View Full Version : käsi hiilikynälllä
Noirre
15.7.2002, 15:41:16
Miulla on joku addiktio piirtää omaa kättäni uudestaan ja uudestaan. Tämä on juuri se kuva, jota vertasin dragonickin tikkuukkokäteen ja väittelin, kumpi on aidompi :P Nimmarissa sitten lukee Hanna N koska oikea nimeni on Hanna.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/n/o/noirre/1026758625427.jpeg
http://www.geocities.com/kristallikide/hand.JPG
The Blinzar
15.7.2002, 17:38:31
Ootko tehnyt tuon mallista? Voisipa melkein sanoa että toi on paras MUN näkemäni piirretty käsi, hieman suttuinen, mutta ei se haittaa. :up:
Noirre
15.7.2002, 17:43:40
Originally posted by Seifer Almasy
Ootko tehnyt tuon mallista? Voisipa melkein sanoa että toi on paras MUN näkemäni piirretty käsi, hieman suttuinen, mutta ei se haittaa. :up:
ju, pidin vasenta kättäni ilmassa samalla kun piirsin :P joku 15 minuuttia kai meni, suttuisuus johtuu siitä levinneestä hiilestä... miulla ei ollut fiksatiivia, joten se vähän kosahti.
Gabriel
15.7.2002, 17:50:58
Geocities - page cannot be found.
Hieno käsi. Oikean näköinen, tai jotn. Suttuisuus ei haittaa..
Oikeaa taidetta. Huomaa että olet addiktoitunut käden piirtäjä. Selvästi on tullut harjoiteltua. Ensimmäinen hiilityö minkä täällä näen. Hiilityön kuuluukin olla vähän suttuinen, eikö niin. Siitä tulee se tunnelma niihin. Hiuslakkaakin voi muuten käyttää fiksatiivina. Tiesitkös?
Roakel
16.7.2002, 14:14:39
Hieno käsi, kun mä koitan piirtää omaa kättäni niin se näyttää jonkun 90-vuotiaan kädeltä. Oot onnistunut samaan sen näyttämään niin todelliselta, vaikka se on vähän suttuinen.
ColdFire-san
17.7.2002, 0:27:15
........................................ sob sob..... Haaa-haa-haaa! ;) "odd"
Hieno.. enpä muuta osaa tuohon sanoa =)
Mä en ole koskaan osannu piirtää kättä..
Yhyy =(
Jackal von ÖRF
17.7.2002, 0:35:25
Koska Ren ei kumminkaan tule kommentoimaan tuota kättä julkisesti, niin teen ihmiskunnalle palveluksen tällä pienellä katkelmalla. :D
[01:24] <Noirre> tee palvelus ja kommentoi sitä kättä
[01:24] <Noirre> se ei näytä aiheena kiinnostavan ihmisiä =/
[01:25] <Ren`> teen sen jossain välissä, en nyt. minä olen sen verran hyperaktiivinen taas vaihteeksi, että tiedän vähän liiankin tarkkaan mitä sanoisin... "kädestä".
[01:25] <Noirre> http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=933
[01:25] <Ren`> osaat kuitenkin varmaan kuvitella,
[01:25] <Noirre> kestän sen kyllä :P
[01:26] <Ren`> ai kestäisit sen, että pyydettyäsi kommenttia menen tuonne ja kirjoitan "Kyllä minä tuohon vetäisin jos se olisi omani"?
FantasyManIX
17.7.2002, 1:01:36
Todella hieno käsi! Suttuisuus häiritsee hiukan, mutta kokonaisuudessaan se näyttää aivan TÄYDELLISELLE kädelle.
Pitääpäs verrata omaan
*vertailee*
=) ;D
Originally posted by Jackal von ÖRF
Koska Ren ei kumminkaan tule kommentoimaan tuota kättä julkisesti, niin teen ihmiskunnalle palveluksen tällä pienellä katkelmalla. :D
[01:24] <Noirre> tee palvelus ja kommentoi sitä kättä
[01:24] <Noirre> se ei näytä aiheena kiinnostavan ihmisiä =/
[01:25] <Ren`> teen sen jossain välissä, en nyt. minä olen sen verran hyperaktiivinen taas vaihteeksi, että tiedän vähän liiankin tarkkaan mitä sanoisin... "kädestä".
[01:25] <Noirre> http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=933
[01:25] <Ren`> osaat kuitenkin varmaan kuvitella,
[01:25] <Noirre> kestän sen kyllä :P
[01:26] <Ren`> ai kestäisit sen, että pyydettyäsi kommenttia menen tuonne ja kirjoitan "Kyllä minä tuohon vetäisin jos se olisi omani"?
kiitos kaali setä. Noirre arvostaa.
Tuon jälkeen muuten totesin, että se on oikeastaan kohteliaisuus -> piirrettyyn käteen tuskin voi masturboida.
Ja kaali lopettaa tuon idlaamisen, kun kerran on hereillä.
Ja kaali voisi itsekin kommentoida.
Hmph. Me verry dissapointed.
Kiusaus oli liian suuri. ;D (siis tuon tekstin lainaamiseksi) Suo anteeksi.
"[02:27] * You were kicked from #fffin by noir|nuq (jaminävieläopetansinutsekoilemaanketjuissani)"
// Kaali
tuo on jo aikamoinen käsi! :ohhoh:
tarkoitan siis että se on kaikkein hienoin käsi mitä olen koskaan nähnyt!
Gabriel
17.7.2002, 12:51:03
Taidokas kuva kädestä, joskin hiukan suttuinen. Johtuu tosin paperista. Kämmenviivat, lihakset ynnä muut osiot ovat erittäin taidokkaasti tehtyjä. Tuon hiilin leviäminen jossain kohtaa häiritsee hiukan, muttei muuten haittaa. Hyvä työ se on.
Hieno kuva kädestä. Se suttuisuus ei haittaa yhtään, sillä semmonen hiili työn pitää ollakin. Hiili töitä pitäis olla enemmän.
Kyllä on hianosti piirretty käsi ^^ (enpä ole hienompaa ennen nähnyt)
Kuiteskin.. työ on todella hyvin onnistunut, ja tuo pieni suttuisuus ei haittaa ollenkaan!