne, vaan miettikää enemmän sitä lavatoimintaa.. siis, u know?....

edit: whoa.. mä oon aatamin aikoihin pistänyt tämmöisen pystyyn.. heh..

//: Haha, joku kaivoi vanhan ketjuni. Ihanaa kielenkäyttöä, etten voisi paremmin sanoa. Noh, pointtini tässä editissä on, että tuli NIN tosiaan nähtyä 2005 Provinssirockissa. Eivätpä olisi pojat voineet paljon parempaa keikkaa heittää, jukupliuta. (Ja näin Reznorin päkkärillä *heittäytyy teiniksi* ;D)

Nykyään unelmakeikka olisi varmaan oma keikka RSO:n solistina. Mielummin ei Finlandialla.. Mutta jos tuo ei ole hyväksyttävä vastaus, niin sanoisin että Depeche Mode. En päässyt Tukholmaan katsomaan. :/

Helmholtz
4.5.2002, 22:57:30
Unelmakonsertti:

Täysi sinfoniaonkesteri+ 4 syntikkaa+ 2 sähkökitaristia+saksofoni+ basisti+rumpali soittaisi 4 tuntia putkeen kaikista parasta pelimusiikkia... nam :)

Lipusta tuollaiseen tapahtumaan voisin maksaa vaikka 100€ :)

Olisi tietenkin vielä mahtavampi soittaa itse siinä bändissä mukana :)

Edited by sami on 05.5.2002 13:33

Crow
5.5.2002, 10:21:23
Rage Against The Machine tai sitten joku Final Fantasy-konsertti. Ne olis buenoja.

Ren
5.5.2002, 10:38:53
Ei noista jaksa olla nykyisin niin kovin innostunut.

Ilezki
5.5.2002, 10:49:19
Unelmakeikka missä olisin olisi minulla suunnilleen sama kuin samilla, paitsi että siellä soitettaisiin FF & Chrono- T/C Musaa.

erazori
5.5.2002, 11:18:42
Voisin kyllä playlistini kaikki powermetal-bändit saada samaan. Tai vielä mielenkiintoisempaa olisi joku Rhapsody & Gamma Ray & Warmen & Sinergy yhdistelmä. Semmoisesta kyllä voi maksaa, kunhan Fabio Lione oppisi lausumaan sitä englantia vielä :)

Ren
5.5.2002, 11:21:46
Uhh, kyllä minä nyt nuo muut sentään teoriassa ymmärrän, mutta että warmen...

Yuria
5.5.2002, 11:26:15
Jos pääsisin Francinen keikalle olisin tosi onnellinen... Tai sitten sellanen jossa soitettaisiin Final Fantasyn (I-X ja elokuva) kappaleita. Ja samassa soitettaisiin möys muiden hyvien RPGiden kappaleita, Esim; Grandia yms...

erazori
5.5.2002, 11:44:44
Originally posted by Ren @ 05.5.2002 12:21
Uhh, kyllä minä nyt nuo muut sentään teoriassa ymmärrän, mutta että warmen...
Kyllähän se Janne Warman (jos nimen nyt oikein muistan) osaa syntikkaa pimputtaa :)

Shai
5.5.2002, 17:03:51
SikTh, ne pitää aika hyviä keikkoja. Sitten kanssa 40oz. Failure senkin menisin ihan mielellään kattoo.

eZRoller
5.5.2002, 17:44:48
red hot chili peppersin oon nähny kerran livenä..hyvää musaa mut lavalla toimii vielä paljon paremmin. sen kun pääsis kattoo uudestaan niiin. daamn.

MtG MASTER
5.5.2002, 18:17:52
Originally posted by Crow @ 05.5.2002 11:21
Rage Against The Machine
Yees.. Harmi vaan, että RAtM hajos..

Oma unelmakeikkani olisi mennä katsomaan Iron Maidenia!
Myöskin haluaisin Children of Bodomin, Sinergy, Warmenin ja Sentencedin keikoille. Olisi hienoa päästä myös Amorphiksen ja Eternal Tears of Sorrowin keikoille. No eiköhän noita metallibändejä nyt lueteltu..

EHDOTTOMASTI IRON MAIDENIN KEIKALLE!!! ÖRRÖRÖRÖR!

MOG
5.5.2002, 19:00:32
Miksi raahautua keikkapaikalle kun kotona on sohva?

Karppi
5.5.2002, 19:34:35
Allu Tuppurainen laulamassa Rölli-lauluja,
ja tuttiritari lämppärinä. :D

Sitä ei kyllä saisi kuunnella liikaa ettei saa mitään aivohalvausta...

Theemu
5.5.2002, 20:39:47
Nämä yhtyeet haluaisin kovasti nähdä livenä, mutta syystä ja toisesta ei enää koskaan onnistu. Behold, TEEMUFEST 2002!

Metallica (inc. Cliff Burton)
Death (inc. Chuck Schuldiner, Steve DiGiorgio & Gene Hoglan)
Emperor
Testament
At The Gates
Faith No More

Ja noin niinkuin muuten vain (mahdollisia):

Devin Townsend (tai Strapping Young Lad)
Diablo
Nevermore
In Flames
Soilwork
Anathema
Viikate
The Haunted
King Diamond (ja Mercyful Fate samantien)

Neruru
6.5.2002, 20:52:06
Hmm.

Mielikuvitus teki tenän. Kuolleita ei taideta laskea, muuten näkisin mieluusti Beatlesin. Soittaahan se hyvää musaa ja on vielä maailman kuuluisin bändi ja ensimmäinen rokkibändi.

SärkiOnKala
6.5.2002, 21:59:35
Kyllä mä toteaisin että unelmakeikka olisi CMX toisen kerran niin notta ne eivät soita mitään Veljeskunnan jälkeen ilmestynyttä, kun mä pidän eniten niistä ekoista levyistä, vaikka useimmat CMX-fanit pitää niitä kovastikin hulluna hakkauksena vaan.. KoRn olisi myös kova, mutta kun ne ei kuitenkaan ikuna tule Suomeen. Mokomat.
Olisi tietysti unelmaa päästä itsekin soittamaan johonkin hyvään mestaan.. Muuallekin kuin tohon teinihelvettiin(Tampereen New Heaven)..
Niitä on niin miljuuna, mutta kyllä tulee yhteensä 5 keikkaa, kun karsii:
1.CMX
2.KoRn
3.Terveet Kädet
4.MKKK(soittavat aina Treella klubilla enkä minä pääse)
5.Napalm Death

Usagi
7.5.2002, 15:04:14
Mieluiten menisin jonnekin suurille heavy-festareille, kuten Dynamo. Siellä kuulisi monia hyviä bändejä yhdellä kertaa.

Ja tietysti olisi kiva päästä katsomaan paria japanilaista bändiä, kuten Dir en grey. Vaikka en niin hirveästi bändin musiikista pidä, olen kuullut, että heillä on aina hyvä lavaesiintyminen. Shiina Ringoa olisi myös todella hauska kuulla livenä. Livebiisien perusteella hän on livenä melkein parempi kuin levyllä.

ksms
7.5.2002, 20:01:31
olisihan zwanin tai radioheadin näkeminen euforiaa

Moppi
7.5.2002, 20:21:20
Jaa-a yhtyeistä on vaikea sanoa, mutta Keikalla pitäisi olla todella hyvä fiilis.Siitä se kaikki lähtee. Ja jotain musaa mitä kunnolla pystyy kuuntelemaan eli melkein mitä vain.

Mauler
7.5.2002, 22:35:07
helevettiin lavatoiminta.

TOMAHAWK
MR. BUNGLE
FANTÔMAS

joku noista kolmesta olisi NAMIAAA!!!!!!!!  :D

lutti
8.5.2002, 1:45:11
no nyt ainakin on yksi unelmistani toteutumassa kun woodoo:ssa on Mortiis keikalla ...sitä en ole nähnyt mutta menen nyt sitten katsomaan  :)

The Game
8.5.2002, 8:53:02
Unelmakeikkani... Hmm... olisi semmoinen Final Fantasy konsertti, joka käsittelisi kaikki FF-musiikit 1-10, ja kestäisi jotain 7-10 tuntia! Muuten lauantaina 18. päivä ja sunnuntaina 19. päivä tätä kuuta olisi Kallahden nuorisotalolla meidän opiston tanssioppilaita esittelemässä musiikkiaan ja tanssiaan kello 16 eteenpäin, ja ajattelin kysyä että lähtisikö kukaan täällä olevista foorumilaisista katsomaan tätä esitystä? Minä AINAKIN lähden sinne!

Rini
8.5.2002, 8:55:16
Niistä, jotka olen jo nähnyt livenä, sanoisin että parhaita lienevät Anssi Kela (ihan oikeasti! Loistava monitoimimies, hauskaa katsella, kun mies soittaa kitaraa ja huuliharppua samaan aikaan *hihhii*. Ja muutenkin ;) loistava mies XD) ja sitten...Neljä Ruusua ^_^ ".Jos sut haluan, tungen jäätä sun vuoteeseen..." ^_^

Muutamia bändejä mainitakseni niistä, jotka haluaisin nähdä livenä, niitä on miljoonia, mutta.. ainakin
Metallica, isoveli kävi kattomassa sillon -94 (tjsp) ja sanoi, että oli ollut LOOISTAVA, joten heti ensi kerralla minä menen kanssa! ;)
Slipknot, hauskat maskit, tykkään niistä, ja varmasti toimii livenä.. Siis musiikki (ja maskit kanssa XD)
Enya, ääni on loistava kuin mikä, mutta Oscar-gaala sai mut vähän ihmettelemään, että miten ihmeessä sen ääni värisee niin paljon.. Mutta silti haluaisin nähdä livenä, miten toimii ^^
jne. jne. jne.

FilthSkin
14.5.2002, 11:32:46
KoRnin keikalle kun joskus pääsis...
asiat olis hyvin.
ja Deftones olis kova nähdä livenä, niillä kun on livematskut sen verran kovaa kamaa.

ja tottakai pitkäaikainen palvontani kohde..:

BLINK-182 ! ! !

blinkki rokkaa.

Zimon
17.5.2002, 15:00:29
Esiintyjinä olisi:

Sonata Arctica
Nightwish
Stratovarius
Creed
Metallica
Blind Guardian
Guns N' Roses (jos ei olisi hajonnut)

Trage
23.5.2002, 20:08:40
Dream Theater
Liquid Tension Experiment
TransAtlantic
Spock's Beard
Rammstein

Nuo olisi hienoa nähdä livenä, Dream Theater jopa onnistuukin tänä vuonna

absinthe
23.5.2002, 20:13:23
Min rukoilen suorastaan ANELEN jumalalta että saisin kuulla upeiden edesmenneiden muusikoiden kappaleita livenä. (esim Queenin Bohemian Rhapsody, awh mikä namupala :D) tai Erik Satien kappaleita kun nyt aloin hänestä kiinnostua :))

Kreifi
23.5.2002, 22:37:12
Noh onhan noita muutamia:
!!!Theatres Des Vampires!!!
!!!Abyssos!!!
!!Rammstein!!
!Cradle Of Filth!
Ancient
Deicide

Abyssosin tai Theatres Des Vampireksen keikalle on joskus aivan pakko päästä.

Predator
26.5.2002, 11:39:45
SUM 41:sen haluaisin nähdä livenä! Ihan huippu bändi!!! :D
Ainiijoo ja BLINK 182 tottakai!!

Edited by Predator on 26.5.2002 12:41

Badg
28.5.2002, 19:24:56
Nythän on niin mukavasti, että näen kaikki koossa olevat bändit jotka olen aina eniten halunnut nähdä. Kesäkuussa, vieläpä samalla viikolla :D

Ensin Tool Ozzfestissä, sitten Dream Theater ja Rammstein Provinssissa. Rammsteinin näin jo kerran viime marraskuussa Helsingissä, eikä tämä Provinssin keikkakaan jää viimeiseksi jolla käyn mikäli se yhtään minusta riippuu.

Ai niin, Bad Religion olisi kanssa hauska nähdä. Nirvana ei valitettavasti enää paljoa keikkaile. :(

Edited by Badg on 28.5.2002 20:26

Undomiel
5.6.2002, 12:53:55
hmm....olis varmaan Slipknotin....se olis hieno kokemus....kunnon freak show!!! :D

Narvinye
6.6.2002, 19:39:06
öö.öö  :huh: noh ainakin noiden keikalle joskus haluan
     -Eminem
     -Bon Jovi
     -RHCP
     -Alanis Morissette
onhan näitä bändejä, mutta kun niitä lempibändejä ei saanut luetella niin, jätän tämän tähän (muuten täyttäisin koko topicin bändilistallani :D )

yksisiipi
7.6.2002, 12:41:29
Ihan normaalikeikoista jos puhutaan, niin ainahan sitä oman suosikin, eli Cradle of Filthin haluaisi nähdä missä vain.
Mutta muuten...Children of Bodom esittäisi FF-musaa...><
Siinä olisi jotain  :D

FantasyManIX
7.6.2002, 13:10:04
Siellä olisi monia eri bändejä. Ja soitettaisiin paljon erilaista musaa.Vaikka helpompi on vaan netistä imuttaa levyt ja kuunnella kotona.Tietysti onhan se erilaista olla paikan päällä, Hienompaa.

Tristam
8.6.2002, 20:50:34
Yö, ja se toteutuu myötätuulirockissa viikon pääästä  :)

blindside
9.6.2002, 0:33:25
Infected Mushroom on tulossa suomeen kuukauden kuluttua. Siinä unelmakeikka, ja sinne olen menossakin jos liput ei ole jo loppu.

AlkoTanko
9.6.2002, 10:58:27
Bal-Sagothin kyllä helevetin mieluusti menisi, onkohan se joskus tulossa Suomeen?

Myös System of a Down olisi karu. Ja tietysti tuo Final Fantasy-konsertti josta monet ovat puhuneetkin täällä...

Yksisiiven kanssa samaa mieltä, Filth kyllä olisi jotain. Tulisikohan ensi vuoden Tuskaan...? Tietenkin kovat kotimaiset eli Stratovarius (joka on keikkatauolla), Nightwish,(jota menenkin katsomaan Tuskaan), Finntroll, (krigsmjöd och swampfest).

Ulkomaalaisista bändeistä yhdistelmä Rhapsody+Gamma Ray rulaisi. Makaroonimaasta vielä Stormlord vaikka ensi vuonna Tuskaan niin kyllä rytisee.

Ja unohtamatta mainita itse legendabläkkäriä Dimmu Borgiria.

Jenkeistä voisi tulla semmoinen trio kuin Six Feet Under, Cannibal Corpse ja Deicide. Perrrkele kun olisi kunnon grindgorekonsertti.

Että tommosia.

Theemu
9.6.2002, 20:53:43
Originally posted by Badg @ 28.5.2002 20:24
Ensin Tool Ozzfestissä
Ikävämpi homma, että Ozzy peruutti kaikki jäljellä olevat keikkansa Zakk Wylden sairastuttua.

Tool oli kyllä viime vuoden provinssissa varsin, hmm, outo elämys. Maynard-poju se siellä vain kalsarit jalassa pimeimmässä nurkassa lauleskeli mutta homma iski silti kuin miljoona volttia.

Theemu
9.6.2002, 20:55:06
Originally posted by Badg @ 28.5.2002 20:24
Ensin Tool Ozzfestissä
Ikävämpi homma, että Ozzy peruutti kaikki jäljellä olevat keikkansa Zakk Wylden sairastuttua. Käsittääkseni siis koko Ozzfestiä ei nyt järjestetä joten jää kalut ja kopteritkin näkemättä.

Tool oli kyllä viime vuoden provinssissa varsin, hmm, outo elämys. Maynard-poju se siellä vain kalsarit jalassa pimeimmässä nurkassa lauleskeli mutta homma iski silti kuin miljoona volttia.

mindless
1.4.2003, 16:42:51
Minun unelmanani on päästä Dir en Greyn keikalle. Ja sitten sen jälkeen kaikki muut j-rock-bändit, ihan kaikki.
Tämä unelma vain ei koskaan tule toteutumaan, vaikka niin toivoisikin. ._.

Mirandos
1.4.2003, 18:03:02
Originally posted by Zimon
Esiintyjinä olisi:

Sonata Arctica
Nightwish
Stratovarius
Creed
Metallica
Blind Guardian
Guns N' Roses (jos ei olisi hajonnut)

Tuossa tosiaankin olisi unelmalista. Tosin voisin vaihtaa Creedin Aerosmithiin ja Blind Guardianin CMX:ään. ^^ Ja lisätä vielä YUP:n. Se olisi tosiaan mielenkiintoinen.. ja vielä karpin mainitsema allu tuppurainen röllejä vetämässä.. harmi vaan että se sanoi itsensä irti siitä hommasta .. :/

R'lyeh
1.4.2003, 19:59:02
Kyllähän se Cradle of Filth olisi mielenkiintoista nähdä livenä, vaikka kuulostavatkin aika tympeältä noin livelevyjen perusteella. Mutta se lavaesiintyminen olisi kyllä nähtävä.

Toiseksi voisi mainita Emperorin, siinä olisi kyllä jotain joka pitäisi nähdä, kuulemisesta puhumattakaan.

Noh, ehkä sitten joskus jos kävisi hyvä tuuri niin jotain suuria nimiä näkisikin lavalla. Tai näkisi ja näkisi, isoilla keikoilla varmaan mitään näe kun ihmiset heiluu edessä. Hmph.

nox
1.4.2003, 20:38:28
Primuksen haluaisin nähdä ensinnäkin siitä syystä että se on ehkä ensimmäisiä niitä omaperäisempiä bändejä, jonka faniksi joskus lyöttäytdyin. Tosin enään en paljon kuuntele mutta kuitenkin. Toinen syy olisi se että näkisin, onko Les Claypool robotti vai mikä perkele kun soittaa bassoa niin.

yksisiipi
2.4.2003, 9:15:33
Originally posted by nox
Primuksen haluaisin nähdä ensinnäkin siitä syystä että se on ehkä ensimmäisiä niitä omaperäisempiä bändejä, jonka faniksi joskus lyöttäytdyin. Tosin enään en paljon kuuntele mutta kuitenkin. Toinen syy olisi se että näkisin, onko Les Claypool robotti vai mikä perkele kun soittaa bassoa niin.

Ei helkkari, nyt kun otit puheeksi. Primushan on legenda, ja siitä ei musiikki oudommaksi mene. Ihmettelen vaan mihin hukkasin sen mp3levyn, joka sisälsi kaikki priimukset. Nyt päässä soittaa vain Tony Hawkin taustalla soiva "Jerry Was Race Car Driver".

Muuten unelmakeikkoja olisi tietenkin Emperor, Thorns, Satyricon (jonka Lutakon vierailun piru vie missasin) ja moni muu modernin metallin uurtaja. Emperorin kohdalla tuo vain ei ole enää mahdollista, tai mistäs sitä tietää. Ja sitten on yksi bändi, joka on sanonut, että keikkoja ei tule, mutta sitä suuremmalla syyllä se olisi mukava nähdä livenä. Nimittäin Summoning.

ceeb
2.4.2003, 10:16:02
Japaiin katsomaan Dir en Greytä. Malice Mizer olisi kans aivan loistava live bändi :D ellei niiden rumpali olisi kuollut ja bändi hajonnut ;___; np. Malice Mizer - Brise (LIVE).mpg xD. Molemmat todella upeita bändejä ja livenä vielä parempia. Ilman kunnollista soittamista tai laulamista voidaan olla (kyo) mutta ei missään nimessä ilman kunnollista lavashowviihdettä (kyo). Mutta valitettavasti Dir en Grey keikkailee Aasian puolella :\. Noh, sinne on vain sitten päästävä.

Green Day:n keikalle haluan ehdottomasti myös, kun tämä bändi on kuulunut jo montamonta vuotta suosikkeihini. Nostalgia. Lavalla esiintyminen moninverroin taidokkaampaa kuin itse musiikki ja tämä riittää hyvin perusteluksi miksi juuri tämän keikalle pitäisi päästä. Harmi vain kun en päässyt katsomaan tätä kun he kävivät suomessa joskus todella kauan aikaa sitten:(.

Nämä kaikki 3 unelmakeikkaa kallistuivat häröilyn suuntaan ja oikein kunnolla :D. Mikään ei voi kunnon showta!

Melinda
2.4.2003, 16:13:41
Unelma keikka olisi sillanen missä olisi kolme lemppari bändiäni soittamassa samana iltana:children of bodom,moonsorrow ja norther..ja sellanenhan keikka on ens perjantaina..eli sinne vaan..
Tietenkin tuohon keikka listaan lisäisin lukemattomia bändejä lisään...(kuten cof,omc,finntroll,shadeempire,kromi yms..)
Unelma keikka voisi kestää VÄHINTÄÄN kestää 5 tuntia...ja jatkuvaa soittoa tietty.
Myös eturiviin olisi mukava pääsyä..toisinsanoen ihan aitiopaikalle..
Tämä unelma keikka voisi olla vaikka turussa..
:)

freyelise
2.4.2003, 16:26:10
J-M Jarre ja Egyptin pyramidit näytti telkkarissa hyvältä, joten sitten kun onnistun matkustamaan sinne mystisella aikakuulallani niin on yksi asia vähemmän näkemättä että olisin nähnyt kaikkee.

EDIT:
Niin, ja Faith no moren keikalle haluan, oli bändi kuinka kuollut tahansa!

Jubar
2.4.2003, 20:21:36
en yleisesti ottaen perusta kovasti noista live-konserteista, mutta olisi varmaan ihan veikeää nähdä joku jpop/jrock-bändi elävänä :) vaikkapa ayumi hamasaki, malice mizer tai dir en grey, vaikka eivät aivan suosikkimuusikkojani olekaan. silmänruokaa ainakin riittäisi.

Yose
3.4.2003, 15:15:07
Jos Chris Impellitterin sais livenä nähä nii huhhuh, se vast ois siistiä, siin ei paljoo lavashowta tarvi...

animar
4.4.2003, 0:10:47
Jollekkin FF keikalle oisi mukava päästä, ja Staindin keikalle vielä joskus menen, se olisi nyt tavoitteena :)

Mayatar
5.4.2003, 11:59:41
Minä haluan Björkin kanssa keikalle kahdestaan. ^^
Ei siis mitään valtavaa hallia ja minä siellä miljoonan joukossa, vain tämä kaunis neitonen tulisi esiintymään vain minulle. Samalla tietysti voisin jutellä hänen kanssaan ja hölmöillä.

Theather of tragedyn haluaisin myös nähdä livenä jossakin tilassa joka sopisi tälle bändille. Muuten en voisi muuten mitenkään uskoa, että se seireeni (laulajatyttönen) osaa laulaa niin hienosti. Jokin pieni klubi joka on sisustettu teemalle sopivaksi, paljon punaviiniä sekä ehkä muutama kahvidrinkki. Pieni yleisö ympäröitunä viininpunaisilla ruusuilla. Ummmm.. ^^

nox
5.4.2003, 12:03:43
Originally posted by Maya
Theather of tragedyn haluaisin myös nähdä livenä jossakin tilassa joka sopisi tälle bändille.

Oh, me too!
Olen eteenkin viime aikoina kuunnellut todella paljon ToT:ia ja nyt on jonkinlainen kuuntelun huippu varmaan menossa. Tuolla Liv Kristinellä on niin upea ääni että oikein mielelläni kuulisin sen livenä omin korvin.

Huomasit varmaan uuden signu-teemani? ^_^

kimeeri
25.7.2006, 3:15:08
Nostatan tän, kun tähän ketjua luodessa törmäsin. :--)

Nyt kun TOOL on nähty ja mun elämästäni kadonnut pohja, on silti jäljellä muutama bändi, jotka tahtoisin nähdä (ja joista osaa en näe koskaan 100% varmuudella).

COIL olis ainakin ehdoton. Harmi vaan että Jhonn Balance meni dokaan ittensä kuoliaaksi, niin en tätäkään tuu koskaan näkemään. COILin tahtoisin nähdä koska tykkään musasta täysillä, ja livekeikat ovat olleet pirun mielenkiintoisia - ainakin ne, joita on katsellut/kuunnellut. Eniten olisin tahtonut olla ...and ambulance died in his arms-levyn keikkaa kuulemassa, välispiikitkin ovat parhautta.

Sunn o))) olisi myös nähtävä, mutta lähinnä kokemusarvonsa vuoksi. Tai siis toki bändi lukeutuu suosikkikastiin, mutta livenä tämän tahtoisin nähdä vain koska en oo nähnyt näin suurta drone doom-bändiä livenä vielä. :-) Ja koska uskoisin fyysisen pahoinvoinnin olevan tällaisella keikalla lähellä, tahtoisin sen kokea.

Merzbow menee samaan kastiin kuin edellinen, tykkään (epä)musasta mutta lähinnä kokemusarvo kiinnostaisi. En siis koska tahtoisin kerätä itselleni mitään pointseja näissä! Kiinnostaisi vaan niin pirusti, tosin joutuisi varmaan suojautumaan korvatulpilla - en mäkään ihan kilahtanut vielä ole...

Risto, koska oon kuullut pelkästään hyvää tän bändin keikoista ja koska musasta täysillä. Lyriikat ovat jotain uskomattoman törkeää ja juuri siksi parasta. Onneksi Risto esiintyy alle kolmen viikon päästä Monsters of Popissa, niin pääsee tästäkin haaveilusta.

Godspeed you! Black emperor, koska bändi on post-rokkia parhaimillaan ja koska gy!be-keikka ei vaan voisi jättää kylmäksi. Tätä bändiä ei voisi katsella ulkotiloissa, tän pitäisi olla mieluiten jossain pienehkössä tehdashalliin rakennetussa kahvilabaarissa.

Yose
25.7.2006, 4:57:10
Vau taallapa vasta asiallista spammiviestiosastoakin viela jaljella. Pitaa nyt postata kun tuo oma yli kolmenvuoden takainen 13.v ikaisena postattu hieno viesti on tassa hyvin nakyvilla. Toivottavasti kukaan kusipaa ei saa paahansa poistaa moisia historiallista arvoa omaavia viesteja.

Ja tuota niin no, kyllahan tuon Impellitterin voisi livena ihan mielellaan katsoa. Mutta ei se mikaan unelma keikka ole enaa. Sikali ettei miehen soitossa ja lavashowssa ole livena mitaan moittimista, ei vaan niin paljoa kiinnosta, mutta jos kaveri Suomeen tulisi keikalle, ja olisi itse silloin Suomessa, niin varmasti menisin katsomaan.

Ja sitten mikakohan olisi unelmakeikka nykyaan? Aika monta kovanluokan orkesteria olen nahnyt, jotka ovat joskus olleet vain unelmaa nahda, monet olen myos missannut, ja ne ovat edelleen unelmaa. Edelleen kaikkein eniten pitaisi se Dr.Ozzy Osbourne Zakk Wyldeineen paivineen paasta kokemaan elavana, Black Sabbathin kanssa mies tuli nahtya, ja se oli todella hieno keikka.

Manowar, Whitesnake, Kiss, Yngwie Malmsteen (nimenomaan monien hyvien biisejensa, ei soiton takia, ja biisejakin enemman, aivan sekon ruotsalaista laatua olevan lavashownsa takia), Triumph, Killswitch Engage ovat bandeja jotka haluaisin livena nahda, eli unelmoin noiden kaikkien keikoista. Muitakin on, mutta hitto on sita niin kovaa tavaraa tullu jo nahtyy kuten Slayerit, Megadethit, Judas Priestit sun muut, etta paha tassa lisailla enaa.

EDITTI: AINII KRPL se Stetinan tan hetkinen projekti, Oversoulss pitais nahda livena aivan ehdottomasti. Oikeastaan mika tahansa keikka missa Stetina soittaa, on ihan pakko nahda, mutta tuolla Oversoulssilla on itselle kolahtavaa musiikkia, joten vaikkapa se olisi hienoa nahda.

Luni
25.7.2006, 9:44:27
En osaa valita yhdelle keikalle unelmaesiintyjiä kaikista loistavista, joten suunnittelin unelmafestarin. Hirveästi erinomaisia esiintyjiä joutui tästäkin karsimaan ja päätös oli vaikea.

Päivä 1

Electric Hellfire Club potkaisisi tämän 3 päivän mittaisen All Stars -festarin käyntiin saatanallisella industrialillaan. Soittaisivat paljon vanhaa matskuu.

Sitten esiin astuisi Deicide, joka vetäisi nimikkoalbumiltaan ja Legionilta melkein kaiken ja muutamia uudempia.

Obituary esiintyisi neljäntenä ja esittäisi muutamia tarkoin valittuja kappaleita Slowly We Rotilta, Cause of Deathilta ja The End Completelta.

Ja kun nyt Death-klassikko linjalle lähdettiin niin Morbid Angel kruunaisi päivän soittamalla pitkän setin, johon kuuluisi paljon biisejä Altairs of Madnessilta, Blessed are the Sickiltä, Adominations of Desolationilta ja Covenantilta.

Päivä 2

Deathspell Omega vetäisi tokan päivän ekana ja aloittaisi settinsä Kénôse-lätyn biiseillä (eikä ole liian pitkiä soitettavaksi livenä). Si Monumentumiltakin voisi vetää pari tsipaletta ja sen jälkeen vielä muutamia Inquisitors of Satanilta.

Zyklon vetäisi tässä välissä World ov Wormsin läpi.

Sitten astuisi esiin Blood Storm, joka vetäisi paljon kappaleita kaikilta täyspitkiltänsä, sekä vanhoilta demoiltaan.

Angelcorpse vetäisi kaikki biisinsä näin päivän päätteeksi.

Päivä 3 (alkaisi myöhemmin, koska ihmisille täytyy antaa aikaa toipua krapuloistaan)

Exciter aloittaisi vetämällä World War III:n ekalta demoltaan ja jatkaisi raastamalla kaiken Heavy Metal Maniacilta ja Violence & Forcelta.

Necrophagia vetäisi tässä välissä kaiken Season of Deathilta.

Manowar olisi koko festarin hehkutettu pääesiintyjä ja voisi vetää vaikka kaiken Louder than Helliin asti.

Tämä olisi tietysti ulkoilma-festari täydellisellä äänentoistolla. Lisäksi järjestysmiehet olisivat harvassa ja mukavia, antaisivat kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien pittien pyöriä. :lovetus:

Sananium
25.7.2006, 10:44:26
Nyt mieleeni tulee vain yksi keikka, jolle haluaisin. Se olisi Shinedownin keikka jossain päin maailmaa. Mieluiten jokin iso keikka, jossa vain Shinedown soittaisi. Olen nähnyt videoita heidän keikoistaan ja aika hemmetin hyvä meininki on niissä. Lisäksi osaan heidän lähes kaikki biisit ulkoa, joten olisi kiva päästä kuuntelemaan ne livenä. Lisäksi tietenkin haluaisin nähdä bändin jätkät ihan omin silmin. Ja sitten kun he soittaisivat vielä kaikki biisinsä, olisi keikka aika lähelle täydellistä.

Toinen olisi sitten varmaankin nähdä Steve Miller Band. Ovathan he jo aika vanhuksia kaikki, mutta biisit ovat aina yhtä mahtavia. Lisäksi tämän itse legendan kun pääsisi näkemään itse... Sitten he soittaisivat juuri kaikki parhaat kipaleet ja jammaisivat oikein kunnolla lavalla. Ja sitten kun pääsisi vaikka todella lähelle lavaa ottamaan pari kuvaa. :D

Sitten tietenkin voisin vielä käydä Girugameshin, 12012:n ja L'Arc~en~Cielin keikoilla, mutta kyllä mieluummin aiemman mainittujen.

The Warlord
25.7.2006, 12:39:28
Postaanpa minäkin sitten Unelmakeikkani/festarini tänne, kiitos sille joka kaivoi tämän esiin, en ole ennen huomannut.. emt.. koko ketjua.

Festarit pidettäisiin ulkoilmassa ja tietysti pitää soittaa niin kovaa kuin lähtee.

Esiintyjät.

Dimmu Borgir - Borgir voisi soitella parhaimpia biisejään mm. Puritania, Mourning Palace, Progenies Of The Great Apocalypse, Vredesbyrd, Spellbound ja monia muita.

Gamma Ray - Ray voisi soittaa seuraavat biisit.. Fight ,Heaven Or Hell, Majestic, Rebellion In A Dreamland, Valley Of The Kings ja ehkä jotaan muutakin.

Guns N Roses - Gunnarit voisivat vetää muutaman biisin mm. You Could Be Mine, Dont Cry, November Rain, Welcome To The Jungle ja ehkä jotaan muuta.

Manowar - Manowar voisi soittaa koko tuotantonsa läpi, vaikka menisikin pitkään ( tämähän on unelmaa ) jätkät soittavat vaan niin pirun hyvin ja Adamsin lauluääni :up:. Paras Heavy Metal yhtye ;)

Rhapsody - Bändi voisi soittaa Symphony Of Enchanted Lands II albuminsa ja muutaman biisin muilta albumeilta.

Ruoska - Ruoska voisi sitten vetästä seuraavat biisit.. Amortem, E.V.V.K., Mies Yli Laidan, Piruparka, Pure Minua, Tuonen Viemää ja muutaman muun nimiä ei muistu mieleen.

Sonata Arctica - Arctica voisi vetää seuraavat biisit.. Don't Say a Word, Wolf & Raven ym. ( Ei muistu mieleen, vaikka omistan koko tuotannon.. )

Stratovarius - Bändi voisi soitella seuraavia biisejä.. Abyss, Black Diamond, Eagleheart, Hunting High And Low, The Kiss Of Judas, SOS ym.

Thunderstone - Thunderstone voisi soittaa pari biisiä.. Until We Touch The Burning Sun ja Virus

Siinäpä se, kuten näette Metalli/Rock pohjaista.

EDIT: Ruoska

Aneo
25.7.2006, 21:01:23
The Black Magesin haluaisin nähdä, koska olisi varmaan hyvä kokemus ja olisi mahtavaa nähdä heidät livenä. Biisit ovat niin hyvä kovereita ja kyllähän Nobuo Uematsu itsekkin on bändissä.

Katatonia aaah miten hyvä bändi. Samantapaisia bändejä en montaa tiedä. Musiikki on melko omaperäistä ja tekee siitä niin hyvän. Joten haluaisin myös nähdä tämän livenä.

Sitten viimeisenä täysi mahdottomuus, koska henkilö on kuollut ja kyseinen henkilö on Bob Marley. Ensimmäinen reggae artisti johon tutustuin ja silti paras genren edustaja. R.I.P.

Koope
25.7.2006, 23:12:23
Konsertissa olisi ainoastaan suht asiallista porukkaa, about 50 000 tyyppiä olisi oiva määrä. Kaikki rakastaisivat kaikkia bändejä ja osaisivat kaikkien biisien kaikki sanat. Kaikki juotava olisi ilmaista, kaikki syötävä olisi ilmaista. Konsertti olisi ehdottomasti ulkona, illalla about 20 asteen lämpötilassa naatiskellen. Tilaa olisi runsaasti, mutta kuitenkin porukka olisi tiiviinä nippuna.

Keikka olisi kaksipäiväinen (iltainen) ja esiintyjinä olisi seuraavat:

Megadeth
Mustainen lauluääni saisi olla kuin 80-luvulla konsanaan. Silloin sen keikkaääni oli ainakin joidenkin hajanaisten biisien puolesta hyvä. Bändi olisi R.I.P. ja Countdown to Extinction -levyjen aikainen, eli Mustaine-Ellefson-Friedman-Menza. Biiseistä olisi pakollista kuulla Holy Wars, Tornado of Souls, Countdown to Extinction, IMDH, Peace Sells, Mary Jane ja Wake up Dead. Niin ja tietysti jotain uudelta Megadethin levyltä (joka siis ei ole vielä pullahtanut ulos)

Anthrax
Ööh, enpä paljoa tiiä muutaku että Medusa, A.I.R., Armed and Dangerous olisi kuultava.

Helloween
Kiske, Kiske, Kiske! Siispä Kiske laulamassa ja esittämässä hittejään. Treasure Chest -kokoelman kun vetäisivät ni ois tämä tantta iloinen.

Queensryche
Koko vanha tuotanto tottakai! Empire, Operation: Mindcrime, Rage for Order ja The Warning -levyt. Pitkä keikka, mutta sen arvoinen. Näitä herroja pitäisi muutenkin kyllä käydä vielä katsomassa ennen kuin eläkkeelle siirtyvät. Niin ja Chris DeGarmo ehdottomasti mukana tällä keikalla!

Metallica
Nämä minä olen nähnyt ja täytyy sanoa, ei ole poijjaat tatsiansa menettäneet. Kaikki levyt ennen Blackia voisi tulla kokonaan. Tämä keikka voisi huipentaa kaiken. Tottakai välissä kaikki hassutuksia, kuten Trujillon bassosoolot (jotka kyllä saisi Burton esittää mutta ku ei herraa nyt ole), Hammettin pelleilyt kitaralla ja Ulrichin ja Hetfieldin rumpukisat (Kaikki ideat pöllitty San Diegon keikalta). Jopa ...And Justice for All -levyn kaikki biisit niin pitkinä kuin ovatkin.

Ja tottakai keikan lopuksi saisin kaikkien bändien kaikilta jäseniltä nimmarit ja paljon muuta oheiskamaa, kuten heidän kitaransa. :D

Niera Kuuranpoika
26.7.2006, 15:03:54
KISSin(kokoonpanossa) Gene, Paul,Ace,Pete)
Tosiaan. Vaikkei Kiss kuulukaan aivan suurimpiin suosikkeihini, on se kuitenkin Kiss ja alkuperäisen kokoonpanon näkeminen livenä olisi hienoa. On tämä kuitenkin sen verran legendaarinen bändi että minulle kelpaisi nykyisellä kokoonpanollakin (onko se nyt sitten Paul Stanley, Gene Simmons, Tommy Thayer ja Eric Singer, ei noiden vaihdoksien kanssa pysy perässä) jos Suomeen vielä saapuisivat.

Stratovarius on yksi suosikkibändeistäni ja valitettavasti en ole vielä nähnyt heitä livenä. Harmi sikäli että Kainulainen ehti lähteä yhtyeestä, jonka vuoksi sitä kaikkein legendaarisinta kokoonpanoa ei pääsisi enää täydellisenä näkemään. Mutta joka tapauksessa jossain vaiheessa täytyy Stratojen keikallakin käydä.

Pet Shop Boys oli nuorempana suurimpia suosikkejani. En ole kaksikon uudempaan tuotantoon tutustunut, mutta vanhojen hyvien aikojen muistoksi olisi mukava nähdä heidät livenä lavalla. Ainakin jos settilistaan kuuluisi Go west, It's a sin, King's Cross ja Yesterday when I was mad. Absolutely Fabulous olisi myös suotavaa, mutta lieneekö mitään ideaa esittää sitä ilman Patsya ja Edinaa?