PDA

View Full Version : Tarina ryöväreistä (fantasiaa)

naakka
17.6.2004, 21:51:10
Hei kaikille. Olen ollut harvinaisen laiska yksilö täällä kirjallisuuspuolella, johtuen lähinnä siitä etten nykyään lue enää paljoakaan, mutta toivon että teiltä siitäkin huolimatta liikenisi kommentti tai kaksi, koska tällä hetkellä minulla on vain yksi henkilö lukemassa kirjoituksiani ja kaipailisin usempaa mielipidettä.

En tarkoittanut tätä novelliksi, mutta mielestäni tämä toimii sellaisenakin ainakin välttävästi (tässä tarvitsen teidän mielipidettänne). Kirjoitin tämän erään romaanimittaisen tarinan aluksi, mutta siitä ei kai tarvitse puhua, koska sillä ei ole merkitystä tämän pätkän kannalta.

Kaikenlaiset kommentit, mitä ikinä mieleenne juolahtaakin, otetaan vastaan suurella kiitollisuudella, mutta erityisesti haluaisin kuulla miltä kirjoitustyylini tuntuu, ja millainen jälkimaku tästä jäi (jatkaisitteko lukemista jos tämä olisi kirja?) :)

--- --- ---

[En halua tämän jäävän bittiavaruuteen pyörimään, joten poistin tarinan. Kiitos kaikille lukijoille ^-^]

--- --- ---
Edit: typottelujen poisto

Edit: Kiitos kaunis kommentista. Tulin hyvälle mielelle :)

Ze Shoopuf
18.6.2004, 13:27:52
Erittäin mielenkiintoinen tarina. Idea oli kiinnostava ja se on hyvin toteutettu, tarina on hyvin kirjoitettu. Mitään pahempia typoja ei silmiini osunut, ne oli hyvin poistettu. Jos typoja oli, ne olivat niin huomaamattomia, että ne eivät häirinneet minun lukemistani.
Pidin tuosta tyylistä, äiti kertoo tarinoita ja riutuu pois. Loppu oli erittäin hyvin tehty, varsinkin viimeinen lause. Loppu oli jätetty avonaiseksi, niin, että lukija saa itse keksiä, mitä tytölle tapahtuu. Äidin hullus oli hyvin tehty.
Kokonaisuudessaan pidin tästä tarinasta hyvin paljon. Tätä oli oikein mukava lukea. Hyvin keksitty tarina. ^_^ Kirjoita lisää tuollaista. ^^