PDA

View Full Version : Animea kimpassa tilaamaan?

Chrono cross
10.6.2004, 21:36:59
Kaikki jotka olis kiinnostunu tilaa animee...
Kannattaa pistää foorumiin tai priva viestinä mulle...
mitä enemmän porukkaa sen halvemmat hinnat!
Kauppiaana toimii U.S.A:lainen Firma joka lähettää myös suomeen!!!
Toimitus teidän omiin postitoimi paikkoihin ja maksu postiennakolla.

Kaikki kiinnostuneet mukaan!!!!! ;)

Antza
10.6.2004, 21:47:26
Millainenkohan valikoima tällä firmalla on? Voisit pistää osoitetta firman sivuille, itse en ainakaan ala ihan noin vain lähde rahaa antamaan mukaan mihin tahansa juttuun. Mutta EHKÄ voisin tulla mukaan jos tuo todella toimii.

Onko itselläsi minkäänlaista kokemusta tuosta tilaamisesta?

Kartz
11.6.2004, 10:00:52
Niin, kyllähän tuota Animea saa Suomen maastakin ihan hyvin. Itse oon ostanut www.filmifriikki.fi
Ja koska ne on R2 Importteja ne toimii Suomessa. Nehän on NTSC formaatissa jos Ameriikasta tilaa.

Noirre
11.6.2004, 14:49:44
Hail Play.com (http://www.play.com).

Tosiaan, aika epäilyttävä on postauksesi. Kunnon yksityiskohtaisaa tietoa kehiin. DVD valikoima, kauppa, maksutapa, toimituskustannukset....

Jarkkopekka
11.6.2004, 18:39:47
Kaikki jotka olis kiinnostunu tilaa animee...
Kannattaa pistää foorumiin tai priva viestinä mulle...
mitä enemmän porukkaa sen halvemmat hinnat!
Kauppiaana toimii U.S.A:lainen Firma joka lähettää myös suomeen!!!
Toimitus teidän omiin postitoimi paikkoihin ja maksu postiennakolla.

Kaikki kiinnostuneet mukaan!!!!! ;)

Eli, meidän pitäisi juuri lähettää rahaa juuri Foorumille liittyneelle kaverille joka kysyy ensimmäisessä postissaan kavereita kimppatilaukseen kaupasta jota ei suostu kertomaan, ettemme vahingossakaan tietäisi mitä animea olisi tarjolla, tai mihin hintaan, mistä päin Amerikkaa, millä laadulla / kuten Hidoi eli Suomalainen Animeyhdistys totesi, millä piratismitasolla (Halvat Anime-DVD:t saattavat olla huonolaatuisia ja huonoilla subeilla, eivätkä välttämättä edes toimi). Ei sillä, että rasistisoisin sinua postimäärällä (~40 kiiltää minullakin), vaan että minulla ei ole minkäänlaista kuvaa luotettavuudestasi.

Niin, kyllähän tuota Animea saa Suomen maastakin ihan hyvin. Itse oon ostanut www.filmifriikki.fi
Ja koska ne on R2 Importteja ne toimii Suomessa. Nehän on NTSC formaatissa jos Ameriikasta tilaa.

Suomen Anime-DVD:den hintataso on aivan järkyttävä. 30-35 euroa per kolme jaksoa? Ilman mitään extroja? Tuollaisella hinnalla pitäisi saada DVD joka tanssii letkajenkkaa laulaen Suomen kansallislaulua ja kymmenen litraa jäätelöä kaupan päälle. Tämä tuo minut seuraavaan kohtaan, eli paikkaan, josta saa aikas halvalla DVD:itä, viva la America taas:

Vaikka heti julmasti tyrmäsin tuon ensimmäisen postin, olisin erittäinkin kiinnostunut liittymään joukkotilaukseen, riippuen kaupasta. PAKKO tuoda esille: www.dvdpacific.com . Jokin aika sitten, Escaflownea sai tuolta (Jäsenenä, kyllä joku sinne saadaan liittymään :P) 8.81 dollaria per kipale, 3 jaksoa. Ja dollarithan ovat sitten euroissa paljon vähemmän. Kaikki muukin näytti olevan tuolla edullista. Pitäisi vain saada joku luotettava henkilö jonka äiskältä tai iskältä, jos ei peräti itseltään löytyisi jonkin näköinen Ameeerikan markkinoilla pelittävä vingutuskortti, Master Card, Visa et cetera.

Kärjistän, tulen mukaan jos luotettava henkilö tahtoo tilata kanssani Escaflownea DVDpacificista hintaan 8,81 dollaria kappale <3

EDIT: "dollaritan" ---> "dollarithan"

OmniWepon
11.6.2004, 19:10:35
siis?................mitä järkee ostaa........suomessa on HELVETIN isot hinnat.
Kopsatkaa netistä animee niiku mä teen.ja täällä seinäjoella on yksi liike josta saa aika sopivilla hinnoilla animee ja mangaa.ja jos haluu jotakin niin mitä ei oo.niin sitten kysyy ja tilataan.

Antza
11.6.2004, 19:36:20

Nytten puhuttiin että jos tilattaisiin Amerikasta.

Kopsatkaa netistä animee niiku mä teen

On ladattu netistä mutta olisi se mukavaa myös maksaa joskus jotain siintä suuresta nautinnosta minkä anime tarjoaa. Tietysti voisi lahjoittaa tai maksaa siintä mitä lataa netistä mutta...ei.

Ja onhan se mukavaa jos löytyy DVD kokoelmista animea. ;)

Noirre
11.6.2004, 20:25:53

Sitä järkeä, että tahdon rakkaani hyvällä laadulla kivassa pakkauksessa että voin katsoa niitä sitten kotiteatterijärjestelmällä isäni ihanalla videotykillä suurelta, yhden olohuoneen sienän peittävältä taustalta<3

Kopsatkaa netistä animee niiku mä teen.

Kas kun ensinnäkin a) teen sitä koko ajan, mutta haluan ne hyvät myös DVD:llä, b) moinen itseasiassa laitointa (tai no, levittäminen on, ei lataaminen), niin ja mielestäni c) moraalisesti väärin jos tuotteesta oikeasti pitää ja d) ei vaan yhtä kivaa kuin olla tosi l33t kun omistaa monen monta sikakallista DVD:tä <3

ja täällä seinäjoella on yksi liike josta saa aika sopivilla hinnoilla animee ja mangaa.

Mitä ovat "sopivat" hintasi? ovatko DVD:t aitoja? Saako liikkeestä tilattua?

Ehkä menee nyt vähän offiksi mutten voi pitää suutani kiinni.

Antza
13.6.2004, 3:00:06
Mitä ovat "sopivat" hintasi? ovatko DVD:t aitoja? Saako liikkeestä tilattua?

Ehkä menee nyt vähän offiksi mutten voi pitää suutani kiinni.

Minuakin kiinnostaisi, ja kuitenkin tässä threadissa puhutaan animen tilaamisesta jotan. :huh:
Eikä Chrono cross tunnu enää jatkavan ainakaan ihan heti tuosta alkuperäisestä...

Ei sillä, että rasistisoisin sinua postimäärällä (~40 kiiltää minullakin), vaan että minulla ei ole minkäänlaista kuvaa luotettavuudestasi.

HIUKKASEN epäillyttää alkaa tilaamaan näinkin uuden jäsenen mutta voisihan tuota oikeasti kokeillakkin, jos sieltä nytten löytyy mitään ja hinnat ovat todellakin alhaisat.