PDA

View Full Version : Super Mario 64

Ikanan
15.7.2002, 16:52:02
Aloitin sitten tätäkin pelaamaan, kun on kaverin N64 vieläkin lainassa. Pari raivostuttavaa tähteä tosin kiusaa.

Mitenköhän sen Big Boo:n saa tapettua sieltä parvekkeelta. Keinoja olen kokeillut vaikka kuinka ja oikeata en ole silti löytänyt.

Toinen raivostuttava tähti löytyy (tai ainakin pitäisi löytyä) ensimmäisestä lumimaasta. Tarkennukseksi: maa jossa se pikkuinen pingviini pitää palauttaa äidilleen. Siellä siis tarvitsisi kerätä niitä punaisia kolikoita. Seitsemän olen löytänyt ja suunnilleen yhtä monta kertaa niitä etsinyt. En nyt jaksa selittää mitkä kaikki kolikot olen jo kerännyt, mutta jos joku niistä on vaikeassa paikassa, niin kertokaa ihmeessä missä.

Eli nyt kaikki peliä pelanneet, ottakaa harmaat aivosolut käyttöön ja auttakaa hermonsa menettänyttä.

Potri
15.7.2002, 21:53:31
Olikohan nyt niin että piti mennä johonkin niistä kummitustalon päähallin perällä olevista huoneista jossa on iso silmä lattialla ja ritilät ylempänä. Silmän tuhoaminen (juokse sen ympäri) muistaakseen unlokkaa yhden ison kummituksen päähälliin jonka tuhoamalla saa tähti numero yhden. Sen jälkeen kenttään palatessa pitäisi olla päähallissa portaat yläkertaan jonka kautta pääsee parvekkeelle (tosin yläkertaan taisi päästä myös hyppimällä seinän kautta ritilälle huoneessa missä iso silmä on). Jos kyse on siitä tähdestä joka on talon katolla, niin sinne pääsee myöskin hyppimään parvekkeen kautta. Ei välttämättä onnistu ensimmäisellä kerrralla.

Voi olla pieni mahdollisuus että olen jossain kohtaa väärässä. Pelin pelaamisesta kun on niin pitkä aika.

Ensimmäisessä lumimaassa ei pitäisi olla ongelmia kolikkojen löytymiselle. Yksi vähemmän huomattava tasi olla kielekkeellä johon muistaakseen pääsi vain pudottautumalla lähellä paikkaa johon mario aineellistuu. Taisi olla reuna lähellä ylintä teleporttisiltaa (selvennykseksi että tämän sillan päästä pystyy porttautumaan alemman sillan päähän jos menee kyykkyyn [Z]).

Kuutio
15.11.2002, 16:32:06
En ole pelannut peliä pitkään aikaan, mutta muistaakseni
siinä piti mennä sinne yläkertaan ja siellä on sellainen
huone jossa lattiassa sellanen irtonainen laatta/lauta/mikä onkaan, ja sen päällä on punainen kolikko. Sen huoneen jostain nurkasta pääsee seinää pitkin hyppäämällä sinne ullakolle ja sieltä kävelemällä parvekkeelle. Nämä nyt on vähän epäselvät ohjeet..